Secció I. Disposicions generals
AJUNTAMENT DES CASTELL
Núm. 6269
Correcció error, modificació ord. fiscal reguladora de la taxa per utilització d'instal·lacions municipals i serveis complementaris
Versió PDF
L'Ajuntament Ple, en sessió celebrada el dia 26/03/2013, adoptà el següent acord:
CORRECCIÓ ERROR, MODIFICACIÓ ORDENANÇA FISCAL REGULADORA DE LA TAXA PER UTILITZACIÓ D'INSTAL·LACIONS MUNICIPALS I SERVEIS COMPLEMENTARIS
Posat que consta a l'expedient una Proposta d'acord de correcció d'error en la Modificació de l'ordenança fiscal reguladora de la taxa per a la utilització d'instal·lacions municipals i serveis complementaris i cal que amb promptitud, pels perjudicis que es poden derivar, corregir-lo segons justifica el Sr. Alcalde. Passada a votació la urgència de tractar el tema aquesta és aprovada per unanimitat.
Tot seguit, es passa a tractar la referida proposta d'acord del Sr. Alcalde, que entre d'altres diu:
"Vist que el Ple municipal de dia 6 de març de 2013 adoptà l'acord d'aprovació provisional de l’Ordenança Fiscal reguladora de la taxa per a la utilització d’instal·lacions municipals i serveis complementaris. Aquest acord ha estat publicat al BOIB de dia 6 de març proppassat per a reclamacions en un període de 30 dies.
Vist que l’objectiu d’aquesta Ordenança, és la necessitat de que els usuaris assumeixin part del cost del manteniment per utilitzar instal·lacions municipals i que dipositin una garantia per a danys, si és el cas.
Donat que s’ha observat un error a l’apartat de l’article 3.4) , (apartat “tarifes”) de l’abans esmentada Ordenança.
Atès l’article 105.2) de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del procediment Administratiu Comú: “Las Administraciones Públicas podrán, asimismo, rectificar en cualquier momento, de oficio o a instancia de los interesados, los errores materiales, de hecho o aritméticos existentes en sus actos”.
Així, el Ple de l'Ajuntament, per unanimitat dels seus membres, resol:
PRIMER.- Corregir l'error en les tarifes de l'art. 3.4 de la Modificació de l'Ordenança fiscal reguladora de la taxa per a la utilització d'instal·lacions municipals i serveis complementaris i;
Allà on diu:
| Entitats Culturals o Particulars sense ànim de lucre amb activitat regular o esporàdica |
0,00 |
| Entitats, particulars o empreses amb ànim de lucre amb activitat regular |
60 €/mes |
| Entitats, particulars o empreses amb ànim de lucre amb activitat esporàdica |
30 €/dia/acte |
| Particulars: ús hort municipal |
5 €/mes |
Ha de dir:
Entitats Culturals sense ànim de lucre, amb activitat regular o esporàdica .......................00,00 €.
Entitats o empreses amb ànim de lucre, amb activitat regular ...........................................60,00 € / mes.
Entitats o empreses amb ànim de lucre, amb activitat esporàdica .....................................30,00 € / dia / acte.
Particulars ......................................................................................................................... 30,00 € / dia / acte.
Particulars: Ús hort municipal .......................................................................................... 5,00 € / mes.
SEGON.- Publicar aquest acord.
Es Castell, 3 d’abril de 2013.
El batlle
José Luis Camps Pons