Secció IV. Procediments judicials
JUTJATS DE MANACOR
JUTJAT DE 1A. INSTÀNCIA NÚM. 2 DE MANACOR
Núm. 7202
Correcció d’errates de l’edicte núm.1124 publicat en el Butlletí Oficial de les Illes Balears núm 17 del 2 de Febrer de 2013, referit a “Procediment Ordinari 0000286/2011.Sobre Altres Matèries”
Versió PDF
En Butlletí Oficial de les Illes Balears núm. 17 de data 2 de febrer de 2013, es va publicar l’edicte del Jutjat de 1ª Instancia núm.2 de Manacor, referit a “Procediment Ordinari 0000286/2011.Sobre Altres Matèries en el qual s’ha detectat una errata en el darrer paràgraf.
Per això, i de conformitat amb l’article 105.2 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, del Règim jurídic de las administracions públiques i del procediment administratiu comú, modificada per la Llei 4/1999, de 13 de gener, s’ha d’esmenar l’errata, per la qual cosa es procedeix a esmerar l’esmentat paràfraf:
Allà on diu
“Y como consecuencia del ignorado paradero de HEINZ-JOCHEN KÜN Y Dña RENATE KÜN, se extiende la presente para que sirva de cédula de notificación.”
Ha de dir
“Y como consecuencia del ignorado paradero de D.HANS MEYER Y DÑA. SIEGLINEDE-VERÓNICA MEYER se extiende la presente para que sirva de cédula de notificación.”
Manacor a 11 de enero de dos mil trece
El/La SECRETARIO JUDICIAL”
Palma, 10 de març de 2013
La secretaria general
Catalina Ferrer Bover