Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA
Núm. 6933
Departament d'activitats i seguretat d'establiments, expedient sancionador DAS 2012/0013
Versió PDF
Atès que no s`ha pogut efectuar la notificació en el domicili que figura en el respectiu expedient i no es té coneixement de cap altre on dur-la a terme, pel present edicte es notifica a la persona interessada que, com a conseqüència de l`inici de l`expedient sancionador DAS 2012/013, per Decret de Batlia núm. 2803 de data 15 de febrer de 2013, el Tinent de Batle de l`Àrea d`Urbanisme i Habitatge ha adoptat la següent resolució:
“Us notific que per Decret de Batlia núm 2803 de data 15 de febrer de 2013 el tinent de batle de l’Àrea d’Urbanisme i Habitatge ha adoptat la següent resolució:
FETS:
Vist que es va acordar la incoació de l’expedient sancionador DAS 2012/13, contra el Sr. (dades personals ocultes), per la comissió de la infracció de l’article 117.1 de la Llei 16/06 de 17 d’octubre de Règim Jurídic de les llicències integrades d’activitat de les Illes Balears consistent en l`omissió substancial de les condicions de seguretat de l`activitat que puguin suposar un risc greu i imminent per a les persones en l’exercici de l’activitat de CAFÈ CONCERT anomenada CRYSTAL THE FLOW ubicada al carrer Joan Miró núm. 11.
Vist que en data 19 de març de 2012 consta acta policial que acredita la comissió de la infracció prevista a l’article 117.1 de la Llei 16/06, de 17 d’octubre, de Règim jurídic de les llicències integrades d’activitat de les Illes Balears, arran de la qual es va iniciar el procediment sancionador DAS 1012/13 en data 21 d`agost de 2012.
Vist que en data 26 d`octubre de 2012 es va emetre proposta de resolució.
FONAMENTS JURÍDICS:
Resultant que en data 21 de setembre de 2012 va ser notificat a la persona interessada l’acord d’inici de l’expedient sancionador sense que hagués presentat al·legacions dins el termini establert a l’efecte.
Resultant que l’article 8.4 del reglament sancionador de la CAIB (Decret 14/94, de 10 de febrer) diu que la iniciació del procediment sancionador serà considerada proposta de resolució si aquesta conté la manifestació necessària pel que fa a la responsabilitat imputada i si no s’efectuen al·legacions per la persona interessada.
Considerant els antecedents exposats i practicades les actuacions necessàries i donant per provats els fets imputats en base a l’article 105.1 de la Llei 16/06 de 17 d’octubre citada, que diu que les declaracions dels inspectors d’activitats tenen presumpció de veracitat excepte prova en contra, cal instar la resolució del procediment sancionador i notificar-ho a les persones interessades.
Havent-se satisfet en el curs del procediment les exigències dels principis de contradicció i dret de defensa de l’interessat, amb observació dels tràmits previstos en el Reglament del procediment sancionador de la CAIB ( Decret 14/94 de 10 de febrer) Considera la instructora que havent resultat acreditat el fet imputat fixat en la proposta de resolució com a conseqüència de la instrucció del procediment, amb la seva exacta qualificació jurídica, no és procedent modificar l’esmentat acord .
D’acord amb l’exposat, la TAG que subscriu,instructora del procediment, eleva l’expedient per a la seva resolució conformement amb l’article 15 del Reglament del procediment sancionador de la CAIB (Decret 14/94 de 10 de febrer) en exercici de la potestat atribuïda a la Batlia per l’article 120 de la Llei 16/06 de 17 d’octubre esmentada i l’article 186.6 de la Llei 20/06, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les IB i en virtut de la delegació de competències contemplada Decret de Batlia núm. 11918 de data 13 de juny de 2011 i el Decret de batlia núm.5309 de data 26 de març de 2012 i l’article 18.9 del Reglament de la Gerència, atesos els articles 172 i 175 del Reglament d’organització i funcionament i règim jurídic de les corporacions locals, la instructora que subscriu proposa que el tinent de batle de l’Àrea d’Urbanisme i Habitatge dicti el següent:
DECRET
PRIMER.- Atenent al principi de proporcionalitat previst a l’article 131 de la llei 30/92 de 26 de novembre, LRJPAC, IMPOSAR al Sr. (dades personals ocultes) com a titular de l’activitat de CAFÈ CONCERT denominada CRYSTAL THE FLOW, ubicada al Carrer Joan Miró núm. 11, responsable de la infracció tipificada com a falta MOLT GREU a l’article 117.1 de la Llei 16/06 de 17 d’octubre esmenada, atesos els criteris de graduació de les sancions continguts a l’article 119 de la mateixa, una sanció consistent en MULTA DE 10.001€.
SEGON.- L'import de la multa precedent, d’acord amb l’ordenança fiscal general de l’Ajuntament de Palma i l’article 62 de la Llei general tributaria, s’haurà de fer efectiva en període voluntari dins dels terminis següents:
- Si la notificació de la liquidació es realitza entre els dies 1 i 15 de cada mes, des de la data de recepció de la notificació fins el dia 20 del mes posterior o, si aquest no fos hàbil, fins a l’immediat hàbil següent.
- Si la notificació de la liquidació es realitza entre els dies 16 i darrer de cada mes, des de la data de recepció de la notificació fins el dia 5 del segon mes posterior o, si aquest no fos hàbil fins a l’immediat hàbil següent.
Us advertesc:
1r -Que la interposició de qualsevol recurs no suspendrà l'execució de l'acte impugnat.
2n -Que, si no s’ha satisfet el deute, a partir de l’endemà del venciment del termini d’ingrés en període voluntari fins el dia del pagament del deute d’acord amb l’article 161 de la Llei 58/2003, de 17 de desembre,general tributària, haureu de satisfer els recàrrecs propis del període executiu als que fa referència l’article 28 de l’esmentada llei.
TERCER.-Que per obtenir la suspensió en període voluntari, haureu de presentar al Servei de Tresoreria-Intervenció, un aval bancari que cobreixi l'import de la sanció, més els interessos de demora pel temps que duri la tramitació del recurs interposat i, si escau, del recurs contenciós administratiu.”
Es fa públic en compliment del que estableix l`art. 194 i 196.1 del Reglament d`organització, funcionament i règim jurídic de les corporacions locals, aprovat per Real Decret 2568/1986, de 28 de novembre i l`article 59.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.
Podeu presentar la documentació que es consideri adient a les Oficines d’Atenció a la Ciutadania que es relacionen a continuació o a qualsevol dels llocs que preveu l’article 38.4 de la Llei 30/1992. La documentació s’ha de presentar en el Registre General d’aquest Ajuntament mitjançant escrit per duplicat dirigit al batlle i en el qual se citi l’expedient DAS 2012/013.
-OAC Avingudes: av. Gabriel Alomar, 18, CP 07006 Palma. Tel. 971 225900
-OAC Cort: plaça Santa Eulàlia, 9 (edif. Ajuntament), CP 07001 Palma.Tel. 971 225900
-OAC Pere Garau: c. Pere Llobera, 9, CP 07007 Palma. Tel. 971 225900
-OAC S’Arenal: av. Amèrica, 11, CP 07600 Palma. Tel. 971 225891
-OAC S’Escorxador: c. Emperadriu Eugènia, 6,CP 07010 Palma. Tel.971 201362-971 201150
-OAC Sant Agustí: c. Margaluz, 30, CP 07015 Palma. Tel. 971 708733
-OAC Sant Ferran: av. Sant Ferran, 42 (edif. Policia Local), CP 07012 Palma.Tel.971 225511
-OAC Son Ferriol: av. del Cid, 8, CP 07198 Palma. Tel. 971 426209
Palma, 18 de març de 2013
El cap del Departament d’Activitats i Seguretat dels Establiments
Miquel Sansó Ribot