Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT DE SANT JOSEP DE SA TALAIA
Núm. 6464
Aprovació inicial de la segona modificació puntual de les NNSS de planejament
Versió PDF
El Ple de l’Ajuntament en sessió ordinària feta el dia 26 de març de 2013, va adoptar entre d’altres el següent ACORD:
“8è.- APROVACIÓ INICIAL DE LA SEGONA MODIFICACIÓ PUNTUAL DE LES NNSS DE PLANEJAMENT.
... és a dir per majoria absoluta del nombre legal de membres de la Corporació s’adopten els següents ACORDS:
1.- Aprovar inicialment la segona modificació puntual de les Normes Subsidiàries de planejament del municipi de Sant Josep de sa Talaia, d’acord amb l’article 7 bis de la Llei 4/2008, de 14 de maig, de mesures urgents per un desenvolupament territorial sostenible en les Illes Balears (BOIB núm. 68, de 17 de maig de 2008) introduït per el decret Llei 5/2009, de 27 de novembre, de mesures relatives al servei regular de viatgers per carretera de les Illes Balears i de determinades disposicions en matèria urbanística (BOIB núm. 174, de 28 de novembre de 2009), relativa a les normes urbanístiques, tal i com s’indica en la memòria i, que afecta als següents:
2.- Queda suspès, per el termini de dos anys prorrogable un any més si s’ha repetit el tràmit d’informació pública, l’atorgament de llicències en l’àmbit d’allò que s’altera i, amb l’aprovació provisional, de forma automàtica un altre any més, fins un màxim de quatre anys. Això, sense perjudici de que puguin concedir-se les llicències basades en el règim urbanístic vigent sempre que respectin també les determinacions del nou planejament.
3.- Sotmetre l’expedient a informació pública per un termini d’un mes a comptar a partir de la publicació d’aquest acord al BOIB.
4.- Trametre a la Comissió Balear de Medi Ambient, que prèviament a l’aprovació provisional, informi la documentació que determina la no sujecció a impacte ambiental de la modificació que es tramita.”
La qual cosa es publica perquè tothom en prengui coneixement.
Sant Josep de sa Talaia, 27 de març de 2013.
L’ALCALDESSA
M. Nieves Marí Marí