Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA DE SALUT, FAMÍLIA I BENESTAR SOCIAL
Núm. 5973
Notificació de requeriments de documentació complementària a una revisió d’ofici relativa a la pensió no contributiva de jubilació o invalidesa
Versió PDF
Una vegada que el servei de Correus ha tornat les notificacions individuals de diversos requeriments de la Direcció General de Família, Benestar Social i Atenció a Persones en Situació Especial de documentació complementària a una revisió d’ofici relativa a la pensió no contributiva de jubilació o invalidesa, trameses amb justificant de recepció, en aplicació de l’article 59.5 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, es notifica a les persones que figuren en l’annex el següent:
— Que, en relació amb una revisió d’ofici de la pensió no contributiva que tenen reconeguda, d’acord amb el que estableix el Reial decret legislatiu 1/1994, de 20 de juny, pel qual s’aprova el text refós de la Llei general de la Seguretat Social, han d’esmenar les deficiències o han d’aportar els documents que s’indiquen en els requeriments.
A aquest efecte, aquestes persones disposen d’un termini de deu dies hàbils comptadors des de l’endemà que s’hagi publicat aquesta notificació per esmenar les deficiències o aportar els documents que s’indiquen en els requeriments.
Una vegada transcorregut el termini de deu dies sense que s’hagin esmenat aquestes deficiències o s’hagi aportat la documentació requerida, se suspendrà cautelarment el pagament de la pensió, i transcorreguts tres mesos es dictarà una resolució mitjançant la qual s’extingirà, de conformitat amb el que estableixen els articles 16 i 25 del Reial decret 357/1991, de 15 de març, i l’article 92 de l’esmentada Llei 30/1992.
Per conèixer el contingut íntegre de l’acte i la documentació requerida, les persones interessades o els seus representants legals poden comparèixer a les dependències de la Direcció General de Família, Benestar Social i Atenció a Persones en Situació Especial de la Conselleria de Salut, Família i Benestar Social, situades a l’avinguda d’Alemanya, 6, dreta, de Palma (Mallorca); al carrer Pou Fondo, 17, de Manacor (Mallorca); a l’avinguda del Raiguer, 95, d’Inca (Mallorca); a l’avinguda de Vives Llull, 42, de Maó (Menorca), o al carrer del Bisbe Abad i Lasierra, 47, d’Eivissa (Eivissa), en horari de 9 a 14 hores, de dilluns a divendres.
Palma, a 21 de març de 2013
El Director General
Rafael Romero Ferrer
Per delegació de competències (BOIB 120/2011)
ANNEX
Notificació de requeriments de documentació complementària a una revisió d’ofici relativa a la pensió no contributiva de jubilació o invalidesa
| Expedient |
Interessat |
DNI |
Data notif |
| 07/0000450-J/11 |
JOSE LUIS ALFONSO NAVAIS |
39677226H |
22/02/2013 |
| 07/0000122-J/11 |
ANTONIA ALFARO MARTINEZ |
41383747P |
21/02/2013 |
| 07/0000440-J/11 |
ANA DELIA RUBIO PEREZ |
45189785Y |
30/01/2013 |
| 07/0000223-J/10 |
NDOFFENE SENE COUMBA |
X1358547Y |
30/01/2013 |
| 07/0000229-I/09 |
ACHERKOUK BEN SAADA MOHAMED |
47259250T |
11/02/2013 |
| 07/0000586-I/12 |
KRISTIANSEN MATIAS NORMAN KEHLET-PETERSEN |
47251674Z |
11/02/2013 |
| 07/0000695-I/91 |
DARIO COMPARINI |
X0262603N |
15/02/2013 |
| 07/0000157-J/11 |
ARIEL ADOLFO ROCHOLL PREVIALE |
25464782X |
12/02/2013 |