Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT DE LLOSETA

Núm. 6494
Decret 19-2013

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Es fa constar pel general coneixement el Decret núm. 19 de data 08/03/2013 que modifica el Decret núm. 65/2011 de data 27-06-2011 del qual s’ha donat compte al plenari ordinari de dia 18-03-2013.

"DECRET Nº  19, de data 08/03/2013, de modificació del Decret núm. 65/2011 (data: 27/06/2011).- De conformitat amb l'article 43.5 del RD 2568/1986 de 28 de novembre, es dicta la següent RESOLUCIÓ:

PRIMER.- Anomenar Regidors - Delegats de les àrees:

1) AREA D'OBRES PRÒPIES, URBANISME,  CONTRACTACIÓ I POLICIA LOCAL.-  Es reserva a la Batlia.

 - Competències d'Urbanisme: Planejament Urbanístic (NN.SS, Plans Parcials, Plans Especials, Projectes d'Urbanització i dotació de Serveis). Gestió Urbanística (Execució de programes d'actuació, reparcel×lacions, valoracions, conservació d'urbanitzacions). Disciplina Urbanística (Llicències urbanístiques, Llicències d'activitat i obertura; ordres d'execució, alineacions i rasants, etc.).

- Competències d'Obres pròpies: Gestió, control seguiment de les obres municipals.

- Competències de Contractació: Obres, Subministraments,   serveis i demés contractes.

- Competències Policia Local: Seguretat ciutadana i llocs públics ordenació del tràfic viari i circulació, protecció civil, compliment de les normes de dret local (policia administrativa, espectacles i establiments públics, compliment ordenances, bans, actes i acords) policia administrativa derivant de lleis sectorials. Cooperació amb els "Cuerpos y Fuerzas de Seguridad" Policia Judicial; les demés competències connexes.                            

- Organització del personal adscrit a l’àrea.

2) SERVEIS SOCIALS,.- Regidora‑Delegada: Maria Isabel Fullana Jaume.

- Competències: Assistència social, assistència domiciliaria, projectes del Pla de Prestacions Bàsiques del CIM,  gestió centre tercera edat, Centre de Dia, col·laboració amb el serveis de l'estat i de la CAIB (IBAS, Institut de la Dona, etc.) Conferències i activitats; relacions amb entitats i associacions (Creu Roja, Donants de Sang, etc.). 

 - Organització del treball del personal adscrit a l'àrea.

3) CULTURA I JOVENTUT, MEDI AMBIENT, TURISME, CONSUM, RECURSOS HUMANS, FOMENT PER L’OCUPACIÓ, NOVES TECNOLOGIES, I PARTICIPACIÓ CIUTADANA.-  Regidora‑Delegada: Pepi González Jiménez.

- Competències Cultura: Arxiu Municipal, Biblioteques, relacions amb totes les entitats veïnals, Gestió del Casal de Cultura de Ca S’Hereu, exposicions conferències, Escola de Música, temps lliure, etc.; les demés competències connexes, etc.

Gestió del Teatre Municipal de Lloseta.

- Competències de Joventut: Centre d'informació i documentació juvenil (informació, formació, assessorament ...) serveis a joves (activitats culturals, temps lliure...), Consell Municipal de Joventut; les demés competències connexes, etc.

Gestió Infraestructures juvenils de Sa Mina de Sa Truiola. 

Organització del treball del personal adscrit a l’àrea.

- Competències Recursos Humans i Règim Interior: Servei de personal; negociació col·lectiva, relació amb els representants del personal, ordenació administrativa, règim interior,  informàtica, plantilla, relació de llocs de treball, oferta d'ocupació pública, Padró Municipal d'Habitants, Cens Electoral, Estadística; les demés competències connexes, etc.

- Competències Medi Ambient: Defensa de la natura, Àrea Recreativa Es Puig i altres, contaminació atmosfèrica, acústica, extinció d'incendis etc.

- Competències en Foment de l’Ocupació.- Gestió del Centre de Formació de Can Seda, i gestió del Punt d’Informació Laboral.

- Competències de Participació Ciutadana: Foment de la participació ciutadana, registre municipal de Associacions; relacions amb entitats.

- Organització del treball del personal adscrit a l’àrea.

- TURISME.- Se assignen a la regidora delegada les competències de promoció turística del municipi, així com la gestió de  les instal·lacions municipals d’hostatgeria. Foment i col·laboració amb els establiments turístics; informació sobre ajuts adreçats al sector, campanyes de promoció, infraestructures de millora de l’activitat turística etc.

- CONSUM.-. Regulació i gestió dels sistemes arbitratge de consum, informació i educació de les persones consumidores. Campanyes sobre consum; col·laboració en la recepció  i tramitació de queixes sobre consum.

- NOVES TECNOLOGIES.- Desenvolupament de la regulació sobre l’establiment d’infraestructures de telecomunicacions i prestació de serveis de telecomunicacions; gestió i manteniment de la pàgina web municipal, potenciar la presència institucional  en xarxes socials, implantació de l’Administració electrònica.   

- Organització del treball del personal adscrit a l’àrea.

5) EDUCACIÓ, RELACIONS INSTITUCIONALS, I AGRICULTURA.- Regidor‑Delegat: Joan Coll Jaume.-

- Competències d'Educació: Col·laboració en la gestió dels centres d'ensenyament, representació en el Consell Escolar, relacions amb les Associacions de Pares i Mares d'alumnes, Claustre de Professors, Escola d'Adults, Cursets de Formació, relació amb l'Administració educativa; les demés matèries connexes, etc.

- Relacions Institucionals i comunicació: Protocol, Butlletí Informatiu de l'Ajuntament, col·laboració amb altres Administracions.

-  Organització del treball del personal adscrit a l'àrea.

- Competències en Agricultura: Col·laboració amb les organitzacions de pagesos; informació sobre ajuts adreçats al camp, campanyes de vacunació, infraestructres de camins rurals, xarxes de rec, etc.

- Se passa la competència de TURISME a l’Àrea de Cultura.-

6) ECONOMIA I HISENDA, FIRES I FESTES, GESTIÓ PISCINA MUNICIPAL I ESCOLA D’ESTIU.-  Regidora – Delegada: Maria Alemany Sánchez.-

- Competències Economia i Hisenda:  Tributs, contribucions, taxes, impostos, preus públics; elaboració, execució i liquidació del pressupost; aprovació de les relacions de despesa O/P; comptabilitat municipal; competència – inclús per dictar actes administratius que afecten a tercers – en matèria de gestió pressupostària (ingressos i despeses).

Aprovació de les relacions de despesa O/P; comptabilitat municipal; competència – inclús per dictar actes administratius que afecten a tercers – en matèria de gestió pressupostària (ingressos i despeses).

Competències en Fires i Festes: Organització de la Fira de Sa Sabata, de les festes patronals i del Cocó, així com de les demés activitats lúdico-festives que es celebren al municipi.

Gestió piscines municipal i escola d’estiu.-

-  Organització del treball del personal adscrit a  l’àrea.

7) SANITAT, COMERÇ I INDÚSTRIA.- Regidora – Delegada: Maria del Carmen Moreno García.-

- Competències de Sanitat: Gestió Unitat Sanitària, Sanitat Escolar, control de qualitat aliments i aigua potable, higiene activitats públiques, servei d'aigües, i Sanejaments, Servei de clavegueram i aigües pluvials, piscines municipals, mercat municipal, cementiri, neteja edificis municipals; les demés competències connexes;

 - Competències en Comerç.- Foment i col·laboració amb les organitzacions de comerciants; informació sobre ajuts adreçats al sector, campanyes de promoció, infrastructures de millora de l’activitat comercial, campanyes de retolació en català, etc.

- Competències en Indústria.- Col·laboració amb sector de la indústria local; atenció preferent a l’activitat del calçat; informació sobre ajuts adreçats al sector, campanyes de promoció, infrastructures de millora de l’activitat industrial etc.

-  Organització del treball del personal adscrit a l'àrea.

- Se passen les competències de CONSUM a l’Àrea de Cultura.

8) AREA DE SERVEIS MUNICIPALS I ESPORTS.-  Regidor‑Delegat: José María Muñoz Pérez.-

- Competències Serveis Municipals: Manteniment d'edificis públics, servei d'enllumenat públic, neteja de carrers, pavimentació de carrers, de camins rurals, arbrat, zones verdes municipals, etc.

- Competències Esports: Organització activitats esportives, gestió de les instal·lacions, relació amb les entitats esportives, relació amb l'Administració esportiva de l'Estat i CAIB. L'organització del treball del personal adscrit a l'àrea; les demés matèries connexes, etc.

- Organització del personal de la brigada municipal adscrit a l'àrea.

SEGON.- En general, les Delegacions conferides son del tipus b), previstes en el citat article 43.5, relatives a un determinat servei. En aquest cas la Delegació comprendrà la direcció interna i la gestió dels serveis corresponents, però no inclourà la facultat de resoldre mitjançant actes administratius que afectin a tercers.

TERCER.- De la present Resolució es donarà coneixement al Ple a la primera sessió que celebri notificant-se, endemés, personalment als designats, i es publicarà en el BOIB, sense perjudici de la seva efectivitat des del dia següent al de la present resolució."

Lloseta, 07 de març de 2013.- El Batlle, Davant meu,    El Secretari, “

 

Lloseta, a 4 d’abril del 2013.

El Batlle
Bernat Coll Ramon