Secció III. Altres disposicions i actes administratius
CONSELL INSULAR D'EIVISSA
Núm. 7425
Resolució de la consellera executiva del Departament d’Educació, Cultura i Patrimoni per la qual s’aproven les bases que regiran la convocatòria del Premi d’Investigació Vuit d’Agost per a l’any 2013
Versió PDF
Es fa públic que en data 11 d’abril de 2013 la Consellera Executiva del Departament d’Educació, Cultura i Patrimoni ha disposat, mitjançant resolució número 2013000025, la següent proposta d’acord:
PRIMER.- Convocar el Premi d’Investigació 8 d’Agost per a l’any 2013, amb una dotació de 5.000 € (cinc mil euros) amb càrrec a l’aplicació pressupostària 3210.48900 dels vigents pressupostos.
SEGON.- Aprovar les bases que figuren a l’expedient com a bases reguladores d’aquesta convocatòria i disposar la seua publicació al Butlletí Oficial de les Illes Balears.
TERCER.- Donar-ne compte en el proper Consell Executiu que se celebri i continuar amb els tràmits preceptius necessaris fins a la resolució de l’expedient.
BASES DEL PREMI D’INVESTIGACIÓ 8 D’AGOST 2013
Introducció
El Consell Insular d’Eivissa (CIE) institueix aquest Premi per fomentar la investigació a l’illa d’Eivissa i per fer-la avinent a tota la societat eivissenca a través de la col·lecció que porta el mateix nom del Premi. Justament aquesta denominació que se li donà fa referència a la data en què les illes Pitiüses, l’any 1235, van entrar de manera definitiva dins la cultura i la societat occidental.
Bases
- Un/a president/a nomenat/ada pel President del Consell Insular d’Eivissa a proposta de la consellera executiva del Departament d’Educació, Cultura i Patrimoni.
- Quatre persones de reconegut prestigi en el camp de la investigació a l’àmbit d’Eivissa, nomenats pel Sra. consellera executiva del Departament d’Educació, Cultura i Patrimoni.
- Un/a funcionari/ària del Departament d’Educació, Cultura i Patrimoni del Consell Insular, que farà funció de secretari/ària, amb veu però sense vot.
Per poder constituir-se, el Jurat haurà de comptar amb l’assistència del President/a, el/la secretari/ària i almenys de dos vocals més (art. 26 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic i procediment administratiu comú).
El seu veredicte, que serà inapel·lable, es farà públic després de la seua reunió.
El premi serà atorgat per la consellera executiva del Departament d’Educació, Cultura i Patrimoni del CIE, una vegada emesa la proposta del jurat qualificador.
La consellera Executiva en donarà compte al Consell Executiu segons el Decret de Presidència 2011000605, de data 4 de juliol de 2011.
El Consell es compromet a retornar les còpies dels treballs no premiats a les persones autores, llevat de l’original en paper que ha de quedar a l’expedient.
De conformitat amb el Decret de Presidència 2011000605, de data 4 de juliol de 2011, al seu apartat 1 e, atès que el premi està dotat amb cinc mil euros (5.000,00 €); correspondrà l’aprovació de les bases del premi a la consellera executiva.
Eivissa, 16 d’abril de 2013
La Secretària Técnica d’Esports i Joventut i de l’Àrea de Cultura, Turisme i Agricultura
Concepción Rebollo Laserna