Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA

Núm. 7376
Secció de Gestió i documentació Interna Notificació inici expedient sancionador 1232-13.

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

L'Il.lm. Sr. Regidor de l’Àrea de Seguretat Ciutadana,  per delegació de la Batllia, mitjançant decret núm. 4873 de dia 19 de març de 2013 ha adoptat la següent resolució:

1 Acordar l’inici d’incoació del procediment sancionador, per l’ús indegut de la Targeta d’aparcament per a persones amb greus problemes de mobilitat, al Sr. O. S. H. amb DNI núm. 43149301J,  titular de la targeta núm. 1232 de conformitat amb l’article 34  del Decret  110/2010 de 15 d’octubre, pel qual s’aprova el Reglament per a la millora de l’accessibilitat i la supressió de barreres arquitectòniques L’expedient es fonamenta en què dia 18 de febrer passat hi ha denúncia policial (N.I. 2894) per l’ús indegut de la Targeta d’aparcament per a persones amb mobilitat reduïda núm. 1232 al carrer Lluís Martí 61 ja que el vehicle matrícula 9938DJT estava estacionat amb dita Targeta a un reservat de minusvàl.lids i del qual feia ús el Sr Luis Cortés Torres DNI núm. 43117048Y, sense que l’acompanyés el titular. 

2 Suspendre provisionalment l’atorgament de la Targeta d’aparcament amb per a persones amb greus problemes de mobilitat d’acord amb l’article 8.1.g) del Decret 14/1994, de 10 de febrer, del procediment a seguir en l’exercici de la potestat sancionadora, fins que no s’hagi resolt el procediment sancionador

3 Els fets objecte de l’expedient s’han de qualificar de lleus i podrà ser sancionat amb la retirada definitiva de la targeta.

4 El procediment tindrà el caràcter de simplificat ja que el tipus d’infracció té la consideració de lleu.

5 L’òrgan competent per a al resolució del procediment és el Regidor de l’Àrea de Seguretat Ciutadana de conformitat amb l’article 124 de la Llei 7/85, de 2 d’abril Reguladora de les Bases de Règim Local, amb la redacció donada pel la Llei 57/2003, de 17 de desembre, de Mesures per a la Modernització del Govern Local i el Decret de Batllia núm. 5309, de 26 de març (publicat al BOIB núm. 52 de 26 de març de 2012) relatiu a l’organització dels serveis administratiu

6 Nomenar instructor de l’expedient sancionador a A. P. L, cap de la Secció de Gestió i Documentació Interna de la Policia Local.

7 Donar al Sr. O. S. H. amb DNI núm. 43149301J. un termini de quinze dies per formular les al·legacions, presentar els documents que consideri adients, consultar l’expedient i proposar prova, d’acord amb l’article 21.3. del Reial Decret 14/1994, de 10 de febrer, regulador del Reglament del Procediment a seguir per l’administració de la Comunitat Autònoma en l’exercici de la potestat sancionadora.

8 Notificar el present Decret a la Sr. O. S. H .

    Contra aquesta resolució, que exhaureix la via administrativa  es pot presentar recurs de reposició, davant el mateix ò rgan que l’ha dictada, conformement al que disposa l’article 116 de la Llei 30/92 de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, segons la redacció que li dóna la Llei 4/99 de 13 de gener.  El termini per interposar-lo és d’un mes, comptat des de l’endemà la present publicació.  En aquest cas no pot interposar recurs contenciós-administratiu fins que s’hagi resolt el de reposició.

    El recurs de reposició potestatiu haurà de presentar-lo en el Registre General d’aquest Ajuntament o a les dependències a què es  refereix l’article 38.4 de la Llei 30/92 de 26 de novembre, abans esmentada, i s’entendrà desestimat quan no s’hagi resolt i notificat la resolució, en el termini d’un mes, comptat des de l’endemà de la seva interposició.  En aquest cas quedarà expedita la via contenciosa administrativa.

    Si no utilitza el recurs potestatiu de reposició, es pot interposar directament recurs contenciós administratiu, d’acord amb l’article abans esmentat, i els 45 i següents de la Llei 29/98 de 13 de juliol reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat Contenciós Administratiu en el termini de dos mesos, comptats des de l’endemà de la present publicació.  Això sense perjudici de qualsevol altre recurs o acció que es consideri pertinent.

    Cosa que es publica al no haver-se pogut notificar a la Sra O.S H.. amb DNI núm. 43149301J i targeta de mobilitat reduïda núm. 1223 l’anterior resolució, de conformitat amb el que disposa l’article 194 del Reglament d’organització, funcionament i règim jurídic de les corporacions locals i l’article 59 de la llei 30/92 de 26 de novembre abans esmentada.                                         

 

Palma, 16 d’abril 2013 

La cap de servei

p.d. Decret de batlia  núm. 22906, d’1 de desembre

publicat en el BOIB nº 187, de 15 de desembre de 2011

Catalina Beltran Rigo