Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
FUNDACIÓ BALEAR D'INNOVACIÓ I TECNOLOGIA (FUNDACIÓ BIT)
Núm. 7610
Bases específiques per la convocatòria d’ un auxiliar administratiu per a la campanya de la renda 2012 per prestar serveis a Formentera (Aux.Adm.03-13)
Versió PDF
Primera.- La selecció es regirà per les indicacions recollides en la present convocatòria i en la normativa d’aplicació.
Segona.- S’ ofereix un contracte d’obra amb una durada de 2 mesos, per prestar serveis a Formentera a jornada completa i amb el següent horari de dilluns a divendres de 09:00h a 14:00h i de 16:00h a 19:00h.
La feina consisteix en la realització de la renda per al servei de suport presencial de la campanya de la renda 2012.
Tercera.- Els candidats hauran de complir els següents requisits:
Nacionalitat espanyola o alguna altra d’acord amb l’article 57 de l’ EBEP.
Tenir 16 anys d’ edat complerts i no haver arribat a l’ edat de jubilació forçosa.
No haver estat separat, mitjançant expedient disciplinari, del servei de qualsevol administració pública, o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes; ni trobar-se inhabilitat de forma absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, per exercir funcions similars a les que complien, en el cas que haguessin estat separats, inhabilitats o acomiadats disciplinàriament. En el cas de ser de nacionalitat d’un altre Estat, no trobar-se inhabilitats o en situació equivalent ni haver estat sotmès a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu Estat i en els mateixos termes, l’accés a una ocupació pública.
Tenir les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguin necessàries per a l’exercici de les funcions de la categoria laboral en què s’inclouen a la plaça oferta.
Estar en possessió de titulació de graduat en educació secundària, graduat escolar, tècnic de grau mitjà corresponent a cicles formatius de grau mitjà, tècnic especialista corresponent a formació professional de primer grau, o un títol equivalent o formació laboral equivalent.
Quarta.- El procés de selecció es realitzarà per dos tècnics,un tècnic de l’Agència Tributària de les Illes Balears i un tècnic de Recursos Humans de la Fundació Bit.
Quinta.- El procés selectiu constarà de dos fases:
Fase 1
Tota la documentació justificativa (original i fotocòpia) s’haurà d’aportar a la Delegació Insular de l’ A.T.I.B. ,carrer Antoni Jaume, Nº 8-07800 Eivissa ,fins al 29 d’ abril en l’horari de 09:00h a 13:00h:
Sol·licitud de participació en el procés
Fotocopia del D.N.I. o en el cas de no tenir la nacionalitat espanyola, document acreditatiu de la personalitat (N.I.E. o targeta de residència).
Curriculum Vitae
Titulació
Només els candidats que compleixin amb els requisits passaran a la fase 2
Fase 2
Prova tipus test de coneixements de l’ I.R.P.F. amb el següent temari:
Obligació de declarar
Concepte d’ unitat familiar
Diferència entre la base imposable general i d l’ estalvi
Deduccions per adquisició d’ habitatge
Retencions, concepte i tipus fixos
Prova pràctica de coneixements de Fulla d’ Excel- Windows 2000
Elements d’ Excel
Operacions amb arxius
Funcions
Formats de cel·les
Inserir elements
Configuració
La baremació es realitzarà de la següent manera:
Prova de coneixements de l’ I.R.P.F. Màxim 5 punts.
Prova de Fulla d’ Excel- Windows 2000 .Màxim 2 punts.
Nivell de Català (Nivell A2- 0,5 punts; Nivell superior 0,5 punts).Màxim 1 punt
Entrevista personal : Es valoraran les competències específiques que es requereixen per la realització de la feina: ordre, control de les emocions, adaptabilitat i adequada expressió oral. Per la necessitat de constatar aquestes capacitats en l’ entrevista personal es puntua amb un màxim de 2 punts.
El resultat es comunicarà als interessats oportunament.
Els criteris selectius han estat aprovats per la Direcció de la Fundació Bit.
Palma, a 23 d’ abril de 2013
Director Gerent Fundació Bit
Miguel Bernat Bosch