Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA DE SALUT, FAMÍLIA I BENESTAR SOCIAL
Núm. 7525
Notificació de requeriments en tràmit de reclamació prèvia a la via jurisdiccional social de documentació relativa a l’expedient del complement de pensió per al lloguer d’habitatge a perceptors de pensions no contributives (any 2012)
Versió PDF
Una vegada que el servei de Correus ha tornat les notificacions individuals de diversos requeriments en tràmit inicial de la Direcció General de Família, Benestar Social i Atenció a Persones en Situació Especial, de documentació relativa a l’expedient del complement de pensió per al lloguer d’habitatge a perceptors de pensions no contributives (any 2012), trameses amb justificant de recepció, en aplicació de l’article 59.5 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, es notifica a les persones que figuren en l’annex el següent:
— Que, en relació amb la sol·licitud sobre un complement de pensió per al lloguer d’habitatge a perceptors de pensions no contributives (any 2012) que varen presentar, d’acord amb el que estableix el Reial decret 11914/2012, de 3 d’agost, pel qual s'estableixen normes per al reconeixement del complement de pensió per al lloguer d'habitatge a favor dels pensionistes de la Seguretat Social en la seva modalitat no contributiva, han d’esmenar les deficiències o han d’aportar els documents que s’indiquen en els requeriments.
A aquest efecte, aquestes persones disposen d’un termini de deu dies hàbils comptadors des de l’endemà que s’hagi publicat aquesta notificació per esmenar les deficiències o presentar els documents que s’indiquen en els requeriments.
En cas de no aportar la documentació requerida, una vegada transcorregut el termini indicat, s'originarà el decaïment del tràmit resolent la reclamació prèvia tenint en compte els elements de judici que es disposen fins a aquest moment procedimental, de conformitat amb l'article 76.3 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú.
Per conèixer el contingut íntegre de l’acte i la documentació requerida, les persones interessades o els seus representants legals poden comparèixer a les dependències de la Direcció General de Família, Benestar Social i Atenció a Persones en Situació Especial de la Conselleria de Salut, Família i Benestar Social, situades a l’avinguda d’Alemanya, 6, dreta, de Palma (Mallorca); a l’avinguda de Vives Llull, 42, de Maó (Menorca), o al carrer del Bisbe Abad i Lasierra, 47, d’Eivissa (Eivissa), en horari de 9 a 14 hores, de dilluns a divendres.
Palma, a 15 d’abril de 2013
El director general
Rafael Romero Ferrer
Per delegació de competència (BOIB núm. 36/2013)
Annex
Notificació de requeriments en tràmit de reclamació prèvia a la via jurisdiccional social de documentació relativa a l’expedient del complement de pensió per al lloguer d’habitatge a perceptors de pensions no contributives (any 2012)
| Expedient |
Interessat/ada |
Data resol |
| ACL/331/2012 |
JOSE RUIZ MARTINEZ |
07/02/2013 |