Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

SERVEI D'OCUPACIÓ DE LES ILLES BALEARS

Núm. 7623
Resolució del conseller d’Educació, Cultura i Universitats i president de l Servei d’Ocupació de les Illes Balears, per la qual es declara la caducitat i l’arxiu de les seves sol·licituds a les persones de l’annex I.

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Fets

 1. Mitjançant Resolució del conseller de Treball i Formació, president del SOIB, de 4 de maig de 2007 (BOIB núm. 68 de 8 de maig de 2007), per la qual es convoquen els centres col·laboradors del Pla Nacional de Formació i Inserció Professional (Pla FIP) a participar en la programació de cursos corresponents a l’any 2007, com també l’alumnat d’aquests cursos a presentar sol·licituds d’ajuts per a transport, manutenció i allotjament, i de beques, quan es tracti de persones amb discapacitat desocupades.

 2. Mitjançant Resolució de caràcter informatiu de la consellera de Treball i Formació, presidenta del SOIB, de 9 de setembre de 2009 (BOIB núm. 137, de 19 de setembre), es va aprovar la convocatòria informativa de beques i ajuts adreçada als treballadors desocupats alumnes de les accions formatives aprovades en el marc de la convocatòria de 3 de setembre de 2008 per a centres i entitats de formació de la comunitat autònoma de les Illes Balears per presentar sol·licituds de subvencions amb l’objecte de finançar accions formatives adreçades prioritàriament a treballadores i treballadors desocupats, així com ajuts a les empreses que realitzin pràctiques professionals no laborals als alumnes d’aquestes accions formatives.

 3. Mitjançant Resolució de la consellera de Treball i Formació de 30 de juliol de 2009 per la qual s’obre la convocatòria per a centres i entitats de formació de la comunitat autònoma de les Illes Balears per presentar sol·licituds de subvencions amb l’objecte de finançar accions formatives adreçades prioritàriament treballadores i treballadors desocupats i es convoca també a l’alumnat del cursos per tal que puguin presentar sol·licituds d’ajuts per a transport, i/o beques quan es tracti de persones amb discapacitat desocupades. (BOIB núm. 115, de 06 d’agost).

 4. Mitjançant la Resolució del conseller de Treball i Formació de 8 d’abril de 2010 (BOIB núm.61, de 22 d’abril) per la qual s'obren les convocatòries per la presentació de sol·licituds de subvencions amb l'objecte de finançar accions formatives adreçades prioritàriament a treballadores i treballadors desocupats, i per la presentació de sol·licituds d'ajuts per a transport, manutenció i allotjament, de beques quan es tracti de persones amb discapacitat desocupades i d'ajudes a la conciliació.

 5. Mitjançant Resolució es varen concedir els ajuts per a transport, manutenció i allotjament, i/o beques per a minusvalidesa en el marc de les esmentades convocatòries.

 6. Per Resolució es va autoritzar i disposar la despesa i es va proposar el pagament dels ajuts per a transport, manutenció i allotjament, i/o beques per a minusvalidesa de les ajudes concedides.

 7. Atès que no es varen poder dur a terme els pagaments corresponents per problemes en el compte corrent aportat, es varen requerir als interessats perquè aportessin un nou TG002 i una fotocòpia del DNI/NIE en el termini de deu dies hàbils, comptadors des de l’endemà de la recepció del mateix, mitjançant requeriment publicat al BOIB (BOIB 165 de 6 de novembre 2012). Al requeriment es va advertir que si no es presentava la documentació, en un termini de tres mesos es dictaria resolució de caducitat i arxiu del procediment.

 8. Els interessats que es relacionen a l’annex I, essent el primer alumne el Sr/a. Orio Martín, José Fernando amb NIF/NIE 09731129J i l’últim el Sr/a. CÁRDENAS CÁRDENAS, MANUELA amb NIF/NIE 41449375V no subsanaren el requeriment.

 Fonaments de dret

1. Resolució del conseller de Treball i Formació, president del SOIB, de 4 de maig de 2007 (BOIB núm. 68 de 8 de maig de 2007), per la qual es convoquen els centres col·laboradors del Pla Nacional de Formació i Inserció Professional (Pla FIP) a participar en la programació de cursos corresponents a l’any 2007, com també l’alumnat d’aquests cursos a presentar sol·licituds d’ajuts per a transport, manutenció i allotjament, i de beques, quan es tracti de persones amb discapacitat desocupades.

2. Resolució de caràcter informatiu de la consellera de Treball i Formació, presidenta del SOIB, de 9 de setembre de 2009 (BOIB núm. 137, de 19 de setembre), es va aprovar la convocatòria informativa de beques i ajuts adreçada als treballadors desocupats alumnes de les accions formatives aprovades en el marc de la convocatòria de 3 de setembre de 2008 per a centres i entitats de formació de la comunitat autònoma de les Illes Balears per presentar sol·licituds de subvencions amb l’objecte de finançar accions formatives adreçades prioritàriament a treballadores i treballadors desocupats, així com ajuts a les empreses que realitzin pràctiques professionals no laborals als alumnes d’aquestes accions formatives.

3. Resolució de la consellera de Treball i Formació de 30 de juliol de 2009 per la qual s’obre la convocatòria per a centres i entitats de formació de la comunitat autònoma de les Illes Balears per presentar sol·licituds de subvencions amb l’objecte de finançar accions formatives adreçades prioritàriament treballadores i treballadors desocupats i es convoca també a l’alumnat del cursos per tal que puguin presentar sol·licituds d’ajuts per a transport, i/o beques quan es tracti de persones amb discapacitat desocupades. (BOIB núm. 115, de 06 d’agost).

4. Mitjançant la Resolució del conseller de Treball i Formació de 8 d’abril de 2010 (BOIB núm.61, de 22 d’abril) per la qual s'obren les convocatòries per la presentació de sol·licituds de subvencions amb l'objecte de finançar accions formatives adreçades prioritàriament a treballadores i treballadors desocupats, i per la presentació de sol·licituds d'ajuts per a transport, manutenció i allotjament, de beques quan es tracti de persones amb discapacitat desocupades i d'ajudes a la conciliació.

5. Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions (BOE núm. 276, de 18 de novembre).

6. Reial Decret 887/2006, de 21 de juliol (BOE núm. 176, de 25 de juliol), que aprova el reglament    de la Llei 38/2003.

7. Decret Legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei de subvencions (d’ara endavant TRLS).

8. Ordre TAS/718/2008, de 7 de març, per la qual es desenvolupa el Reial Decret 395/2007, de 23 de març, per el qual es regula el subsistema de formació professional per a l'ocupació, en matèria de formació d'oferta i s'estableixen les bases reguladores per a la concessió de subvencions públiques destinades al seu finançament.

9. Decret 75/2004, de 27 d’agost, pel qual es desenvolupen determinats aspectes de la Llei de finances i de les lleis de pressuposts generals de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

10. Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú i la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

11. L’article 76 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, estableix que els tràmits que hagin de ser formalitzats per les persones interessades s’han de realitzar en el termini de deu dies des de la notificació de l’acte corresponent, tret que la norma corresponent es fixi un termini diferent. (...) Les persones interessades que no compleixin el que disposen els apartats anteriors poden perdre el dret al tràmit corresponent; no obstant això, s’ha d’admetre l’actuació de la persona interessada i ha de produir els seus efectes legals si es realitza abans o dins del dia en què es notifiqui la resolució en la qual es consideri transcorregut el termini.

12. L’article 92 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, en els procediments iniciats a sol·licitud de la persona interessada, quan el procediment es paralitzi per causa que sigui imputable a aquesta, l’Administració li ha d’advertir que, transcorreguts tres mesos, se’n produirà la caducitat. Consumit aquest termini sense que el particular requerit realitzi les activitats necessàries per a reprendre la tramitació, l’Administració ha d’acordar l’arxivament de les actuacions i ha de notificar-ho a la persona interessada. Contra la resolució que en declari la caducitat, són procedents els recursos pertinents.

No es pot acordar la caducitat per la simple inactivitat de la persona interessada en la formalització de tràmits, sempre que no siguin indispensables per a dictar la resolució. Aquesta inactivitat no té cap més efecte que la pèrdua del seu dret a aquest tràmit.

13. Als annexos que regulen les beques de les convocatòries esmentades als punts 1,2,3 i 4 es disposa que, a efectes de la seva notificació, la resolució expressa s’ha de publicar en el BOIB i en el tauler d’anuncis del SOIB.

Per tot això, dict la següent

Resolució

1. Declarar la caducitat del procediment de referència al haver transcorregut el termini de tres mesos des de que aquesta Administració va requerir als interessats perquè aportessin el número de compte corrent (TG002) per poder efectuar el pagament de la subvenció que fou concedida i no haver estat aportat.

2. Ordenar l’arxiu de les sol·licituds a les persones de l’annex I.

3. Publicar aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. 

 

Interposició de Recursos

Contra aquesta Resolució que posa fi a la via administrativa, i s’ha de notificar a l’interessat, de conformitat amb allò que estableix la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú (BOE núm. 285, de 27 de novembre de 1992), modificada per la Llei 4/1999, de 13 de gener (BOE núm. 12, de 14 de gener de 1999), pot interposar recurs de reposició davant el mateix òrgan que l’ha dictat en el termini d’un mes a partir de l’endemà de la seva publicació, o bé recurs contenciós administratiu davant els jutjats contenciosos administratius en el termini de dos mesos a partir de l’endemà de la seva publicació, de conformitat amb la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, sense perjudici que puguin interposar qualsevol altre recurs que considerin convenient per a la defensa dels seus interessos.

Palma, 5 d’abril de 2013

 

El conseller d’Educació, Cultura i Universitats i president del SOIB

Rafael Àngel Bosch i Sans

Per delegació de competències d’acord amb la Resolució del president del SOIB de 28 de novembre de 2011 -

BOIB núm.180, d’1 de desembre

 

El vicepresident del SOIB

Onofre Ferrer Riera

 

ANNEX I

DNI/NIE

LLINATGES I NOM

CURS

09731129J

Orio Martín, José Fernando

469/07

42972780V

Calafell Gallego, Mateo

1231/07

36559387J

González Sánchez, Aida

1095/07

X4332716E

Pilcher, Andreas

563/07

X5351533P

Balc Tudor, Mihaela

1302/07

X5467099E

Ajoku Ifeoma, Charity

1383/07

X7746118V

Falanga, Giorgio

1248/07

X7684584P

Barros Souza, Elizangela de Jesus

1323/7

50978762K

Fraguas Izquierdo, Susana

646/07

X4331266K

Achig Toapanta, Mª Fernanda

726/07

80151666R

Siria Álvarez, Fco. Javier

991/07

43056346R

Mateos Pacheco, Ana

1298-1296/07

41742240T

Sánchez Fernández, Isabel

365/07

X07664425C

Dandre, Corinne

1303/07

41570252Y

Hurtado Fons, Nuria

569/07

02914861W

Sanroman Peña, Fco. Javier

369/07

43037765G

Serrano Jordan, Andrés

338/07

44325553E

Zurita Jiménez, Antonio

986/07

43053993V

Mas Alonso, Catalina

810/07

43211093G

Ruiz García, Norma

600/07

X3618115P

Tison Delphine, Nicole Paulette

306/07

X6644323Z

Amarfil Belen, Evangelina

838/07

X6644323Z

Amarfil Belen, Evangelina

616/07

41570252Y

Hurtado Fons, Nuria

573/07

20804490R

Trujillo Martínez, Ana María

449/07

X4332716E

Pilcher, Andreas

562/07

X2163813L

Vázquez Guillem, Heidi

539/07

X624693M

Massaro, Sofia Carla

810/07

X7653278M

Rodríguez García, Celia

805/07

X3087363G

Abdellatif, Masaui

639/07

28719547E

Sánchez Montes, Antonio

470/07

43466466P

Bana Lemos, Alessandro

674/07

44382738Y

Navarro Escribano, Mª Pilar

539/07

X8356922X

Neagu, Maria Laura

624/07

X9077482A

Claudino Torres, Joao David

604/07

43062423Y

Suau Ramis, Mª Magdalena

779/07

43029143F

Benitez Rojas, Mª Loreto

843/07

X3315047B

Caicedo Moreno, Alba Lucia

545/07

18214871K

Ferrer Rosselló, María

789/07

43043346L

Buades Félix, Juan Alfredo

553/07

08851026M

Rosalen Pando, Adeaida Vanesa

364/07

33372254J

Insua Barzola, María Gabriela

1076/07

41523442R

Tercero Gili, Laura

567-577/07

X6590205S

Georgieva, Aneliya

480/07

49607506W

Figueroa Ortiz, Julio Enrique

879/07

43206753B

Calvo Muñoz, Carolina

480/07

43220945N

Caules Alou, Laura

492/07

X8248758S

Guevara Mina, Mónica Liceth

480/07

X6776243Y

Lagler, Mariana

744/07

X9077482A

Claudino Torres, Joao David

609/07

X8323565A

Lazareva, Nadejda

503/07

34804347B

Méndez Méndez, Manuela

396/07

33827132C

Pintos Varela, María Teresa

834/07

X9274869G

Vicente Almada, Ana Claudia

602/07

X9493784M

Hutan, Emanuela

638/07

34767016D

Valencia Candilejo, Mª José

814/07

41523783C

Martínez Rosselló, Mercedes

778/07

X6298309N

Van Julsigha, Nicole

641/07

X3956793B

Coulibaly, Abdoulaye

1081/07

18235923M

Orive Carbonell, Fco. Javier

1079/07

X0708668S

Lorca Vargas, Ana María

1387/07

43033831A

Terrasa Gambin, Ana Isabel

617/07

37783316c

Ropero Aranda, Justo

992-994/07

43138033s

Aparicio Ballesta, Laura

1265/07

x6902894l

Sanjines Soliz, Brayan Mario

1282/07

x7807893z

Wints, Yohny Adrian

1384/07

46389568v

Flores Camacho, Hortensia

1326/07

X8972165A

Mena Ramírez, María Lucelly

1217/07

X8996609K

Salka, Naoual

777/07

X4247530M

Puerto Morales, Dora Ley

617/07

43056346R

Mateos Pacheco, Ana

1296-1298/07

18168402N

López Arrudi, M Carmen

1321/07

34064722c

García Marín, Manuel

300/07

43049182J

Vidal Trevejo, Maria Isabel

1259-1271/07

X3728524V

Cardona Aguirre, Gustavo

1079/07

43208464C

Cortes Fernández, Lourdes Mª

310/07

08883628Q

Molinero Benítez, Mª Auxiliadora

1138/07

41537991Z

Alonso Villagran, Aitor

308/07

X6785041H

Conceicao Dos Santos, Enaldo

742/07

72056324S

Anderson Varona Vanessa

997/07

52949981W

Costa Vidal, Hector

997/07

05419964Z

Sánchez Precioso, Nijail

992/07

41535295D

Murcia Muntaner, Ernesto

1011/07

X3758183Y

Mehmedova Reginar, Niazieva

1242/07

X6626008F

Pierola Sánchez, María

1307/07

X6697871H

Ferreyra, Natalia Andrea

742/07

X07664425C

Dandre, Corinne Jeanne

1299/07

X2211496T

Chávez Chávez, Carmen Julia

308/07

76884771a

Muñoz Rodríguez, Marina Natalia

1250/07

X8939462Y

Sali, Claudian

803/07

76884771A

Colina Quinteros, Cristina Rosa

1257/07

X5168771G

Lammoglia, Jorge Luis

764/07

X6266096E

Barrientos, Edouard Alfred

300/07

X8127789A

Nunes de Barros, Mary Cristina

1094/07

75361706K

Ramírez Rodríguez, Manuela

885/07

41744164S

Ramis Hubert, Sofia Catalina

994/07

X5367731Z

ROGEL REYES, KENNIA LISSETTE

792/08

X7955059A

ARENHARDT, JESSICA ROMINA

399/08

X9503337J

SOUPHRON, MAGALI LAURA

399/08

Y0144535V

HUERTA VILLALOBOS, TANUIEHTKA V

368/08

43131595V

MARIN JUAREZ, MARIA DEL CARMEN

455/08

X9678425W

VALLEJO, ELVA GABRIELA

398/08

41658980T

FLOREZ VILLADA, MARINA

391/08

X8972165A

MENA RAMIREZ, MARIA LUCELLY

486/08

X6346559P

CHARRADI, MOHAMED

754/08

41605213F

EL ATTAR SAFIR, SANAA

772/08

X5154277T

FRUGONI CALVO, JOSE ANTONIO

557/08

43055039M

PAYAN MARTIN, ANTONIA

761/08

X6930968X

JIMENEZ MASACHE, KAREN LIZBETH

814/08

41748779F

FERNANDEZ CARMONA, BELKIS

830/08

41460480J

PAU BARRERA, GEORGINA

870/08

29160097F

MEGIA PLATA, JULIA

877/08

43460714Y

BARROU AYNAO, MUSTAPHA

701/09

X7333493N

MARIAN, PATRASCU

1123/09

50737492K

RUIZ NADAL, ADRIANA LOURDES

0012/10

45192967Z

MÁRQUEZ MATARÓ, JORGE

153/10

43123486G

AGUILERA LÓPEZ, ALBERTO

651/10

41449375V

CÁRDENAS CÁRDENAS, MANUELA

1070/10