Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

AJUNTAMENT DE LLUCMAJOR

Núm. 7154
Plecs Administratius i Tecnics per contratar servei de transport i buidat de contenidors de residus en el Punt Verd de S'Arenal

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

PLEC DE CONDICIONS ECONOMICOADMINISTRATIVES QUE REGIRÀ EL PROCEDIMENT OBERT PER CONTRACTAR EL SERVEI DE TRANSPORT I BUIDAT DE CONTENIDORS DE RESIDUS AL PUNT VERD DE S’ARENAL

ARTICLE 1. L’objecte d’aquest procediment obert és la contractació del Servei de transport i buidat de contenidors de residus dipositats al punt verd de s’Arenal.

Les característiques d’aquest servei, així com les condicions en què s’ha de realitzar, vénen determinades en el Plec de condicions tècniques.  

ARTICLE 2. El preu tipus fixat per l’empresa contractant és de 95 euros per transport i buidat de cada contenidor, IVA no inclòs, amb un IVA de 7,6 euros (8%) fins a un màxim de 28.500 euros, IVA no inclòs, amb un IVA de 2.280 euros (8%), que fa un total de 30.780 euros, IVA inclòs per al primer any; que és de 61.560 euros per als dos anys que duri en contracte, IVA no inclòs, amb un IVA de 4.924,8 euros (8%), que fa un total de 66.484,8 euros, IVA inclòs, per als dos anys de durada del contracte.

L’oferta haurà d’incloure com a partida independent l’Import del Valor Afegit (IVA), i s’haurà de detallar expressament, en la forma establerta per la normativa vigent.

La contractació d’aquest servei es finança a través de LLEMSA. Hi ha consignació suficient en el pressupost vigent.  

ARTICLE 3. El servei objecte d’aquest procediment obert haurà de començar l’endemà de la firma del contracte, i tindrà una durada de 24 mesos. Per acord exprés entre ambdues parts, es podrà efectuar una pròrroga de dos anys de durada, com a màxim.  

ARTICLE 4. L’adjudicatari provisional haurà de dipositar una garantia definitiva per l’import del 5 per 100 de l’import d’adjudicació, incloses les eventuals pròrrogues del contracte i exclòs l’Impost sobre el valor afegit. Per a devolució de la garantia definitiva, un cop conclòs el contracte, s’estarà al que disposa l’article 95 de RDL 3/2011, de 14 de novembre, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei de contractes del sector públic.

ARTICLE 5. Podran concórrer en aquest procediment obert les persones naturals o jurídiques que es trobin en plena possessió de la seva capacitat jurídica i d’obrar, i no estiguin compreses en cap de les circumstàncies que enumera l’article 60 RDL 3/2011, de 14 de novembre, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei de contractes del sector públic.  

Es podrà contractar amb unions d’empresaris que es constitueixin temporalment a aquest efecte, d’acord amb el que estableix l’article 59 RDL 3/2011, de 14 de novembre, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei de contractes del sector públic.  

Els qui acudeixin a la licitació podran fer-ho per si o representats per una persona autoritzada mitjançant poder bastant, sempre que no es trobi sotmesa en alguna de les causes que s’enumeren en l’article 60 RDL 3/2011, de 14 de novembre, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei de contractes del sector públic.  

Quan en representació d’alguna societat, civil o mercantil, hi concorri algun dels seus membres, haurà de justificar documentalment que està facultat per a això.

Els poders i documents acreditatius de la personalitat s’han d’adjuntar a la proposició.

Els concurrents hauran de justificar la solvència econòmica i financera i tècnica o professional, demostrant que disposen dels coneixements tècnics, l’eficàcia, l’experiència i la fiabilitat suficients per dur a terme l’objecte del contracte, cosa que s’ha d’acreditar a través d’un o diversos dels mitjans establerts en els articles 74 i següents del RDL 3/2011, de 14 de novembre, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei de contractes del sector públic.

ARTICLE 6. Tota proposició s’haurà d’ajustar al model descrit en el plec de condicions. A cada proposició s’ha d’adjuntar en un sobre a part els documents següents:  

a) Declaració responsable del licitador en la qual afirmi que no es troba sotmès a cap de les prohibicions per contractar, conforme a l’article 60 del RDL 3/2011, de 14 de novembre, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei de contractes del sector públic. Aquesta declaració comprèn expressament la circumstància de trobar-se al corrent en el compliment de les obligacions tributàries i amb la Seguretat Social imposades per les disposicions vigents.

b) Documents que acreditin la personalitat jurídica i la capacitat d’obrar. Document nacional d’identitat del firmant, escriptura de constitució de la societat i poder.  

c) Documentació acreditativa de solvència economicofinancera i tècnica o professional.

Les proposicions i els documents que s’adjuntin s’han de presentar en tres sobres tancats, que podran ser lacrats i precintats, en els quals ha de figurar la inscripció “Proposició per prendre part en el procediment obert per contractar el Servei de transport i buidat de contenidors de residus en el punt verd de s’Arenal”, i s’han d’entregar a les oficines de LLEMSA (c/ M. Antònia Salvà, 50, 1r de s´Arenal) de 8 a 13 hores, per correu electrònic en la forma que especifica el RDL 3/2011, del 14 de novembre, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei de contractes del sector públic, i en el termini de quinze dies naturals a partir de l’endemà de la inserció de l’anunci de la licitació en el Butlletí Oficial de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

En el supòsit de presentar-se les proposicions per correu, s’estableix el mateix termini (dia i hora) assenyalat anteriorment.

SOBRE A: Capacitat per contractar. Contindrà exclusivament tots els documents que s’han indicat en aquest article.

SOBRE B: Proposició econòmica i documentació tècnica. Contindrà la proposició, expressada conforme al model que figura com a annex.

En cas de discrepància entre l’import expressat en lletra i l’expressat en xifra, prevaldrà la quantitat que consigni en lletra, llevat que dels documents que componen la proposició es desprengui una altra cosa.

SOBRE C: Documentació tècnica. Contindrà la documentació que ha de servir a la valoració en funció dels criteris no avaluables matemàticament establerts en aquest plec, i si s’escau, variants o millores que, sense detriment del que estableixen els plecs de condicions, puguin convenir a la millor realització de l’objecte del contracte, que són el b, c i d de l’article 7 d’aquest plec.

ARTICLE 7. El dia següent hàbil al que finalitzi el de presentació de proposicions, la mesa de contractació qualificarà la documentació presentada en el sobre A.

Si la mesa observàs defectes o omissions esmenables en la documentació presentada, ho farà públic a través d’un anunci en el tauler d’anuncis de LLEMSA alhora que es comunicarà verbalment als licitadors que s’interessin en el Servei de contractació en horari d’atenció al públic, i es concedirà un termini de tres dies hàbils perquè els licitadors corregeixin o esmenin les deficiències observades.

La mesa, un cop qualificada la documentació i esmenats, si s’escau, els defectes o omissions de la documentació presentada, determinarà les empreses que s’ajusten als criteris de selecció d’aquestes, amb anterioritat a l’acte públic d’obertura de proposicions.

L’acte públic d’obertura de proposicions tindrà lloc el dia següent hàbil al que finalitzi el de l’esmena de documents, a les 12 hores a les oficines de LLEMSA (c/ M. Antònia Salvà, 50, 1r, S’Arenal-Llucmajor), i es constituirà la mesa de contractació per a l’obertura.

A l’efecte dels còmputs assenyalats en aquest article, no es tindran en compte els dissabtes.

En primer lloc, un cop admesos els licitadors, es procedirà a avaluar la documentació en el SOBRE C. L’avaluació l’efectuarà la mesa directament o mitjançant sol·licitud d’informe. Un cop efectuada aquesta avaluació, se n’informarà als licitadors l’endemà de l’acreditació i es procedirà a l’obertura del SOBRE B (criteris objectius).

Els criteris que han de servir de base per a l’adjudicació i la seva baremació són els següents:  

a) Preu ofert. 60 punts

A l'empresa amb l’oferta econòmica de preu més baix se li donaran 60 punts, i a les altres els punts se’ls calcularan d’acord amb la fórmula següent: E = D* ((C-B) / (C-A))

essent,

E = Puntuació obtinguda empresa X

D = Puntuació màxima...............60

C = Import de licitació

B = Import oferta econòmica empresa X

A = Import oferta menor preu

b) Qualitat i fiabilitat en els mitjans materials de què disposin: 15 punts.

A tals efectes s’haurà d’acreditar l’antiguitat dels elements de transport a disposició i el tipus d’elements de transport.

c)   Temps de resposta: Màxim 10 punts

                             - temps de resposta d’1 h: 10 punts

                             - temps de resposta de 3 h: 5 punts

                             - temps de resposta de 9 h: 0 punts.

d) Possessió de certificació mediambiental, ISO 14001, EMAS o similar: 1 punt per certificat fins a un màxim de 5 punts.

e) Millores relacionades amb l'objecte del contracte que siguin proposades pels oferents: 10 punts.

Aquestes millores hauran d’estar relacionades directament amb l’objecte del contracte, i, en tot cas, s’hauran d’acreditar i quantificar. La mesa de contractació, si escau, acceptarà i valorarà tals millores en funció del valor en què se les estimi.

ARTICLE 8. Un cop efectuada l’adjudicació provisional, es requerirà l’adjudicatari provisional perquè en el termini de deu dies hàbils, comptadors des de l’endemà de la publicació d’aquella en el perfil del contractant de l’òrgan de contractació, presenti la documentació justificativa de trobar-se al corrent de pagament en el compliment de les seves obligacions tributàries i amb la Seguretat Social i qualssevol altres documents acreditatius de la seva aptitud per contractar, així com el document que acrediti haver constituït la garantia definitiva. L’adjudicació provisional es notificarà a tots els licitadors mitjançant fax o correu electrònic, i/o en la forma prevista en la Llei 30/92.

No escaurà l’adjudicació definitiva del contracte al licitador que hagi resultat adjudicatari provisional si aquest no compleix les condicions necessàries.

El contracte l’haurà de formalitzar en un document administratiu, dins el termini de deu dies hàbils, comptadors des de l’endemà de la recepció, l’adjudicatari definitiu de la notificació de l’adjudicació definitiva. No obstant això, el contractista podrà sol·licitar que el contracte s’elevi a escriptura pública, i les despeses seran a càrrec seu.

Quan, per causes imputables al contractista, no s’hagi formalitzat el contracte dins el termini indicat, LLEMSA podrà acordar-ne la resolució, així com la incautació de la garantia definitiva.

ARTICLE 9. En virtut de l’adjudicació definitiva, el contractista quedarà obligat a pagar l’import dels anuncis en butlletins oficials (import màxim: 400 euros) i de les despeses que s’ocasionin amb motiu dels tràmits preparatoris i de formalització del contracte, fins i tot els honoraris del notari autoritzant en el cas que sigui necessari mitjançant escriptura pública, pagament d’imposts i qualssevol altres que es produeixin.  

ARTICLE 10. S’estableix el següent sistema perquè LLEMSA efectuï els pagaments que corresponguin: mitjançant factures mensuals degudament conformades i aprovades per l’empresa contractant. El pagament es farà un cop conformada la factura per LLEMSA, en els terminis legalment prevists.

ARTICLE 11. Si el contractista incomplís les obligacions derivades del contracte, LLEMSA està facultada per exigir-ne el compliment o declarar la resolució del contracte. En cas de defunció del contractista, LLEMSA podrà denunciar el contracte.

El contracte es podrà modificar quan hi concorrin les condicions establertes en els articles 210, 219 i 306 del TRLCSP.

S’estableix el sistema següent de sancions, per infraccions de l’adjudicatari, amb independència i sense perjudici dels casos en què escaigui la resolució del contracte o qualsevol altra acció: D’acord amb el que preveuen els articles 212, 150.6, 64.2 i 118.1 del TRLCSP per als casos de demora en l’execució. En els altres casos d’incompliment del contractista, es podran interposar penalitats de fins a un màxim de 5.000 euros, atenent la gravetat de la infracció i amb l’expedient previ amb audiència del contractista. Els imports de les penalitats es faran efectius mitjançant deducció d’aquests en les certificacions o documents de pagament al contractista.

ARTICLE 12. El contractista està obligat sota la seva responsabilitat a complir amb el que disposa la normativa vigent en matèria laboral, de Seguretat Social, d’integració social de minusvàlids i de prevenció de riscs laborals i altres lleis especials. El contracte objecte d’aquesta licitació s’entén realitzat a risc i ventura per al contractista.  

El contractista estarà obligat a guardar secret professional respecte a les dades o antecedents que no són públics o notoris però estan relacionats amb l’objecte del contracte, dels que tingui coneixement amb ocasió d’aquest. 

ARTICLE 13. Els litigis derivats d’aquest contracte s’entendran sempre sotmesos als tribunals competents amb jurisdicció en el lloc en què l’empresa contractant té la seva seu.

ARTICLE 14. En el que no preveu aquest Plec de condicions administratives particulars i el Plec de prescripcions tècniques annex a aquest, regirà la normativa privada.

ARTICLE 15. No escau.

A més d’aquest plec tindran caràcter contractual els documents següents:  

- El Plec de prescripcions tècniques

- El document en què es formalitzi el contracte.

MODEL DE PROPOSICIÓ

Sr. (…/…), amb el Document nacional d’identitat núm. (…/…), en nom propi o en representació d (…/…), amb domicili a (…/…), i CIF núm. (…/…), segons acredita amb poder validat que adjunta, un cop assabentat dels plecs de condicions tècniques i economicoadministratives i altres documents de l’expedient per contractar mitjançant procediment obert el servei de transport i buidat de contenidors de residus al punt verd s’Arenal, es compromet a realitzar-lo amb estricta subjecció a les condicions esmentades, en la quantitat d’euros (…/…) (en lletra) (…/…).

Adjunta en un sobre a part els documents següents:

a) Documents acreditatius de solvència econòmica i financera i tècnica.  

b) Declaració responsable del licitador en la qual afirmi no estar sotmès a cap de les prohibicions per contractar conforme a l’article 49 de la Llei de contractes del sector públic. Aquesta declaració comprèn expressament la circumstància de trobar-se al corrent en el compliment de les obligacions tributàries i amb la Seguretat Social imposades per les disposicions vigents.  

c) Documents que acreditin la personalitat jurídica i la capacitat d’obrar. Document Nacional d’Identitat del firmant, escriptura de constitució de la societat i poder validat si s’escau.  

d) Solvència tècnica i econòmica.

(Lloc, data i signatura)

(…/…), (…/…) d (…/…) de (…/…)

SERVEI DE CONTRACTACIÓ

ANNEX
MESA DE CONTRACTACIÓ

Als efectes prevists en el en la RDL 3/2011, del 14 de novembre, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei de contractes del sector públic i altra normativa aplicable, la mesa de contractació, per a aquesta licitació, estarà composta per:

  • El president: El president del Consell d’Administració de LLEMSA o suplent.
  • El secretari: El personal adscrit al servei de contractació de LLEMSA.
  • Vocals (4): El regidor de LLEMSA o suplent, el secretari del Consell d’Administració de LLEMSA o suplent, l’interventor de la corporació municipal o suplent i l’enginyer de LLEMSA o suplent.

 

Llucmajor, 13 de març de 2013

El regidor de LLEMSA
Miguel Ribot Muntaner

 

 

PLEC DE CONDICIONS TÈCNIQUES QUE HAN DE REGIR LA CONTRACTACIÓ DEL SERVEI DE TRANSPORT I BUIDAT DE CONTENIDORS DE RESIDUS DEL PUNT VERD DE S’ARENAL

1. Objecte del contracte: LLUCMAJOR, EMPRESA MUNICIPAL DE SERVEIS, SAU, d’ara endavant LLEMSA, pretén, mitjançant aquesta contractació per procediment obert, la realització del servei de transport i buidat de contenidors dipositats en el punt verd de s’Arenal.

2. Aquest servei inclourà el transport de tots els residus que es dipositin en el punt verd de s’Arenal, per part de particulars i per part de la brigada municipal i de LLEMSA, a un gestor final autoritzat amb l’objecte de donar-li un tractament i una gestió final adequats.

Els contenidors només es buidaran quan estiguin plens i ho autoritzi el personal del punt verd. 

El contractista té l’obligació de buidar-los en un màxim de 24 hores des de l’avís de recollida.

L’empresa adjudicatària disposarà dels mitjans, tant humans com materials i/o mecànics, per al trasllat dels residus acumulats en els punts verds cap als centres de tractament que LLEMSA li indicarà.

3. El transport i buidat de contenidors s’efectuarà dins l’horari laboral en què el punt verd romangui obert, que serà de les 9.30 a les 17 hores, cada dia excepte els dimecres, diumenges i festius.

4. Àmbit del contracte: Les feines objecte d’aquest plec de contractació es duran a terme en el punt verd de s’Arenal, situat a la rotonda de la carretera Ma 6014, punt quilomètric 1 (devora EDAR Arenal).

5. Residus: Els residus que es gestionaran en el punt verd de s’Arenal per al transport dels quals l’empresa adjudicatària ha d’estar autoritzada són els següents:  

RESIDUS NO PERILLOSOS

CODI LER

ENVASOS METÀL·LICS (**)

15.01.04

ENVASOS DE VIDRE (**)

15.01.07

PNEUMÀTICS FORA D’ÚS (*)

16.01.03

PILES ALCALINES

16 06 04

FORMIGÓ

17.01.01

TOTXOS

17.01.02

TEULES I MATERIALS CERÀMICS

17.01.03

MESCLES DE FORMIGÓ, TOTXOS, TEULES I MAT. CERÀMICS DISTINTES DE LES ESPECIFICADES EN EL 17.01.06

17.01.07

FUSTA

17.02.01

VIDRE

17.02.02

PLÀSTIC

17.02.03

COURE, BRONZE, LLAUTÓ

17.04.01

ALUMINI

17.04.02

PLOM

17.04.03

ZINC

17.04.04

FERRO I ACER

17.04.05

ESTANY

17.04.06

METALLS MESCLATS

17.04.07

PAPER I CARTRÓ (**)

20.01.01

CRISTALLS I VIDRE MESCLAT

20.01.02

RESIDUS BIODEGRADABLES DE CUINES I RESTAURANTS

20 01 08

ROBA USADA

20.01.10

OLIS I GREIXOS COMESTIBLES

20.01.25

FUSTA DISTINTA DE L’ESPECIFICADA EN EL CODI 20.01.37

20.01.36

EQUIPS ELÈCTRICS I ELECTRÒNICS REBUTJATS, DISTINTS DELS ESPECÍFICS. 20.01.21, 20.01.23 Y 20.01.25

20.01.38

ENVASOS DE PLÀSTIC I BRICS (**)

20.01.39

METALLS

20.01.40

RESIDUS BIODEGRADABLES (JARDÍ I PODES)

20.02.01

RESIDUS SÒLIDS URBANS (***)

20.03.03

RESIDUS VOLUMINOSOS

20.03.07

TÒNNERS I CARTUTXOS D’IMPRESSIÓ

08.03.12

 

RESIDUS TÒXICOS I PERILLOSOS

CODI LER

RESID. DE PINTURA I VERNISSOS AMB DISSOLV. ORG.

08 01 11

RESIDUS D’ADHESIUS I SEGELLADORS

08.04.09

SOLUC. REVELAT I SOLUC. ACTIVADORS D’AIGUA

09 01 01

PEL·LÍCULES I PAPER FOTOGRÀFIC QUE CONTENEN PLATA O COMPOSTS DE PLATA

09 01 07

OLI MINERAL USAT

13 02 05

DISSOLVENTS HALOGENATS I MESCLES

14 06 02

DISSOLVENTS NO HALOGENATS I MESCLES

14 06 03

ENVASOS QUE CONTENEN RESTES DE SUBSTÀNCIES PERILLOSES O CONTAMINADES  

15 01 10

ABSORBENTS, MATERIALS DE FILTRACIÓ, PEDAÇOS DE NETEJA I ROBA PROTECTORA CONTAMINADA

15 02 02

FILTRES D’OLI

16 01 07

LÍQUIDS DE FRENS

16 01 13

ANTICONGELANTS QUE CONTENEN SUBSTÀNCIES PERILLOSES

16 01 14

GASOS EN RECIPIENTS A PRESSIÓ QUE CONTÉ SUBSTÀNCIES PERILLOSES

16 05 04

BATERIA DE PLOM

16 06 01

ACUMULADORS DE Ni-Cd

16 06 02

PILES QUE CONTENEN MERCURI

16 06 03

RESIDUS QUE CONTENEN HIDROCARBURS

16.07.08

MESCLES O FRACCIONS SEPARADES DE FORMIGÓ, TOTXOS, TEULES I MATERIALS CERÀMICS QUE CONTENEN SUBSTÀNCIES PERILLOSES  

17.01.06

VIDRE, PLÀSTIC O FUSTES QUE CONTENEN SUBSTÀNCIES PERILLOSES O ESTAN CONTAMINATS PER AQUESTES

17.02.04

RESIDUS METÀL·LICS CONTAMINATS AMB SUBSTÀNCIES PERILLOSES

17.04.09

TERRA I PEDRES QUE CONTENEN SUBSTÀNCIES PERILLOSES

17.05.03

MATERIALS DE CONSTRUCCIÓ QUE CONTENEN AMIANT

17.06.05

DISSOLVENTS

20.01.13

PESTICIDES/PLAGUICIDES (*)

20.01.19

TUBS FLUORESCENTS I ALTRES RESIDUS QUE CONTENEN MERCURI (*)

20 01 21

EQUIPS AMB CFC

20.01.23

PINTURES, TINTS, ADHESIUS I RESINES QUE CONTENEN SUBSTÀNCIES PERILLOSES

20.01.27

BATERIES ACUMULADORES ESPECIFICADES EN ELS CODIS  16.06.01, 16.06.02 O 16.06.03 I BATERIES I ACUMULADORS SENSE CLASSIFICAR QUE CONTENEN AQUESTES BATERIES

20.01.33

EQUIPS ELÈCTRICS I ELECTRÒGENS AMB COMPONENTS PERILLOSOS (*)

20 01 35

FUSTA QUE CONTÉ SUBSTÀNCIES PERILLOSES

20.01.37

La recollida de contenidors de RSU serà a càrrec de LLEMSA.

El transport i buidat del contenidor de ferralla i metalls es farà sense càrrec per a l’empresa LLEMSA.

Aquestes dues llistes (els residus no perillosos i els residus tòxics i perillosos) són susceptibles de ser modificades per part de l’empresa LLEMSA i també si es produeixen modificacions en la normativa que regula aquest tipus de residu (segons la Conselleria de Medi Ambient). L’empresa adjudicatària haurà d’informar immediatament LLEMSA de les modificacions en la normativa que regula aquesta matèria, i proposar solucions i propostes d’actuació.

En el moment de l’adjudicació d’aquest servei, l’empresa adjudicatària haurà d’estar en possessió de les autoritzacions i els registres necessaris per a l’exercici de l’activitat recollits en la Llei 22/2011, de residus i sòls contaminats atorgats per la Conselleria d’Agricultura, Medi Ambient i Territori del Govern de les Illes Balears, i que servirà per transportar els residus descrits en les llistes anteriors, a més de tots els permisos i autoritzacions que puguin desprendre’s de la normativa actual i futura.

6. Tipus de contenidors:

Es disposarà com a mínim dels següents contenidors i amb la capacitat de volum mínima que s’indiquen en la taula següent, depenent del tipus de residu. LLEMSA serà l’empresa que decidirà el lloc adequat per als contenidors esmentats.

Residu

Metres cúbics

Pneumàtics fora d’ús (NFU)

10

Electrodomèstics amb CFC

25

Electrodomèstics amb CFC

25

Ferralla i metalls

25

Vidre

 5

Fusta no tractada

25

Fusta que conté substàncies perilloses

25

Residus construcció i demolició

10

Voluminosos

25

Poda tractament especial (palmera Washingtònia, plantes crasses)

25

Restes vegetals (amb envelat)

25

Aquests contenidors hauran d’estar en bones condicions, tant funcionals com estètiques.

En el recinte del punt verd hi haurà d’haver sempre com a mínim un contenidor de cada tipus dels anteriorment indicats, per la qual cosa quan se’n retiri algun, immediatament se n’ha de deixar un altre al seu lloc.

7. Supervisió de les feines:

LLEMSA es reserva el dret d’exercir la direcció facultativa dels serveis contractats. Per a això, podrà designar una o més persones responsables que dirigiran i supervisaran l’execució de les feines objecte d’aquest plec. Aquestes persones vetlaran per la correcta realització d’aquests i cursaran al contractista, o als responsables de Direcció, les oportunes ordres i instruccions. A aquest respecte, l’adjudicatari designarà una o més persones responsables del projecte que serviran d’interlocutor amb LLEMSA, i hauran de comunicar aquest extrem mitjançant un escrit en el qual figuri el nom, l’adreça postal i el número de telèfon, telefax, etc., a efectes de notificació. Aquesta informació s’actualitzarà en cas de variació d’alguna de les dades.

L’empresa adjudicatària entregarà l’albarà corresponent de cada transport i buidat del contenidor al vigilant del punt verd.  

A més, mensualment l’empresa adjudicatària ha de fer arribar a l’empresa LLEMSA un informe mensual de tots els transports realitzats on ha d’especificar la matrícula del camió, la data i hora, el tipus de residu, el número d’albarà i el pes.  

A més, el contractista queda obligat a acudir a reunions programades per LLEMSA en el lloc i l’hora determinats per aquest, a facilitar la documentació que se li requereixi amb relació al contracte, en el termini que indiqui LLEMSA, així com facilitar l’accés del personal d’aquesta a les instal·lacions, oficines i equips relacionats totalment o parcialment amb la prestació dels serveis objecte d’aquest plec.

L’elaboració d’informació sol·licitada (impressió, fotocopiat o gravació en suport informàtic, etc.) serà a càrrec de l’adjudicatari, incloent-hi el cost dels materials i els equips necessaris per a tal fi.

 

Llucmajor, 13 de març de 2013

    Enginyer de LLEMSA                                                              Regidor de LLEMSA
José Antonio Villalobos Mauri                                                          
Miguel Ribot Muntaner