Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA

Núm. 6617
Protecció. DP 2007/2 Notificació informe documentació.

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Atès que no s'ha pogut notificar l'informe tècnic de l’Ajuntament de Palma de data 03 de gener de 2013 a COMUNITAT DE PROPIETARIS C/ MIGUEL ROSSELLO ALEMANY, NÚM. 21 i 25, CANT. C/ GASPAR RIERA NÚM. 6 amb CIF. H07541923 i al seu representant ESTHER SANCHEZ ORTIZ, amb DNI. 43.111.639-W, i per poder seguir endavant la tramitació de l'expedient DP 2007/2 del Negociat de Protecció de l'Edificació i en relació a l'immoble ubicat al C/ MIGUEL ROSSELLO ALEMANY NÚM. 21 i 25, CANT. C/ GASPAR RIERA NÚM. 6, de conformitat amb l'article 59.4, de la Llei 30/92, de règim jurídic de li administracions públiques i del procediment administratiu comú, i amb el 194, del Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de li corporacions locals, a través del present edicte se li notifica el següent:

Us comunic que:

Atès l’expedient de Protecció de l’edificació DP 2007/2, relatiu a l’immoble situat al carrer   MIGUEL ROSSELLO ALEMANY 21 I 25 CANT C. GASPAR RIERA 6   R. C. 64860-02, i com a continuació de la seva tramitació, us comunic l’informe tècnic de data 03.01.2013, amb registre intern doc. núm. 005.273 de 09.01.2013, que transcrit diu:

“S’ha presentat la següent documentació:

  • Nomenament de tècnic director.

  • Estudi Bàsic de Seguretat i Salut.

Falta presentar encara:

Vista la documentació presentada, es dona un termini màxim de 10 dies per tal de presentar la resta de documentació.

  • Nomenament de coordinador de seguretat.

  • Nomenament d’empresa constructora.

  • CONCLUSIÓ.

Un cop finalitzades les obres s’haurà de presentar certificat conforme s’han realitzat les obres ordenades i s’ha comprovat que no existeix perill per l’estabilitat de l’edifici, ni de despreniments cap a la via pública o a tercers.”

Per tant, li requerim que, en un termini de deu dies, comptats a partir del dia següent de la recepció d’aquesta notificació, aporti la documentació sol·licitada pel tècnic municipal al seu informe tal i com preveu l’article 76 de la Llei 30/1992 de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú. Una vegada transcorregut el termini sense que s’hagi aportat la documentació requerida, es continuarà la tramitació de l’expedient, sense prejudici de la imposició de sancions tal com disposa l'article 84 de la Llei 23/2006 de Capitalitat de Palma de Mallorca.

Pel vostre coneixement i als efectes oportuns.

Per servei de registre de documents, caixa, així com informació general i fiscal, es poden dirigir a les següents Oficines: OAC Avingudes- Edifici Avingudes. Av. Gabriel Alomar, 18; OAC Cort- Pl. Santa Eulàlia, 9; OAC Pere Garau- C. Pere Llobera, 9; OAC Sant Ferran- Av. Sant Ferran, 42; OAC Sant Agustí- C. Margaluz, 30; OAC s’Arenal- Av. Amèrica, 11; OAC s’Escorxador- C. Emperadriu Eugènia, 6; OAC Son Ferriol- Av. Cid, 8. Horari d’atenció al public: Tot l’any: de 08.30 a 14.00 h de dilluns a divendres (totes les oficines). Horari ampliat d’octubre a maig: de 08.30 a 17.00 h de dilluns a dijous (OAC Avingudes). Dissabtes obert de 09.30 a 13.30 h a l’OAC Cort (només registre).

Palma, 3 d’abril de 2013.

 

La cap de departament de disciplina i seguretat dels edificis.

Per delegación (Decret de Batlia núm. 10434 de 08.06.2012, BOIB núm. 85 de 14.06.2012)

Elvira Salvá Armengod.