Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

CONSELL INSULAR DE MALLORCA

DEPARTAMENT D'HISENDA I FUNCIÓ PÚBLICA

Núm. 6099
Resolució de la consellera d’Hisenda i Funció Pública, de 14 de març de 2013, d’aprovació de l’acord sobre jornada i horari de determinats llocs de treball de la Direcció insular de Carreteres

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

La consellera executiva d’Hisenda i Funció Pública del Consell de Mallorca, en data 14 de març de 2013, ha dictat la següent resolució:

“Atès el text de l’acord sobre jornada i horari corresponents a determinats llocs de treball adscrits a la Direcció Insular de Carreteres del Departament d’Urbanisme i Territori del Consell de Mallorca que es transcriu a continuació:

≪Per als llocs de treball de la Direcció Insular de Carreteres que tenen jornada 1, jornada 6 i jornada 19 amb plena dedicació fins a 1.759 hores (1.650 hores + 109 hores), en còmput anual, i que formen part del Servei d'Emergències; tenint en compte les particularitats d'aquest servei i l'històric del total d'incidències anuals resoltes, s'estableix un fix de 218 hores, en còmput anual, corresponents al tram de jornada de 1.541 hores a 1.759 hores, per als coordinadors d'emergències i de 109 hores, en còmput anual, corresponent al tram de jornada de 1.650 a 1.759 hores, per a la resta del personal dels equips d'emergències, que s'imputaran a la resolució de totes les incidències que gestiona el Servei d'Emergències, independentment de les hores efectivament realitzades en un any natural, en la resolució de les incidències corresponents a l'esmentat servei. Per tant, la percepció del concepte d'ampliació de jornada estarà estrictament vinculada a la inclusió del personal afectat a l'organigrama del Servei d'Emergències, que serà de 6 coordinadors, 9 capatassos i 48 membres d'equip.

El Servei d'Emergències vetllarà perquè la càrrega de treball es distribueixi equitativament entre els membres del Servei.

Ateses les particularitats del seu treball, per als Encarregats de les Zones 1, 2 i 3 del Servei d'Explotació i Conservació, s'estableix un fix de 109 hores, en còmput anual, corresponent al tram de 1.541 a 1.650 hores, que s'imputaran a la resolució de totes les incidències provocades per condicions atmosfèriques adverses i que gestiona el Servei d'Explotació i Conservació fora de la jornada habitual, independentment de les hores efectivament realitzades en un any natural, en la resolució de les incidències d'aquesta naturalesa. D’aquest còmput fix de 109 hores s’exclouen les incidències per condicions atmosfèriques adverses que es produeixin en caps de setmana i/o festius.

Per tant, a efectes de còmput anual de la jornada 1 i 19, per als coordinadors d'emergències i per a encarregats de les zones 1, 2 i 3 del Servei d'Explotació i Conservació, 1.541 hores seran fetes a raó de 7 hores diàries de jornada habitual.

Els torns nocturns que es realitzen en obres seran compensats amb una productivitat fixa de 30€/vespre.

Aquest acord serà revisable amb referència a les xifres de gestió actuals d’emergències i atenent a l’increment d’incidències que pugui produir-se després de dos exercicis complets a comptar a partir de la seva entrada en vigor.

Definició de la jornada

19 = “Jornada de 37'5 hores setmanals de treball efectiu de mitjana en còmput anual, prestada en torns de dilluns a diumenges i horari continuat i flexible entre les 8.00 i les 20.00 h segons la programació establerta i amb possibilitat de programar torns nocturns que seran compensats amb una productivitat segons l’acord establert.”≫

Atès l’acord del Ple del Consell de Mallorca, de dia 25 de febrer de 2013, de modificació de l’RLT del Consell de Mallorca, publicat al BOIB núm. 33, de 09-03-2013, que, entre altres coses, adapta les distintes jornades assignades als llocs de treball a l’establert a la disposició addicional septuagèsima primera de la Llei 2/2012, de 29 de juny, de pressuposts generals de l’Estat per a l’any 2012, que ha modificat la jornada general de treball en el sector públic, i que ja inclou la definició de la jornada 19 de l’acord transcrit anteriorment, per la qual cosa no cal reproduir-la a l’acord que s’aprova mitjançant la present resolució.

Atès que el text de l’acord sobre jornada i horari corresponents a determinats llocs de treball adscrits a la Direcció Insular de Carreteres del Departament d’Urbanisme i Territori del Consell de Mallorca ha estat sotmès al procés de negociació amb les representacions del personal i sindicals presents a la Mesa general de negociació conjunta del personal funcionari i del personal laboral del Consell de Mallorca, que ha finalitzat sense acord amb la part social, motiu pel qual correspon als òrgans de govern de l’Administració establir les condicions de treball, conforme preveu l’article 38.7 de la Llei 7/2007, de 12 d’abril, de l’Estatut bàsic de l’empleat públic.

Atès que s’ha complit el tràmit d’audiència de la Junta de Personal, previst a l’article 40.1.d) de l’esmentada Llei 7/2007.

Atès l’informe emès pel Servei Tècnic de Recursos Humans.

Atès que, d’acord amb el que preveu l’article 6.h).17 del Decret de 15 de juliol de 2011, d’organització del Consell de Mallorca, correspon a la consellera executiva d’Hisenda i Funció Pública l’adopció de la corresponent resolució per a la seva aprovació.

Per això, en ús de les atribucions conferides, dict la següent resolució:

Primer.- Aprovar el text de l’acord sobre jornada i horari corresponents a determinats llocs de treball adscrits a la Direcció Insular de Carreteres del Departament d’Urbanisme i Territori del Consell de Mallorca que es transcriu a continuació:

≪Per als llocs de treball de la Direcció Insular de Carreteres que tenen jornada 1, jornada 6 i jornada 19 amb plena dedicació fins a 1.759 hores (1.650 hores + 109 hores), en còmput anual, i que formen part del Servei d'Emergències; tenint en compte les particularitats d'aquest servei i l'històric del total d'incidències anuals resoltes, s'estableix un fix de 218 hores, en còmput anual, corresponents al tram de jornada de 1.541 hores a 1.759 hores, per als coordinadors d'emergències i de 109 hores, en còmput anual, corresponent al tram de jornada de 1.650 a 1.759 hores, per a la resta del personal dels equips d'emergències, que s'imputaran a la resolució de totes les incidències que gestiona el Servei d'Emergències, independentment de les hores efectivament realitzades en un any natural, en la resolució de les incidències corresponents a l'esmentat servei. Per tant, la percepció del concepte d'ampliació de jornada estarà estrictament vinculada a la inclusió del personal afectat a l'organigrama del Servei d'Emergències, que serà de 6 coordinadors, 9 capatassos i 48 membres d'equip.

El Servei d'Emergències vetllarà perquè la càrrega de treball es distribueixi equitativament entre els membres del Servei.

Ateses les particularitats del seu treball, per als Encarregats de les Zones 1, 2 i 3 del Servei d'Explotació i Conservació, s'estableix un fix de 109 hores, en còmput anual, corresponent al tram de 1.541 a 1.650 hores, que s'imputaran a la resolució de totes les incidències provocades per condicions atmosfèriques adverses i que gestiona el Servei d'Explotació i Conservació fora de la jornada habitual, independentment de les hores efectivament realitzades en un any natural, en la resolució de les incidències d'aquesta naturalesa. D’aquest còmput fix de 109 hores s’exclouen les incidències per condicions atmosfèriques adverses que es produeixin en caps de setmana i/o festius.

Per tant, a efectes de còmput anual de la jornada 1 i 19, per als coordinadors d'emergències i per a encarregats de les zones 1, 2 i 3 del Servei d'Explotació i Conservació, 1.541 hores seran fetes a raó de 7 hores diàries de jornada habitual.

Els torns nocturns que es realitzen en obres seran compensats amb una productivitat fixa de 30€/vespre.

Aquest acord serà revisable amb referència a les xifres de gestió actuals d’emergències i atenent a l’increment d’incidències que pugui produir-se després de dos exercicis complets a comptar a partir de la seva entrada en vigor.≫

Segon.- La present resolució es publicarà al Butlletí Oficial de les Illes Balears.”

 

Palma, 21 de març de 2013

EL SECRETARI TÈCNIC D’HISENDA I FUNCIÓ PÚBLICA
(Per delegació, segons resolució de 07/09/12)
Miguel Barceló Llompart