Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT DE CIUTADELLA

Núm. 6287
Aprovació modificació Preu Públic 0.4 regulador dels serveis de reposició de paviment i altres serveis de les següents característiques.

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Mitjançant acord adoptat per la Junta de Govern amb data 27.03.13, s’acordà la modificació de la normativa específica que regula el Preu Públic 0.4, regulador dels serveis de reposició de paviment i altres serveis de les següents característiques:

 

PREU PÚBLIC NÚMERO 0.4

PRESTACIÓ DELS SERVEIS DE REPOSICIÓ DE PAVIMENT I ALTRES SERVEIS

NORMATIVA ESPECÍFICA

 

ARTICLE 1r.- CONCEPTE I FONAMENT:

1.- De conformitat amb el que disposa l’article 117 de la Llei 39/88, de 28/12, reguladora de les Hisendes Locals, i tenint en compte que es donen les circumstàncies requerides per l’article 41 B de l’esmentada Llei, la Comissió de Govern d’aquest Ajuntament acorda, en virtut de la delegació de competències aprovada pel Ple de l’Ajuntament, en sessió celebrada el 21.07.89 (punt núm.3), establir en aquest terme municipal el preu públic per la prestació dels serveis de reposició de paviment i altres serveis, que es farà, a instància de part, en els casos de remoció de la via pública.

2.- Serà d’aplicació a aquest preu públic, en primer lloc, l’Ordenança General reguladora dels Preus Públics, aprovada inicialment pel Ple de l’Ajuntament, en sessió celebrada l’01.09.89 (punt núm.16), i definitivament, amb caràcter automàtic el 20.10.89, i, en segon lloc, la present Normativa, dictada a l’empara del que disposa el penúltim paràgraf de l’article 10è de l’Ordenança General abans esmentada, amb la finalitat de regular els aspectes peculiars i diferenciats del present preu públic.

ARTICLE 2n.- QUANTIA:

La quantia a exigir per la prestació dels serveis es determinarà en funció de les següents tarifes:

A) REPOSICIÓ DOBLE TRACTAMENT SUPERFICIAL

1. Subministrament, estesa i compactació de grava de pedrera. Es col·locarà un gruix de 10 cms 1,53 €

2. Doble tractament superficial constituït per capa de grava menuda, reg de 2.5 Lgs./m2 d’ECR-2 engravat amb pinyolet, i reg de 2 Kgs/m2 d’ECR-2 engravat amb gra d’arròs 5,38 €

TOTAL 6,91 €

B) REPOSICIÓ ASFÀLTICA AGLOMERAT EN CALENT

1. Subministrament, estesa i compactació de grava de pedrera, de primera qualitat 1,53 €

2. Subministrament, estesa i compactació d’aglomerat en calent s-12, amb betum B 120/300 per capa de trànsit 16,19 €

TOTAL 17,72 €

C) COL.LOCACIÓ DE BITLOS PER SENYALITZACIÓ DE GUALS 33,75 €

D) PINTAR RETXA SENYALITZADORA RESERVA ENTRADA VEHICLES 18,95 €

E) COL.LOCACIÓ SENYALITZACIÓ ESPECÍFICA A LA VIA PÚBLICA DE LOCALS COMERCIALS I TURÍSTICS.......................50€

 

ARTICLE 3r.- LIQUIDACIÓ I INGRÉS.

1.- Un cop produïda la sol·licitud de prestació del servei, es practicarà la corresponent liquidació, amb la superfície indicada per la Secció Tècnica Municipal, i s’ingressarà el seu import amb anterioritat a la prestació del servei, que no es durà a terme sense el compliment d’aquest requisit.

2.- Si el servei es presta amb ocasió d’obertura de rases o ocupació similar de la via pública, la liquidació es notificarà juntament amb la corresponent a aquesta ocupació.

DISPOSICIÓ FINAL.

El present preu públic començarà a regir, una volta publicada la seva aprovació i es mantindrà en vigor, mentre no sigui modificada o derogada per la Junta de Govern.

 

Ciutadella de Menorca, 3 d'abril de 2013.

L'Alcalde
José Mª de Sintas Zaforteza