Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA DE SALUT, FAMÍLIA I BENESTAR SOCIAL
Núm. 5985
Notificació de requeriments en tràmit inicial de documentació relativa a l’expedient de la pensió no contributiva de jubilació o invalidesa
Versió PDF
Una vegada que el servei de Correus ha tornat les notificacions individuals de diversos requeriments en tràmit inicial de la Direcció General de Família, Benestar Social i Atenció a Persones en Situació Especial, de documentació relativa a l’expedient de la pensió no contributiva de jubilació o invalidesa, trameses amb justificant de recepció, en aplicació de l’article 59.5 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, es notifica a les persones que figuren en l’annex el següent:
— Que, en relació amb la sol·licitud sobre una pensió no contributiva de jubilació o invalidesa que varen presentar, d’acord amb el que estableix el Reial decret legislatiu l/1994, de 20 de juny, pel qual s’aprova el text refós de la Llei general de la Seguretat Social, han d’esmenar les deficiències o han d’aportar els documents que s’indiquen en els requeriments.
A aquest efecte, aquestes persones disposen d’un termini de deu dies hàbils comptadors des de l’endemà que s’hagi publicat aquesta notificació per esmenar les deficiències o presentar els documents que s’indiquen en els requeriments.
Una vegada transcorregut el termini de deu dies sense que s’hagin esmenat aquestes deficiències o s’hagi aportat la documentació requerida, es dictarà una resolució per la qual es considerarà que desisteixen de la seva sol·licitud, de conformitat amb l’article 71 de l’esmentada Llei 30/1992.
Per conèixer el contingut íntegre de l’acte i la documentació requerida, les persones interessades o els seus representants legals poden comparèixer a les dependències de la Direcció General de Família, Benestar Social i Atenció a Persones en Situació Especial de la Conselleria de Salut, Família i Benestar Social, situades a l’avinguda d’Alemanya, 6, dreta, de Palma (Mallorca); al carrer Pou Fondo, 17, de Manacor (Mallorca); a l’avinguda del Raiguer, 95, d’Inca (Mallorca); a l’avinguda de Vives Llull, 42, de Maó (Menorca), o al carrer del Bisbe Abad i Lasierra, 47, d’Eivissa (Eivissa), en horari de 9 a 14 hores, de dilluns a divendres.
Palma, a 21 de març de 2013
El Director General
Rafael Romero Ferrer
Per delegació de competències (BOIB 120/2011)
ANNEX
Notificació de requeriments en tràmit inicial de documentació relativa a l’expedient de la pensió no contributiva de jubilació o invalidesa
| Expedient |
Interessat |
DNI |
Data notif |
|
|---|---|---|---|---|
| 07/0000007-J/13 |
CARMEN ARENAS GONZALEZ |
75619729F |
05/02/2013 |
|
| 07/0000619-J/12 |
JUAN RAMIS GALMES |
41301214E |
25/01/2013 |
|
| 07/0000063-I/13 |
PABLO BOTELLA MARTINEZ |
43071023G |
04/02/2013 |
|
| 07/0000045-I/13 |
JUAN LUIS PERONA TORRES |
43188263J |
24/01/2013 |
|
| 07/0000065-J/13 |
EUSEBIO ARSENIO SANZ GERMAN |
17119603J |
30/01/2013 |
|
| 07/0000617-J/12 |
ELENA ESTER AGÜERO LOPEZ |
43224795K |
25/01/2013 |
|
| 07/0000621-J/12 |
MANUEL HERNANDEZ ESCANES |
27203852G |
25/01/2013 |
|
| 07/0000629-J/12 |
MARIA ANGELES JARDON TRESGUERRAS |
10535849D |
29/01/2013 |
|
| 07/0000610-J/12 |
MARIA NOHEMY BETANCUR SALAZAR |
41748481P |
13/02/2013 |
|