Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT DE SANTA MARGALIDA

Núm. 7073
Decrets de Batlia de diferents nomenaments i delegacions

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

 

En data de 27 de març de 2013, el  batle de l’Ajuntament de Santa Margalida va dictar les següents resolucions:

 

“DECRET DE CONSTITUCIÓ DE LA JUNTA DE GOVERN LOCAL I MEMBRES QUE LA INTEGREN, RÈGIM DE SESSIONS I COMPETÈNCIES DELEGADES

 

De conformitat amb el que preveuen els articles 20-1-b-), i 23 de la Llei 7/85, de 2 d'abril, Reguladora de les Bases del Règim Local, en concordança amb els articles 23 i 88 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, en virtut de les quals es regula l’obligatorietat d’existència en aquest Municipi de la Junta de Govern Local, aquesta Batlia, en ús de les atribu­cions que legalment tinc conferides

 

HE RESOLT

 

PRIMER.- La Junta de Govern Local, òrgan Col·legiat Municipal de caràcter obligatori, sota la Presidència d’aquesta Batlia, estarà formada per els regidors següents:

 

- Beatriz Gamundí Molina

- Antonia Perelló Llull

- Joan Monjo Estelrich

- Martí Joan Fornés Cerdó

- Eugenio Garrido Vivas

 

SEGON.- La Junta de Govern Local celebrarà les seves sessions ordinàries, amb la periodicitat  que va ser acordada a  la sessió extraordinària de l’Ajuntament Ple de dia 4 de juliol de 2011.

Les sessions ordinàries es duran a terme els dilluns no festius, a les 12.30 hores, en les dependències d’aquesta Casa Consistorial.

En el cas de coincidència del dia previst per a la celebració de sessió ordinària amb alguna festivitat,  la sessió se celebrarà el dia hàbil següent, amb el mateix caràcter ordinari.

 

TERCER.- La Junta de Govern Local, la compe­tència bàsica de la qual és la de prestar assistència a aquesta Batlia en l’exercici de les seves atribucions i coneixerà els assumptes que el Batle o el Ple de l’Ajuntament li delegui.

 

QUART.- Ratificar i donar per reproduït el Decret de Batlia de dia 20 de juny de 2011 (núm. 405)      referent a les delegacions de competències a favor de la Junta de Govern Local, les quals varen ser acceptades per la Junta de Govern Local en la sessió extraordinària de dia 27 de juny de 2011.

 

CINQUÈ - Donar compte d’aquesta resolució a la primera sessió plenària que se celebri.”

 

“DECRET DE NOMENAMENT DE TINENTS DE BATLE.

 

Atès que en sessió extraordinària urgent de l’Ajuntament Ple de dia 26 de març de 2013 vaig ser elegit batle de l’Ajuntament de Santa Margalida, resulta necessari procedir a l’establiment de la nova organització municipal, en particular pel que fa a la designació dels tinents de batle.

 

Atès allò que disposa l’article 21-2 i 23 de la Llei 7/1985, de 2 d’abril, Reguladora de les bases del règim local, en concordança amb l’article 38 i següents del ROF, la designació dels tinent de batle és competència d’aquesta Batlia, que haurà de procedir al seu nomenament, mitjançant Decret, d’entre els membres de la Junta de Govern Local.

 

Per tot això, aquesta Batlia Presidència, en ús de les  atribucions que legalment tinc conferides

 

HE RESOLT:

 

PRIMER.- Nomenar tinents de batle als regidors i regidores municipals, membres de la Junta de Govern Local, que a continuació es relacionen, els quals substituiran a aquesta Batlia, per ordre de nomenament, en els casos de vacant, absència o malaltia:

 

- Primer tinent-batle:  Beatriz Gamundí Molina

- Segona tinent-batle:  Antonia Perelló Llull

- Tercer tinent-batle:  Joan Monjo Estelrich

- Quart  tinent-batle:  Martí Joan Fornés Cerdó

- Cinquè tinent-batle: Eugenio Garrido Vivas

 

SEGON.-  La present resolució tindrà eficà­cia a partir del dia de la seva signatura.

 

TERCER.- Donar compte del present Decret al Ple de l'Ajuntament en la primera sessió que se celebri.·

 

 

“RESOLUCIÓ DE BATLIA

 

Aquesta Batlia d’acord amb el que disposa l’article 21 de la Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de les bases de règim local (LRBRL), per la present

 

RESOL

 

Que totes les competències que no es poden delegar, juntament amb les delegables que no s’han delegades seran exercitades directament per aquesta Batlia, singularment les següents:

 

  • Governació - Règim intern

  • Urbanisme

    • Llicències d'obra i activitats

    • Disciplina urbanística i d'activats.

    • Ordres d'execució

    • Llicències de parcel·lació

    • Ocupació de via pública

    • Publicitat a vies públiques

    • Cartografia

    • Planejament (NNSS, Plans Parcials i Especials)

    • Convenis urbanístics

    • Habitatge

  • Participació ciutadana

    • Promoció associacionisme.

    • Relacions ciutadanes

    • Promoció participació ciutadana.

    • Noves tecnologies adreçades a la ciutadania.

    • Orientació i assessorament en temes propis de la Corporació.

  • Pressupost (elaboració, modificacions, gestió i liquidació)”

 

“RESOLUCIÓ DE BATLIA

 

DELEGACIÓ GENÈRICA A LA PRIMERA TINENT DE BATLE

 

Aquesta Batlia té atribuïda per llei la facultat de delegar determinades atribucions, d'acord amb el disposat a l'article 21.3 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les Bases de Règim Local (LRBRL).

 

Raons d'oportunitat i conveniència en comptes d'una agilització i millora del servei, aconsella delegar les atribucions d'àrea que tot seguit es diran.

 

En conseqüència, vists, entre d'altres, els articles 21.3 de la LRBRL, i 43,44,120,121 del Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les Entitats Locals (ROFJEL),

 

RESOLC:

 

1r. Delegar en la primera tinent de batle, Sra. Beatriz Gamundí Molina, l’exercici de les atribucions corresponents a la responsabilitat de la direcció de les àrees següents:

 

POLICIA, FESTES, CULTURA,  SERVEIS SOCIALS I RESPONSABLE FESTES DE SANTA MARGALIDA

 

2n. Les facultats delegades comprenen l’exercici de les competències sobre les matèries següents:

 

  • Policia

    • Seguretat a llocs públics

    • Ordenació del tràfic de vehicles

    • Protecció civil i prevenció

    • Transport públic

  • Festes

    • Coordinació de responsables de festes.

    • Programació i logística de festes.

    • Fires

  • Cultura i normalització lingüística

    • Programació cultural.

    • Cultura tradiccional

    • Publicacions culturals

    • Biblioteques i instal·lacions culturals.

    • Honors i distincions

    • Patrimoni cultural (arqueològic, artístic, monumental)

    • Arxiu històric

    • Toponímia.

  • Serveis socials

    • Serveis socials d'atenció primària.

    • Escola viva i PISE

    • Gestió centre de dia.

    • Assistents socials i treballadores familiars.

    • SAD

    • Servei de menjador.

    • Polítiques d'inmigració

    • Servei d'orienació i assessorament laboral.

    • Igualtat

    • Programes de prevenció.

  • Responsable Festes de la Vila

 

3r. Les delegacions esmentades comprenen tant les facultats de direcció interna dels  serveis així com les de gestionar-los en general, però sense incloure la facultat de resoldre mitjançant actes administratius que afectin a tercers, i sense abastar, en cap cas, la resolució dels recursos administratius interposats contra els actes de tràmit que hagi dictat el regidor delegat.

 

4t. De conformitat amb el que disposa l’article 44 del Reglament d’organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals, aprovat per Real decret 2568/1986, de 28 de novembre, aquestes delegacions tindran efecte des del dia següent a la data de notificació d’aquest Decret als regidors afectats i seran de caràcter indefinit, sense perjudici de la potestat d’advocació d’aquesta Batlia.

 

En cas d’absència, vacant malaltia  o qualsevol altre impediment dels regidors delegats, aquesta Batlia assumirà, directa i automàticament, les competències delegades, com a titular de la competència originaria, entenent-se a aquests efectes exercitada la potestat d’advocació en base a la present Resolució, sense necessitat d’una nova resolució expressa en aquest sentit.

 

5è. Notificar aquesta Resolució als regidors afectats, entenent-se acceptada la competència delegada de forma tàcita, si en el termini de 24 hores següents no se manifesta res en contra o es fa ús de la delegació.

 

6è. Les delegacions conferides requeriran per a la seva eficàcia l'acceptació de regidor delegat, es publicaran al BOIB i d'elles se'n donarà compte al Ple de l'Ajuntament en la primera sessió que tengui lloc.

 

7è. La regidora delegada queda obligada a informar a aquesta Batlia sobre la gestió i les disposicions que dicti, i prèviament, de les decisions de transcendència en els termes prevists a l'article 115 del ROFRJEL.

 

En el no previst en aquesta resolució regiran la Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de bases de règim local; la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears,  i el Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals, en el marc de les regles que per a les delegacions s'estableixen a dites normes.”

 

“RESOLUCIÓ DE BATLIA

 

DELEGACIÓ GENÈRICA A LA SEGONA TINENT DE BATLE

 

Aquesta Batlia té atribuïda per llei la facultat de delegar determinades atribucions, d'acord amb el disposat a l'article 21.3 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les Bases de Règim Local (LRBRL).

 

Raons d'oportunitat i conveniència en comptes d'una agilització i millora del servei, aconsella delegar les atribucions d'àrea que tot seguit es diran.

 

En conseqüència, vists, entre d'altres, els articles 21.3 de la LRBRL, i 43,44,120,121 del Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les Entitats Locals (ROFJEL),

 

RESOLC:

 

1r. Delegar en la segona tinent de batle, Sra. Antonia Perelló Llull, l’exercici de les atribucions corresponents a la responsabilitat de la direcció de les àrees següents:

 

HISENDA

 

2n. Les facultats delegades comprenen l’exercici de les competències sobre les matèries següents:

 

  • Hisenda

    • Planificació econòmica.

    • Estudis econòmics

    • Despeses i deute públic

    • Drets i patrimoni municipal

    • Responsabilitat patrimonial

    • Intervenció i Tresoreria

    • Tributs

    • Comptabilitat

    • Compte general.

 

3r. Les delegacions esmentades comprenen tant les facultats de direcció interna dels  serveis així com les de gestionar-los en general, però sense incloure la facultat de resoldre mitjançant actes administratius que afectin a tercers, i sense abastar, en cap cas, la resolució dels recursos administratius interposats contra els actes de tràmit que hagi dictat el regidor delegat.

 

4t. De conformitat amb el que disposa l’article 44 del Reglament d’organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals, aprovat per Real decret 2568/1986, de 28 de novembre, aquestes delegacions tindran efecte des del dia següent a la data de notificació d’aquest Decret als regidors afectats i seran de caràcter indefinit, sense perjudici de la potestat d’advocació d’aquesta Batlia.

 

En cas d’absència, vacant malaltia  o qualsevol altre impediment dels regidors delegats, aquesta Batlia assumirà, directa i automàticament, les competències delegades, com a titular de la competència originaria, entenent-se a aquests efectes exercitada la potestat d’advocació en base a la present Resolució, sense necessitat d’una nova resolució expressa en aquest sentit.

 

5è. Notificar aquesta Resolució als regidors afectats, entenent-se acceptada la competència delegada de forma tàcita, si en el termini de 24 hores següents no se manifesta res en contra o es fa ús de la delegació.

 

6è. Les delegacions conferides requeriran per a la seva eficàcia l'acceptació de regidor delegat, es publicaran al BOIB i d'elles se'n donarà compte al Ple de l'Ajuntament en la primera sessió que tengui lloc.

 

7è. La regidora delegada queda obligada a informar a aquesta Batlia sobre la gestió i les disposicions que dicti, i prèviament, de les decisions de transcendència en els termes prevists a l'article 115 del ROFRJEL.

 

En el no previst en aquesta resolució regiran la Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de bases de règim local; la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears,  i el Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals, en el marc de les regles que per a les delegacions s'estableixen a dites normes.”

 

“RESOLUCIÓ DE BATLIA

 

DELEGACIÓ GENÈRICA AL TERCER TINENT DE BATLE

 

Aquesta Batlia té atribuïda per llei la facultat de delegar determinades atribucions, d'acord amb el disposat a l'article 21.3 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les Bases de Règim Local (LRBRL).

 

Raons d'oportunitat i conveniència en comptes d'una agilització i millora del servei, aconsella delegar les atribucions d'àrea que tot seguit es diran.

 

En conseqüència, vists, entre d'altres, els articles 21.3 de la LRBRL, i 43,44,120,121 del Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les Entitats Locals (ROFJEL),

 

RESOLC:

 

1r. Delegar en el tercer tinent de batle, Sr. Joan Monjo Estelrich, l’exercici de les atribucions corresponents a la responsabilitat de la direcció de les àrees següents:

 

  • DELEGACIÓ DE CAN PICAFORT I SON SERRA

  • INFRAESTRUCTURES, OBRES I SERVEIS

 

2n. Les facultats delegades comprenen l’exercici de les competències sobre les matèries següents:

 

  • Delegació de Can Picafort i Son Serra.

  • Infraestructures, obres i serveis.

    • Obres i projectes municipals

    • Control i seguiment de qualsevol obra municipal.

    • Manteniment de vies públiques

    • Manteniment de mobiliari urbà

    • Enllumenat públic

    • Manteniment de camins.

    • Neteja viària i edificis municipals.

    • Neteja i manteniment jardins i parcs.

    • Neteja platges.

    • Gestió recollida residus urbans.

    • Organització i explotació platges.

    • Xarxa clavegueram i pluvials.

    • Xarxa aigua potable.

 

3r. Les delegacions esmentades comprenen tant les facultats de direcció interna dels  serveis així com les de gestionar-los en general, però sense incloure la facultat de resoldre mitjançant actes administratius que afectin a tercers, i sense abastar, en cap cas, la resolució dels recursos administratius interposats contra els actes de tràmit que hagi dictat el regidor delegat.

 

4t. De conformitat amb el que disposa l’article 44 del Reglament d’organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals, aprovat per Real decret 2568/1986, de 28 de novembre, aquestes delegacions tindran efecte des del dia següent a la data de notificació d’aquest Decret als regidors afectats i seran de caràcter indefinit, sense perjudici de la potestat d’advocació d’aquesta Batlia.

 

En cas d’absència, vacant malaltia  o qualsevol altre impediment dels regidors delegats, aquesta Batlia assumirà, directa i automàticament, les competències delegades, com a titular de la competència originaria, entenent-se a aquests efectes exercitada la potestat d’advocació en base a la present Resolució, sense necessitat d’una nova resolució expressa en aquest sentit.

 

5è. Notificar aquesta Resolució als regidors afectats, entenent-se acceptada la competència delegada de forma tàcita, si en el termini de 24 hores següents no se manifesta res en contra o es fa ús de la delegació.

 

6è. Les delegacions conferides requeriran per a la seva eficàcia l'acceptació de regidor delegat, es publicaran al BOIB i d'elles se'n donarà compte al Ple de l'Ajuntament en la primera sessió que tengui lloc.

 

7è. El regidor delegat queda obligat a informar a aquesta Batlia sobre la gestió i les disposicions que dicti, i prèviament, de les decisions de transcendència en els termes prevists a l'article 115 del ROFRJEL.

 

En el no previst en aquesta resolució regiran la Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de bases de règim local; la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears,  i el Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals, en el marc de les regles que per a les delegacions s'estableixen a dites normes.”

 

“RESOLUCIÓ DE BATLIA

 

DELEGACIÓ GENÈRICA AL QUART TINENT DE BATLE

 

Aquesta Batlia té atribuïda per llei la facultat de delegar determinades atribucions, d'acord amb el disposat a l'article 21.3 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les Bases de Règim Local (LRBRL).

 

Raons d'oportunitat i conveniència en comptes d'una agilització i millora del servei, aconsella delegar les atribucions d'àrea que tot seguit es diran.

 

En conseqüència, vists, entre d'altres, els articles 21.3 de la LRBRL, i 43,44,120,121 del Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les Entitats Locals (ROFJEL),

 

RESOLC:

 

1r. Delegar en el quart tinent de batle, Sr. Martí Joan Fornés Cerdó, l’exercici de les atribucions corresponents a la responsabilitat de la direcció de les àrees següents:

 

MEDI AMBIENT, EDUCACIÓ I RESPONSABLE DE FESTES DE SON SERRA.

 

2n. Les facultats delegades comprenen l’exercici de les competències sobre les matèries següents:

 

  • Medi ambient

    • Espais naturals

    • Promoció i implantació recollida selectiva.

    • Inspecció de residus i neteja viaria

    • Programes d'educació ambiental

    • Informes i assessorament ambiental en general

    • Defensa i promoció dels interessos generals de l'agricultura

    • Pous d'abastiment d'aigua potable i concessions.

    • Seguiment de la AL21

  • Educació

    • Escoleta infantil 0-3

    • Guarderies municipals

    • Educació d'adults

    • Coordinació amb centres educatius.

    • Relació amb APIMAS

    • Escola de música

  • Responsable Festes de Son Serra.

 

3r. Les delegacions esmentades comprenen tant les facultats de direcció interna dels  serveis així com les de gestionar-los en general, però sense incloure la facultat de resoldre mitjançant actes administratius que afectin a tercers, i sense abastar, en cap cas, la resolució dels recursos administratius interposats contra els actes de tràmit que hagi dictat el regidor delegat.

 

4t. De conformitat amb el que disposa l’article 44 del Reglament d’organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals, aprovat per Real decret 2568/1986, de 28 de novembre, aquestes delegacions tindran efecte des del dia següent a la data de notificació d’aquest Decret als regidors afectats i seran de caràcter indefinit, sense perjudici de la potestat d’advocació d’aquesta Batlia.

 

En cas d’absència, vacant malaltia  o qualsevol altre impediment dels regidors delegats, aquesta Batlia assumirà, directa i automàticament, les competències delegades, com a titular de la competència originaria, entenent-se a aquests efectes exercitada la potestat d’advocació en base a la present Resolució, sense necessitat d’una nova resolució expressa en aquest sentit.

 

5è. Notificar aquesta Resolució als regidors afectats, entenent-se acceptada la competència delegada de forma tàcita, si en el termini de 24 hores següents no se manifesta res en contra o es fa ús de la delegació.

 

6è. Les delegacions conferides requeriran per a la seva eficàcia l'acceptació de regidor delegat, es publicaran al BOIB i d'elles se'n donarà compte al Ple de l'Ajuntament en la primera sessió que tengui lloc.

 

7è. El regidor delegat queda obligat a informar a aquesta Batlia sobre la gestió i les disposicions que dicti, i prèviament, de les decisions de transcendència en els termes prevists a l'article 115 del ROFRJEL.

 

En el no previst en aquesta resolució regiran la Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de bases de règim local; la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears,  i el Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals, en el marc de les regles que per a les delegacions s'estableixen a dites normes.”

 

“RESOLUCIÓ DE BATLIA

 

DELEGACIÓ GENÈRICA AL CINQUÈ TINENT DE BATLE

 

Aquesta Batlia té atribuïda per llei la facultat de delegar determinades atribucions, d'acord amb el disposat a l'article 21.3 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les Bases de Règim Local (LRBRL).

 

Raons d'oportunitat i conveniència en comptes d'una agilització i millora del servei, aconsella delegar les atribucions d'àrea que tot seguit es diran.

 

En conseqüència, vists, entre d'altres, els articles 21.3 de la LRBRL, i 43,44,120,121 del Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les Entitats Locals (ROFJEL),

 

RESOLC:

 

1r. Delegar en el cinquè tinent de batle, Sr. Eugenio Garrido Vivas, l’exercici de les atribucions corresponents a la responsabilitat de la direcció de les àrees següents:

 

TURISME I COMERÇ

 

2n. Les facultats delegades comprenen l’exercici de les competències sobre les matèries següents:

 

  • Turisme i comerç

◦    Promoció turística

◦    Coordinació de sectors turístics

◦    Oficines d'informació

◦    Relacions públiques i comunicació

◦    Relacions amb estaments i organismes turístics.

◦    Activitats turísticoesportives´

◦    Accions de suport al comerç

◦    Accions de promoció del comerç local.

◦    Mercats

 

3r. Les delegacions esmentades comprenen tant les facultats de direcció interna dels  serveis així com les de gestionar-los en general, però sense incloure la facultat de resoldre mitjançant actes administratius que afectin a tercers, i sense abastar, en cap cas, la resolució dels recursos administratius interposats contra els actes de tràmit que hagi dictat el regidor delegat.

 

4t. De conformitat amb el que disposa l’article 44 del Reglament d’organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals, aprovat per Real decret 2568/1986, de 28 de novembre, aquestes delegacions tindran efecte des del dia següent a la data de notificació d’aquest Decret als regidors afectats i seran de caràcter indefinit, sense perjudici de la potestat d’advocació d’aquesta Batlia.

 

En cas d’absència, vacant malaltia  o qualsevol altre impediment dels regidors delegats, aquesta Batlia assumirà, directa i automàticament, les competències delegades, com a titular de la competència originaria, entenent-se a aquests efectes exercitada la potestat d’advocació en base a la present Resolució, sense necessitat d’una nova resolució expressa en aquest sentit.

 

5è. Notificar aquesta Resolució als regidors afectats, entenent-se acceptada la competència delegada de forma tàcita, si en el termini de 24 hores següents no se manifesta res en contra o es fa ús de la delegació.

 

6è. Les delegacions conferides requeriran per a la seva eficàcia l'acceptació de regidor delegat, es publicaran al BOIB i d'elles se'n donarà compte al Ple de l'Ajuntament en la primera sessió que tengui lloc.

 

7è. El regidor delegat queda obligat a informar a aquesta Batlia sobre la gestió i les disposicions que dicti, i prèviament, de les decisions de transcendència en els termes prevists a l'article 115 del ROFRJEL.

 

En el no previst en aquesta resolució regiran la Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de bases de règim local; la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears,  i el Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals, en el marc de les regles que per a les delegacions s'estableixen a dites normes.”

 

“RESOLUCIÓ DE BATLIA

 

DELEGACIÓ ESPECIAL A LA REGIDORA SRA. JUANA ANA LLULL MOLINAS

 

Aquesta Batlia té atribuïda per llei la facultat de delegar determinades atribucions, d'acord amb el disposat a l'article 21.3 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les Bases de Règim Local (LRBRL).

 

Raons d'oportunitat i conveniència en comptes d'una agilització i millora del servei, aconsella delegar les atribucions d'àrea que tot seguit es diran.

 

En conseqüència, vists, entre d'altres, els articles 21.3 de la LRBRL, i 43,44,120,121 del Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les Entitats Locals (ROFJEL),

 

RESOLC:

 

1r. Delegar en la regidora, Sra. Juana Ana Llull Molinas, l’exercici de les atribucions corresponents a la responsabilitat de la direcció de les àrees següents:

 

GENT GRAN, SANITAT

 

2n. Les facultats delegades comprenen l’exercici de les competències sobre les matèries següents:

 

  • Gent gran

    • Relació amb associacions gent gran

    • Participació ciutadana gent gran

    • Activitats educatives i culturals gent gran

    • Activitats esportives gent gran

    • Festes gent gran

  • Sanitat

    • Inspeccions sanitàries

    • Cementiri

    • Coordinació amb centres salut.

    • Junta local de Sanitat.

    • Consum.

    • Higiene i salubritat pública.

    • Control de xarxa d'aigua d'abastiment.

    • Control d'aigua de bany

    • Control de legionelosis.

 

3r. Les delegacions esmentades comprenen tant les facultats de direcció interna dels  serveis així com les de gestionar-los en general, però sense incloure la facultat de resoldre mitjançant actes administratius que afectin a tercers, i sense abastar, en cap cas, la resolució dels recursos administratius interposats contra els actes de tràmit que hagi dictat el regidor delegat.

 

4t. De conformitat amb el que disposa l’article 44 del Reglament d’organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals, aprovat per Real decret 2568/1986, de 28 de novembre, aquestes delegacions tindran efecte des del dia següent a la data de notificació d’aquest Decret als regidors afectats i seran de caràcter indefinit, sense perjudici de la potestat d’advocació d’aquesta Batlia.

 

En cas d’absència, vacant malaltia  o qualsevol altre impediment dels regidors delegats, aquesta Batlia assumirà, directa i automàticament, les competències delegades, com a titular de la competència originaria, entenent-se a aquests efectes exercitada la potestat d’advocació en base a la present Resolució, sense necessitat d’una nova resolució expressa en aquest sentit.

 

5è. Notificar aquesta Resolució als regidors afectats, entenent-se acceptada la competència delegada de forma tàcita, si en el termini de 24 hores següents no se manifesta res en contra o es fa ús de la delegació.

 

6è. Les delegacions conferides requeriran per a la seva eficàcia l'acceptació de regidor delegat, es publicaran al BOIB i d'elles se'n donarà compte al Ple de l'Ajuntament en la primera sessió que tengui lloc.

 

7è. La regidora delegada queda obligada a informar a aquesta Batlia sobre la gestió i les disposicions que dicti, i prèviament, de les decisions de transcendència en els termes prevists a l'article 115 del ROFRJEL.

 

En el no previst en aquesta resolució regiran la Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de bases de règim local; la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears,  i el Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals, en el marc de les regles que per a les delegacions s'estableixen a dites normes.”

 

“RESOLUCIÓ DE BATLIA

 

DELEGACIÓ ESPECIAL AL REGIDOR SR. GUILLERMO PERELLÓ GIL

 

Aquesta Batlia té atribuïda per llei la facultat de delegar determinades atribucions, d'acord amb el disposat a l'article 21.3 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les Bases de Règim Local (LRBRL).

 

Raons d'oportunitat i conveniència en comptes d'una agilització i millora del servei, aconsella delegar les atribucions d'àrea que tot seguit es diran.

 

En conseqüència, vists, entre d'altres, els articles 21.3 de la LRBRL, i 43,44,120,121 del Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les Entitats Locals (ROFJEL),

 

RESOLC:

 

1r. Delegar en el regidor, Sr. Guillermo Perelló Gil, l’exercici de les atribucions corresponents a la responsabilitat de la direcció de les àrees següents:

 

ESPORTS, JOVENTUT I RESPONSABLE FESTES CAN PICAFORT

 

2n. Les facultats delegades comprenen l’exercici de les competències sobre les matèries següents:

 

  • Esports

    • Instal·lacions esportives

    • Esport base

    • Promoció d'activitats esportives

    • Associacions esportives

  • Joventut

    • Programes de dinamització juvenil.

    • Promoció associacionisme juvenil.

    • Punt d'informació juvenil.

  • Responsable Festes de Can Picafort.

 

3r. Les delegacions esmentades comprenen tant les facultats de direcció interna dels  serveis així com les de gestionar-los en general, però sense incloure la facultat de resoldre mitjançant actes administratius que afectin a tercers, i sense abastar, en cap cas, la resolució dels recursos administratius interposats contra els actes de tràmit que hagi dictat el regidor delegat.

 

4t. De conformitat amb el que disposa l’article 44 del Reglament d’organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals, aprovat per Real decret 2568/1986, de 28 de novembre, aquestes delegacions tindran efecte des del dia següent a la data de notificació d’aquest Decret als regidors afectats i seran de caràcter indefinit, sense perjudici de la potestat d’advocació d’aquesta Batlia.

 

En cas d’absència, vacant malaltia  o qualsevol altre impediment dels regidors delegats, aquesta Batlia assumirà, directa i automàticament, les competències delegades, com a titular de la competència originaria, entenent-se a aquests efectes exercitada la potestat d’advocació en base a la present Resolució, sense necessitat d’una nova resolució expressa en aquest sentit.

 

5è. Notificar aquesta Resolució als regidors afectats, entenent-se acceptada la competència delegada de forma tàcita, si en el termini de 24 hores següents no se manifesta res en contra o es fa ús de la delegació.

 

6è. Les delegacions conferides requeriran per a la seva eficàcia l'acceptació de regidor delegat, es publicaran al BOIB i d'elles se'n donarà compte al Ple de l'Ajuntament en la primera sessió que tengui lloc.

 

7è. El regidor delegat queda obligat a informar a aquesta Batlia sobre la gestió i les disposicions que dicti, i prèviament, de les decisions de transcendència en els termes prevists a l'article 115 del ROFRJEL.

 

En el no previst en aquesta resolució regiran la Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de bases de règim local; la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears,  i el Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals, en el marc de les regles que per a les delegacions s'estableixen a dites normes.”

 

El que es publica en compliment de les disposicions vigents.

 

Santa Margalida, 11 d’abril de 2013

 

El batle

Antoni Reus Darder