Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

AJUNTAMENT DE SANT JOSEP DE SA TALAIA

Núm. 8159
Notificació ordre paralització obres segons Decret 560/2013

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Intentada, sense efecte, la notificació de disciplina urbanística efectuada al domicili de notificacions,  i atès que no s’ha pogut practicar per ignorar-se el domicili o no haver-s’hi trobat la persona interessada que es relaciona, es precedeix, en compliment del que estableix l’article 59.5 de la Llei 30/1992 de 26 de novembre de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú – BOE DE 27 DE NOVEMBRE-, a la Publicació al Butlletí Oficial de les Illes Balears de la present notificació per la qual s’informa de la resolució recaiguda en l’expedient de diligències prèvies 09/13.

Segons el disposat en l’art. 61 de la Llei 30/92, es publica únicament una breu indicació del contingut de la resolució, i que és a les dependències de l’Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia, Pere Escanellas 12-16, 07830 Sant Josep de sa Talaia, departament d’Urbanisme, on l’interessat o la persona representant, degudament acreditada, podrá comparèixer, en el termini de deu dies, comptats des del dia següent a la publicació del presente edicte en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, pel seu coneixement íntegre de l’esmentat acte i constància de tal coneixement, en horari de 8.30 h a 14.30 h, de dilluns a divendres, excepte festius.

Així mateix, s’adverteix a l’interessat que, de no comparèixer en l’esmentat termini, la notificació s’entendrà produïda a tots els efectes legals des del dia següent al venciment del termini senyalat per comparèixer.

Exp. Núm.

Destinatari de la notificació

ACTE ADMINISTRATIU QUE ES NOTIFICA

D.P. 09/13

ANTONIO TORRES ORVAY

Decret 560/2013 Ordre de paralització de les obres que es realitzen a Can Toni Fita

 

Sant Josep de sa Talaia, a 23 d’abril de 2013.

L’ALCALDESSA,
Maria Nieves Mari Mari.