Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA DE SALUT, FAMÍLIA I BENESTAR SOCIAL

Núm. 5181
Notificació de resolucions relatives al procediment de correcció d’errades

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Una vegada que el servei de Correus ha tornat les notificacions individuals de diverses resolucions relatives al procediment de correcció d’errades, trameses amb justificant de recepció, en aplicació de l’article 59.5 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, es notifica a les persones que figuren en l’annex el següent:

— Que s’ha dictat una resolució relativa al procediment de correcció d’errades.

Contra la resolució esmentada —que exhaureix la via administrativa— es pot interposar un recurs potestatiu de reposició davant el director general de Família, Benestar Social i Atenció  a Persones en Situació Especial, en el termini d’un mes comptador des de l’endemà que s’hagi publicat aquesta notificació, d’acord amb l’article 117  de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, i l’article 57 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

 

També es pot interposar un recurs contenciós administratiu davant la Sala Contenciosa del Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears en el termini de dos mesos comptadors des de l’endemà que s’hagi publicat aquesta notificació, d’acord amb l’article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.

 

Per conèixer el contingut íntegre de la resolució, les persones interessades o els seus representants legals poden comparèixer a les dependències de la Direcció General de Família, Benestar Social i Atenció a Persones en Situació Especial de la Conselleria de Salut, Família i Benestar Social, situades a l’avinguda d’Alemanya, 6, dreta, de Palma (Mallorca); a l’avinguda de Vives Llull, 42, de Maó (Menorca), o al carrer del Bisbe Abad i Lasierra, 47, d’Eivissa (Eivissa), en horari de 9 a 14 hores.

 

Palma, a 13 de març de 2013

 

El director general

Rafael Romero Ferrer

Per delegació de competència (BOIB núm.120/2011)

 

 

Annex

Relació de persones a qui s’emet notificació de resolucions relatives al procediment de correcció d’errades

 

Expedient

Llinatges i nom

DNI/NIE

SAAD/04-07/3426546/2010-63

Mayans Tur, Maria

41431727X