Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

FUNDACIÓ D'INVESTIGACIÓ SANITÀRIA DE LES ILLES BALEARS RAMON LLULL

Núm. 8303
Resolució de la directora gerent de la Fundació d’Investigació Sanitària de les Illes Balears per la qual s’ordena la inserció en el Butlletí Oficial de les Illes Balears de la convocatòria per a la contractació de un Data Manager

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El Decret 68/2012, de 27 de juliol, pel qual es regula el Butlletí Oficial de les Illes Balears, en l’article 15 estableix la competència per ordenar la inserció d’edictes en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) i, en el punt 4, especifica que les institucions o els ens públics no esmentats en els tres primers punts han d’acreditar els òrgans i les persones que, d’acord amb la seva normativa específica, estan facultats per ordenar o sol·licitar la inserció de textos en el BOIB. Si no hi ha acreditació específica, s’ha d’entendre que correspon a qui exerceixi la representació de l’òrgan, l’ens o la institució de què emana el text.

D’altra banda, d’acord amb l’article 27 dels Estatuts de la Fundació d’Investigació Sanitària de les Illes Balears, el director gerent de la Fundació és la persona competent per desenvolupar la política de personal aprovada pel Patronat i, amb aquesta finalitat, seleccionar el personal, subscriure o rescindir els contractes, executar els acords del Patronat en matèria de retribucions, acordar les sancions, exercir la direcció superior del personal al servei de la Fundació i mantenir les relacions amb els òrgans de representació de personal, a més de totes aquelles altres actuacions que en aquesta matèria li encomanin, sense perjudici de les funcions que corresponen al president.

Per tot això, dict la següent

Resolució

Ordenar la inserció en el Butlletí Oficial de les Illes Balears de la convocatòria per a la contractació de un Data Manager (vegeu l’annex adjunt).

Palma, 2 de maig de 2013

 

La directora gerent de la Fundació d’Investigació Sanitària de les Illes Balears

Marilena Jover Casasnovas

 

 

Annex 1

Convocatòria per a la provisió /contractació de un Data Manager de la

Fundació d’Investigació Sanitària de les Illes Balears Ramon Llull

La Fundació d’Investigació Sanitària de les Illes Balears Ramon Llull té encomanades, entre d’altres, la funció/les funcions de gestionar mitjans i recursos al servei de l’execució de programes d’investigació clínica, bàsica i aplicada, desenvolupament tecnològic i innovació en el camp de la salut.

Per poder dur a terme aquestes funcions, la Fundació té la necessitat de dur a terme la incorporació temporal d’una persona per al desenvolupament correcte del programa/projecte d’investigació “SERSL/FAR”

L’article 23.2 de la Llei 7/2010, de 21 de juliol, del sector públic instrumental de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, estableix els criteris que han de seguir els ens públics de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears en la contractació de personal laboral.

Els articles 17 i 18 de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, disposen que s’han d’aplicar els principis d’igualtat, mèrit, capacitat i publicitat en les contractacions.

L’apartat segon B de l’Acord del Consell de Govern de 23 de febrer de 2007, de modificació de l’àmbit d’aplicació i de determinació de l’abast del control del punt 5 de l’Acord del Consell de Govern de 19 de desembre de 1995, preveu la comptabilitat i la rendició de comptes de les empreses públiques de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, pel que fa a la selecció de personal dels ens públics de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

Per tot això, i en exercici de les competències que m’atribueix l’article 28.1 i dels Estatuts fundacionals vigents,

Convoc

El procés per a la contractació de un Data Manager, amb els requisits, les característiques i els criteris de selecció següents:

Requisits de la plaça

  • Titulació universitària d’orientació bio-sanitària.
  • Nivell d’anglès mig/alt.

Mèrits

  • Experiència o formació en gestió de medicaments en investigació.

Funcions

  • Recepció de medicació en investigació d’acord als requeriments de cada assaig clínic.
  • Registre de les dispensacions.
  • Registre de devolucions i retirades de medicació.
  • Atenció als monitors en visites de monitorització i auditories.
  • Gestió de la documentació generada.

Investigador Principal: Dra. Montserrat Vilanova, Cap del Servei de Farmàcia  de l’Hospital Son Llàtzer.

Projecte:    SERSL/FAR

Condicions

  • Contracte de 6 mesos per obra i servei a temps parcial.
  • Remuneració bruta total: 3.674,74 euros.

Presentació de sol·licituds

S’ha d’enviar un currículum i documentació acreditativa del compliment dels requisits  a info@caubet-cimera.es (ref. Data Manager) o, per escrit, al domicili de la Fundació (Hospital Universitari Son Espases, edifici S).

Criteris de valoració

En cas de concorre més d’un interessat, es seleccionarà el que acrediti:

  • Major experiència en el conjunt dels requeriments del lloc de feina.
  • Titulació que atorgui coneixements específics per el lloc de feina i tasques a desenvolupar.

(Nota: hi ha una reserva del 2% de llocs de treball per discapacitats, segons l’article 38.1 de la llei 13/1982 del 7 d’abril de integració social de minusvàlids de l’Estatut Bàsic dels Treballadors)

Termini de recepció de sol·licituds: deu dies naturals des de la data de publicació de la convocatòria.

Directora gerent de la Fundació d’Investigació Sanitària de les Illes Balears

Marilena Jover Casasnovas