Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

AJUNTAMENT DE CALVIÀ

Núm. 6762
Notificació resolució d'Alcaldia d'Incoació d'expedients sancionadors

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Un cop realitzades, sense efecte, les notificacions per correu certificat amb justificant de recepció, i atès que no s'han efectuat per ignorar-se el domicili o no haver-s’hi trobat les persones interessades que s'hi relacionen, es procedeix, en compliment del que estableix l’article 59.5 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú –BOE de 27 de novembre-, a la publicació en el Butlletí Oficial de les Illes Balears del següent:

El Tinent de batle de Policia, d’acord amb les atribucions conferides per l'art. 71.4 del RDL 339/1990, de 2 de març, pel qual s’aprova el text articulat de la Llei sobre trànsit, circulació de vehicles de motor i seguretat viària – BOE núm. 63, de 14.03.90; rect. BOE núm. 185, de 03.08.90-, modificat per la Llei 18/2009, de 23 de novembre, en relació a les denúncies formulades per presumptes infraccions de les normes de trànsit viari amb indicació de la multa fixada per a les mateixes, que a continuació es relacionen, i en virtut de les atribucions que m’han estat delegades mitjançat decret de 14 de juny de 2011, RESOLC:

1. Incoar els oportuns expedients sancionadors conforme al procediment sancionador regulat en el Reglament del procediment sancionador en matèria de trànsit, circulació de vehicles a motor i seguretat viària (RD 320/1994, de 25 de febrer) i en la Llei sobre trànsit, circulació de vehicles a motor i seguretat vial (RDL 339/1990, de 2 de març). 2. Encomanar la seua instrucció a la funcionària Antònia Mas Pallicer, qui pot ser recusada en el supòsit i amb els efectes previstos en els arts. 28 i 29 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú. Cal diferenciar els següents supòsits:

SUPÒSIT A)

“S’ha formulat contra vós, que apareixeu com a titular del vehicle ressenyat, la denúncia amb el número d’expedient i altres dades que s’hi expressen. Atès que l’Alcaldia és l’òrgan competent per sancionar, segons l’art. 71.4 del RDL 339/1990, i en virtut de les atribucions que m’han estat delegades mitjançant Decret de 14 de juny de 2011, RESOLC:

1) Incoar expedient de caràcter sancionador regulat pel Reial Decret 320/1994, de 25 de febrer (BOE de 21.05.94) i per la Llei sobre trànsit, circulació de vehicles a motor i seguretat vial (RDL 339/1990, de 2 de març), el que es comunica als efectes següents:

1r. Si éreu el conductor i estau conforme amb la denúncia, podeu abonar la multa amb una reducció del 50% del seu import en qualsevol de les formes que s’indiquen al dors –en el termini de VINT DIES NATURALS a contar des de l'endemà al de la recepció de la present notificació- pagant l’import que figura a la casella “Quantia reduïda”, fet que implicarà la terminació del procediment sancionador abreujat amb les següents conseqüències, segons l’art. 80 del RDL 339/1990: a) La renúncia a formular al·legacions (en cas de què es formulin es tindran per no presentades); b) La terminació del procediment, sense necessitat de dictar resolució expressa, el dia en què es realitzi el pagament; c) L’esgotament de la via administrativa sent recurrible únicament davant l’ordre jurisdiccional contenciós administratiu; d) El termini per interposar el recurs contenciós administratiu s’iniciarà el dia següent al del pagament; e) La fermesa de la sanció en la via administrativa des del moment del pagament, produint plens efectes des del dia següent; f) La sanció no computarà com antecedent en el Registre de Conductors i Infractors, sempre que es tracti d’infraccions greus que no duguin aparellada pèrdua de punts.

Us informam que d’acord amb l’art. 79.2 del RDL 339/1990 el procediment sancionador abreujat regulat en l’art. 80 no serà d’aplicació a les infraccions previstes en l’art. 65, apartats 5.h), j) i 6.

 

2n. Si no estau conforme, en el termini de VINT DIES NATURALS següents a aquesta recepció, podeu formular al·legacions per a la vostra defensa i proposar o aportar les proves que estimeu convenients, atenent a l’art. 81.1 del RDL 339/1990. L’escrit ha de presentar-se al Registre General de l’Ajuntament de Calvià (carrer Julià Bujosa Sans, batle, 1), indicant les dades personals, número d’expedient, matrícula del vehicle i data de la denúncia.

Si decidiu formular al·legacions no es podrà beneficiar de la reducció del 50% i es seguirà el procediment ordinari.

Se us informa que si éreu el conductor del vehicle, estau obligat a identificar-vos com a tal en un termini de VINT DIES NATURALS, d’acord amb l’art. 9 bis 1.a) del RDL 339/1990, excepte en el cas de les infraccions per estacionament (art. 69.1 g).

3r. Si no éreu el conductor, se us requereix, d’acord amb l’art. 9 bis 1 a) i l’art. 81.2 del RDL 339/1990, per tal que en el termini de VINT DIES NATURALS següents al de la recepció d’aquest escrit, comuniqueu a aquest ajuntament les dades del conductor responsable de la infracció (nom, llinatges, direcció i DNI). Les dades facilitades han d’incloure el número del permís o llicència de conducció que permeti la identificació en el Registre de Conductors i Infractors. En cas que el conductor no figuri inscrit en el Registre de Conductors i Infractors, haurà de facilitar còpia de l’autorització administrativa que li habiliti a conduir a Espanya (art. 9 bis 1.a). La identificació del conductor es durà a terme per mitjans telemàtics si la notificació s’hagués efectuat a través de la Direcció Electrònica Vial. En el supòsit de les empreses de lloguer de vehicles sense conductor i de lloguer a llarg termini de vehicles l’obligació d’identificar s’ajustarà a les previsions al respecte de l’art. 9 bis del RDL 339/1990.

Se us informa que l’incompliment d’aquest deure es considera infracció molt greu segons l’art. 65.5.j) del RDL 339/1990, i es sancionarà amb una multa del doble de la prevista per la infracció originària que la va motivar, en cas d’infracció lleu, i del triple, en cas d’infracció greu o molt greu, segons l’art. 67.2.a) de la legislació esmentada.

Aquesta sanció s’imposarà igualment en els casos següents i no es tindrà per realitzada degudament la identificació quan: A) Essent el conductor, no s’identifica com a tal, o tampoc s’acull al pagament amb reducció ni formula les al·legacions oportunes. B) Per causes imputables al titular no sigui possible notificar la denúncia al conductor per aquell identificat. C) Essent el titular una persona dedicada al lloguer de cotxes, no aporti còpia del contracte de lloguer corresponent.

4t. Si en el termini de VINT DIES NATURALS al de la notificació de la incoació de l’expedient sancionador no formulau al·legacions ni abonau l’import de la multa, aquesta tendrà l’efecte d’acte resolutori del procediment sancionador. Això suposa que no es dictarà resolució sancionadora i que es procedirà a l’execució de la sanció als 30 dies naturals, quedant llavors oberta la via contenciosa administrativa, segons l’art. 81.5 del RDL 339/1990.

2) Que es notifiqui el present decret a la persona interessada”.

SUPÒSIT B)

“S’ha formulat denúncia per la infracció de la norma de trànsit viari que figura a la present notificació, amb indicació de la multa que li correspon. Atès que heu estat identificat com a conductor responsable de la infracció a la norma de trànsit que figura en la present notificació, en compliment del que estableix l’art. 81.2 RDL 339/1990, atès que l’Alcaldia és l’òrgan competent per sancionar, segons l’art. 71.4 de dita norma i en virtut de les atribucions que m’han estat delegades mitjançant Decret de 14 de juny de 2011, RESOLC:

1) Incoar expedient de caràcter sancionador, d’acord amb el procediment sancionador regulat en el RD 320/94, de 25 de febrer, pel qual s’aprova el Reglament del procediment sancionador en matèria de trànsit, circulació de vehicles a motor i seguretat viària (BOE de 21.05.94) i en el RDL 339/1990, de 2 de març, pel qual s’aprova la Llei sobre trànsit, circulació de vehicles a motor i seguretat viària. D’acord amb l’art. 12.1 del RD 320/1994, i l’art. 79 del RDL 339/1990, se us informa del següent:

1r. Si estau conforme amb la denúncia, podeu abonar la multa amb una reducció del 50% del seu import en  qualsevol de les formes que s’indica –en el termini de VINT DIES NATURALS a contar des de l'endemà al de la recepció de la present notificació- pagant l’import que figura a la casella “Quantia reduïda”, fet que implicarà la terminació del procediment sancionador abreujat amb les següents conseqüències, segons l’art. 80 del RDL 339/1990: a) La renúncia a formular al·legacions (en cas de què es formulin es tindran per no presentades); b) La terminació del procediment, sense necessitat de dictar resolució expressa, el dia en què es realitzi el pagament; c) L’esgotament de la via administrativa sent recurrible únicament davant l’ordre jurisdiccional contenciós administratiu; d) El termini per interposar el recurs contenciós administratiu s’iniciarà el dia següent al del pagament; e) La fermesa de la sanció en la via administrativa des del moment del pagament, produint plens efectes des del dia següent; f) La sanció no computarà com antecedent en el Registre de Conductors i Infractors, sempre que es tracti d’infraccions greus que no duguin aparellada pèrdua de punts.

Us informam que d’acord amb l’art. 79.2 del RDL 339/1990, el procediment sancionador abreujat regulat en l’art. 80 no serà d’aplicació a les infraccions previstes en l’art. 65, apartats 5.h), j) i 6.

 

2n. Si no estau conforme, en el termini de VINT DIES NATURALS següents a aquesta recepció, podeu formular al·legacions per a la vostra defensa i proposar o aportar les proves que estimeu convenients, atenent a l’art. 81.1 del RDL 339/1990. L’escrit ha de presentar-se al Registre General de l’Ajuntament de Calviá (carrer Julià Bujosa Sans, batle, 1), indicant les dades personals, número d’expedient, matrícula del vehicle i data de la denúncia.

Si decidiu formular al·legacions no es podrà beneficiar de la reducció del 50% i es seguirà el procediment ordinari.

3r. Si en el termini de VINT DIES NATURALS al de la notificació de incoació de l’expedient sancionador no formulau al·legacions ni abonau l’import de la multa, aquesta tendrà l’efecte d’acte resolutori del procediment sancionador i la sanció es podrà executar transcorreguts 30 dies naturals des de la seua notificació en els supòsits previstos en l’art. 81.5 del RDL 339/1990.

2) Que es notifiqui el present decret a la persona interessada”.

SUPÒSIT C)

“Atès que no heu procedit a identificar al conductor en el termini de vint dies naturals atorgats segons la forma ordenada al requeriment que li fou degudament notificat i atès que l’Alcaldia és l’òrgan competent per sancionar, segons l’art. 71.4 del RDL 339/1990, i en virtut de les atribucions que m’han estat delegades mitjançant Decret de 14 de juny de 2011, RESOLC:

1) L’arxiu per manca de proves del procediment sancionador seguit per la infracció denunciada i la incoació del procediment sancionador contra el titular per falta molt greu consistent en no identificar el conductor, fet que es troba tipificat a l’art. 65.5, lletra j, del RDL 339/1990, per la qual cosa, proposa la sanció corresponent a la quantia que s’indica.

D’acord amb l’art. 12.1 del RD 320/1994 i l’art. 79 del RDL 339/1990 se us informa del següent:

1r. Si estau conforme amb la incoació de l’expedient podeu abonar la multa a través de les formes de pagament que s’indica en l’apartat corresponent, pagant l’import que figura en la casella corresponent. Amb el pagament de la multa s’acabarà el procediment, sense perjudici de la possibilitat d’interposar els recursos corresponents.

2n. Si no estau conforme amb el contingut de la incoació de l’expedient sancionador disposau d’un termini de VINT DIES NATURALS a partir del dia següent d’aquesta notificació, per al·legar el que considereu convenient en la vostra defensa i proposar les proves que considereu pertinents, presentant un escrit dirigit a l’òrgan competent per resoldre al Registre General de l’Ajuntament de Calvià (carrer Julià Bujosa Sans, batle, 1), indicant les dades personals, número d’expedient, matrícula del vehicle i data de la denúncia.

Se us informa que segons l’art. 79.2 del RDL 339/1990, el procediment sancionador abreujat no serà d’aplicació en cas d’incompliment del deure d’identificar el conductor responsable de la infracció, quan hagi set degudament requerit, com és el present cas. Per aquest motiu, es seguirà el procediment sancionador ordinari regulat en l'art. 81 i 82 de la LSV.

2) Que es notifiqui el present decret a la persona interessada”.

FORMES DE PAGAMENT

A) En el Servei de Recaptació Municipal (Carrer Can Vich,14-Calvià) en metàl·lic o xec conformat, indicant el número d'expedient i matricula del vehicle.

B) Per gir postal dirigit al Servei de Recaptació de l'Ajuntament de Calvià consignant-hi el núm. d'expedient i matrícula del vehicle.

C) Mitjançant l'ingrés a qualsevol sucursal de les següents entitats bancàries: Banc Popular Español "Es Crèdit" c/c número 0075-6852-99-0660022409, Caixa de Balears "Sa Nostra" c/c número 2051-0025-94-0105129213, Caixa d'Estalvis i Pensions de Barcelona "La Caixa" c/c número 2100-0713-23-0200018898, indicant el número d'expedient i matrícula del vehicle.

Clàusula:

De conformitat amb el que disposa la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, s'informa als interessats que:

1. Les seves dades s'incorporaran a un fitxer de dades personals, denominat Denúncies de Trànsit, del qual és responsable l'Ajuntament de Calvià i que té per finalitat la tramitació de l'expedient sancionador per infracció de trànsit, des de la denúncia fins al cobrament, si s'escau, de la sanció.

2. Cessions de les dades previstes: publicacions en el BOIB en cas de parador desconegut.

3. L'òrgan administratiu davant del qual es poden exercitar, si s'escau, els drets d'accés, rectificació, cancel·lació, oposició i la resta de drets reconeguts en la Llei Orgànica 15/1999 és el Servei d'Atenció al Ciutadà de l'Ajuntament de Calvià, situat en el C/ Julià Bujosa Sans, batle, 1, de Calvià.

Calvià, 20 març 2013

 

Tinent de batle delegat de Policia Local, Protecció Civil i Transport

(Delegació per decret de Batlia de 14-06-2011)

Manuel Jesus Grillé Espasandín

 

BUTL./ANY

PRESUPTE INFRACTOR

MATRÍCULA

ARTÍCLE

QUANTIA

QUANTIA REDUÏDA

SUP.

PUNTS

110.171 / 13

AAMER MOHAND

2863-CWH

OC -36-  -1

200,00

100,00

A

 

529.787 / 12

ABSOLUTE EVENTS SL

2701-DWK

CIR-154-  -5B

80,00

40,00

A

 

531.109 / 13

ALMONACID MARCO MARIA SONIA AN

IB-2188-CT

CIR-94-2C-5U

80,00

40,00

A

 

531.550 / 13

ALONSO ALONSO CAROLINA

9629-CPH

CIR-94-2E-5X

200,00

100,00

A

 

531.554 / 13

ALUMIFERBER SL

6816-DSS

CIR-94-2C-5U

80,00

40,00

A

 

531.110 / 13

AMENGUAL NALLIM MAURICIO FRCO

IB-7610-BT

CIR-94-2C-5U

80,00

40,00

A

 

120.057 / 13

ARGIZ GONZALEZ JUAN

IB-7515-BN

CIR-154-  -5B

80,00

40,00

A

 

531.262 / 13

ASHFORD ALEXANDER JAMES

7296-GRH

CIR-94-2E-5X

200,00

100,00

A

 

509.179 / 13

BRAND REGULA

IB-1575-CX

CIR-94-2C-5U

80,00

40,00

A

 

531.261 / 13

CARBONELL MONFORT JUAN FRANCIS

1003-CTV

CIR-94-2E-5X

200,00

100,00

A

 

528.584 / 12

CARDONA OLIVER APOLINAR

0620-GWW

CIR-94-2C-5U

80,00

40,00

B

 

530.289 / 12

CESAR MATIAS MANUEL

4453-HJZ

CIR-94-2C-5U

80,00

40,00

B

 

529.777 / 12

CHARREN GABRIELE

4094-BBV

CIR-94-2C-5U

80,00

40,00

A

 

110.170 / 13

DE BRUYN JEANNE ELIZABETH

0211-CGK

CIR-94-2E-5X

200,00

100,00

A

 

526.130 / 13

EASYAD SOUTH EUROPE SL

8529-DDZ

CIR-143-1 -5A

200,00

100,00

A

4

524.479 / 13

ELECTRODOMATICA SL

4466-DYR

CIR-94-2C-5U

80,00

40,00

A

 

524.296 / 13

EXC MIGUEL BARCELO SL

7413-GGH

CIR-94-2E-5X

200,00

100,00

A

 

528.510 / 12

FERNANDEZ ALVAREZ EVARISTO MAN

8439-GPC

LSV-65-5 -J

600,00

420,00

C

 

526.486 / 12

FLETCHER JAMES

4624-GKP

CIR-94-2C-5U

80,00

40,00

B

 

516.143 / 13

GONZALEZ HERNANDEZ JUAN MANUEL

5035-CJB

CIR-94-2C-5U

80,00

40,00

A

 

513.847 / 13

GONZALEZ TORRES MARIA CARMEN

0905-CLK

CIR-94-2E-5X

200,00

100,00

A

 

531.260 / 13

HACKENBUCHNER REGINE DIKOMEIT

9377-FJJ

CIR-94-2E-5X

200,00

100,00

A

 

529.778 / 12

HERMOSA MARTIN MATEOS LUIS ALB

6174-CVK

CIR-94-2C-5U

80,00

40,00

A

 

528.515 / 12

INVERSIONES CAMPO ABIERTO 2011

7614-CTX

LSV-65-5 -J

600,00

420,00

C

 

528.514 / 12

INVERSIONES CAMPO ABIERTO 2011

7614-CTX

LSV-65-5 -J

160,00

112,00

C

 

528.513 / 12

INVERSIONES CAMPO ABIERTO 2011

7614-CTX

LSV-65-5 -J

600,00

420,00

C

 

526.125 / 13

JARDINES ALEGRES SL

1336-FHS

CIR-143-1 -5A

200,00

100,00

A

4

440.030 / 13

JUAN VALENZUELA ISABEL

9360-FDT

CIR-154-  -5B

80,00

40,00

A

 

160.084 / 13

JUAREZ RICO EDUARDO

6035-CNV

CIR-94-2C-5U

80,00

40,00

A

 

531.057 / 13

KOBOLD KARINA MARIA ALEJA

IB-8573-DM

CIR-154-  -5B

80,00

40,00

A

 

531.204 / 13

KRUEGER STEFFEN

4658-GSG

CIR-94-2E-5X

200,00

100,00

A

 

528.884 / 12

LEON GALLARDO PAULA

8298-HJD

CIR-94-2E-5X

200,00

100,00

B

 

530.321 / 12

LOPEZ CASTILLO SALVADOR

8754-HLF

CIR-94-2C-5U

80,00

40,00

B

 

340.222 / 13

LOPEZ MENDEZ MARIA LAS NIEVES

IB-9806-DG

CIR-94-2F-5A

200,00

100,00

A

 

160.082 / 13

LUQUE CRUZ MANUEL

IB-3941-CD

CIR-154-  -5B

80,00

40,00

A

 

529.779 / 12

MERCEDES BENZ RENTING SA

4342-HKK

CIR-91-2 -5I

200,00

100,00

A

 

520.193 / 13

MEYER GERD WALTER

0860-GXV

CIR-94-2C-5U

80,00

40,00

A

 

529.794 / 13

MONICO LIDIA

IB-5681-DL

CIR-94-2C-5U

80,00

40,00

A

 

527.888 / 12

MUÑOZ SELMA JOAN

8663-HKL

CIR-91-2 -5I

200,00

100,00

B

 

527.472 / 13

OLIVEIRA FELIPE NAZARETH ALVES

C-9774-BTG

CIR-94-2C-5U

80,00

40,00

A

 

420.052 / 13

PALMER SOCIAS GABRIEL F

7892-DWT

CIR-18-2 -5B

200,00

100,00

A

3

440.031 / 13

PANDERI ZAPATA CYNTHIA RAQUEL

3664-CBB

CIR-154-  -5A

200,00

100,00

A

 

530.206 / 13

PRIETO RUIZ MIGUEL

4140-HLT

CIR-18-2 -5B

200,00

100,00

A

3

531.552 / 13

RISSELIN JEAN PAUL MARCEL

2340-CZG

CIR-94-2C-5U

80,00

40,00

A

 

521.528 / 13

RODRIGUEZ UCHA JESUS

0454-FML

CIR-94-2D-5V

200,00

100,00

A

 

531.202 / 13

RUIZ VARON ALEJANDRO

0091-GWX

CIR-94-2F-5A

200,00

100,00

A

 

529.792 / 13

SCHAUMAN CAPURRO LUCIA NOEMI

2180-CLJ

CIR-94-2C-5U

80,00

40,00

A

 

528.138 / 13

SECURITIFLEET SL

0315-HJN

CIR-91-2 -5I

200,00

100,00

A

 

515.132 / 12

SOCIAS COMAS JUANA

6780-FYW

LSV-65-5 -J

160,00

112,00

C

 

511.375 / 13

SPIEGEL JENNIFER

0115-DDM

CIR-154-  -5B

80,00

40,00

A

 

529.959 / 13

SPORT KING PALMA SLU

2525-GVH

CIR-171-  -5D

80,00

40,00

A

 

514.489 / 13

STANNAGE JULIE

8415-GCD

CIR-154-  -5A

200,00

100,00

A

 

528.235 / 13

TAYLOR LEON

7267-FPJ

CIR-94-2A-5G

80,00

40,00

A

 

526.132 / 13

TERRASA PIZA MARGARITA C

3621-FXJ

OC -36-  -1

200,00

100,00

A

 

110.172 / 13

TERRASA PIZA MARGARITA C

3621-FXJ

OC -36-  -1

200,00

100,00

A

 

340.225 / 13

TOR PROPIEDADES SL

5288-DSP

CIR-94-2C-5U

80,00

40,00

A

 

531.151 / 13

WASCO 1995 SL

6819-FHN

CIR-171-  -5A

80,00

40,00

A

 

530.418 / 13

ZSUKAN ZSUKAN ILEANA

1649-CBY

CIR-154-  -5B

80,00

40,00

A