Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA DE SALUT, FAMÍLIA I BENESTAR SOCIAL
Núm. 7520
Notificació de requeriments en tràmit inicial de documentació relativa a l’expedient de la pensió no contributiva de jubilació o invalidesa
Versió PDF
Una vegada que el servei de Correus ha tornat les notificacions individuals de diversos requeriments en tràmit inicial de la Direcció General de Família, Benestar Social i Atenció a Persones en Situació Especial, de documentació relativa a l’expedient de la pensió no contributiva de jubilació o invalidesa, trameses amb justificant de recepció, en aplicació de l’article 59.5 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, es notifica a les persones que figuren en l’annex el següent:
— Que, en relació amb la sol·licitud sobre una pensió no contributiva de jubilació o invalidesa que varen presentar, d’acord amb el que estableix el Reial decret legislatiu l/1994, de 20 de juny, pel qual s’aprova el text refós de la Llei general de la Seguretat Social, han d’esmenar les deficiències o han d’aportar els documents que s’indiquen en els requeriments.
A aquest efecte, aquestes persones disposen d’un termini de deu dies hàbils comptadors des de l’endemà que s’hagi publicat aquesta notificació per esmenar les deficiències o presentar els documents que s’indiquen en els requeriments.
Una vegada transcorregut el termini de deu dies sense que s’hagin esmenat aquestes deficiències o s’hagi aportat la documentació requerida, es dictarà una resolució per la qual es considerarà que desisteixen de la seva sol·licitud, de conformitat amb l’article 71 de l’esmentada Llei 30/1992.
Per conèixer el contingut íntegre de l’acte i la documentació requerida, les persones interessades o els seus representants legals poden comparèixer a les dependències de la Direcció General de Família, Benestar Social i Atenció a Persones en Situació Especial de la Conselleria de Salut, Família i Benestar Social, situades a l’avinguda d’Alemanya, 6, dreta, de Palma (Mallorca); al carrer Pou Fondo, 17, de Manacor (Mallorca); a l’avinguda del Raiguer, 95, d’Inca (Mallorca); a l’avinguda de Vives Llull, 42, de Maó (Menorca), o al carrer del Bisbe Abad i Lasierra, 47, d’Eivissa (Eivissa), en horari de 9 a 14 hores, de dilluns a divendres.
Palma, a 15 d’abril de 2013
El Director General
Rafael Romero Ferrer
Per delegació de competències(BOIB 36/2013)
ANNEX
Notificació de requeriments en tràmit inicial de documentació relativa a l’expedient de la pensió no contributiva de jubilació o invalidesa
| Expedient |
Interessat/ada |
DNI |
Data req |
| 07/0000136-I/13 |
ABDELTIF RAHOU |
X2293241A |
18/03/2013 |
| 07/0000060-J/13 |
CLARA ELVIRA CORTES SEPULVEDA |
45611561P |
06/03/2013 |
| 07/0000026-J/13 |
CUSTODIA PAREJA PULIDO |
14379714E |
14/02/2013 |
| 07/0000111-I/13 |
DAYSE MARIANA GRANDA RAMIREZ |
X7604722W |
06/03/2013 |
| 07/0000052-J/13 |
FRANCISCA MOLL FERRIOL |
41372506Z |
26/03/2013 |
| 07/0000137-I/13 |
JOSE ANGEL ESTEBAN ARRIBAS |
70500461X |
20/03/2013 |
| 07/0000169-J/13 |
MARGARITA LOPEZ RUIZ |
50778245H |
14/03/2013 |
| 07/0000069-J/13 |
SHEILA MARIA BLIGH WHEATLEY |
41445013W |
08/03/2013 |