Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
VICEPRESIDÈNCIA ECONÒMICA, DE PROMOCIÓ EMPRESARIAL I D'OCUPACIÓ
Núm. 6246
Notificació de la Resolució del vicepresident econòmic, de Promoció Empresarial i d’Ocupació per la qual s’ordena l’inici de l’expedient de reintegrament parcial de la subvenció atorgada mitjançant la Resolució del vicepresident econòmic, de Promoció Empresarial i d’Ocupació
Versió PDF
D’acord amb l’article 59.5 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, i atès que s’ha intentat dues vegades la notificació i no s’ha pogut efectuar, mitjançant aquest anunci es notifica a les persones que s’enumeren a continuació la Resolució del vicepresident econòmic, de Promoció Empresarial i d’Ocupació per la qual s’ordena l’inici de l’expedient de reintegrament parcial de la subvenció atorgada mitjançant la Resolució de la consellera de Turisme i Treball.
Exp.: AU 50/2011
Nom: Teresa González Moreo
DNI/NIE: 44328164-B
Data de la Resolució: 29/07/2011
Fet que motiva el reintegrament: no estar d’alta a la Seguretat Social durant tres anys
Quantia a reintegrar: 3.499,99 €
Exp.: AU 219/2011
Nom: Rafael Martínez Martínez
DNI/NIE: 43417817-G
Data de la Resolució: 06/09/2011
Fet que motiva el reintegrament: no estar d’alta a la Seguretat Social durant tres anys
Quantia a reintegrar: 2.083,33 €
Les persones interessades disposen d’un termini de quinze dies, comptadors des de l’endemà de la publicació d’aquesta Resolució, per fer les al·legacions o presentar els documents que considerin oportuns.
L’expedient es troba a disposició seva a les oficines de Direcció General de Comerç i Empresa de la Vicepresidència Econòmica, de Promoció Empresarial i d’Ocupació (pl. de Son Castelló, 1, Palma), de dilluns a divendres, de 9.00 a 14.00 hores.
També se’ls comunica que el termini màxim per notificar la resolució expressa és de 12 mesos a comptar des de la notificació d’aquesta resolució d’inici i que la manca de notificació dins aquest termini dóna lloc a la caducitat del procediment.
Palma, 3 d’abril de 2013
El director general de Comerç i Empresa
César Nuño Pacheco Cifuentes