Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

FUNDACIÓ D'INVESTIGACIÓ SANITÀRIA DE LES ILLES BALEARS RAMON LLULL

Núm. 5528
Resolució de la directora gerent de la Fundació d’Investigació Sanitària de les Illes Balears per la qual s’ordena la inserció en el Butlletí Oficial de les Illes Balears de la convocatòria per a la contractació de un coordinador de infraestructures i laboratoris

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El Decret 68/2012, de 27 de juliol, pel qual es regula el Butlletí Oficial de les Illes Balears, en l’article 15 estableix la competència per ordenar la inserció d’edictes en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) i, en el punt 4, especifica que les institucions o els ens públics no esmentats en els tres primers punts han d’acreditar els òrgans i les persones que, d’acord amb la seva normativa específica, estan facultats per ordenar o sol·licitar la inserció de textos en el BOIB. Si no hi ha acreditació específica, s’ha d’entendre que correspon a qui exerceixi la representació de l’òrgan, l’ens o la institució de què emana el text.

D’altra banda, d’acord amb l’article 27 dels Estatuts de la Fundació d’Investigació Sanitària de les Illes Balears, el director gerent de la Fundació és la persona competent per desenvolupar la política de personal aprovada pel Patronat i, amb aquesta finalitat, seleccionar el personal, subscriure o rescindir els contractes, executar els acords del Patronat en matèria de retribucions, acordar les sancions, exercir la direcció superior del personal al servei de la Fundació i mantenir les relacions amb els òrgans de representació de personal, a més de totes aquelles altres actuacions que en aquesta matèria li encomanin, sense perjudici de les funcions que corresponen al president.

Per tot això, dict la següent

Resolució

Ordenar la inserció en el Butlletí Oficial de les Illes Balears de les convocatòries per a la contractació de un coordinador de infraestructures i laboratoris (vegeu l’annex adjunt).

 

Palma, 22 de març de 2013

La directora gerent de la Fundació d’Investigació Sanitària de les Illes Balears
Marilena Jover Casasnovas

 


ANNEX 1

Convocatòria per a la provisió /contractació d’una plaça de COORDINADOR DE INFRAESTRUCTURES I LABORATORIS de la Fundació d’Investigació Sanitària de les Illes Balears Ramon Llull

La Fundació d’Investigació Sanitària de les Illes Balears Ramon Llull té encomanades, entre d’altres, la funció/les funcions de gestionar mitjans i recursos al servei de l’execució de programes d’investigació clínica, bàsica i aplicada, desenvolupament tecnològic i innovació en el camp de la salut.

Per poder dur a terme aquestes funcions, la Fundació té la necessitat de dur a terme la incorporació temporal d’una persona per al desenvolupament correcte del programa/projecte d’investigació “Constitució de l’Institut de Investigació Sanitària de les Illes Balears”.

L’article 23.2 de la Llei 7/2010, de 21 de juliol, del sector públic instrumental de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, estableix els criteris que han de seguir els ens públics de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears en la contractació de personal laboral.

Els articles 17 i 18 de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, disposen que s’han d’aplicar els principis d’igualtat, mèrit, capacitat i publicitat en les contractacions.

L’apartat segon B de l’Acord del Consell de Govern de 23 de febrer de 2007, de modificació de l’àmbit d’aplicació i de determinació de l’abast del control del punt 5 de l’Acord del Consell de Govern de 19 de desembre de 1995, preveu la comptabilitat i la rendició de comptes de les empreses públiques de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, pel que fa a la selecció de personal dels ens públics de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

Per tot això, i en exercici de les competències que m’atribueix l’article 28.1 i dels Estatuts fundacionals vigents,

Convoc

El procés per a la contractació de COORDINADOR DE INFRAESTRUCTURES I LABORATORIS, amb els requisits, les característiques i els criteris de selecció següents:

Requisits de la plaça

  • Ser llicenciat en Veterinària, Biologia, Biotecnologia, Bioquimica o Ciències de la Salut.
  • Experiència mínima de 2 anys en investigació i gestió de infraestructures de investigació sanitària (laboratoris estabularis i/o quiròfans experimentals).
  • Tenir nacionalitat espanyola o de la UE.
  • Coneixements avançats de català, castellà i anglès.

Mèrits

  • Es tindrà en compte el grau de adequació de la formació acadèmica (de grau i d’especialització) en tasques de coordinació de infraestructures i laboratoris d’una institució d’investigació sanitària.
  • Estades en centres de investigació biomèdica.
  • Experiència laboral: investigació en centres de investigació, quiròfans experimentals, estabularis i/o gestió de infraestructures de investigació.
  • Formació continuada i complementària a la acadèmica.
  • Coneixements d’altres idiomes estrangers.
  • Coneixements avançats d’ofimàtica.

Identificació del projecte/programa i funcions per desenvolupar

Constitució de l’Institut de Investigació Sanitària de les Illes Balears.

Investigador Principal: Dr. Bartolomé Burguera González

Funcions a desenvolupar:

  • Planificar les inversions en infraestructures i equipaments de laboratori.
  • Gestionar les instal·lacions i equipaments dels laboratoris.
  • Coordinar l’ús de grans instal·lacions.
  • Garantir el correcte manteniment dels equips i instal·lacions.
  • Establir un pla de seguretat i de eliminació i control de residus.
  • Dissenyar i executar un pla de qualitat dels laboratoris.
  • Redactar la memòria del projecte.
  • Totes aquelles funcions que li puguin ser delegades pel Director Gerent de la Fundació.

Forma d’acreditació dels requisits

  • Presentació del títol acadèmic requerit.
  • Presentació dels títols de cursos formatius relacionats amb el lloc de feina que s’especifica.
  • Presentació de certificat de vida laboral.
  • Referències d’altres centres on ha treballat amb anterioritat.

Criteris de valoració

En cas de concorre més d’un interessat, es seleccionarà el que acrediti:

  • Major experiència en el conjunt dels requeriments del lloc de feina.
  • Titulació que atorgui coneixements específics  per el lloc de feina i tasques a desenvolupar.

(Nota: hi ha una reserva del 2% de llocs de treball per discapacitats, segons l’article 38.1 de la Llei 13/1982 del 7 d’abril de integració social de minusvàlids de l’Estatut Bàsic dels Treballadors)

Tribunal avaluador

Presidenta: Sra. Isabel Borrás Rosselló, cap del  Servei d’Investigació i Formació de la Direcció General de Salut Pública i Consum.

Vocals:  Dr. José A. Bengoechea Alonso, director científic de la FISIB

Sra. Susana F. Pérez Sánchez, directora de gestió i pressupostos de l’Ib Salut.

Dr. Antonio Oliver Palomo, president de la comissió d’investigació de l’hospital universitari Son Espases.

Secretària: Dra. Marilena Jover Casasnovas, directora gerent de la FISIB.

Modalitat de contractació: Contracte laboral per obra i servei.

Durada: fins a 31/12/2013

Retribució bruta total: 24.960,48 euros

Presentació de sol·licituds

La sol·licitud, a la qual s’han d’adjuntar el CV i la documentació acreditativa del compliment dels requisits, s’ha de presentar a les oficines de la Fundació (Hospital Universitari Son Espases, Edifici S) o per correu electrònic a info@caubet-cimera.es, referència Coord. Infraestructures-Laboratoris

Termini de presentació

10 dies naturals des de la data de publicació.

 

Palma, 22 de març de 2013

La directora gerent
Marilena Jover Casasnovas