Secció I. Disposicions generals
CONSELL INSULAR DE FORMENTERA
Núm. 7829
Acord del Ple del Consell Insular Formentera de dia 22 de març de 2013, d’aprovació definitiva de l’estudi de detall per desenvolupar la Unitat d’Actuació anomenada UA SFC-05, emplaçada a Sant Francesc, TM Formentera, i publicació de la documentació gràfica i escrita del mencionat estudi de detall
Versió PDF
Es fa públic que el Ple del Consell Insular Formentera, en sessió ordinària celebrada en data de 22 de març de 2013, va adoptar, entre d’altres, el següent acord:
ACORD
Primer.- APROVAR definitivament l’Estudi de Detall, segons projecte presentat redactat per l’enginyer tècnic en topografia Sr. Antonio Mayans Serra, per desenvolupar la Unitat d’Actuació anomenada UA SFC-05, emplaçada a Sant Francesc, TM Formentera. El paràmetres definitius són els següents:
| Superfície Total |
1.861’00 m2 |
| EU-SFC |
620’70 m2 |
| EL-PR |
674’60 m2 |
| SGEL-P |
273’70 m2 |
| Aparcament i viari |
292’00 m2 |
Segon.- NOTIFICAR el present acord als promotors de l’Estudi de Detall.
Tercer.- PUBLICAR, de conformitat amb l’establert a l’article 70.2 de la Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de les bases de règim local, en relació a l’articule 140.6 del Reglament de planejament urbanístic, així com l’article 103 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, en el Botlletí Oficial de les Illes Balears -BOIB- íntegrament el present acord, així com la documentació gràfica i escrita del mencionat Estudi de Detall.
De conformittat amb l’acord transcrit, es publiquen en annexes la documentació gràfica i escrita de l’estudi de detall.
Contra la disposició precedent, que posa fi a la via administrativa, es podrà interposar en el termini de dos mesos a partir de l’endemà d’aquesta publicació, recurs contenciós administratiu davant la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears; tot això sense perjudici que es pugui utilitzar qualsevol altre recurs que s’estimi procedent en dret, de conformitat amb la Llei 29/1998, de 13 de juliol, que regula la jurisdicció contenciosa administrativa, i la Llei 4/1999, de 13 de gener, de modificació de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.
Així mateix, s’indica que la interposició dels recursos pertinents no suspèn l’eficàcia de la disposició impugnada, ni tampoc interromp els terminis que se’n puguin derivar, excepte que l’autoritat competent ho acordi expressament.
Formentera, 18 d’abril de 2013.
El President del Consell Insular de Formentera
Jaume Ferrer Ribas.