Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
AJUNTAMENT DE SANTA MARIA DEL CAMÍ
Núm. 7122
Contracte serveis bar i neteja camp esports
Versió PDF
Aprovat per Decret de Batlia de data 16-04-2013, el Plec de Clàusules Administratives particulars que ha de regir el contracte de serveis de la prestació dels serveis de bar i neteja de les instal.lacions del camp d’esports “Antoni Gelabert” mijançant procediment obert amb diversos criteris d’adjudicació; de conformitat amb el previst a l’art. 188.3 de la Llei 20/2006 de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, s’exposa al públic durant el termini de deu dies naturals, comptats a partir del dia següent a la publicació d’aquest anunci al BOIB, perquè puguin presentar-s’hi reclamacions.
Simultàniament, s’anuncia la licitació, si bé aquesta s’ajornarà, quan resulti necessari, en el supòsit que es formulin reclamacions contra l’esmentat plec de clàusules.
1.-Entitat Adjudicadora.
a) Organisme: Ajuntament de Santa Maria del Camí.
b) Dependència que tramita l'expedient: Secretaria.
2.-Objecte del Contracte.
a) Descripció de l'objecte: contractació promoguda per aquest Ajuntament consistent en la prestació dels serveis de bar ubicat a l’interior del recinte del cmp de futbol i el bar del recinte de la piscina municipal i la neteja de les instal.lacions del camp d’esports “Antoni Gelabert”.
3.-Tramitació, Procediment i Forma d'Adjudicació.
a) Tramitació: Ordinària.
b) Procediment: Obert.
c) Forma: diversos criteris d’adjudicació.
4.-Pressupost base de licitació.
Import: vendrà donat pels ingressos que s’obtenguin dels serveis dels bars. S’estableix un tope màxim que s’adjunta com a annex 1 sobre el preu dels productes a subministrar.
5.-Garanties.
a) Provisional: ---------------.
b) Definitiva: 3.511 €.
6.-Obtenció de documentació i informació.
a) Entitat: Ajuntament de Santa Maria del Camí.
b) Domicili: Plaça de la Vila nº 1.
c) Localitat i Codi Postal: Santa Maria del Camí, 07320.
d) Telèfon: 971620131.
e) Fax: 971140337.
f) Data límit d’obtenció de documents i informació: la mateixa que per a la presentació d’ofertes.
7.-Requisits Específics del Contractista.
a) Justificació de la solvència econòmica i financera per algun dels mitjans establerts a l’art. 75 del TRLCSP 3/2011.
b) Justificació de la solvència tècnica per algun dels mitjans establerts a l’art. 78 del TRLCSP 3/2011.
8.-Presentació de les ofertes.
a) Termini de presentació: Les proposicions dels interessats en la licitació es podran presentar a l'Ajuntament, en hores d'oficina, dins el termini dels quinze dies naturals següents a la publicació de l'anunci de licitació sobre el BOIB. Si el darrer dia d'aquest termini fós dissabte o festiu, es prorrogarà fins el primer dia hàbil següent.
b) Documentació a presentar: La ressenyada a la clàusula vuitena del plec de clàusules regulador.
c) Lloc de Presentació:
-Entitat: Ajuntament de Santa Maria del Camí.
-Domicili: Plaça de la Vila nº 1.
-Localitat i Codi Postal: Santa Maria del Camí, 07320.
9.-Obertura de les Ofertes.
a) Entitat: Ajuntament de Santa Maria del Camí.
b) Domicili: Plaça de la Vila nº 1.
c) Localitat: Santa Maria del Camí.
d) Data: Tercer dia hàbil següent a aquell en què acabi el termini de presentació d'ofertes.
10.-Despeses dels anuncis.
Seran a compte de l’adjudicatari.
Santa Maria del Camí, 16-04-2013
LA BATLESSA-PRESIDENTA
Mª Rosa M. Vich.