Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA

Núm. 6310
Protecció. Notificació DP 2007/52 D.B. 21510 de 03.12.2012

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Atès que no s’ha pogut notificar el Decret de Batlia núm. 21510 de data 3 de desembre de 2012 de l’ajuntament de Palma, a PABLO CALVO VERA, amb DNI. 41.321.046-M, i per poder seguir endavant la tramitació de l’expedient, DP 2007/52, en relació al immoble ubicat al C/ PRINCIPAT, NÚM. 11, del Negociat de Protecció de l’Edificació, de Disciplina Urbanística.

De conformitat amb l’article 59.4, de la Llei 30/92, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, i amb el 194, del Reglament d’organització, funcionament i règim jurídic de les corporacions locals, a través del present edicte se li notifica el següent:

Us notific que per decret del tinent de batle de l’Àrea d’Urbanisme i Habitatge núm. 21510 de data 3 de desembre de 2012 s’ha disposat el següent:

I. Atès que en data 27 de gener de 2012, i arrel del reiterat incompliment per part de la propietat, es va sol·licitar a l’empresa CONTRATAS BARTOLOME RAMON, SA, amb CIF A-57115701, pressupost per a dur a terme, per via d’execució subsidiària, l’obra ordenada mitjançant Acord del Consell de Gerència d’Urbanisme de data 8 de novembre de 2007, i reiterades per Decret de Batllia núm. 264, de data 15 de gener de 2010, consistent en:

-Reparació i /o cosit dels clivells existents a la façana principal i façana lateral esquerra a l’altura de la coberta de l’edifici.

II. Atesa la factura núm. DS 120009, de data 31 d’agost de 2012, per un import de 107,98€ (CENT SET EUROS I NORANTA-VUIT CÈNTIMS), de l’empresa CONTRATAS BARTOLOME RAMON, SA, relativa als honoraris de redacció de pressupost, que obra a l’expedient informada favorablement a l’informe tècnic emès en data 10 d’octubre de 2012, que transcrit diu:

“(...) Informe:

A.- A la vista de la factura presentada núm. DS 120009, de data 31/08/2012,  relativa al pressupost elaborat per l’empresa CONTRATAS BARTOLOMÉ RAMON S. A, en relació de les obres ordenades que es duran a terme per via d’execució subsidiària del l’immoble situat al carrer Principat 11, s’informa que es des del punt de vista tècnic es correcta.

B.- L’ import total de la factura DS 120009 presentada ascendeix a la quantitat de //107,98.-€// impostos inclosos.”

III. Per tot això, cal procedir al pagament a l’empresa CONTRATAS BARTOLOME RAMON, SA amb càrrec a la partida 08.151.00.226.32, essent aquestes despeses a càrrec del propietari de l’immoble/terreny afectat.

En conseqüència, atesa la normativa d’aplicació: article 9.1 del Reial Decret Legislatiu 2/2008, de 20 de juny, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei de sòl; articles 10 i 11 Llei 10/1990, de 23 d’octubre, de disciplina urbanística; articles 83 i 84 de la Llei 23/2006, de 20 de desembre, de capitalitat de Palma; l’Ordenança municipal sobre protecció d’edificis, publicada al BOIB núm. 185 EXT., de 31 de desembre de 2008, i que va entrar en vigor el 22 de gener de 2009; article 124 de la Llei 7/1985, de 2 d’abril, Reguladora de les Bases del Règim Local, modificada per la Llei 57/2003, de 16 de desembre, de mesures per a la modernització del govern local; i els articles 4.2.j) i 12-b) del Reglament de la Gerència d’Urbanisme; les Bases d’execució del Pressupost municipal (Base 23); i vistos el Decret de Batllia núm. 11918, de nomenament dels titulars de les àrees de govern, de data 13 de juny de 2011, i el Decret de Batllia núm. 11966, d’organització dels serveis administratius de l’Ajuntament de Palma, de data 16 de juny de 2011, i l’altra normativa aplicable, cal formular proposta per l’aprovació del següent,

 

D   E   C   R   E   T

1r) APROVAR la factura núm. DS 120009, de data 31 d’agost de 2012, per un import de 107,98€ (CENT SET EUROS I NORANTA-VUIT CÈNTIMS) de l’empresa CONTRATAS BARTOLOME RAMON, SA, amb CIF A-57115701. Els treballs inclosos en la factura són en concepte d’honoraris de redacció de pressupost, amb motiu de la sol·licitud realitzada en data 27 de gener de 2012.

2n) AUTORITZAR el pagament a l’empresa CONTRATAS BARTOLOME RAMON, SA de l’import de 107,98€ (CENT SET EUROS I NORANTA-VUIT CÈNTIMS), assenyalat al paràgraf anterior, quantitat que serà carregada a la partida: obres a càrrec de particulars núm. 08.151.00.226.32 del pressupost municipal vigent.

3r) DISPOSAR L’EXACCIÓ DEFINITIVA del cost de la factura núm. DS 120009, de data 31 d’agost de 2012, en concepte d’honoraris de redacció de pressupost, per un import de 107,98€ (CENT SET EUROS I NORANTA-VUIT CÈNTIMS), que serà de compte de la propietat de l’immoble: el Sr. Pablo Calvo Vera, amb DNI 41.321.046-M.

4t) DONAR COMPTE d’aquest Decret al Departament financer als efectes previstos als resolutius 2n i 3r d’aquest Decret.

5è) NOTIFICAR aquesta resolució al Sr. Pablo Calvo Vera, amb DNI 41.321.046-M, i a l’empresa CONTRATAS BARTOLOME RAMON, SA, amb CIF A-57115701.

Contra aquesta resolució, que exhaureix la via administrativa, podeu interposar recurs de reposició davant el mateix òrgan que l’ha dictada, d’acord a l’article 116 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, segons la redacció de la Llei 4/1999, de 13 de gener. El termini per interposar-lo és d’un mes comptat des de l’endemà de rebre la present notificació i en aquest cas no es podrà interposar recurs contenciós administratiu fins que s’hagi resolt el de reposició.

El recurs de reposició potestatiu s’ha de presentar al Registre General d’aquest Ajuntament (1) o a les dependències a què es refereix l’article 38, 4t de la Llei 30/92, de 26 de novembre, abans esmentada. S’entén desestimat quan no s’ha resolt i notificat la resolució en el termini d’un mes comptat des de l’endemà que s’ha interposat. En aquest cas queda expedita la via contenciosa administrativa.

Si no utilitzau el recurs potestatiu de reposició, podeu interposar directament recurs contenciós administratiu, segons el que estableix l’article abans esmentat, i els articles 45 i següents de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el jutjat contenciós administratiu, en el termini de dos mesos comptats des de l’endemà de rebre la present notificació. Això sense perjudici de qualsevol altre recurs o acció que es consideri pertinent.

Per servei de registre de documents, caixa, així com informació general i fiscal, es poden dirigir a les següents Oficines: OAC Avingudes- Edifici Avingudes. Av. Gabriel Alomar, 18; OAC Cort- Pl. Santa Eulàlia, 9; OAC Pere Garau- C. Pere Llobera, 9; OAC Sant Ferran- Av. Sant Ferran, 42; OAC Sant Agustí- C. Margaluz, 30; OAC s’Arenal- Av. Amèrica, 11; OAC s’Escorxador- C. Emperadriu Eugènia, 6; OAC Son Ferriol- Av. Cid, 8. Horari d’atenció al public: Tot l’any: de 08.30 a 14.00 h de dilluns a divendres (totes les oficines). Horari ampliat d’octubre a maig: de 08.30 a 17.00 h de dilluns a dijous (OAC Avingudes). Dissabtes obert de 09.30 a 13.30 h a l’OAC Cort (només registre).

 

Palma, 26 de març de 2013

 

La cap de departament de disciplina i seguretat dels edificis

Per delegació (Decret de Batlia núm. 10434 de 08.06.2012, BOIB núm. 85 de 14.06.2012)

Elvira Salvá Armengod.