Secció III. Altres disposicions i actes administratius
AJUNTAMENT DE SANTA MARGALIDA
Núm. 7073
Decrets de Batlia de diferents nomenaments i delegacions
Versió PDF
En data de 27 de març de 2013, el batle de l’Ajuntament de Santa Margalida va dictar les següents resolucions:
“DECRET DE CONSTITUCIÓ DE LA JUNTA DE GOVERN LOCAL I MEMBRES QUE LA INTEGREN, RÈGIM DE SESSIONS I COMPETÈNCIES DELEGADES
De conformitat amb el que preveuen els articles 20-1-b-), i 23 de la Llei 7/85, de 2 d'abril, Reguladora de les Bases del Règim Local, en concordança amb els articles 23 i 88 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, en virtut de les quals es regula l’obligatorietat d’existència en aquest Municipi de la Junta de Govern Local, aquesta Batlia, en ús de les atribucions que legalment tinc conferides
HE RESOLT
PRIMER.- La Junta de Govern Local, òrgan Col·legiat Municipal de caràcter obligatori, sota la Presidència d’aquesta Batlia, estarà formada per els regidors següents:
- Beatriz Gamundí Molina
- Antonia Perelló Llull
- Joan Monjo Estelrich
- Martí Joan Fornés Cerdó
- Eugenio Garrido Vivas
SEGON.- La Junta de Govern Local celebrarà les seves sessions ordinàries, amb la periodicitat que va ser acordada a la sessió extraordinària de l’Ajuntament Ple de dia 4 de juliol de 2011.
Les sessions ordinàries es duran a terme els dilluns no festius, a les 12.30 hores, en les dependències d’aquesta Casa Consistorial.
En el cas de coincidència del dia previst per a la celebració de sessió ordinària amb alguna festivitat, la sessió se celebrarà el dia hàbil següent, amb el mateix caràcter ordinari.
TERCER.- La Junta de Govern Local, la competència bàsica de la qual és la de prestar assistència a aquesta Batlia en l’exercici de les seves atribucions i coneixerà els assumptes que el Batle o el Ple de l’Ajuntament li delegui.
QUART.- Ratificar i donar per reproduït el Decret de Batlia de dia 20 de juny de 2011 (núm. 405) referent a les delegacions de competències a favor de la Junta de Govern Local, les quals varen ser acceptades per la Junta de Govern Local en la sessió extraordinària de dia 27 de juny de 2011.
CINQUÈ - Donar compte d’aquesta resolució a la primera sessió plenària que se celebri.”
“DECRET DE NOMENAMENT DE TINENTS DE BATLE.
Atès que en sessió extraordinària urgent de l’Ajuntament Ple de dia 26 de març de 2013 vaig ser elegit batle de l’Ajuntament de Santa Margalida, resulta necessari procedir a l’establiment de la nova organització municipal, en particular pel que fa a la designació dels tinents de batle.
Atès allò que disposa l’article 21-2 i 23 de la Llei 7/1985, de 2 d’abril, Reguladora de les bases del règim local, en concordança amb l’article 38 i següents del ROF, la designació dels tinent de batle és competència d’aquesta Batlia, que haurà de procedir al seu nomenament, mitjançant Decret, d’entre els membres de la Junta de Govern Local.
Per tot això, aquesta Batlia Presidència, en ús de les atribucions que legalment tinc conferides
HE RESOLT:
PRIMER.- Nomenar tinents de batle als regidors i regidores municipals, membres de la Junta de Govern Local, que a continuació es relacionen, els quals substituiran a aquesta Batlia, per ordre de nomenament, en els casos de vacant, absència o malaltia:
- Primer tinent-batle: Beatriz Gamundí Molina
- Segona tinent-batle: Antonia Perelló Llull
- Tercer tinent-batle: Joan Monjo Estelrich
- Quart tinent-batle: Martí Joan Fornés Cerdó
- Cinquè tinent-batle: Eugenio Garrido Vivas
SEGON.- La present resolució tindrà eficàcia a partir del dia de la seva signatura.
TERCER.- Donar compte del present Decret al Ple de l'Ajuntament en la primera sessió que se celebri.·
“RESOLUCIÓ DE BATLIA
Aquesta Batlia d’acord amb el que disposa l’article 21 de la Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de les bases de règim local (LRBRL), per la present
RESOL
Que totes les competències que no es poden delegar, juntament amb les delegables que no s’han delegades seran exercitades directament per aquesta Batlia, singularment les següents:
Governació - Règim intern
Urbanisme
Llicències d'obra i activitats
Disciplina urbanística i d'activats.
Ordres d'execució
Llicències de parcel·lació
Ocupació de via pública
Publicitat a vies públiques
Cartografia
Planejament (NNSS, Plans Parcials i Especials)
Convenis urbanístics
Habitatge
Participació ciutadana
Promoció associacionisme.
Relacions ciutadanes
Promoció participació ciutadana.
Noves tecnologies adreçades a la ciutadania.
Orientació i assessorament en temes propis de la Corporació.
Pressupost (elaboració, modificacions, gestió i liquidació)”
“RESOLUCIÓ DE BATLIA
DELEGACIÓ GENÈRICA A LA PRIMERA TINENT DE BATLE
Aquesta Batlia té atribuïda per llei la facultat de delegar determinades atribucions, d'acord amb el disposat a l'article 21.3 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les Bases de Règim Local (LRBRL).
Raons d'oportunitat i conveniència en comptes d'una agilització i millora del servei, aconsella delegar les atribucions d'àrea que tot seguit es diran.
En conseqüència, vists, entre d'altres, els articles 21.3 de la LRBRL, i 43,44,120,121 del Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les Entitats Locals (ROFJEL),
RESOLC:
1r. Delegar en la primera tinent de batle, Sra. Beatriz Gamundí Molina, l’exercici de les atribucions corresponents a la responsabilitat de la direcció de les àrees següents:
POLICIA, FESTES, CULTURA, SERVEIS SOCIALS I RESPONSABLE FESTES DE SANTA MARGALIDA
2n. Les facultats delegades comprenen l’exercici de les competències sobre les matèries següents:
Policia
Seguretat a llocs públics
Ordenació del tràfic de vehicles
Protecció civil i prevenció
Transport públic
Festes
Coordinació de responsables de festes.
Programació i logística de festes.
Fires
Cultura i normalització lingüística
Programació cultural.
Cultura tradiccional
Publicacions culturals
Biblioteques i instal·lacions culturals.
Honors i distincions
Patrimoni cultural (arqueològic, artístic, monumental)
Arxiu històric
Toponímia.
Serveis socials
Serveis socials d'atenció primària.
Escola viva i PISE
Gestió centre de dia.
Assistents socials i treballadores familiars.
SAD
Servei de menjador.
Polítiques d'inmigració
Servei d'orienació i assessorament laboral.
Igualtat
Programes de prevenció.
Responsable Festes de la Vila
3r. Les delegacions esmentades comprenen tant les facultats de direcció interna dels serveis així com les de gestionar-los en general, però sense incloure la facultat de resoldre mitjançant actes administratius que afectin a tercers, i sense abastar, en cap cas, la resolució dels recursos administratius interposats contra els actes de tràmit que hagi dictat el regidor delegat.
4t. De conformitat amb el que disposa l’article 44 del Reglament d’organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals, aprovat per Real decret 2568/1986, de 28 de novembre, aquestes delegacions tindran efecte des del dia següent a la data de notificació d’aquest Decret als regidors afectats i seran de caràcter indefinit, sense perjudici de la potestat d’advocació d’aquesta Batlia.
En cas d’absència, vacant malaltia o qualsevol altre impediment dels regidors delegats, aquesta Batlia assumirà, directa i automàticament, les competències delegades, com a titular de la competència originaria, entenent-se a aquests efectes exercitada la potestat d’advocació en base a la present Resolució, sense necessitat d’una nova resolució expressa en aquest sentit.
5è. Notificar aquesta Resolució als regidors afectats, entenent-se acceptada la competència delegada de forma tàcita, si en el termini de 24 hores següents no se manifesta res en contra o es fa ús de la delegació.
6è. Les delegacions conferides requeriran per a la seva eficàcia l'acceptació de regidor delegat, es publicaran al BOIB i d'elles se'n donarà compte al Ple de l'Ajuntament en la primera sessió que tengui lloc.
7è. La regidora delegada queda obligada a informar a aquesta Batlia sobre la gestió i les disposicions que dicti, i prèviament, de les decisions de transcendència en els termes prevists a l'article 115 del ROFRJEL.
En el no previst en aquesta resolució regiran la Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de bases de règim local; la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, i el Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals, en el marc de les regles que per a les delegacions s'estableixen a dites normes.”
“RESOLUCIÓ DE BATLIA
DELEGACIÓ GENÈRICA A LA SEGONA TINENT DE BATLE
Aquesta Batlia té atribuïda per llei la facultat de delegar determinades atribucions, d'acord amb el disposat a l'article 21.3 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les Bases de Règim Local (LRBRL).
Raons d'oportunitat i conveniència en comptes d'una agilització i millora del servei, aconsella delegar les atribucions d'àrea que tot seguit es diran.
En conseqüència, vists, entre d'altres, els articles 21.3 de la LRBRL, i 43,44,120,121 del Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les Entitats Locals (ROFJEL),
RESOLC:
1r. Delegar en la segona tinent de batle, Sra. Antonia Perelló Llull, l’exercici de les atribucions corresponents a la responsabilitat de la direcció de les àrees següents:
HISENDA
2n. Les facultats delegades comprenen l’exercici de les competències sobre les matèries següents:
Hisenda
Planificació econòmica.
Estudis econòmics
Despeses i deute públic
Drets i patrimoni municipal
Responsabilitat patrimonial
Intervenció i Tresoreria
Tributs
Comptabilitat
Compte general.
3r. Les delegacions esmentades comprenen tant les facultats de direcció interna dels serveis així com les de gestionar-los en general, però sense incloure la facultat de resoldre mitjançant actes administratius que afectin a tercers, i sense abastar, en cap cas, la resolució dels recursos administratius interposats contra els actes de tràmit que hagi dictat el regidor delegat.
4t. De conformitat amb el que disposa l’article 44 del Reglament d’organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals, aprovat per Real decret 2568/1986, de 28 de novembre, aquestes delegacions tindran efecte des del dia següent a la data de notificació d’aquest Decret als regidors afectats i seran de caràcter indefinit, sense perjudici de la potestat d’advocació d’aquesta Batlia.
En cas d’absència, vacant malaltia o qualsevol altre impediment dels regidors delegats, aquesta Batlia assumirà, directa i automàticament, les competències delegades, com a titular de la competència originaria, entenent-se a aquests efectes exercitada la potestat d’advocació en base a la present Resolució, sense necessitat d’una nova resolució expressa en aquest sentit.
5è. Notificar aquesta Resolució als regidors afectats, entenent-se acceptada la competència delegada de forma tàcita, si en el termini de 24 hores següents no se manifesta res en contra o es fa ús de la delegació.
6è. Les delegacions conferides requeriran per a la seva eficàcia l'acceptació de regidor delegat, es publicaran al BOIB i d'elles se'n donarà compte al Ple de l'Ajuntament en la primera sessió que tengui lloc.
7è. La regidora delegada queda obligada a informar a aquesta Batlia sobre la gestió i les disposicions que dicti, i prèviament, de les decisions de transcendència en els termes prevists a l'article 115 del ROFRJEL.
En el no previst en aquesta resolució regiran la Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de bases de règim local; la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, i el Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals, en el marc de les regles que per a les delegacions s'estableixen a dites normes.”
“RESOLUCIÓ DE BATLIA
DELEGACIÓ GENÈRICA AL TERCER TINENT DE BATLE
Aquesta Batlia té atribuïda per llei la facultat de delegar determinades atribucions, d'acord amb el disposat a l'article 21.3 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les Bases de Règim Local (LRBRL).
Raons d'oportunitat i conveniència en comptes d'una agilització i millora del servei, aconsella delegar les atribucions d'àrea que tot seguit es diran.
En conseqüència, vists, entre d'altres, els articles 21.3 de la LRBRL, i 43,44,120,121 del Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les Entitats Locals (ROFJEL),
RESOLC:
1r. Delegar en el tercer tinent de batle, Sr. Joan Monjo Estelrich, l’exercici de les atribucions corresponents a la responsabilitat de la direcció de les àrees següents:
DELEGACIÓ DE CAN PICAFORT I SON SERRA
INFRAESTRUCTURES, OBRES I SERVEIS
2n. Les facultats delegades comprenen l’exercici de les competències sobre les matèries següents:
Delegació de Can Picafort i Son Serra.
Infraestructures, obres i serveis.
Obres i projectes municipals
Control i seguiment de qualsevol obra municipal.
Manteniment de vies públiques
Manteniment de mobiliari urbà
Enllumenat públic
Manteniment de camins.
Neteja viària i edificis municipals.
Neteja i manteniment jardins i parcs.
Neteja platges.
Gestió recollida residus urbans.
Organització i explotació platges.
Xarxa clavegueram i pluvials.
Xarxa aigua potable.
3r. Les delegacions esmentades comprenen tant les facultats de direcció interna dels serveis així com les de gestionar-los en general, però sense incloure la facultat de resoldre mitjançant actes administratius que afectin a tercers, i sense abastar, en cap cas, la resolució dels recursos administratius interposats contra els actes de tràmit que hagi dictat el regidor delegat.
4t. De conformitat amb el que disposa l’article 44 del Reglament d’organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals, aprovat per Real decret 2568/1986, de 28 de novembre, aquestes delegacions tindran efecte des del dia següent a la data de notificació d’aquest Decret als regidors afectats i seran de caràcter indefinit, sense perjudici de la potestat d’advocació d’aquesta Batlia.
En cas d’absència, vacant malaltia o qualsevol altre impediment dels regidors delegats, aquesta Batlia assumirà, directa i automàticament, les competències delegades, com a titular de la competència originaria, entenent-se a aquests efectes exercitada la potestat d’advocació en base a la present Resolució, sense necessitat d’una nova resolució expressa en aquest sentit.
5è. Notificar aquesta Resolució als regidors afectats, entenent-se acceptada la competència delegada de forma tàcita, si en el termini de 24 hores següents no se manifesta res en contra o es fa ús de la delegació.
6è. Les delegacions conferides requeriran per a la seva eficàcia l'acceptació de regidor delegat, es publicaran al BOIB i d'elles se'n donarà compte al Ple de l'Ajuntament en la primera sessió que tengui lloc.
7è. El regidor delegat queda obligat a informar a aquesta Batlia sobre la gestió i les disposicions que dicti, i prèviament, de les decisions de transcendència en els termes prevists a l'article 115 del ROFRJEL.
En el no previst en aquesta resolució regiran la Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de bases de règim local; la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, i el Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals, en el marc de les regles que per a les delegacions s'estableixen a dites normes.”
“RESOLUCIÓ DE BATLIA
DELEGACIÓ GENÈRICA AL QUART TINENT DE BATLE
Aquesta Batlia té atribuïda per llei la facultat de delegar determinades atribucions, d'acord amb el disposat a l'article 21.3 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les Bases de Règim Local (LRBRL).
Raons d'oportunitat i conveniència en comptes d'una agilització i millora del servei, aconsella delegar les atribucions d'àrea que tot seguit es diran.
En conseqüència, vists, entre d'altres, els articles 21.3 de la LRBRL, i 43,44,120,121 del Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les Entitats Locals (ROFJEL),
RESOLC:
1r. Delegar en el quart tinent de batle, Sr. Martí Joan Fornés Cerdó, l’exercici de les atribucions corresponents a la responsabilitat de la direcció de les àrees següents:
MEDI AMBIENT, EDUCACIÓ I RESPONSABLE DE FESTES DE SON SERRA.
2n. Les facultats delegades comprenen l’exercici de les competències sobre les matèries següents:
Medi ambient
Espais naturals
Promoció i implantació recollida selectiva.
Inspecció de residus i neteja viaria
Programes d'educació ambiental
Informes i assessorament ambiental en general
Defensa i promoció dels interessos generals de l'agricultura
Pous d'abastiment d'aigua potable i concessions.
Seguiment de la AL21
Educació
Escoleta infantil 0-3
Guarderies municipals
Educació d'adults
Coordinació amb centres educatius.
Relació amb APIMAS
Escola de música
Responsable Festes de Son Serra.
3r. Les delegacions esmentades comprenen tant les facultats de direcció interna dels serveis així com les de gestionar-los en general, però sense incloure la facultat de resoldre mitjançant actes administratius que afectin a tercers, i sense abastar, en cap cas, la resolució dels recursos administratius interposats contra els actes de tràmit que hagi dictat el regidor delegat.
4t. De conformitat amb el que disposa l’article 44 del Reglament d’organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals, aprovat per Real decret 2568/1986, de 28 de novembre, aquestes delegacions tindran efecte des del dia següent a la data de notificació d’aquest Decret als regidors afectats i seran de caràcter indefinit, sense perjudici de la potestat d’advocació d’aquesta Batlia.
En cas d’absència, vacant malaltia o qualsevol altre impediment dels regidors delegats, aquesta Batlia assumirà, directa i automàticament, les competències delegades, com a titular de la competència originaria, entenent-se a aquests efectes exercitada la potestat d’advocació en base a la present Resolució, sense necessitat d’una nova resolució expressa en aquest sentit.
5è. Notificar aquesta Resolució als regidors afectats, entenent-se acceptada la competència delegada de forma tàcita, si en el termini de 24 hores següents no se manifesta res en contra o es fa ús de la delegació.
6è. Les delegacions conferides requeriran per a la seva eficàcia l'acceptació de regidor delegat, es publicaran al BOIB i d'elles se'n donarà compte al Ple de l'Ajuntament en la primera sessió que tengui lloc.
7è. El regidor delegat queda obligat a informar a aquesta Batlia sobre la gestió i les disposicions que dicti, i prèviament, de les decisions de transcendència en els termes prevists a l'article 115 del ROFRJEL.
En el no previst en aquesta resolució regiran la Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de bases de règim local; la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, i el Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals, en el marc de les regles que per a les delegacions s'estableixen a dites normes.”
“RESOLUCIÓ DE BATLIA
DELEGACIÓ GENÈRICA AL CINQUÈ TINENT DE BATLE
Aquesta Batlia té atribuïda per llei la facultat de delegar determinades atribucions, d'acord amb el disposat a l'article 21.3 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les Bases de Règim Local (LRBRL).
Raons d'oportunitat i conveniència en comptes d'una agilització i millora del servei, aconsella delegar les atribucions d'àrea que tot seguit es diran.
En conseqüència, vists, entre d'altres, els articles 21.3 de la LRBRL, i 43,44,120,121 del Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les Entitats Locals (ROFJEL),
RESOLC:
1r. Delegar en el cinquè tinent de batle, Sr. Eugenio Garrido Vivas, l’exercici de les atribucions corresponents a la responsabilitat de la direcció de les àrees següents:
TURISME I COMERÇ
2n. Les facultats delegades comprenen l’exercici de les competències sobre les matèries següents:
Turisme i comerç
◦ Promoció turística
◦ Coordinació de sectors turístics
◦ Oficines d'informació
◦ Relacions públiques i comunicació
◦ Relacions amb estaments i organismes turístics.
◦ Activitats turísticoesportives´
◦ Accions de suport al comerç
◦ Accions de promoció del comerç local.
◦ Mercats
3r. Les delegacions esmentades comprenen tant les facultats de direcció interna dels serveis així com les de gestionar-los en general, però sense incloure la facultat de resoldre mitjançant actes administratius que afectin a tercers, i sense abastar, en cap cas, la resolució dels recursos administratius interposats contra els actes de tràmit que hagi dictat el regidor delegat.
4t. De conformitat amb el que disposa l’article 44 del Reglament d’organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals, aprovat per Real decret 2568/1986, de 28 de novembre, aquestes delegacions tindran efecte des del dia següent a la data de notificació d’aquest Decret als regidors afectats i seran de caràcter indefinit, sense perjudici de la potestat d’advocació d’aquesta Batlia.
En cas d’absència, vacant malaltia o qualsevol altre impediment dels regidors delegats, aquesta Batlia assumirà, directa i automàticament, les competències delegades, com a titular de la competència originaria, entenent-se a aquests efectes exercitada la potestat d’advocació en base a la present Resolució, sense necessitat d’una nova resolució expressa en aquest sentit.
5è. Notificar aquesta Resolució als regidors afectats, entenent-se acceptada la competència delegada de forma tàcita, si en el termini de 24 hores següents no se manifesta res en contra o es fa ús de la delegació.
6è. Les delegacions conferides requeriran per a la seva eficàcia l'acceptació de regidor delegat, es publicaran al BOIB i d'elles se'n donarà compte al Ple de l'Ajuntament en la primera sessió que tengui lloc.
7è. El regidor delegat queda obligat a informar a aquesta Batlia sobre la gestió i les disposicions que dicti, i prèviament, de les decisions de transcendència en els termes prevists a l'article 115 del ROFRJEL.
En el no previst en aquesta resolució regiran la Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de bases de règim local; la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, i el Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals, en el marc de les regles que per a les delegacions s'estableixen a dites normes.”
“RESOLUCIÓ DE BATLIA
DELEGACIÓ ESPECIAL A LA REGIDORA SRA. JUANA ANA LLULL MOLINAS
Aquesta Batlia té atribuïda per llei la facultat de delegar determinades atribucions, d'acord amb el disposat a l'article 21.3 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les Bases de Règim Local (LRBRL).
Raons d'oportunitat i conveniència en comptes d'una agilització i millora del servei, aconsella delegar les atribucions d'àrea que tot seguit es diran.
En conseqüència, vists, entre d'altres, els articles 21.3 de la LRBRL, i 43,44,120,121 del Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les Entitats Locals (ROFJEL),
RESOLC:
1r. Delegar en la regidora, Sra. Juana Ana Llull Molinas, l’exercici de les atribucions corresponents a la responsabilitat de la direcció de les àrees següents:
GENT GRAN, SANITAT
2n. Les facultats delegades comprenen l’exercici de les competències sobre les matèries següents:
Gent gran
Relació amb associacions gent gran
Participació ciutadana gent gran
Activitats educatives i culturals gent gran
Activitats esportives gent gran
Festes gent gran
Sanitat
Inspeccions sanitàries
Cementiri
Coordinació amb centres salut.
Junta local de Sanitat.
Consum.
Higiene i salubritat pública.
Control de xarxa d'aigua d'abastiment.
Control d'aigua de bany
Control de legionelosis.
3r. Les delegacions esmentades comprenen tant les facultats de direcció interna dels serveis així com les de gestionar-los en general, però sense incloure la facultat de resoldre mitjançant actes administratius que afectin a tercers, i sense abastar, en cap cas, la resolució dels recursos administratius interposats contra els actes de tràmit que hagi dictat el regidor delegat.
4t. De conformitat amb el que disposa l’article 44 del Reglament d’organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals, aprovat per Real decret 2568/1986, de 28 de novembre, aquestes delegacions tindran efecte des del dia següent a la data de notificació d’aquest Decret als regidors afectats i seran de caràcter indefinit, sense perjudici de la potestat d’advocació d’aquesta Batlia.
En cas d’absència, vacant malaltia o qualsevol altre impediment dels regidors delegats, aquesta Batlia assumirà, directa i automàticament, les competències delegades, com a titular de la competència originaria, entenent-se a aquests efectes exercitada la potestat d’advocació en base a la present Resolució, sense necessitat d’una nova resolució expressa en aquest sentit.
5è. Notificar aquesta Resolució als regidors afectats, entenent-se acceptada la competència delegada de forma tàcita, si en el termini de 24 hores següents no se manifesta res en contra o es fa ús de la delegació.
6è. Les delegacions conferides requeriran per a la seva eficàcia l'acceptació de regidor delegat, es publicaran al BOIB i d'elles se'n donarà compte al Ple de l'Ajuntament en la primera sessió que tengui lloc.
7è. La regidora delegada queda obligada a informar a aquesta Batlia sobre la gestió i les disposicions que dicti, i prèviament, de les decisions de transcendència en els termes prevists a l'article 115 del ROFRJEL.
En el no previst en aquesta resolució regiran la Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de bases de règim local; la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, i el Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals, en el marc de les regles que per a les delegacions s'estableixen a dites normes.”
“RESOLUCIÓ DE BATLIA
DELEGACIÓ ESPECIAL AL REGIDOR SR. GUILLERMO PERELLÓ GIL
Aquesta Batlia té atribuïda per llei la facultat de delegar determinades atribucions, d'acord amb el disposat a l'article 21.3 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les Bases de Règim Local (LRBRL).
Raons d'oportunitat i conveniència en comptes d'una agilització i millora del servei, aconsella delegar les atribucions d'àrea que tot seguit es diran.
En conseqüència, vists, entre d'altres, els articles 21.3 de la LRBRL, i 43,44,120,121 del Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les Entitats Locals (ROFJEL),
RESOLC:
1r. Delegar en el regidor, Sr. Guillermo Perelló Gil, l’exercici de les atribucions corresponents a la responsabilitat de la direcció de les àrees següents:
ESPORTS, JOVENTUT I RESPONSABLE FESTES CAN PICAFORT
2n. Les facultats delegades comprenen l’exercici de les competències sobre les matèries següents:
Esports
Instal·lacions esportives
Esport base
Promoció d'activitats esportives
Associacions esportives
Joventut
Programes de dinamització juvenil.
Promoció associacionisme juvenil.
Punt d'informació juvenil.
Responsable Festes de Can Picafort.
3r. Les delegacions esmentades comprenen tant les facultats de direcció interna dels serveis així com les de gestionar-los en general, però sense incloure la facultat de resoldre mitjançant actes administratius que afectin a tercers, i sense abastar, en cap cas, la resolució dels recursos administratius interposats contra els actes de tràmit que hagi dictat el regidor delegat.
4t. De conformitat amb el que disposa l’article 44 del Reglament d’organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals, aprovat per Real decret 2568/1986, de 28 de novembre, aquestes delegacions tindran efecte des del dia següent a la data de notificació d’aquest Decret als regidors afectats i seran de caràcter indefinit, sense perjudici de la potestat d’advocació d’aquesta Batlia.
En cas d’absència, vacant malaltia o qualsevol altre impediment dels regidors delegats, aquesta Batlia assumirà, directa i automàticament, les competències delegades, com a titular de la competència originaria, entenent-se a aquests efectes exercitada la potestat d’advocació en base a la present Resolució, sense necessitat d’una nova resolució expressa en aquest sentit.
5è. Notificar aquesta Resolució als regidors afectats, entenent-se acceptada la competència delegada de forma tàcita, si en el termini de 24 hores següents no se manifesta res en contra o es fa ús de la delegació.
6è. Les delegacions conferides requeriran per a la seva eficàcia l'acceptació de regidor delegat, es publicaran al BOIB i d'elles se'n donarà compte al Ple de l'Ajuntament en la primera sessió que tengui lloc.
7è. El regidor delegat queda obligat a informar a aquesta Batlia sobre la gestió i les disposicions que dicti, i prèviament, de les decisions de transcendència en els termes prevists a l'article 115 del ROFRJEL.
En el no previst en aquesta resolució regiran la Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de bases de règim local; la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, i el Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals, en el marc de les regles que per a les delegacions s'estableixen a dites normes.”
El que es publica en compliment de les disposicions vigents.
Santa Margalida, 11 d’abril de 2013
El batle
Antoni Reus Darder