Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

ADMINISTRACIÓ GENERAL DE L'ESTAT

DEMARCACIÓ DE COSTES A LES ILLES BALEARS

Núm. 4939
Publicació oficial del trámit de proposta de resolució expedient sancionador ma-09/01/12

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

No havent-se pogut notificar a IMRAM RAZA (RTE. KASHMIR BALTI), amb domicili en CAP BLANC, 6 -3º-4ª, 07011, PALMA DE MALLORCA, la PROPOSTA DE RESOLUCIÓ del procediment sancionador amb expedient n. MA-09/01/12 es procedeix a transcriure íntegrament el text de l’acte, que es publica en aquest Butlletí Oficial perquè serveixi de notificació a l’interessat/a, conforme al previst en l’article 59.4 de la Llei 30/92, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú. Significant-li que els interessats tenen dret a formular i aportar davant l’Instructor, en el termini de quinze (15) dies hàbils contats a partir de l’endemà al de la seva publicació, quantes al·legacions (per duplicat), documents o informacions estimin convenients i, si escau proposar prova.:

ASSUMPTE: PROPOSTA DE RESOLUCIÓ DE L’EXPEDIENT SANCIONADOR INCOAT CONTRA IMRAM RAZA (RTE. KASHMIR BALTI) PER OCUPACIÓN DE LA ZONA DE DOMINIO PÚBLICO MARÍTIMO-TERRESTRE CON  9 MESAS, 26 SILLAS Y 2 SOMBRILLAS, SIN AUTORIZACIÓN, ENTRE LES FITES 282-283, EN UN TRAM DE COSTA DENOMINAT CALA BONA, DEL TERME MUNICIPAL DE SON SERVERA, MALLORCA.

FETS:

Examinat l’expedient sancionador de referència relatiu als fets que se citen en ‘l’assumpte’, li vam comunicar que:

1º Amb data 29/10/2012 , li va ser notificat l’inici d’expedient i plec de càrrecs, en el qual s’exposaven els fets imputats, concedint-li un termini de deu (10) dies per a contestar-lo.

2º.- S’ha presentat informe del servei de vigilància en el qual s’indica que les instal·lacions denunciades van ser retirades a partir del 31 d’octubre per fi de temporada. Pel que procedeix a actualitzar-se el benefici obtingut il·lícitament d’acord amb els dies en els quals es va mantenir l’ocupació il·legal, quedant la quantitat a l’aquí expressat. S’adjunta un nou càlcul de sanció per a un major aclariment.

D’acord amb el Reial decret 1398/1993, de 4 d’agost, pel qual s’aprova el Reglament del Procediment per a l’Exercici de la Potestat Sancionadora, en el seu article 18 es diu: ‘Conclosa, si escau, la prova, l’òrgan instructor del procediment formularà proposada de resolució en la qual es fixaran de forma motivada els fets, especificant-se els quals es considerin provats i la seva exacta qualificació jurídica, es determinarà la infracció que, si escau, aquells constitueixin i la persona o persones que resultin responsables, especificant-se la sanció que proposa que s’imposi i les mesures provisionals que s’haguessin adoptat, si escau, per l’òrgan competent per a iniciar el procediment o per l’instructor del mateix, o bé es proposarà la declaració de no existència d’infracció o responsabilitat’.

FONAMENTS DE DRET:

Vesteixis la Llei de Costes de 28 de juliol de 1988, el Reglament General per al desenvolupament i execució d’aquesta Llei de 1 de desembre de 1989, la Llei de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú de 26 de novembre de 1992, i el Reglament del Procediment per a l’exercici de la potestat sancionadora de 4 d’agost de 1993 i altres disposicions que resulten d’aplicació, l’instructor que subscriu, d’acord amb el disposat en l’art. 194.10 del Reglament de Costes, formula la següent PROPOSTA DE RESOLUCIÓ:

a) Aquests fets constituïxen una infracció administrativa tipificada en el/els article/s 90.a) y 91.2.b) de la Llei de Costes.

b) D’acord amb els articles 183 a 189 del Reglament de Costes la sanció que se li imputa ascendiria a 570, euros.

D’acord amb el disposat en l’article 186 del Reglament de Costes, la imposició de la multa no exclourà l’obligació de lliurar a l’Administració la totalitat del benefici obtingut que en el present cas ascendeix a 20412,euros.

Per tant, la quantitat a ingressar en Tresor Públic ascendeix a 20982,euros Aquesta sanció s’abonarà de forma solidària al costat dels altres responsables per la comissió dels fets aquí jutjats (art. 177.2 del Reglament de Costes).

 

 

El que se li notifica, perquè en un termini de quinze (15) dies, a partir del següent a la recepció d’aquest escrit, pugui formular les al·legacions (per duplicat) que estimi oportunes en el seu defensa.

 

Palma, 12 de març de 2013

L’INSTRUCTORA,

Blanca Morera Alfaro