Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
ADMINISTRACIÓ GENERAL DE L'ESTAT
PREFECTURA PROVINCIAL DE TRÀNSIT A LES ILLES BALEARS
Núm. 7000
Notificació de l'apertura del termini per esmenar deficiències
Versió PDF
De conformitat amb el que disposen els articles, 59 i 61 de la Llei 30/92, de 26 de novembre, del règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú BOE 285, de 27 de novembre de 1992, es fa pública l'apertura del termini de 10 dies per esmenar les deficiències trobades a la sol·licitud de revisió de les autoritzacións administratives per conduir corresponents a les persones que s'esmenten.
Els expedients corresponents es troben en aquesta Prefectura Provincial de Trànsit a la seva disposició. Transcorregut el termini mencionat sense que s'esmenin les deficiències observades, s'arxivarà la seva sol·licitud sense més tràmits durant el termini de tres mesos, passat el qual es produirà la caducitat del expedient amb la pèrdua del dret referit en aquest tràmit, per tot i això i amb el que disposen els articles 71 i 92 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, del règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.
Palma de Mallorca, 11 d'abril de 2013
La Cap Provincial de Trànsit
Mª Teresa Sau Llanas
| Expedient | Titular | Localitat | Data | Deficiència a esmenar |
|---|---|---|---|---|
| (dades personals ocultes) (dades personals ocultes) | JAIME ROSSELLO COLOM | PortoCristo-Manacor | 11/04/2013 | Domicili (dades personals ocultes)desconegut |