Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA DE SALUT, FAMÍLIA I BENESTAR SOCIAL

Núm. 7520
Notificació de requeriments en tràmit inicial de documentació relativa a l’expedient de la pensió no contributiva de jubilació o invalidesa

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Una vegada que el servei de Correus ha tornat les notificacions individuals de diversos requeriments en tràmit inicial de la Direcció General de Família, Benestar Social i Atenció a Persones en Situació Especial, de documentació relativa a l’expedient de la pensió no contributiva de jubilació o invalidesa, trameses amb justificant de recepció, en aplicació de l’article 59.5 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, es notifica a les persones que figuren en l’annex el següent:

— Que, en relació amb la sol·licitud sobre una pensió no contributiva de jubilació o invalidesa que varen presentar, d’acord amb el que estableix el Reial decret legislatiu l/1994, de 20 de juny, pel qual s’aprova el text refós de la Llei general de la Seguretat Social,  han d’esmenar les deficiències o han d’aportar els documents que s’indiquen en els requeriments.

A aquest efecte, aquestes persones disposen d’un termini de deu dies hàbils comptadors des de l’endemà que s’hagi publicat aquesta notificació per esmenar les deficiències o presentar els documents que s’indiquen en els requeriments.

Una vegada transcorregut el termini de deu dies sense que s’hagin esmenat aquestes deficiències o s’hagi aportat la documentació requerida, es dictarà una resolució per la qual es considerarà que desisteixen de la seva sol·licitud, de conformitat amb l’article 71 de l’esmentada Llei 30/1992.

Per conèixer el contingut íntegre de l’acte i la documentació requerida, les persones interessades o els seus representants legals poden comparèixer a les dependències de la Direcció General de Família, Benestar Social i Atenció a Persones en Situació Especial de la Conselleria de Salut, Família i Benestar Social, situades a l’avinguda d’Alemanya, 6, dreta, de Palma (Mallorca); al carrer Pou Fondo, 17, de Manacor (Mallorca); a l’avinguda del Raiguer, 95, d’Inca (Mallorca); a l’avinguda de Vives Llull, 42, de Maó (Menorca), o al carrer del Bisbe Abad i Lasierra, 47, d’Eivissa (Eivissa), en horari de 9 a 14 hores, de dilluns a divendres.

Palma,  a 15 d’abril    de 2013

El Director General

Rafael Romero Ferrer

Per delegació de competències(BOIB 36/2013)

 

ANNEX

Notificació de requeriments en tràmit inicial de documentació relativa a l’expedient de la pensió no contributiva de jubilació o invalidesa

Expedient

Interessat/ada

DNI

Data req

07/0000136-I/13

ABDELTIF RAHOU

X2293241A

18/03/2013

07/0000060-J/13

CLARA ELVIRA CORTES SEPULVEDA

45611561P

06/03/2013

07/0000026-J/13

CUSTODIA PAREJA PULIDO

14379714E

14/02/2013

07/0000111-I/13

DAYSE MARIANA GRANDA RAMIREZ

X7604722W

06/03/2013

07/0000052-J/13

FRANCISCA MOLL FERRIOL

41372506Z

26/03/2013

07/0000137-I/13

JOSE ANGEL ESTEBAN ARRIBAS

70500461X

20/03/2013

07/0000169-J/13

MARGARITA LOPEZ RUIZ

50778245H

14/03/2013

07/0000069-J/13

SHEILA MARIA BLIGH WHEATLEY

41445013W

08/03/2013