Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA

Núm. 7966
Protecció. DP 2012/78 Notificació comunicació informe tècnic.

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

 

Disciplina i Seguretat dels Edificis.

Servei Administratiu de Tramitació.

Unitat Administrativa de Protecció de l'Edificació i ITE.

(09.02.03.21)

Atès que no s'ha pogut notificar l'informe tècnic de l’Ajuntament de Palma de data 25 de genere de 2013, a FRANCINA FERRER TORTELLA, amb DNI. 41.401.910-R, i per poder seguir endavant la tramitació de l'expedient DP 2012/78 del Negociat de Protecció de l'Edificació i en relació a l'immoble ubicat al C/ MARIÀ AGUILÓ, NÚM. 4-B, de conformitat amb l'article 59.4, de la Llei 30/92, de règim jurídic de li administracions públiques i del procediment administratiu comú, i amb el 194, del Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de li corporacions locals, a través del present edicte se li notifica el següent:

Us comunic que:

Com a continuació en la tramitació de l’expedient de Protecció de l’edificació DP  2012-78, relatiu a l’immoble situat al carrer  Marià Aguiló 4B, us trasllat l’informe tècnic de data 17.12.2012, amb (r.i. data 28.12.2012), que transcrit diu:

“   S’ha presentat la següent documentació:

  • Documentació escrita de les accions a realitzar
  • Nomenament de tècnic director.
  • Estudi Bàsic de Seguretat i Salut.
  • Nomenament de coordinador de seguretat.
  • Nomenament d’empresa constructora.
  •  
  • CONCLUSIÓ.

Vista la documentació presentada, s’ha donat compliment a la documentació requerida a l’ordre d’execució i per tant, el tècnic que subscriu és del parer que es poden iniciar les obres.

Un cop finalitzades les obres s’haurà de presentar certificat conforme s’han realitzat les obres ordenades i s’ha comprovat que no existeix perill per l’estabilitat de l’edifici, ni de despreniments cap a la via pública o a tercers.”

Per servei de registre de documents, caixa, així com informació general i fiscal, es poden dirigir a les següents Oficines: OAC Avingudes- Edifici Avingudes. Av. Gabriel Alomar, 18; OAC Cort- Pl. Santa Eulàlia, 9; OAC Pere Garau- C. Pere Llobera, 9; OAC Sant Ferran- Av. Sant Ferran, 42; OAC Sant Agustí- C. Margaluz, 30; OAC s’Arenal- Av. Amèrica, 11; OAC s’Escorxador- C. Emperadriu Eugènia, 6; OAC Son Ferriol- Av. Cid, 8. Horari d’atenció al public: Tot l’any: de 08.30 a 14.00 h de dilluns a divendres (totes les oficines). Horari ampliat d’octubre a maig: de 08.30 a 17.00 h de dilluns a dijous (OAC Avingudes). Dissabtes obert de 09.30 a 13.30 h a l’OAC Cort (només registre).

 

Palma, 18 d’abril de 2013.

 

La cap de departament de disciplina i seguretat dels edificis.

Per delegación (Decret de Batlia núm. 10434 de 08.06.2012,

BOIB núm. 85 de 14.06.2012)

Elvira Salvá Armengod.