Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

CONSELL INSULAR DE FORMENTERA

Núm. 7572
Bases per a la convocatòria de subvencions per a associacions i/o entitats privades sense ànim de lucre a l'Illa de Formentera en matèria d'actuacions a l'àmbit sociosanitari

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

La Comissió de Govern del Consell Insular de Formentera en sessió ordinària celebrada el 26 de març de 2013, adoptà el següent acord:

PRIMER.- Aprovar la convocatòria de subvencions per a associacions i/o entitats privades sense ànim de lucre a l’àmbit de Formentera en matèria d´acció social (activitats d’associacions i/o entitats privades sense ànim de lucre amb tasques destinades a l’atenció i millora de les condicions de vida dels majors, menors, persones amb discapacitat, malalts mentals i d’altres malalties cròniques, així com, aquelles persones en situació o risc d’exclusió social) corresponent a l’any 2013 per un import total de 31.000 € (trenta i un mil euros).

SEGON.- Autoritzar el pagament per un import de 31.000 euros (trenta i un mil euros) amb càrrec a la partida 2013 / 1 / 231 / 48000 / 01 del pressupost de l´any 2013 del Consell Insular de Formentera amb un límit màxim d´ajuda per associació de 14.000 € (catorze mil euros).

TERCER.- Publicar les Bases presents al Butlletí Oficial de les Illes Balears, al tauler d´anuncis del Consell Insular de Formentera i a la pàgina web d´aquesta Administració als efectes legals oportuns.

QUART.- Obrir un termini per a la presentació de sol·licituds segons el previst a la base sisena de la present convocatòria.

(...)

ANNEX

Bases per a la convocatòria de subvencions per a associacions i/o entitats privades sense ànim de lucre a l´illa de Formentera en matèria d´actuacions a l´àmbit sociosanitari

1. Objecte

És objecte d'aquestes bases regular la convocatòria pública per a la concessió de subvencions, per al foment de programes i actuacions a l’àmbit sociosanitari que contribueixin a una millora de les prestacions sociosanitàries a l’àmbit de l’illa de Formentera, i promoure aquelles activitats d’associacions i/o entitats privades sense ànim de lucre amb tasques destinades a l’atenció i millora de les condicions de vida dels majors dependents, persones amb discapacitat, persones amb malaltia mental i d’altres malalties cròniques, així com, aquelles persones en situació o risc d’exclusió social, per l'any 2013.

Les subvencions es concediran en règim de concurrència competitiva amb la finalitat de promoure el desenvolupament de programes i actuacions que contribueixin a una millora de les prestacions sociosanitàries a l’àmbit de l’illa de Formentera

2. Consignació pressupostària

El pressupost per a aquesta convocatòria és de 31.000 € (trenta-un mil euros) amb càrrec a la partida pressupostaria 2013 / 1 / 231 / 48000 / 01 dels pressupostos generals del Consell Insular de Formentera per l’any 2013.

3. Requisits generals i criteris objectius que han de regir l’atorgament de la subvenció

Podran sol·licitar la subvenció les associacions i altres entitats privades sense ànim de lucre que es dediquin a l’atenció i millora dels col·lectius assenyalats al punt 1 d'aquestes bases i que reuneixin els següents requisits:

  • Tenir el seu domicili social a Formentera.

  • En el supòsit de no acomplir el requisit de l'apartat a), també podran sol·licitar aquesta subvenció les entitats o associacions amb domicili social dins de l’àmbit territorial de la comunitat autònoma de les Illes Balears, sempre i quan comptin amb representació a l’illa i desenvolupin la seua activitat o ofereixin atenció i suport psicosocial a residents de Formentera fora de l'illa.

  • Estar legalment constituïdes i registrades al Registre Central de Serveis Socials de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

  • Disposar de l’estructura i capacitat suficient per garantir el compliment de l’activitat per a la qual se sol·licita la subvenció.

  • No haver rebut cap altra subvenció del Consell Insular de Formentera, ni tenir firmat algun conveni amb aquesta Corporació, durant l'any 2013, pels mateixos conceptes.

  • Estar al corrent de les seues obligacions tributàries amb l’Estat, amb la Comunitat Autònoma i amb el Consell Insular de Formentera, i de Seguretat Social.

  • Estar constituïda un any abans de la presentació de la sol·licitud de subvenció.

En qualsevol cas, no en poden ser beneficiàries les associacions o entitats en què concorri alguna de les prohibicions establertes a l’art. 10 del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei de subvencions de les Illes Balears.

4. Activitats objecte de subvenció i límit d'aquesta

Són objecte d’aquesta subvenció les següents activitats dutes a terme entre el dia 16 d'octubre de 2012 fins al dia 15 d'octubre de 2013 , ambdós inclosos:

  • El manteniment de serveis no residencials.

  • Les activitats, programes o projectes que es desenvolupin dins l’àmbit territorial de Formentera, així com les desenvolupades per entitats o associacions amb domicili social a les Illes Balears que ofereixin atenció i suport psicosocial a residents de Formentera fora de l'illa, dirigides a l’atenció i millora dels col·lectius assenyalats anteriorment al punt 1 d'aquestes bases.

Es podrà subvencionar fins al 75% del pressupost total del projecte presentat per cada associació/entitat, amb un màxim de CATORZE MIL EUROS (14.000€). Excepcionalment, en funció de la disponibilitat pressupostària i la valoració de les sol·licituds per la comissió tècnica avaluadora, es podrà subvencionar fins a la totalitat del projecte presentat.

5. Règim de les subvencions

Les subvencions regulades en aquestes bases no són incompatibles amb qualsevol altra sol·licitada a una altra institució pública o privada pel mateix concepte. En aquest cas, l’import no pot ser, en cap cas, d’una quantia que, aïlladament o conjuntament amb subvencions o ajudes de la mateixa administració o d’altres entitats públiques o privades, superi el cost de l’activitat que el beneficiari ha de realitzar o el valor de la situació objecte de finançament.

La consignació pressupostària es repartirà proporcionalment al pressupost total de l’activitat, entre els interessats que compleixin amb els requisits del punt 3 d’aquestes bases. En tot cas, com a conseqüència de l’aplicació d’aquesta regla de prorrateig, no es pot atribuir una subvenció per un import superior al que s’ha sol·licitat.

Els ajuts no generen cap dret a l’obtenció d’altres subvencions en exercicis posteriors.

6. Presentació de sol·licituds

Les sol·licituds es formalitzaran mitjançant instància, segons el model normalitzat que figura com a annex 1 d’aquesta convocatòria. Les sol·licituds es dirigiran a la Presidència del Consell Insular de Formentera (CIF) i es presentaran en el Registre de l'Oficina d'Atenció al Ciutadà (OAC) (C/ de Ramon Llull, núm. 6 baixos, en horari d'atenció al públic de 9 a 14 hores ) o en qualsevol de les formes establertes a l’art. 38 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.

El termini per a la presentació de les sol·licituds serà de trenta dies naturals comptadors des de l'endemà d’haver-se publicat aquesta convocatòria al Butlletí oficial de les Illes Balears (BOIB).

A més, aquestes bases s’exposaran en el tauler d’anuncis de l’Oficina d’Atenció al Ciutadà (OAC), i a la pàgina web del Consell Insular de Formentera.

Les sol·licituds hauran d’anar acompanyades de la següent documentació:

a) Document que acrediti que la persona sol·licitant és el/la representant legal de l’entitat privada o associació.

b) Còpia compulsada del document nacional d’identitat del/de la representant legal.

c) Còpia compulsada de la targeta d’identificació fiscal (CIF) de l’entitat o associació.

d) Còpia compulsada del document acreditatiu de la inscripció de l’entitat o associació al corresponent Registre d'entitats ciutadanes del Consell Insular de Formentera, en el cas de tenir domicili social a l'illa.

e) Còpia compulsada de la declaració d'entitat d'interès públic, si està reconeguda com a tal.

f) Còpia compulsada de la resolució d’inscripció al Registre Central de Serveis Socials de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

g) Còpia compulsada de la resolució d’autorització de funcionament com a servei social o centre, en cas d'estar reconegut com a tal.

h) Còpia compulsada dels estatuts degudament legalitzats, en els quals haurà de constar explícitament la inexistència d’ànim de lucre així com l’àmbit territorial de l’entitat o associació.

i) Memòria explicativa de l’activitat per a la qual se sol·licita subvenció, segons model normalitzat que figura com a annex II d’aquesta convocatòria.

j) Pressupost específic d’ingressos i despeses de l’activitat per a la qual se sol·licita la subvenció, segons model normalitzat que figura com a annex III d’aquesta convocatòria.

k) Declaració responsable signada pel representant legal de l’entitat de no estar sotmesa a cap de les circumstàncies que determinen la impossibilitat d’obtenir la condició d’entitat beneficiària de les subvencions públiques recollides en l’article l’art. 10 del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei de subvencions. Segons model normalitzat que figura com a annex IV d’aquesta convocatòria.

l) Certificat d’estar al corrent de les obligacions tributàries i de la Seguretat Social davant l’Administració de l’Estat, la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i del Consell Insular de Formentera. Quan aquesta acreditació no es pugui expedir per l’autoritat competent, pot ser substituïda per una declaració responsable atorgada davant notari públic.

m) Certificat de compte bancari, expedit necessàriament a nom de l’associació o entitat beneficiària de l’ajuda i segellat per l'entitat bancària.

n) Certificat del secretari/secretària de l'entitat o associació, on consti:

1. En cas d’haver rebut subvencions o ajudes d'altres entitats o administracions, declaració jurada que el conjunt de les subvencions rebudes no supera el cost de l'activitat que el beneficiari ha de realitzar.

2. Nombre total de persones ateses a l’illa de Formentera, o nombre total de persones ateses de Formentera, en cas que siguin entitats o associacions amb domicili social a les Illes Balears que ofereixin atenció i suport psicosocial a residents de Formentera fora de l'illa.

3. Disposar de l’estructura i capacitat suficient per garantir el compliment de l’activat per a la qual se sol·licita la subvenció.

4. Que l’entitat o associació es va constituir fa més d’un any.

Si la instància o documentació presentades fossin incorrectes o incompletes, per part del CIF, es requerirà la subsanació necessària, que haurà de realitzar-se en el termini de deu dies hàbils, a partir de la notificació del corresponent requeriment. Si en aquest termini les persones interessades no realitzen aquesta esmena o no presenten la documentació requerida, el Consell Insular de Formentera considerarà que desisteixen de la seua petició, prèvia resolució, d’acord amb l’art. 71.1 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.

7. Criteris de valoració

Només seran valorats aquells projectes que compleixin amb els requisits assenyalats en el punt 3 d’aquesta convocatòria i compleixin amb l'objecte d'aquesta. En la valoració dels projectes es tendran en compte els següents aspectes:

• Repercussió social en el municipi

• Caire innovador i/o inèdit de les actuacions

• Accessibilitat del públic en general a les activitats, nombre de beneficiaris directes o indirectes de l’activitat

• Concreció, qualitat i claredat del programa

• Viabilitat tècnica i econòmica del programa presentat

• Nivell d’autofinançament• Significació i/o arrelament al municipi de l’entitat sol·licitant

• Nombre de persones voluntàries de l’entitat

• Cost de l’activitat desenvolupada (el pressupost d’ingressos i despeses per al desenvolupament de les actuacions a subvencionar, per la qual cosa se n’adjunta detall)

• Declaració d'entitat d'interès públic, si està reconeguda com a tal.

• Resolució d’autorització de funcionament com a servei social o centre d'acord amb el projecte presentat.

•Esforç organitzatiu, tant des del punt de vista humà, com estructural i/o econòmic desplegat per al desenvolupament del programa d’activitats.

 8. Comissió tècnica avaluadora

Aquesta Comissió és un òrgan col·legiat format per 5 membres de l’àrea de Benestar Social que designarà el/la conseller/a d'aquesta:

President/a: el director del Centre d'Estades diürnes de Formentera

Suplent: el cap de Servei de l'àrea de Benestar Social

Vocals: tres tècnics de l'àrea de Benestar social, Joventut i Igualtat del Consell de Formentera.

Suplents: tres tècnics de la mateixa àrea, designats pels vocals titulars.

Secretari/ària: secretari/ària del Consell Insular de Formentera o funcionari/ària en qui delegui.

La Comissió Avaluadora té atribuïdes les següents funcions:

a) Examinar les sol·licituds

b) Analitzar i valorar les sol·licituds

c) Formular informe proposta de concessió i denegació de les ajudes, degudament motivada, que ha de servir de base per elaborar la resolució.

9. Instrucció

L’òrgan instructor del procediment és l'àrea de Benestar Social, Joventut i Igualtat del Consell Insular de Formentera, que ha de dur a terme les actuacions necessàries per a la determinació, el coneixement i la comprovació de les dades en virtut de les quals s’ha de dictar resolució, en el marc de l’article 16 Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei de subvencions.

En concret, correspon a l’òrgan instructor:

  1. Determinar les associacions/entitats admeses a la convocatòria.

  2. Resoldre els dubtes d’interpretació que puguin sorgir en relació amb les bases reguladores de la subvenció i la convocatòria.

  3. Sol·licitar l’informe proposta de la Comissió Avaluadora.

  4. Sol·licitar els informes que siguin necessaris per elaborar la proposta de resolució.

  5. Requerir els documents complementaris que es considerin necessaris per tenir coneixement de les circumstàncies peculiars de cada cas, a l’efecte de garantir la inversió correcta dels recursos pressupostaris destinats a les ajudes.

10. Resolució i notificació

Amb fonament en l’informe proposta de la Comissió Avaluadora, el/la conseller/a de l’àrea de Benestar Social, Joventut i Igualtat elevarà proposta d'acord a la Comissió de Govern. Aquesta, com a òrgan competent, és l’encarregada de decidir la concessió o denegació de les subvencions, i expressarà la llista de associacions/entitats beneficiàries proposades per a l’atorgament de subvenció i la quantia, així com de les sol·licituds excloses, amb indicació de la causa d’exclusió. Posteriorment, i una vegada justificat per part de les associacions i/o entitats beneficiàries les despeses realitzades, es dictarà una Resolució de Presidència amb aquesta llista de subvencions atorgades i denegades.

La Resolució de Presidència es farà pública en el tauler d’anuncis de la corporació, a l’efecte previst a l’art. 59,6 b de la Llei 30/92, de 26 de novembre, i de conformitat amb l’art. 34, 2c del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei de subvencions, i també a la pàgina web: www.consellinsulardeformentera.cat.

11. Obligacions de les associacions i/o entitats beneficiàries

Les entitats i/o associacions beneficiàries de les subvencions, en compliment del que disposa el Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei de subvencions de les Illes Balears, quedaran sotmeses, entre d’altres, a les obligacions següents:

  1. Dur a terme l’activitat o la inversió o adoptar el comportament que fonamenta la concessió de la subvenció i presentar una memòria.

  2. Justificar la realització de l’activitat, com també el compliment dels requisits i les condicions que determinen la concessió de la subvenció.

  3. Sotmetre’s a les actuacions de comprovació que dugui a terme el Consell Insular de Formentera.

  4. Comunicar a aquest Consell Insular l’obtenció d’altres subvencions per a la mateixa finalitat, dins el termini de tres dies hàbils des de l’obtenció de la subvenció concurrent i, en qualsevol cas, abans de justificar l’aplicació que s’hagi de donar als fons percebuts.

  5. Deixar constància de la percepció i l’aplicació de la subvenció en els llibres de comptabilitat o en els llibres registre que hagi de dur el beneficiari d’acord amb la legislació mercantil o fiscal que sigui aplicable.

  6. Conservar els documents justificatius de l’aplicació dels fons percebuts mentre puguin ser objecte d’actuacions de comprovació i control.

  7. Reintegrar els fons percebuts en els supòsits previst en l’article 44 Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre.

  8. Presentar una memòria explicativa de l’execució de l’activitat objecte de la subvenció.

Així mateix, també queden sotmeses a totes aquelles altres obligacions que es derivin de l’esmentat Decret legislatiu, de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i el seu Reglament, aprovat per Reial decret 887/2006, de 21 de juliol (BOE núm. 176, de 25 de juliol de 2006), en tot allò que hi sigui d’aplicació.

Respecte a les activitats subvencionades, es farà constar en un indret privilegiat i visible l’escut oficial del Consell Insular amb el següent text: Consell Insular de Formentera.

12. Pagament de la subvenció

El pagament de la subvenció es tramitarà únicament una vegada realitzades les despeses objecte de subvenció, i s’hagi emès informe tècnic favorable.

Per al pagament de la subvenció concedida, s’haurà de justificar el 100% del pressupost presentat, amb la presentació de les corresponents factures. Si la quantitat justificada per l’associació és inferior a la pressupostada, la quantia de l’ajuda es reduirà en la mateixa proporció.

La justificació de les despeses objecte de subvenció es durà a terme fins al dia 15 d'octubre de 2013, mitjançant la presentació de factures originals, la suma de les quals serà igual, com a mínim, al pressupost presentat.

Transcorregut el termini per justificar i/o esmenar la justificació, no s’acceptarà cap factura, de manera que només es pagarà la quantitat justificada dins l’esmentat termini.

La justificació de les despeses objecte de subvenció es durà a terme mitjançant escrit (amb relació detallada de cada un dels documents que s’adjuntin, així com, l’import total de la justificació que presenten), i es presentarà en el Registre de l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC, c/ de Ramon Llull, núm. 6 baixos, en horari d'atenció al públic de 9 a 14 hores) o en qualsevol de les formes establertes a l’art. 38 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, modificada mitjançant la Llei 4/99, de 13 de gener.

A l’escrit s’haurà d’adjuntar la següent documentació:

  1. Les factures originals justificatives de les despeses originades com a conseqüència de l’execució de les activitats objecte de subvenció.

  2. En el cas que es justifiquin despeses corresponents al personal contractat per l’entitat s’hauran de presentar: nòmines originals, TC2 originals, rebut de liquidació de cotitzacions original (TC1) i resum de les nòmines de cada treballador.

  3. Memòria justificativa de les activitats dutes a terme

Per al pagament de la subvenció es podrà sol·licitar qualsevol altre tipus de documentació o informe que els tècnics de l'àrea de Benestar Social, Joventut i Igualtat del Consell Insular de Formentera, considerin adients.

13. Revocació de les subvencions concedides

D’acord amb el que disposa l’article 43 del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei de subvencions, s’ha de revocar la subvenció quan, posteriorment a la resolució de concessió vàlida i ajustada a dret, el beneficiari incompleix total o parcialment les obligacions o els compromisos contrets als quals està condicionada l’eficàcia de l’acte de concessió de la subvenció. En tal cas, quedarà sense efecte l’acte de concessió, total o parcialment, i es reintegraran al Consell Insular de Formentera les quantitats percebudes indegudament a més de l’interès de demora corresponent.

14. Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal

D’acord amb la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, es posa de manifest que la informació facilitada pels peticionaris d’aquests ajuts serà tractada en un fitxer degudament protegit per a la gestió d’aquest programa. Les persones interessades podran sol·licitar a l’administració l’exercici dels seus drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició.

Amb la presentació de la sol·licitud i la resta de la documentació requerida per participar en aquest programa, l’interessat autoritza el Consell Insular de Formentera a facilitar les dades aportades a qualsevol altra administració o organisme sempre que així ho requereixi expressament per al compliment de les seues obligacions específiques i garanteixi, igualment, la confidencialitat de la informació.

15. Règim d’infraccions i sancions

L’incompliment de les obligacions que contreuen de les persones beneficiàries pot donar lloc al règim sancionador previst a la normativa vigent.

16. Recursos

La resolució de concessió de les ajudes exhaureix la via administrativa i i davant de la mateixa es pot interposar, o bé, recurs potestatiu de reposició davant el mateix òrgan que l’ha dictada, és a dir, davant la Comissió de Govern del Consell Insular de Formentera, en el termini d’un mes des de la notificació, o bé, recurs contenciós-administratiu davant els jutjats de lo contenciós-administratiu de Palma de Mallorca, en el termini de dos mesos des de la notificació.

17. Règim jurídic i publicació

Aquesta convocatòria es regeix per aquestes bases i, en allò que no hi estigui previst, per el Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei de subvencions de les Illes Balears, i subsidiàriament per la Llei estatal 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, el Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s’aprova el Reglament de la Llei 38/2003, i la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i el procediment administratiu comú, en tot allò que hi sigui d’aplicació.

Aquestes bases es publicaran al Butlletí oficial de les Illes Balears i entraran en vigor l’endemà de la seua publicació.

 

 

 

ANNEX I

BASES PER A LA CONVOCATÒRIA DE SUBVENCIONS PER A ASSOCIACIONS I/O ENTITATS PRIVADES SENSE ÀNIM DE LUCRE A L’ILLA DE FORMENTERA EN MATÈRIA D’ ACTUACIONS A L’ÀMBIT SOCIOSANITARI

 

Nom de l’associació/entitat

NIF/CIF

Domicili

Núm. Pis

Porta

Població

 

Codi postal Província

Telèfon

Fax

Correu electrònic

 

 

Nom i llinatges del representat

NIF

Domicili

Núm. Pis

Porta

Població

 

Codi postal Província

Telèfon

Fax

Correu electrònic

 

ADREÇA A EFECTES DE NOTIFICACIONS : en català o castellà

 

□ Domicili de l’associació / entitat

Domicili del representant de l’associació / entitat

 

ACTIVITATS OBJECTE DE SUBVENCIÓ I QUANTIA SOL·LICITADA

□ Manteniment de serveis no residencials; Quantia que es sol·licita....................................... euros

□ Activitats, programes o projectes d’acció social. Quantia que es sol·licita ............................euros

 

Formentera, ....... d........................ de

Signatura de la persona sol·licitant:

HBLE. SR. PRESIDENT DEL CONSELL INSULAR DE FORMENTERA

 

 

 

 ANNEX II

MEMÒRIA EXPLICATIVA DE L'ACTIVITAT PER A LA QUAL ES SOL·LICITA LA SUBVENCIÓ EN MATÈRIA D’ ACTUACIONS A L’ÀMBIT SOCIOSANITARI

 

Títol del servei/programa :


 


 

 

Justificació de la necessitat social detectada o de les situacions de risc a prevenir:

 

 

 

 

 

 

Objectius i finalitats del projecte a realitzar

 

 

 

 

 

 

Descripció del servei/programa :

 

 

 

 

 

 

Tipus de persones usuàries del servei/programa :

 

 

 

 

 

 

Nombre previst de persones usuàries :

 

 

 

 

 

 

Àmbit territorial :

 

 

 

 

 

Programes o activitats prevists :

 

 

 

 

 

 

Mitjans tècnics i materials per al desenvolupament del servei/programa :

 

 

 

 

 

Lloc on es desenvolupa el servei/programa :

 

 

 

 

 

 

Breu explicació del sistema de funcionament/organització del servei/programa :

 

 

 

 

 

 

Observacions i altres :

 

 

 

 

 

 

 

PERSONAL

 

Núm.

Titulació

Categoria/ lloc de treball

Hores dedic.

setmana

Tipus contracte

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ALTRES PERSONES QUE COL·LABOREN HABITUALMENT (voluntaris, alumnes en pràctiques,…)

 

Núm.

Lloc de feina assignat

Hores dedicades setmana

Relació amb el servei

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

El representant legal,

Signatura:

Formentera, ....... d........................ de

 

HBLE. SR. PRESIDENT DEL CONSELL INSULAR DE FORMENTERA

 

 

ANNEX III

PLA DE VIABILITAT ECONÒMICA DEL PROJECTE – PRESSUPOST GENERAL

Despeses Previstes

En Recursos Humans

 

En Materials i Transports

 

En Infraestructures

 

En Viatges i Desplaçaments

 

En Allotjaments i Dietes

 

En Assegurances

 

En Publicitat

 

En altres Aspectes

 

Total despeses previstes

 

 

Ingressos Previstos

Per recursos propis de l’entitat

 

Per la Subvenció del Consell Insular de Formentera

 

Per Subvencions d’altres Administracions

 

Per taquillatge

 

Per venda de productes

 

Per Publicitat

 

Altres Ingressos

 

Total ingressos previstos

 

 

  • El pressupost de ingressos i despeses haurà d’estar equilibrat.

  • Acompanyar tota la documentació que consideri necessària.

 

Formentera, ....... d........................ de

 

EL/LA PRESIDENT/A Segell entitat EL/LA SECRETARI/A

HBLE. SR. PRESIDENT DEL CONSELL INSULAR DE FORMENTERA

 

 

ANNEX IV

Declaració expressa sobre obligacions tributàries i autorització de sol·licitud de dades fiscals

 

Nom i llinatges de la persona declarant:

NIF

Entitat a la qual representa

CIF

 

 

 

 

  • declar expressament que l’associació/entitat es troba al corrent en el compliment de les obligacions tributàries davant l’Administració tributària de l’Estat, de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i del Consell Insular de Formentera, i davant la Seguretat Social, imposat per les disposicions vigents, en la manera que ho estipula el reglament

  • autoritz al Consell Insular de Formentera perquè, d’acord amb el que estableix la Disposició addicional tercera de la Llei 24/2005, de 18 de novembre, de reformes per a l’impuls de la productivitat, pugui demanar la certificació telemàtica justificativa que l’associació/entitat es troba al corrent en el compliment de les obligacions tributàries davant l’Administració de l’Estat, de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i davant el Consell Insular de Formentera.

  • No autoritz al Consell Insular de Formentera perquè, d’acord amb el que estableix la Disposició addicional tercera de la Llei 24/2005, de 18 de novembre, de reformes per a l’impuls de la productivitat, pugui demanar la certificació telemàtica justificativa que l’associació/entitat es troba al corrent en el compliment de les obligacions tributàries davant l’Administració de l’Estat, de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i davant el Consell Insular de Formentera, i em compromet a adjuntar-la a la sol·licitud de l’ajut.

 

Formentera, ....... d........................ de

[signatura de la persona declarant]

 

HBLE. SR. PRESIDENT DEL CONSELL INSULAR DE FORMENTERA

 

 

ANNEX V

DECLARACIÓ RESPONSABLE

 

 

Formentera, ....... d........................ de

El Sr./la Sra. ............................................., amb domicili ..........................., carrer ......................................., i amb DNI núm. ..................., en qualitat de representant legal de ................................................ ................................, i

DECLARA RESPONSABLEMENT

Que l’associació/entitat............................................................. reuneix totes i cadascuna de les condicions exigides per tal de poder sol·licitar subvenció davant aquesta Corporació i no incorre en cap de les circumstàncies de prohibicions que preveu l’art. 10 del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei de subvencions, per ser-ne beneficiària.

La qual cosa es fa constar per part de la persona interessada, als efectes oportuns.

Signa el/la representant legal, en el lloc i a l’hora indicats a l’encapçalament.

El/la representant legal,

 

HBLE. SR. PRESIDENT DEL CONSELL INSULAR DE FORMENTERA

 

 

ANNEX VI

RELACIÓ DE FACTURES DE DESPESA

 

Núm.

Concepte

Import

1

 

 

2

 

 

3

 

 

4

 

 

5

 

 

6

 

 

7

 

 

8

 

 

9

 

 

10

 

 

12

 

 

13

 

 

14

 

 

15

 

 

16

 

 

17

 

 

18

 

 

19

 

 

20

 

 

21

 

 

22

 

 

23

 

 

24

 

 

25

 

 

26

 

 

27

 

 

 

  • S'han d'adjuntar originals de les factures. En cas de necessitar els originals es presentarà còpia de les mateixes junt amb l'original per a la seva corresponent confrontació i estampillado.

  • Utilitzar més impresos si fos necessari.

El Sr./La Sra. , com SECRETARI/A de l'entitat, certifica que les factures adjuntades corresponen a l'aplicació dels fons rebuts a la finalitat subvenciona.

 

Formentera, ....... d........................ de

HBLE. SR. PRESIDENT DEL CONSELL INSULAR DE FORMENTERA

 

La qual cosa es fa pública per a general coneixement.

 

Formentera, 17 d' abril de 2013.

 

El President,

Jaume Ferrer Ribas