Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

SERVEI DE SALUT DE LES ILLES BALEARS

Núm. 7103
Resolució del secretari general del Servei de Salut de les Illes Balears de 2 d’abril de 2013 per la qual s’aprova la convocatòria per cobrir, pel sistema de lliure designació, el lloc de treball de cap de la Secció de Gestió i Control de Plantilles de la Direcció de Recursos Humans i Relacions Laborals dels Serveis Centrals del Servei de Salut de les Illes Balears

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Fets

És necessari cobrir el lloc de treball de cap de la Secció de Gestió i Control de Plantilles, de les categories de tècnic superior, de gestió o administratiu de la funció administrativa, dels subgrups A1, A2 o C1, per prestar servei a la Direcció de Recursos Humans i Relacions Laborals dels Serveis Centrals del Servei de Salut de les Illes Balears.

Fonaments de dret

1. Acord del Consell de Govern de 13 de maig de 2011 pel qual es ratifica l’Acord de la Mesa Sectorial de Sanitat de 22 de març de 2011 (BOIB núm. 75/2011, de 21 de maig) pel qual es regula el sistema de provisió dels càrrecs no directius del personal estatutari de gestió i serveis del Servei de Salut.

2. Resolució del director general del Servei de Salut de les Illes Balears de 23 de maig de 2011 per la qual es dicten instruccions per aplicar l’Acord de la Mesa Sectorial de Sanitat de 22 de març de 2011 (BOIB núm. 87/2011, d’11 de juny).

3. Acord del Consell de Govern de 18 de gener de 2013 pel qual es ratifica l’Acord de la Mesa Sectorial de Sanitat de 5 de desembre de 2012 pel qual es modifica l’Acord de la Mesa Sectorial de Sanitat de 22 de març de 2011 (BOIB núm. 11/2013, de 22 de gener).

4. Correcció d’errades de la Resolució de la consellera d’Interior de 31 de març de 2008 de delegació de competències en matèria de personal estatutari en el conseller de Salut i Consum i en el director general del Servei de Salut de les Illes Balears (BOIB núm. 60/2008, de 3 de maig).

Per tot això, dict la següent

Resolució

1. Aprovar la convocatòria, pel sistema de lliure designació, per cobrir el lloc de treball de cap de la Secció de Gestió i Control de Plantilles, de les categories de tècnic superior, de gestió o administratiu de la funció administrativa, dels subgrups A1, A2 o C1, per prestar servei a la Direcció de Recursos Humans i Relacions Laborals dels Serveis Centrals del Servei de Salut de les Illes Balears. La convocatòria es regeix per les bases reguladores que figuren en l’annex d’aquesta resolució.

2. Publicar aquesta resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

Interposició de recursos

Contra aquesta resolució —que exhaureix la via administrativa— es pot interposar un recurs de reposició davant de l’òrgan que la dicta, en el termini d’un mes comptador des de l’endemà de la data de publicació d’aquesta resolució, d’acord amb l’article 117 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, i l’article 57 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

També s’hi pot interposar directament un recurs contenciós administratiu davant del Jutjat Contenciós Administratiu de Palma, en el termini de dos mesos comptadors des de l’endemà de la data de publicació d’aquesta resolució, de conformitat amb l’article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, sense perjudici de qualsevol altre recurs que es consideri procedent interposar-hi.

 

 

Palma, 2 d’abril de 2013

 

El secretari general

Bartomeu Alcover Bisbal

Per delegació de competències del conseller de Salut i Consum (BOIB 48/2008)

 

Annex

Bases de la convocatòria

1. Plaça convocada

Un lloc de treball de cap de la Secció de Gestió i Control de Plantilles, de les categories de tècnic superior, de gestió o administratiu de la funció administrativa, dels subgrups A1, A2 o C1, per prestar servei a la Direcció de Recursos Humans i Relacions Laborals dels Serveis Centrals del Servei de Salut de les Illes Balears.

2. Característiques del lloc

Depèn de la Direcció de Recursos Humans i Relacions Laborals dels Serveis Centrals del Servei de Salut de les Illes Balears i ha d’acomplir les funcions pròpies de cap de secció, entre les quals les següents:

  1. Tramitar les modificacions que sol·licitin les gerències en les seves plantilles, sempre que no suposin un increment del capítol I del Servei de Salut.
  2. Tramitar les modificacions de les plantilles que aprovi el Consell de Direcció i suposin un increment del capítol I del Servei de Salut.
  3. Coordinar amb les gerències territorials l’actualització mensual dels moviments a les plantilles aprovades de cadascuna amb la finalitat de tenir una informació tan exacta i fidel com sigui possible sobre els recursos humans que formen part de la plantilla estatutària del Servei de Salut.
  4. Analitzar les dades que es desprenen de les plantilles aprovades i de l’ocupació d’aquestes per tal d’elaborar estadístiques i consultes oportunes que permetin saber en cada moment els recursos humans existents i poder optimitzar-los i adequar-los a la conjuntura econòmica.
  5. Controlar que les gerències del Servei de Salut ajustin els seus recursos humans a les plantilles aprovades, per tal de poder unificar els procediments implicats en la gestió de les plantilles i millorar-ne d’aquesta manera l’eficàcia i eficiència de la gestió.
  6. Adaptar les plantilles de personal estatutari a la relació de llocs de treball que la Direcció General de Funció Pública demana, per tal de permetre millorar el control i assolir una gestió més eficaç dels recursos humans a tota l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
  7. Controlar la tramitació de nomenaments interins, de convocatòries de direccions i de personal eventual, aquests darrers en coordinació amb el personal que gestioni aquestes contractacions.
  8. Participar en la implantació del sistema SAP-Hermes en el Servei de Salut —en la part d’estructura i registre de personal— per tal de facilitar la informació necessària perquè la implantació d’aquest programa s’ajusti a les plantilles de personal estatutari aprovades en el seu moment.

3. Requisits

Tenir la condició de personal estatutari fix, de gestió i serveis, dels subgrups A1, A2, o C1 i estar en les situacions de servei actiu o de reserva de plaça en institucions sanitàries del sistema nacional de salut, o bé tenir la condició de personal funcionari de carrera de qualsevol administració pública dels grups A1, A2 o C1 i estar en les situacions de servei actiu o de reserva de plaça. Els requisits establerts s’han de complir en el moment en què venci el termini per presentar les sol·licituds i s’han de mantenir fins a la data de la presa de possessió. La persona aspirant els ha d’acreditar de manera fefaent en presentar la sol·licitud.

A més d’acreditar els requisits, la persona aspirant pot presentar el seu currículum juntament amb els documents acreditatius dels títols que consideri oportuns.

4. Tràmit de sol·licitud

La sol·licitud per participar en el procés selectiu s’ha de presentar en el termini de vint dies naturals comptadors des de l’endemà de la data de publicació d’aquesta resolució de convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. Adreçada a l’òrgan que la convoca, s’ha de formalitzar en el Registre General dels Serveis Centrals del Servei de Salut o per mitjà d’alguna de les vies que estableix l’article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.

Documents adjunts