Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT DE POLLENÇA
Núm. 5192
Notificació decret d'alcaldia de 10-12-12 de l'exp. sancionador per infracció urbanística núm. 83/03.
Versió PDF
Per no haver pogut esser notificat al domicili que apareix a l’expedient sancionador per infracció urbanística (exp. núm. 83/03) que es tramita a l’Àrea de Llicències d’Obra d’aquest Ajuntament en relació a la realització d’obres sense la preceptiva llicència a la parcel·la 769 del polígon 4 pel present anunci es notifica a la Sra. Petra Campomar Plomer la resolució d’Alcaldia del dia 10 de desembre de 2012, d'acord amb el que disposa l'art. 59.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú.
Contra aquesta resolució que posa fi a la via administrativa es poden interposar, alternativament, els recursos següents:
a) Directament el recurs contenciós administratiu davant el tribunal que resulti competent, en el termini de dos mesos, comptadors a partir del dia següent al de la notificació de la present resolució.
b) El recurs de reposició potestatiu davant l’òrgan que ha dictat aquesta resolució, en el termini d’un mes, comptador a partir del dia següent al de la notificació de la present resolució. Contra la desestimació per silenci del recurs de reposició, que es produirà pel transcurs d’un mes des de la seva presentació sense que s’hagi resolt expressament ni s’hagi notificat, podrà interposar-se el recurs contenciós administartiu, en el termini de sis mesos, comptadors a partir del dia següent a la desestimació presumpta.
No obstant l’anterior, es pot interposar, si n’és el cas, qualsevol altre recurs que s’estimi pertinent. Tot això de conformitat amb la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa i de la Llei 4/1999, de 13 de gener, de modificació de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.
Quant a la designació de l’instructor i secretari, podreu formular recusació contra les persones designades, d’acord amb el que estableix l’art. 29 de la citada Llei 30/1992.
Texte de la resolució:
Vist l’expedient d’infracció urbanística incoat dia 3 de febrer de 2004 arran de la realització sense la preceptiva llicència de les obres de construcció d’un edifici de nova planta a la parcel·la 769 del polígon 4.
Vist que ha transcorregut el termini establert per l’art. 50 de la Llei Autonòmica 3/03 per resoldre i notificar la resolució de l’expedient assenyalat.
Vistes les actuacions que consten a l’expedient, de les quals s’infereix la realització d’obres al lloc esmentat consistents en la construcció d’un edifici de nova planta destinat a habitatge, de 67’00 m2 construïts i 19’00 m2 de porxada en planta baixa i en 33’00 m2 construïts en planta pis, edifici construït en un 48% del total, obres el valor de les quals s’estima, d’acord amb l’informe de l’arquitecta tècnica municipal del dia 19-11-12, en la quantitat de vint-i-set mil dos-cents cinquanta-nou euros amb quaranta-nou cts. (27.259’49).
Vists l’art. 25 i següents de la Llei 10/90, del 23 d’octubre, de Disciplina Urbanística i de conformitat amb l’art. 35 i següents de l’esmentada Llei 10/90 i en aplicació del Decret 14/94 de 10 de febrer, pel qual s’aprova el Reglament del procediment a seguir per l’Administració de la Comunitat Autònoma en l’exercici de la potestat sancionadora, i sense perjudici de l’adopció de les mesures provisionals oportunes.
Basant-me en les facultats que em confereix la legislació vigent
HE RESOLT
Primer. Declarar la caducitat de l’expedient disciplinari incoat mitjançant l’esmentada resolució d’Alcaldia de data 03-02-04.
Segon. Incoar un procediment disciplinari a la Sra. Petra Campomar Plomer i, atès el caràcter de no legalitzable de les obres, d’acord amb l’esmentat informe de l’arquitecta tècnica municipal, l’Instructor formularà proposta de demolició de les obres, prèviament a l’adopció de l’acord de demolició a càrrec dels responsables i de procedir a impedir definitivament els usos als quals hagués donat lloc; amb la concessió del termini adequat per a la demolició i l’advertència que l’Ajuntament l’executarà subsidiàriament en cas d’incompliment.
Tercer. Incoar a la Sra. Petra Campomar Plomer un expedient sancionador per la realització sense la preceptiva llicència de les obres citades.
Les obres són constitutives d’una infracció de l’art. 27.1.b) de l’esmentada L.D.U., classificada com a greu d’acord amb el que assenyala el seu art. 28.2, sancionable d’acord amb el que recull el capítol V del títol III del mateix cos legal; tot això sense perjudici del resultat de la instrucció i de les altres infraccions que al llarg d’aquesta es poguessin posar de manifest.
Per a la resolució d’aquest procediment sancionador és competent l’Alcaldia segons resulta dels art. 35 i 39 de l’esmentada Llei 10/90.
Quart. Nomenar com a instructor el Sr. Joan Jiménez Ignacio i com a secretari el Sr. Antoni Ortiz Giner, ambdós funcionaris de l’Ajuntament.
Cinquè. Concedir a la interessada un termini de quinze dies per al·legar i presentar els documents i justificacions que estimi pertinent pel que fa al procediment sancionador, d’acord amb el que preveu l’art. 84 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.
D’acord amb l’art. 10 del Decret 14/94, de 10 de febrer, el reconeixement de la seva responsabilitat per part de l’infractor podrà donar lloc a la resolució del procediment, amb la imposició, sense més tràmit, de la sanció que pertoqui, sense perjudici de la resta d’actuacions pertinents.
Així mateix, i d’acord amb l’art. 11 de l’esmentat Decret 14/94, el pagament voluntari de la sanció en qualsevol moment anterior a la resolució determinarà la finalització del procediment sense perjudici de la possibilitat d’interposar els recursos procedents.
La qual cosa us comunic als efectes oportuns.
Pollença, 18 de març de 2013
El Batle
Bartomeu Cifre Ochogavia