Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT DE CALVIÀ
Núm. 7972
Notificacions d’expedient sancionadors per infraccions de les normes de trànsit vial (Resolució d’iniciació de expedients Sancionadors)
Versió PDF
Un cop realitzades, sense efecte, les notificacions per correu certificat amb justificant de recepció, i atès que no s'han efectuat per ignorar-se el domicili o no haver-s’hi trobat les persones interessades que s'hi relacionen, es procedeix, en compliment del que estableix l’article 59.5 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú –BOE de 27 de novembre-, a la publicació en el Butlletí Oficial de les Illes Balears del següent:
El Tinent de batle de Policia, d’acord amb les atribucions conferides per l'art. 71.4 del RDL 339/1990, de 2 de març, pel qual s’aprova el text articulat de la Llei sobre trànsit, circulació de vehicles de motor i seguretat viària – BOE núm. 63, de 14.03.90; rect. BOE núm. 185, de 03.08.90-, modificat per la Llei 18/2009, de 23 de novembre, en relació a les denúncies formulades per presumptes infraccions de les normes de trànsit viari amb indicació de la multa fixada per a les mateixes, que a continuació es relacionen, i en virtut de les atribucions que m’han estat delegades mitjançat decret de 14 de juny de 2011, RESOLC:
1. Incoar els oportuns expedients sancionadors conforme al procediment sancionador regulat en el Reglament del procediment sancionador en matèria de trànsit, circulació de vehicles a motor i seguretat viària (RD 320/1994, de 25 de febrer) i en la Llei sobre trànsit, circulació de vehicles a motor i seguretat vial (RDL 339/1990, de 2 de març). 2. Encomanar la seua instrucció a la funcionària Antònia Mas Pallicer, qui pot ser recusada en el supòsit i amb els efectes previstos en els arts. 28 i 29 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú. Cal diferenciar els següents supòsits:
SUPÒSIT A)
“S’ha formulat contra vós, que apareixeu com a titular del vehicle ressenyat, la denúncia amb el número d’expedient i altres dades que s’hi expressen. Atès que l’Alcaldia és l’òrgan competent per sancionar, segons l’art. 71.4 del RDL 339/1990, i en virtut de les atribucions que m’han estat delegades mitjançant Decret de 14 de juny de 2011, RESOLC:
1) Incoar expedient de caràcter sancionador regulat pel Reial Decret 320/1994, de 25 de febrer (BOE de 21.05.94) i per la Llei sobre trànsit, circulació de vehicles a motor i seguretat vial (RDL 339/1990, de 2 de març), el que es comunica als efectes següents:
1r. Si éreu el conductor i estau conforme amb la denúncia, podeu abonar la multa amb una reducció del 50% del seu import en qualsevol de les formes que s’indiquen al dors –en el termini de VINT DIES NATURALS a contar des de l'endemà al de la recepció de la present notificació- pagant l’import que figura a la casella “Quantia reduïda”, fet que implicarà la terminació del procediment sancionador abreujat amb les següents conseqüències, segons l’art. 80 del RDL 339/1990: a) La renúncia a formular al·legacions (en cas de què es formulin es tindran per no presentades); b) La terminació del procediment, sense necessitat de dictar resolució expressa, el dia en què es realitzi el pagament; c) L’esgotament de la via administrativa sent recurrible únicament davant l’ordre jurisdiccional contenciós administratiu; d) El termini per interposar el recurs contenciós administratiu s’iniciarà el dia següent al del pagament; e) La fermesa de la sanció en la via administrativa des del moment del pagament, produint plens efectes des del dia següent; f) La sanció no computarà com antecedent en el Registre de Conductors i Infractors, sempre que es tracti d’infraccions greus que no duguin aparellada pèrdua de punts.
Us informam que d’acord amb l’art. 79.2 del RDL 339/1990 el procediment sancionador abreujat regulat en l’art. 80 no serà d’aplicació a les infraccions previstes en l’art. 65, apartats 5.h), j) i 6.
2n. Si no estau conforme, en el termini de VINT DIES NATURALS següents a aquesta recepció, podeu formular al·legacions per a la vostra defensa i proposar o aportar les proves que estimeu convenients, atenent a l’art. 81.1 del RDL 339/1990. L’escrit ha de presentar-se al Registre General de l’Ajuntament de Calvià (carrer Julià Bujosa Sans, batle, 1), indicant les dades personals, número d’expedient, matrícula del vehicle i data de la denúncia.
Si decidiu formular al·legacions no es podrà beneficiar de la reducció del 50% i es seguirà el procediment ordinari.
Se us informa que si éreu el conductor del vehicle, estau obligat a identificar-vos com a tal en un termini de VINT DIES NATURALS, d’acord amb l’art. 9 bis 1.a) del RDL 339/1990, excepte en el cas de les infraccions per estacionament (art. 69.1 g).
3r. Si no éreu el conductor, se us requereix, d’acord amb l’art. 9 bis 1 a) i l’art. 81.2 del RDL 339/1990, per tal que en el termini de VINT DIES NATURALS següents al de la recepció d’aquest escrit, comuniqueu a aquest ajuntament les dades del conductor responsable de la infracció (nom, llinatges, direcció i DNI). Les dades facilitades han d’incloure el número del permís o llicència de conducció que permeti la identificació en el Registre de Conductors i Infractors. En cas que el conductor no figuri inscrit en el Registre de Conductors i Infractors, haurà de facilitar còpia de l’autorització administrativa que li habiliti a conduir a Espanya (art. 9 bis 1.a). La identificació del conductor es durà a terme per mitjans telemàtics si la notificació s’hagués efectuat a través de la Direcció Electrònica Vial. En el supòsit de les empreses de lloguer de vehicles sense conductor i de lloguer a llarg termini de vehicles l’obligació d’identificar s’ajustarà a les previsions al respecte de l’art. 9 bis del RDL 339/1990.
Se us informa que l’incompliment d’aquest deure es considera infracció molt greu segons l’art. 65.5.j) del RDL 339/1990, i es sancionarà amb una multa del doble de la prevista per la infracció originària que la va motivar, en cas d’infracció lleu, i del triple, en cas d’infracció greu o molt greu, segons l’art. 67.2.a) de la legislació esmentada.
Aquesta sanció s’imposarà igualment en els casos següents i no es tindrà per realitzada degudament la identificació quan: A) Essent el conductor, no s’identifica com a tal, o tampoc s’acull al pagament amb reducció ni formula les al·legacions oportunes. B) Per causes imputables al titular no sigui possible notificar la denúncia al conductor per aquell identificat. C) Essent el titular una persona dedicada al lloguer de cotxes, no aporti còpia del contracte de lloguer corresponent.
4t. Si en el termini de VINT DIES NATURALS al de la notificació de la incoació de l’expedient sancionador no formulau al·legacions ni abonau l’import de la multa, aquesta tendrà l’efecte d’acte resolutori del procediment sancionador. Això suposa que no es dictarà resolució sancionadora i que es procedirà a l’execució de la sanció als 30 dies naturals, quedant llavors oberta la via contenciosa administrativa, segons l’art. 81.5 del RDL 339/1990.
2) Que es notifiqui el present decret a la persona interessada”.
SUPÒSIT B)
“S’ha formulat denúncia per la infracció de la norma de trànsit viari que figura a la present notificació, amb indicació de la multa que li correspon. Atès que heu estat identificat com a conductor responsable de la infracció a la norma de trànsit que figura en la present notificació, en compliment del que estableix l’art. 81.2 RDL 339/1990, atès que l’Alcaldia és l’òrgan competent per sancionar, segons l’art. 71.4 de dita norma i en virtut de les atribucions que m’han estat delegades mitjançant Decret de 14 de juny de 2011, RESOLC:
1) Incoar expedient de caràcter sancionador, d’acord amb el procediment sancionador regulat en el RD 320/94, de 25 de febrer, pel qual s’aprova el Reglament del procediment sancionador en matèria de trànsit, circulació de vehicles a motor i seguretat viària (BOE de 21.05.94) i en el RDL 339/1990, de 2 de març, pel qual s’aprova la Llei sobre trànsit, circulació de vehicles a motor i seguretat viària. D’acord amb l’art. 12.1 del RD 320/1994, i l’art. 79 del RDL 339/1990, se us informa del següent:
1r. Si estau conforme amb la denúncia, podeu abonar la multa amb una reducció del 50% del seu import en qualsevol de les formes que s’indica –en el termini de VINT DIES NATURALS a contar des de l'endemà al de la recepció de la present notificació- pagant l’import que figura a la casella “Quantia reduïda”, fet que implicarà la terminació del procediment sancionador abreujat amb les següents conseqüències, segons l’art. 80 del RDL 339/1990: a) La renúncia a formular al·legacions (en cas de què es formulin es tindran per no presentades); b) La terminació del procediment, sense necessitat de dictar resolució expressa, el dia en què es realitzi el pagament; c) L’esgotament de la via administrativa sent recurrible únicament davant l’ordre jurisdiccional contenciós administratiu; d) El termini per interposar el recurs contenciós administratiu s’iniciarà el dia següent al del pagament; e) La fermesa de la sanció en la via administrativa des del moment del pagament, produint plens efectes des del dia següent; f) La sanció no computarà com antecedent en el Registre de Conductors i Infractors, sempre que es tracti d’infraccions greus que no duguin aparellada pèrdua de punts.
Us informam que d’acord amb l’art. 79.2 del RDL 339/1990, el procediment sancionador abreujat regulat en l’art. 80 no serà d’aplicació a les infraccions previstes en l’art. 65, apartats 5.h), j) i 6.
2n. Si no estau conforme, en el termini de VINT DIES NATURALS següents a aquesta recepció, podeu formular al·legacions per a la vostra defensa i proposar o aportar les proves que estimeu convenients, atenent a l’art. 81.1 del RDL 339/1990. L’escrit ha de presentar-se al Registre General de l’Ajuntament de Calviá (carrer Julià Bujosa Sans, batle, 1), indicant les dades personals, número d’expedient, matrícula del vehicle i data de la denúncia.
Si decidiu formular al·legacions no es podrà beneficiar de la reducció del 50% i es seguirà el procediment ordinari.
3r. Si en el termini de VINT DIES NATURALS al de la notificació de incoació de l’expedient sancionador no formulau al·legacions ni abonau l’import de la multa, aquesta tendrà l’efecte d’acte resolutori del procediment sancionador i la sanció es podrà executar transcorreguts 30 dies naturals des de la seua notificació en els supòsits previstos en l’art. 81.5 del RDL 339/1990.
2) Que es notifiqui el present decret a la persona interessada”.
SUPÒSIT C)
“Atès que no heu procedit a identificar al conductor en el termini de vint dies naturals atorgats segons la forma ordenada al requeriment que li fou degudament notificat i atès que l’Alcaldia és l’òrgan competent per sancionar, segons l’art. 71.4 del RDL 339/1990, i en virtut de les atribucions que m’han estat delegades mitjançant Decret de 14 de juny de 2011, RESOLC:
1) L’arxiu per manca de proves del procediment sancionador seguit per la infracció denunciada i la incoació del procediment sancionador contra el titular per falta molt greu consistent en no identificar el conductor, fet que es troba tipificat a l’art. 65.5, lletra j, del RDL 339/1990, per la qual cosa, proposa la sanció corresponent a la quantia que s’indica.
D’acord amb l’art. 12.1 del RD 320/1994 i l’art. 79 del RDL 339/1990 se us informa del següent:
1r. Si estau conforme amb la incoació de l’expedient podeu abonar la multa a través de les formes de pagament que s’indica en l’apartat corresponent, pagant l’import que figura en la casella corresponent. Amb el pagament de la multa s’acabarà el procediment, sense perjudici de la possibilitat d’interposar els recursos corresponents.
2n. Si no estau conforme amb el contingut de la incoació de l’expedient sancionador disposau d’un termini de VINT DIES NATURALS a partir del dia següent d’aquesta notificació, per al·legar el que considereu convenient en la vostra defensa i proposar les proves que considereu pertinents, presentant un escrit dirigit a l’òrgan competent per resoldre al Registre General de l’Ajuntament de Calvià (carrer Julià Bujosa Sans, batle, 1), indicant les dades personals, número d’expedient, matrícula del vehicle i data de la denúncia.
Se us informa que segons l’art. 79.2 del RDL 339/1990, el procediment sancionador abreujat no serà d’aplicació en cas d’incompliment del deure d’identificar el conductor responsable de la infracció, quan hagi set degudament requerit, com és el present cas. Per aquest motiu, es seguirà el procediment sancionador ordinari regulat en l'art. 81 i 82 de la LSV.
2) Que es notifiqui el present decret a la persona interessada”.
FORMES DE PAGAMENT
A) En el Servei de Recaptació Municipal (Carrer Can Vich,14-Calvià) en metàl·lic o xec conformat, indicant el número d'expedient i matricula del vehicle.
B) Per gir postal dirigit al Servei de Recaptació de l'Ajuntament de Calvià consignant-hi el núm. d'expedient i matrícula del vehicle.
C) Mitjançant l'ingrés a qualsevol sucursal de les següents entitats bancàries: Banc Popular Español "Es Crèdit" c/c número 0075-6852-99-0660022409, Caixa de Balears "Sa Nostra" c/c número 2051-0025-94-0105129213, Caixa d'Estalvis i Pensions de Barcelona "La Caixa" c/c número 2100-0713-23-0200018898, indicant el número d'expedient i matrícula del vehicle.
CLÀUSULA:
De conformitat amb el que disposa la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, s'informa als interessats que:
1. Les seves dades s'incorporaran a un fitxer de dades personals, denominat Denúncies de Trànsit, del qual és responsable l'Ajuntament de Calvià i que té per finalitat la tramitació de l'expedient sancionador per infracció de trànsit, des de la denúncia fins al cobrament, si s'escau, de la sanció.
2. Cessions de les dades previstes: publicacions en el BOIB en cas de parador desconegut.
3. L'òrgan administratiu davant del qual es poden exercitar, si s'escau, els drets d'accés, rectificació, cancel·lació, oposició i la resta de drets reconeguts en la Llei Orgànica 15/1999 és el Servei d'Atenció al Ciutadà de l'Ajuntament de Calvià, situat en el C/ Julià Bujosa Sans, batle, 1, de Calvià.
Calvià, 22/04/2013
Tinent de batle delegat de Policia Local, Protecció Civil i Transport
(Delegació per decret de Batlia de 14-06-2011)
Manuel Jesus Grillé Espasandín
| BUTL./ANY |
PRESUNPTE INFRACTOR |
MATRICULA |
ARTÍCLE |
QUANTIA |
QUANTIA REDUÏDA |
SUP. |
PUNTS |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 526.133 / 13 |
AAMER MOHAND |
2863-CWH |
OC -36- -1 |
200,00 |
100,00 |
A |
|
| 528.647 / 12 |
ABARCA LOPEZ MIGUEL |
3545-GTH |
94-2A-5R |
200,00 |
100,00 |
A |
|
| 531.159 / 13 |
ADAMS STEPHEN DESMOND |
1404-DTH |
CIR-94-2C-5U |
80,00 |
40,00 |
A |
|
| 525.740 / 12 |
AIBUEDEFE SMART |
IB-3887-DJ |
LSV-65-5 -J |
600,00 |
420,00 |
C |
|
| 527.031 / 12 |
ALBINATI SERGIO RUBEN |
6357-CNP |
154- -5B |
80,00 |
40,00 |
A |
|
| 530.023 / 13 |
ALD AUTOMOTIVE SA |
5220-HHV |
CIR-94-2C-5U |
80,00 |
40,00 |
A |
|
| 527.437 / 12 |
ALEXANDRE LOPEZ FRANCISCO |
3069-BBD |
94-2C-5U |
80,00 |
40,00 |
A |
|
| 525.739 / 12 |
ALLE FALL |
8078-FKL |
LSV-65-5 -J |
600,00 |
420,00 |
C |
|
| 340.190 / 12 |
ALMELA GIL JOSE MIGUEL |
2669-GFZ |
94-2C-5U |
80,00 |
40,00 |
A |
|
| 531.659 / 13 |
ALONSO ALONSO CAROLINA |
0560-BLK |
CIR-94-2C-5U |
80,00 |
40,00 |
A |
|
| 521.442 / 13 |
AMENGUAL MANZANARO FRANCISCA M |
4626-CTK |
CIR-94-2C-5U |
80,00 |
40,00 |
A |
|
| 531.567 / 13 |
AMENGUAL NALLIM MAURICIO FRCO |
IB-7610-BT |
CIR-94-2C-5U |
80,00 |
40,00 |
A |
|
| 530.557 / 13 |
ANDERSON SOHN BARTON BELL |
IB-1913-DC |
CIR-94-2C-5U |
80,00 |
40,00 |
A |
|
| 529.725 / 13 |
ANDERSON SOHN BARTON BELL |
IB-1913-DC |
CIR-94-2C-5U |
80,00 |
40,00 |
A |
|
| 530.507 / 12 |
ANDREWS MALCOM BERNARD G |
2904-FZN |
143-1 -5A |
200,00 |
100,00 |
A |
|
| 531.903 / 13 |
ARVAL SERVICE LEASE SA |
7432-GYY |
CIR-94-2C-5U |
80,00 |
40,00 |
A |
|
| 531.689 / 13 |
ARVAL SERVICE LEASE SA |
0917-GRT |
CIR-94-2C-5U |
80,00 |
40,00 |
A |
|
| 529.109 / 13 |
ASSET AND TRUST COMPANY SL |
8822-FLJ |
CIR-154- -5A |
200,00 |
100,00 |
A |
|
| 531.157 / 13 |
ASSET AND TRUST COMPANY SL |
8822-FLJ |
CIR-94-2C-5U |
80,00 |
40,00 |
A |
|
| 528.223 / 13 |
ATKIN INTERNACIONAL SA |
1484-CTB |
CIR-171- -5A |
80,00 |
40,00 |
A |
|
| 527.041 / 12 |
ATLANTIS SERVIC MARITIM SL |
3714-CZL |
143-1 -5A |
200,00 |
100,00 |
A |
|
| 531.503 / 13 |
AUTOS RIERA S L |
1868-GFS |
CIR-154- -5B |
80,00 |
40,00 |
A |
|
| 529.457 / 12 |
BAILLARGEON AMY LYNN |
7685-DXH |
154- -5B |
80,00 |
40,00 |
A |
|
| 410.014 / 12 |
BARRULL BARCELLS FCO JAVIER |
4521-BGB |
94-2E-5X |
200,00 |
100,00 |
A |
|
| 530.961 / 12 |
BELHADI NAJEM ASMAE |
0620-HFG |
94-2E-5X |
200,00 |
100,00 |
A |
|
| 529.915 / 12 |
BENFENATI ANTONIO |
EJ667YB- |
154- -5B |
80,00 |
40,00 |
A |
|
| 530.565 / 13 |
BENITEZ ROMERO ADRIAN |
IB-6940-DL |
CIR-94-2C-5U |
80,00 |
40,00 |
A |
|
| 529.961 / 13 |
BENNASAR FRAU MIGUEL ANGEL |
3411-GJN |
CIR-94-2E-5X |
200,00 |
100,00 |
A |
|
| 340.196 / 12 |
BENNETT SIMON JAMES |
IB-9782-CW |
154- -5B |
80,00 |
40,00 |
A |
|
| 522.761 / 13 |
BESTARD BONET BARTOLOME |
8277-GVC |
CIR-154- -5B |
80,00 |
40,00 |
A |
|
| 531.676 / 13 |
BIRI PANOPULOS SERGIO |
1335-HNR |
CIR-94-2C-5U |
80,00 |
40,00 |
A |
|
| 528.867 / 12 |
BIRKNERS MICHAEL |
7525-FKZ |
171- -5A |
80,00 |
40,00 |
A |
|
| 530.318 / 12 |
BK ALQUILER DE COCHES SL |
7416-HJS |
94-2C-5U |
80,00 |
40,00 |
A |
|
| 530.264 / 12 |
BLAY VALENTIN JUAN CARLOS |
V-0160-CX |
94-2C-5U |
80,00 |
40,00 |
A |
|
| 525.069 / 13 |
BONAFE RAMIS BARTOLOME |
7810-DYT |
CIR-154- -5B |
80,00 |
40,00 |
A |
|
| 527.339 / 12 |
BRANDIS CLEMENS |
C-0076-BFN |
94-2E-5X |
200,00 |
100,00 |
A |
|
| 530.914 / 13 |
BRAZIL DIANNE MARY |
3027-FRJ |
CIR-94-2C-5U |
80,00 |
40,00 |
A |
|
| 531.665 / 13 |
BREWER ANDREW ROBERTSON |
IB-8149-DK |
CIR-94-2C-5U |
80,00 |
40,00 |
A |
|
| 529.276 / 12 |
BUCKOW WILLI |
0368-FPW |
94-2C-5U |
80,00 |
40,00 |
A |
|
| 521.448 / 13 |
BUNTROCK SANDRA |
5221-HJP |
CIR-94-2C-5U |
80,00 |
40,00 |
A |
|
| 530.427 / 13 |
CAFE SALAR SL |
1065-GGW |
CIR-94-2A-5R |
200,00 |
100,00 |
A |
|
| 531.663 / 13 |
CALDERON ROSA FRANCISCO |
2380-CTC |
CIR-94-2C-5U |
80,00 |
40,00 |
A |
|
| 513.296 / 12 |
CALERO HOMBRE ARTURO |
5959-HKS |
154- -5A |
200,00 |
100,00 |
B |
|
| 527.419 / 12 |
CAMPINS SANCHEZ ALICIA |
0363-BRD |
94-2C-5U |
80,00 |
40,00 |
A |
|
| 527.406 / 12 |
CAMPINS SANCHEZ ALICIA |
0363-BRD |
94-2C-5U |
80,00 |
40,00 |
A |
|
| 529.722 / 13 |
CAMPOS PASCUAL JUAN PABLO |
0853-BJV |
CIR-94-2C-5U |
80,00 |
40,00 |
A |
|
| 519.745 / 12 |
CAPONE DOMINIQUE RENE |
IB-4774-BJ |
171- -5A |
80,00 |
40,00 |
A |
|
| 529.924 / 13 |
CARBO TIEMEIJER ELISABETH MA |
M-0693-XS |
CIR-94-2C-5U |
80,00 |
40,00 |
A |
|
| 528.327 / 13 |
CARBONELL FORNES JUAN |
1277-FLT |
CIR-94-2C-5U |
80,00 |
40,00 |
A |
|
| 516.139 / 12 |
CARNERERO ELIAS ISRAEL |
1917-FPZ |
94-2E-5X |
200,00 |
100,00 |
A |
|
| 528.635 / 12 |
CASADO RODRIGUEZ FCO JAVIER |
0288-BPL |
94-2C-5U |
80,00 |
40,00 |
A |
|
| 110.159 / 12 |
CASIRO OSTEGA JOSE M |
7314-ftf |
CIR-94-2A-5G |
80,00 |
40,00 |
B |
|
| 523.939 / 12 |
CASTELMOBLE ALVAREZ NICOLAS |
IB-4199-CJ |
94-2C-5U |
80,00 |
40,00 |
A |
|
| 531.571 / 13 |
CASTILLO RIBAS JOSE ANTONIO |
5165-GVV |
CIR-154- -5B |
80,00 |
40,00 |
A |
|
| 530.601 / 13 |
CO FERNANDO |
8217-HCF |
CIR-154- -5B |
80,00 |
40,00 |
A |
|
| 514.145 / 13 |
COBREROS CREED FAITH KAREN |
3177-FSX |
CIR-154- -5B |
80,00 |
40,00 |
A |
|
| 524.482 / 13 |
COLOMER CLAR VICENTA |
3359-GBS |
CIR-94-2C-5U |
80,00 |
40,00 |
A |
|
| 530.320 / 12 |
CONSTRUCCIONES BAUSALPE SL |
Z-6106-BB |
35- -U |
200,00 |
100,00 |
A |
|
| 507.288 / 13 |
CORTES TORCUATO MIGUEL |
0447-BYH |
CIR-154- -5B |
80,00 |
40,00 |
A |
|
| 531.668 / 13 |
CUEVA SEMERARO FABIAN GREGORIO |
3540-BBV |
CIR-154- -5A |
200,00 |
100,00 |
A |
|
| 527.035 / 12 |
CUGAT BERTRAN JAVIER |
3649-GJC |
171- -5A |
80,00 |
40,00 |
A |
|
| 522.767 / 13 |
CULEBRA AMADO ALEXANDRA |
8976-DSC |
CIR-154- -5B |
80,00 |
40,00 |
A |
|
| 531.709 / 13 |
DE LA CALLE SANCHEZ LUCILA B |
8271-DKW |
CIR-94-2C-5U |
80,00 |
40,00 |
A |
|
| 519.335 / 12 |
DESMOND WATSON MICHELL |
1570-BLY |
154- -5B |
80,00 |
40,00 |
A |
|
| 525.586 / 12 |
DIAZ MARTIN CRISTIAN |
B-6821-TW |
LSV-65-5 -J |
1500,00 |
1050,00 |
C |
|
| 530.750 / 13 |
DIMITROV PETROV PLAMEN |
IB-9540-DK |
CIR-154- -5B |
80,00 |
40,00 |
A |
|
| 507.000 / 12 |
DIOURI CHELLIQ MUNIA |
0363-GCM |
143-1 -5A |
200,00 |
100,00 |
A |
|
| 530.292 / 12 |
DRIESSEN JOSEF LEO |
1473-BTN |
94-2C-5U |
80,00 |
40,00 |
A |
|
| 528.729 / 12 |
DURAND NIGEL JOHN |
0595-BNW |
171- -5A |
80,00 |
40,00 |
A |
|
| 521.537 / 13 |
EHRICH SILIA IRENE |
IB-7256-CX |
CIR-94-2C-5U |
80,00 |
40,00 |
A |
|
| 529.271 / 12 |
EICHHORN ANGELIKA |
4365-GFW |
154- -5B |
80,00 |
40,00 |
A |
|
| 420.064 / 13 |
ELLIS PHILIP MARK |
5054-HNT |
CIR-94-2C-5U |
80,00 |
40,00 |
A |
|
| 420.067 / 13 |
ELLIS PHILIP MARK |
5054-HNT |
CIR-154- -5A |
200,00 |
100,00 |
A |
|
| 521.532 / 13 |
ERLANDSSON KARIN SOFIA |
IB-8867-DS |
CIR-94-2C-5U |
80,00 |
40,00 |
A |
|
| 530.550 / 12 |
EXCLUSIVAS NORDIKAS ASOCIADAS |
0042-BHN |
154- -5B |
80,00 |
40,00 |
A |
|
| 531.801 / 13 |
EXPOSITO OSUNA SOLEDAD |
6277-DSV |
CIR-94-2C-5U |
80,00 |
40,00 |
A |
|
| 528.119 / 12 |
FALLIS CLAUDIA VANESSA |
6139-DCM |
94-2C-5U |
80,00 |
40,00 |
A |
|
| 527.934 / 13 |
FERNANDEZ MATA FRANCISCO |
2193-CCP |
OC -36- -1 |
200,00 |
100,00 |
A |
|
| 503.472 / 13 |
FERNANDEZ MENDEZ RAMON |
9789-GCY |
CIR-94-2E-5X |
200,00 |
100,00 |
B |
|
| 110.141 / 12 |
FERNANDEZ PEREZ SARA |
C-6938-BBS |
94-2E-5X |
200,00 |
100,00 |
A |
|
| 531.703 / 13 |
FINANZIA AUTORENTING SA |
7241-HLZ |
CIR-154- -5B |
80,00 |
40,00 |
A |
|
| 522.769 / 13 |
FINCAR FLEET BV SUCURSAL EN ES |
7622-HLL |
CIR-154- -5B |
80,00 |
40,00 |
A |
|
| 531.605 / 13 |
FORSYTH LEONARD IAN |
IB-0966-BZ |
CIR-154- -5B |
80,00 |
40,00 |
A |
|
| 510.387 / 13 |
FRIEDRICH ANDREAS |
6906-HRW |
CIR-94-2E-5X |
200,00 |
100,00 |
A |
|
| 529.716 / 13 |
GABRAILOV SAVOV MIROSLAV |
IB-4182-DJ |
CIR-18-2 -5B |
200,00 |
100,00 |
A |
3 |
| 524.160 / 12 |
GALM MARCUS |
1941-GLK |
91-2 -5C |
200,00 |
100,00 |
A |
|
| 527.480 / 13 |
GARCIA ALONSO EDUARDO |
7058-BRJ |
CIR-94-2C-5U |
80,00 |
40,00 |
A |
|
| 528.804 / 13 |
GARCIA COLL MA MONSERRAT |
2781-FXM |
CIR-171- -5A |
80,00 |
40,00 |
A |
|
| 529.822 / 12 |
GARCIA SOTO JONATAN |
7231-GVZ |
3-1 -5A |
500,00 |
250,00 |
A |
|
| 528.241 / 13 |
GEREIN GEB MEYER NIKOLA F |
IB-3377-DD |
CIR-143-1 -5A |
200,00 |
100,00 |
A |
4 |
| 530.357 / 13 |
GILLIAM K CREACIONES SL |
1338-DYR |
CIR-18-2 -5B |
200,00 |
100,00 |
A |
3 |
| 527.673 / 12 |
GLARIA IBARRA MARIA TERESA |
8674-HJB |
94-2C-5U |
80,00 |
40,00 |
B |
|
| 350.041 / 12 |
GLOBALCHALET SL |
4142-HLK |
94-2C-5U |
80,00 |
40,00 |
A |
|
| 380.051 / 13 |
GLOBO BALEAR SA |
8648-GCL |
CIR-94-2A-5P |
200,00 |
100,00 |
A |
|
| 530.024 / 13 |
GOLDCAR SPAIN SL |
9366-HNR |
CIR-94-2C-5U |
80,00 |
40,00 |
A |
|
| 529.927 / 13 |
GOLDCAR SPAIN SL |
9580-HNR |
CIR-94-2E-5X |
200,00 |
100,00 |
A |
|
| 530.213 / 13 |
GUALDA MARTINEZ PEDRO |
8089-CJL |
CIR-91-2 -5I |
200,00 |
100,00 |
A |
|
| 530.214 / 13 |
GUARDIA RODRIGUEZ JOSE ANTONIO |
0518-DPS |
OC -36- -1 |
200,00 |
100,00 |
A |
|
| 531.304 / 13 |
GUERRERO AGUILERA OLIVIA |
3254-BTY |
CIR-94-2A-5Q |
200,00 |
100,00 |
A |
|
| 512.878 / 12 |
HARASYMOVYCH YURY |
M-4582-PY |
143-1 -5A |
200,00 |
100,00 |
A |
|
| 531.562 / 13 |
HERNANDEZ BIEZE SILVANA |
4031-HKR |
CIR-94-2E-5X |
200,00 |
100,00 |
A |
|
| 523.735 / 13 |
HLM RESTAURANTES SL |
4852-FJF |
CIR-170- -5C |
80,00 |
40,00 |
A |
|
| 515.264 / 12 |
HOFBAUER EGON |
8765-HJM |
94-2C-5U |
80,00 |
40,00 |
B |
|
| 531.158 / 13 |
HORMANN ANDREAS JOHANNES |
3924-HHF |
CIR-94-2C-5U |
80,00 |
40,00 |
A |
|
| 529.034 / 12 |
HUTTON PATRICIA NORMA |
IB-2340-DL |
94-2C-5U |
80,00 |
40,00 |
A |
|
| 531.656 / 13 |
IBARBIA KALLE FERNANDO ANDRES |
8156-CKT |
CIR-18-2 -5B |
200,00 |
100,00 |
A |
3 |
| 527.473 / 13 |
IMPORT LLIBRE SL |
9690-BCX |
CIR-91-2 -5I |
200,00 |
100,00 |
A |
|
| 530.361 / 13 |
IVANOVA KARINA |
IB-5179-CK |
CIR-94-2C-5U |
80,00 |
40,00 |
A |
|
| 110.150 / 12 |
JANER FOREST JOAQUIN |
3372-BYR |
18-2 -5B |
200,00 |
100,00 |
A |
|
| 522.758 / 12 |
JANOTA JOLANTA KRYSTYNA |
4540-DVS |
171- -5A |
80,00 |
40,00 |
A |
|
| 531.682 / 13 |
JASBERG GEB SIMMT AGNES HONORA |
6643-HKL |
CIR-94-2C-5U |
80,00 |
40,00 |
A |
|
| 529.277 / 12 |
JOHANSEN MALENE BIRGIT |
8604-GPC |
94-2C-5U |
80,00 |
40,00 |
A |
|
| 525.070 / 13 |
KERN SYLVIA |
6550-HKD |
CIR-94-2C-5U |
80,00 |
40,00 |
A |
|
| 420.069 / 13 |
KERN SYLVIA |
6550-HKD |
CIR-94-2C-5U |
80,00 |
40,00 |
A |
|
| 525.067 / 12 |
LARVARON JEAN MARIE HENRI |
9651-BBT |
154- -5B |
80,00 |
40,00 |
A |
|
| 528.718 / 12 |
LEACH RICARD WILLIAM |
6552-DYH |
LSV-65-5 -J |
600,00 |
420,00 |
C |
|
| 528.492 / 13 |
LIEBSCHER BUCHTIK BARBOSA |
3225-GNJ |
CIR-154- -5B |
80,00 |
40,00 |
A |
|
| 380.047 / 13 |
LIVI GUSTAVO DANIEL |
2725-DHD |
CIR-94-2A-5R |
200,00 |
100,00 |
A |
|
| 526.188 / 12 |
LOCKHART MAUREEN |
6303-CBY |
94-2C-5U |
80,00 |
40,00 |
A |
|
| 528.766 / 12 |
LOPEZ ALVAREZ IGNACIO JAVIER |
4955-HJV |
171- -5A |
80,00 |
40,00 |
B |
|
| 528.415 / 12 |
MADRID PEREZ DAVID |
IB-0382-DK |
94-2A-5G |
80,00 |
40,00 |
A |
|
| 531.163 / 13 |
MAIGRET ANDRE LOUIS |
IB-5088-CL |
CIR-94-2C-5U |
80,00 |
40,00 |
A |
|
| 529.708 / 12 |
MARTIN PEREZ EMILIO |
7173-FGG |
154- -5B |
80,00 |
40,00 |
A |
|
| 530.562 / 13 |
MARTINEZ GONZALEZ JESSICA |
3376-CJG |
CIR-94-2C-5U |
80,00 |
40,00 |
A |
|
| 528.325 / 13 |
MARTINEZ GONZALEZ JESSICA |
3376-CJG |
CIR-94-2C-5U |
80,00 |
40,00 |
A |
|
| 420.056 / 13 |
MATARRANZ VIDAL JULIAN |
7767-BRJ |
CIR-129-2 -5B |
200,00 |
100,00 |
A |
|
| 530.322 / 12 |
MCCLUSKIE ROBERT JOHN |
IB-0597-DJ |
94-2C-5U |
80,00 |
40,00 |
A |
|
| 529.312 / 12 |
MEDINA DE LOS SANTOS JOSE JAVI |
4689-BNC |
154- -5A |
200,00 |
100,00 |
A |
|
| 528.246 / 13 |
MEYER GERD WALTER |
4378-HLS |
CIR-94-2C-5U |
80,00 |
40,00 |
A |
|
| 528.863 / 12 |
MIHAI SOPARTOC |
2130-CMW |
94-2C-5U |
80,00 |
40,00 |
A |
|
| 528.684 / 12 |
MONCUNILL CARBO JORDI |
IB-9776-DF |
35- -C |
80,00 |
40,00 |
A |
|
| 530.269 / 12 |
MONNEY GROUX MONIQUE MARLENE |
4548-BHV |
94-2C-5U |
80,00 |
40,00 |
A |
|
| 527.335 / 12 |
MONTERO GARCIA GUILLERMO |
4960-DMV |
171- -5A |
80,00 |
40,00 |
A |
|
| 529.814 / 12 |
MORAGUES LOYOLA GUILLERMO |
5617-BKL |
94-2C-5U |
80,00 |
40,00 |
A |
|
| 529.721 / 13 |
MOTA GARCIA OLGA |
B-3587-WL |
CIR-154- -5B |
80,00 |
40,00 |
A |
|
| 530.510 / 13 |
MOUNIER ERIC JEAN |
0651-FTY |
CIR-91-1 -5C |
200,00 |
100,00 |
A |
|
| 530.951 / 12 |
MOURIÑO LOPEZ ANDRES |
LU-6278-N |
94-2A-5Q |
200,00 |
100,00 |
A |
|
| 529.272 / 12 |
MUELLER MARYA STOYANOVA |
3426-FGB |
91-2 -5I |
200,00 |
100,00 |
A |
|
| 521.536 / 13 |
NAGELSCHMIED GERD PETER |
8747-GRJ |
CIR-94-2C-5U |
80,00 |
40,00 |
A |
|
| 340.217 / 12 |
NAVARRO DIAZ LUIS FRANCISCO |
7176-GLL |
CIR-94-2A-5P |
200,00 |
100,00 |
B |
|
| 527.484 / 13 |
NORTHGATE ESPAÑA RENTING FLEXI |
3681-HCT |
CIR-94-2D-5V |
200,00 |
100,00 |
A |
|
| 531.706 / 13 |
NORTHGATE ESPAÑA RENTING FLEXI |
5971-HCJ |
CIR-94-2C-5U |
80,00 |
40,00 |
A |
|
| 420.057 / 13 |
NUFER RENATA PEIRA LUISA |
0372-HHK |
CIR-94-2C-5U |
80,00 |
40,00 |
A |
|
| 528.478 / 12 |
ORTEGA GABARRI JOSE |
7207-DBH |
94-2C-5U |
80,00 |
40,00 |
A |
|
| 530.273 / 12 |
ORTEGA GABARRI JOSE |
7207-DBH |
91-2 -5I |
200,00 |
100,00 |
A |
|
| 528.692 / 12 |
ORTEGA MARTINEZ FRANCISCO J |
M-8997-TY |
91-1 -5A |
80,00 |
40,00 |
A |
|
| 529.919 / 12 |
OTERO DEL POZO EDUARDO |
4450-FDH |
171- -5A |
80,00 |
40,00 |
A |
|
| 527.418 / 12 |
PALOMINO LOPEZ SONIA |
IB-8601-CY |
94-2C-5U |
80,00 |
40,00 |
A |
|
| 530.358 / 13 |
PASCUAL ALEJO PEDRO DANIEL |
0167-CMX |
CIR-94-2C-5U |
80,00 |
40,00 |
A |
|
| 530.450 / 13 |
PEINADO ARENAS FRANCISCA |
4242-GRB |
CIR-94-2A-5R |
200,00 |
100,00 |
A |
|
| 528.646 / 12 |
PEREZ DE BARO JUAN CARLOS |
6547-BYM |
94-2C-5U |
80,00 |
40,00 |
A |
|
| 514.147 / 13 |
PEREZ RODRIGUEZ FRANCISCO M |
IB-1633-CS |
CIR-154- -5B |
80,00 |
40,00 |
A |
|
| 524.444 / 13 |
PETRA CASTAÑO ANGEL |
2685-FWS |
CIR-92-3 -5A |
80,00 |
40,00 |
A |
|
| 527.494 / 13 |
PRIES MICHAEL |
IB-3996-CP |
CIR-94-2C-5U |
80,00 |
40,00 |
A |
|
| 528.233 / 12 |
QUEVEDO PASCUAL FERNANDO |
7307-CKX |
171- -5A |
80,00 |
40,00 |
A |
|
| 390.052 / 12 |
RAMOS PEREZ YANCY |
IB-2367-CU |
94-2E-5X |
200,00 |
100,00 |
A |
|
| 529.724 / 13 |
RAMOS ZELAYA MARTHA EULOGIA |
3245-DNZ |
CIR-94-2C-5U |
80,00 |
40,00 |
A |
|
| 529.723 / 13 |
RECE PETRICA |
IB-0827-DP |
CIR-94-2C-5U |
80,00 |
40,00 |
A |
|
| 509.180 / 13 |
RECORD GO ALQUILER VACACIONAL |
9070-HMZ |
CIR-94-2C-5U |
80,00 |
40,00 |
A |
|
| 530.212 / 13 |
RECORD GO ALQUILER VACACIONAL |
2785-HKZ |
CIR-91-2 -5I |
200,00 |
100,00 |
A |
|
| 527.548 / 13 |
RENT A CAR ARASCH SL |
8004-GVH |
CIR-94-2C-5U |
80,00 |
40,00 |
A |
|
| 521.534 / 13 |
RENT A CAR IDEAL DOS MIL SL |
0223-FRX |
CIR-94-2C-5U |
80,00 |
40,00 |
A |
|
| 530.559 / 13 |
REXHA SADIJE |
IB-3230-DM |
CIR-94-2C-5U |
80,00 |
40,00 |
A |
|
| 430.014 / 12 |
RIVERO CARLOS ARNALDO |
8062-FRM |
129-2 -5I |
200,00 |
100,00 |
A |
|
| 529.460 / 12 |
ROBERT CLARK |
3676-FMR |
154- -5B |
80,00 |
40,00 |
B |
|
| 530.755 / 13 |
ROMERO ASTETE SILVIA BEATRIZ |
IB-8902-CC |
CIR-154- -5B |
80,00 |
40,00 |
A |
|
| 530.216 / 13 |
ROMERO CORTES CAROLINA P |
4235-DBC |
CIR-18-2 -5B |
200,00 |
100,00 |
A |
3 |
| 507.290 / 13 |
ROMEU CASTRO ROSARIO |
9004-FFF |
CIR-154- -5B |
80,00 |
40,00 |
A |
|
| 519.338 / 12 |
ROSSELLO REPRESENTACIONES SL |
6938-GDC |
94-2A-5S |
200,00 |
100,00 |
A |
|
| 530.756 / 13 |
RUBIO GONZALEZ NESTOR |
7925-FWN |
CIR-154- -5B |
80,00 |
40,00 |
A |
|
| 523.736 / 13 |
RUDZKA MAGDALENA |
6850-HMG |
CIR-94-2C-5U |
80,00 |
40,00 |
A |
|
| 530.277 / 12 |
RUF INGEBORG |
IB-7574-CC |
94-2C-5U |
80,00 |
40,00 |
A |
|
| 528.625 / 12 |
SAEZ PARDO SIRA |
M-4626-TK |
94-2C-5U |
80,00 |
40,00 |
A |
|
| 526.119 / 12 |
SALAZAR LARRACOECHEA ADRIAN |
M-2361-WT |
143-1 -5A |
200,00 |
100,00 |
A |
|
| 330.102 / 12 |
SALCEDO SALADO JOSE ANGEL |
2337-FTB |
94-2C-5U |
80,00 |
40,00 |
B |
|
| 528.229 / 12 |
SALVADOR MEZA HARRY DANILO |
6907-BNR |
91-2 -5B |
200,00 |
100,00 |
A |
|
| 521.447 / 13 |
SANCHEZ LUJAN NEMESIO |
8696-CCN |
CIR-94-2C-5U |
80,00 |
40,00 |
A |
|
| 530.352 / 13 |
SANCHEZ ROWELL CARLOS JOSE |
6130-HMR |
CIR-171- -5A |
80,00 |
40,00 |
A |
|
| 525.588 / 12 |
SARNOVICH MOGILA CARLOS A |
7580-GPN |
18-2 -5B |
200,00 |
100,00 |
B |
|
| 529.764 / 12 |
SCHOLZEL ENRICO |
IB-1148-DP |
94-2C-5U |
80,00 |
40,00 |
A |
|
| 529.472 / 13 |
SCHUETZ CLAUDIA HILDEGARD |
6883-BZY |
CIR-94-2C-5U |
80,00 |
40,00 |
A |
|
| 528.527 / 12 |
SCHUETZ CLAUDIA HILDEGARD |
6883-BZY |
91-2 -5J |
200,00 |
100,00 |
A |
|
| 527.478 / 13 |
SECURITIFLEET SL |
3992-HNL |
CIR-94-2C-5U |
80,00 |
40,00 |
A |
|
| 527.038 / 12 |
SES PLANES SL |
8127-FGB |
171- -5A |
80,00 |
40,00 |
A |
|
| 507.289 / 13 |
SLIMAN FRISAN |
4485-CRR |
CIR-154- -5B |
80,00 |
40,00 |
A |
|
| 531.900 / 13 |
SOTO MIRA CARLOS ARTURO |
IB-3333-CJ |
CIR-94-2C-5U |
80,00 |
40,00 |
A |
|
| 340.228 / 13 |
STEPHENSON COLLETTE MARIA |
8509-BVZ |
CIR-94-2C-5U |
80,00 |
40,00 |
A |
|
| 531.651 / 13 |
STOLPAKOW MARIO |
7119-HKY |
CIR-18-2 -5B |
200,00 |
100,00 |
A |
3 |
| 530.403 / 12 |
SUMMER OLIVER MARCUS |
IB-7338-DN |
94-2C-5U |
80,00 |
40,00 |
A |
|
| 529.398 / 12 |
SUPERMERCADOS SUPERDEAL SL |
3322-CLH |
94-2C-5U |
80,00 |
40,00 |
A |
|
| 527.941 / 13 |
SUREDA AMER JUAN |
1214-FTY |
CIR-154- -5B |
80,00 |
40,00 |
A |
|
| 529.473 / 13 |
SZABLEWSKI DETLEF KLAUS |
IB-9521-DK |
CIR-94-2C-5U |
80,00 |
40,00 |
A |
|
| 529.820 / 12 |
TAVARES LOZANO ANGELO MARCIO |
IB-3341-DT |
94-2C-5U |
80,00 |
40,00 |
A |
|
| 531.705 / 13 |
TERK ERICH |
5652-GTJ |
CIR-94-2C-5U |
80,00 |
40,00 |
A |
|
| 530.270 / 12 |
TERK ERICH |
5652-GTJ |
94-2F-5A |
200,00 |
100,00 |
A |
|
| 524.588 / 13 |
THOMPSON BRIAN DAVID |
0694-DZP |
CIR-94-2E-5X |
200,00 |
100,00 |
A |
|
| 530.124 / 12 |
TRAPERO CAÑERO ESTER ASUNCION |
2781-GXP |
CIR-94-2C-5U |
80,00 |
40,00 |
B |
|
| 526.138 / 13 |
UGARTE ROMERO KUSI |
2335-CFL |
CIR-154- -5B |
80,00 |
40,00 |
A |
|
| 527.922 / 12 |
VAN OPPENS DOMINIQUE |
2647-CMF |
94-2E-5X |
200,00 |
100,00 |
A |
|
| 380.053 / 13 |
VELA ALABARCES MAURICIO ANTONI |
3201-CGK |
CIR-94-2A-5P |
200,00 |
100,00 |
A |
|
| 380.052 / 13 |
VISAY LLEGET MARIA TERESA |
3643-CGG |
CIR-94-2A-5P |
200,00 |
100,00 |
A |
|
| 530.217 / 13 |
VOGUE PROPERTIES SL |
2397-GXZ |
CIR-18-2 -5B |
200,00 |
100,00 |
A |
3 |
| 528.651 / 12 |
WELLENBRINK ELISABETH ADELHEID |
0114-BSW |
94-2C-5U |
80,00 |
40,00 |
B |
|
| 120.068 / 13 |
WOMG HON MAN JOE |
0698-BLY |
CIR-94-2E-5X |
200,00 |
100,00 |
A |
|