Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA

Núm. 7624
Secció de Contractació. Notificació decret rescissió contracte. Exp. lloguer 82

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Per no haver pogut efectuar-se la preceptiva notificació al domicili que consta a l’expedient, per no haver contestat als avisos deixats i no tenir coneixement de cap altre domicili on dur-la a terme, se notifica a l’interessat que a continuació es detalla mitjançant la publicació d’aquet Edicte, en compliment d’allò que disposa l’apartat 5è de l’article 59 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú, que la Regidoria de l’àrea d’interior, mitjançant  decret de batlia núm. 4306 de dia 13 de març de 2013, acordà el següent:

- 1r. Rescindir el contracte de lloguer  amb efectes de dia 31 de maig de 2013 del local situat al carrer Cap de Fomentor, s/n local 39 (Son Roca) de Palma, amb el Sr. (dades personals ocultes)amb DNI (dades personals ocultes) , com conseqüència de la seva finalització i ja que no es necessària la seva ocupació. 2n. Requerir al Sr. Torres perquè efectuï el canvi de titularitat al seu nom dels comptadors d’electricitat i  d’aigua i es faci càrrec de les depeses de comunitat si és el cas. Exp. lloguer 82

Us ho comunic perquè en prengueu coneixement. Contra aquesta resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot presentar, recurs de reposició davant el mateix òrgan que l’ha dictada, d’acord amb l’article 116 de la Llei 30/92, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, segons la redacció de la Llei 4/99, de 13 de gener. El termini per interposar-lo és d’un mes comptat des de l’endemà de rebre aquesta notificació. En aquest cas no es podrà interposar recurs contenciós administratiu fins que no s’hagi resolt el de reposició.

El recurs de reposició potestatiu s’haurà de presentar al Registre General d’aquest Ajuntament o a les dependències a què es refereix l’article 38.4, de la Llei 30/92, de 26 de novembre, abans esmentada, i s’entendrà desestimat quan no s’hagi resolt i notificat la resolució, en el termini d’un mes, comptat des de l’endemà de la seva interposició, i en aquest cas quedarà expedita la via contenciosa administrativa.

Si no s’utilitza el recurs potestatiu de reposició, es pot interposar directament recurs contenciós-administratiu, d’acord amb l’article abans esmentat i els 45 i següents de la Llei 29/98, de 13 juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat Contenciós Administratiu, en el termini de dos mesos, comptats des de l’endemà de rebre aquesta notificació, tot això sense perjudici de qualsevol altre recurs o acció que es consideri convenient.     

 

Palma, 23 de abril de 2013

El cap del Departament d´Interior
p.d. Decret de batlia núm. 22.906, de 1 de desembre de 2011 publicat al BOIB núm. 187, de 15.12.2011
Juan Carlos Sastre Sastre