Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT DE CIUTADELLA
Núm. 7485
Ordre suspensió i restitució legalitat exp.DU215/12
Versió PDF
Per no haver-se pogut notificar al domicili que apareix a l’expedient de restauració de la legalitat urbanística incoat el dia 25 de febrer de 2.013 (exp. núm. 9687/2012, DU 215/12) que es tramita al Departament de Disciplina Urbanística d’aquest ajuntament en relació a la realització d’obres sense la preceptiva llicència a l’immoble ubicat a l’av. Llevant núm. 21 apt. D1-D2, pel present anunci es notifica a la Sra. (dades personals ocultes) (dades personals ocultes)la resolució del dia assenyalat d’aquesta alcaldia, d’acord amb el que disposa l’art. 59.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú:
(dades personals ocultes)RESOLC:
“Primer.- ORDENAR a la senyora (dades personals ocultes), com a promotora, i al senyor (dades personals ocultes) (dades personals ocultes)a l’empara dels articles 25 i 61 de la Llei 10/1990 de disciplina urbanística, la IMMEDIATA SUSPENSIÓ de les obres que s’estan executant a l’Av. Llevant, núm. 21 apt. D1-D2, mentre no s’hagi sol·licitat i obtingut la llicència d’obra preceptiva exigida a l’art. 2 i 27 de la susdita llei, obres consistents en:
- demolició paviment existent en planta baixa i execució de solera d’aproximadament 45 m2;
- demolició paviment existent en planta 1 per a posterior col·locació de paviment d’aproximadament 47 m2;
- canvi de distribució en planta baixa: demolició de cuina i tabics, nova cuina i nou bany;
- reforma de bany en planta 1, eliminació de cuina existent, demolició d’armaris i construcció d’envà en caixa d’escala;
- reforç estructural en planta baixa mitjançant col·locació de 2 pilars metàl·lics de secció quadrada de 10x10 cm.;
- noves instal·lacions en planta baixa: electricitat, fontaneria, pre-instal·lació per split d’aire condicionat.
Si el promotor no atura l’activitat en el termini de 48 hores es procedirà per via d’execució forçosa a l’execució de l’acord de suspensió, segons disposa l’article 61.5 de la Llei 10/1990 de Disciplina Urbanística.
Segon.- ADVERTIR, d’acord amb allò que es disposa a l’article 62 de la Llei 10/1990 i a l’article 107 de la Llei de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú quan diu: en els supòsits de desobediència de l’ordre de suspensió dels actes d’edificació o de l’ús del sòl dictada per Autoritat u òrgan competent, s’imposarà al promotor, al constructor i als tècnics directors de les obres si aquests no han ordenat la paralització, multes coercitives en les següents quanties i freqüències:
a) Multa inicial de 150,25 euros quan es tracti del primer incompliment de l’ordre de suspensió.
b) En cas de reiterar aquell incompliment, i fins que no es produeixi la total suspensió ordenada, quinzenalment s’imposaran sancions que dupliquin la quantitat de la multa imposada en el termini sancionador immediatament anterior.
Tercer.- REQUERIR a la promotora, la senyora (dades personals ocultes), perquè en virtut del que disposen els articles 65, 66 i 67 de la Llei 10/1990 de la CAIB, en el termini de DOS MESOS, a comptar a partir del dia hàbil següent al de la notificació del present acord, demani l’oportuna llicència municipal per les relatades obres.
Si transcorregut el termini de dos mesos, la persona interessada no ha instat l’expressada llicència, prèviament a la corresponent proposta formulada per l’instructor de l’expedient, s’acordarà la demolició de les obres abans esmentades i qualsevol altres que s’hagin fet sense la llicència municipal i a càrrec de la persona interessada citada i es procedirà a impedir definitivament els usos a que doni lloc.
Així mateix s’ha de procedir si la llicència és denegada per ser el seu atorgament contrari a les prescripcions de la Normativa urbanística o de les Ordenances.
Quart.- Com a continuació de l’expedient de demolició o reconstrucció instruït, s’ha d’iniciar contra les persones promotores, propietàries i directors tècnics de l’obra esmentada, expedient sancionador, a tenor del que disposat l’article 72 de la Llei 10/1990 la qual disposa que les infraccions urbanístiques comeses, donen lloc a la imposició de sancions pecuniàries i les multes que puguin correspondre s’adopten prèvia les formalitats previstes en la legislació de procediment vigent.
Cinquè.- INCOAR expedient de restauració de la legalitat urbanística per l’execució de les obres esmentades a la senyora (dades personals ocultes) (dades personals ocultes)
Sisè.- DESIGNAR com a Instructor de l’expedient de legalització el Regidor de la Corporació, el senyor RAMON SAMPOL ANTICH i com a Secretària, la funcionària de la Corporació, la senyora (dades personals ocultes), a tenor del que disposa l’article 66 de la Llei 10/1990 de la CAIB, advertint-se que es pot formular recusació contra les persones designades, en la forma establerta als articles 28 i 29 de la Llei 30/92, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú.”
La present resolució, que és un acte de tràmit no decisori que inicia el procediment administratiu, és inimpugnable i, per tant, no es susceptible de recurs; sens perjudici de la possibilitat d’impugnar al seu dia la decisió que posi fi a aquest.
Ciutadella de Menorca, a 18 d’abril de 2013
L’alcalde
José Mª de Sintas Zaforteza