Secció III. Altres disposicions i actes administratius
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA D'ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES
Núm. 4836
Resolució de la directora general de Patrimoni, Contractes i Obres Públiques, de 25 de febrer de 2013, mitjançant la qual s’autoritza la Fundació Institut Socioeducatiu s’Estel a fer les obres menors d’adequació interior d’un dels mòduls del Centre de Menors es Pinaret
Versió PDF
Antecedents
1. La Comunitat Autònoma de les Illes Balears és propietària del Centre de Menors es Pinaret, ubicat al carrer de Francesc Salvà, s/n, des Pont d’Inca (Marratxí):
· Actiu fix terrenys: 100000001264 - 0
· Actiu fix construcció: 100000004495 – 0
· Referència cadastral: 3528112DD7832N0001AK
2. La Conselleria de Salut, Família i Benestar Social (l’any 2001, Conselleria de Benestar Social) constituí, en data 3-12-2011, mitjançant una escriptura pública, la Fundació Institut Socioeducatiu s’Estel, davant el notari de Palma de Mallorca, Sr. Eduardo Urios Camarasa, número de protocol 3037, per gestionar el Centre de Menors es Pinaret, entre d’altres
3. Mitjançant un ofici, el gerent de la Fundació Institut Socioeducatiu s’Estel, en data 30 de gener de 2013, formula la sol·licitud d’autorització per efectuar les obres menors d’adequació interior d’un dels mòduls del Centre de Menors es Pinaret amb les particularitats detallades en el Projecte de demolició d’alguns envans, instal·lacions i fusteries interiors, realització d’envans d’acord amb la nova distribució, realització de les instal·lacions de climatització, detecció d’incendis i electricitat, realització dels acabats de guix, fals sostre d’escaiola i pintura, i finalment la realització del mobiliari de formigó en les zones comunes, redactat per l’arquitecta Montserrat Ruiz i l’arquitecta tècnica Lluïsa Escandell, en data desembre de 2010.
4. L’informe relatiu a les obres que s’han de fer per dur a terme l’adequació interior d’un dels mòduls del Centre Socioeducatiu es Pinaret de Marratxí, emès per l’arquitecta Montserrat Ruiz Ortega, del Consorci de Recursos Sociosanitaris i Assistencials de les Illes Balears, de data 25 de febrer de 2013.
5. L’informe jurídic sobre la contractació de les obres que s’han de fer en el mòdul del Centre Socioeducatiu es Pinaret, Marratxí, emès pel tècnic jurídic Francesc Mas Ferrari, del Consorci de Recursos Sociosanitaris i Assistencials de les Illes Balears, de la Conselleria de Salut, Família i Benestar Social, de data 25 de febrer de 2013.
Fonaments de dret
1. L’article 88 i els concordants de la Llei 6/2001, d’11 d’abril, del patrimoni de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, i la resta de disposicions aplicables.
2. L’article 13 i els concordants de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.
3. L’article 25 i els concordants de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
4. El Decret 10/2011, de 18 de juny, del president de les Illes Balears, pel qual es determina la composició del Govern i s’estableix l’estructura de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
5. El Decret 11/2011, de 18 de juny, del president de les Illes Balears, pel qual es disposa el nomenament dels membres del Govern de les Illes Balears (BOIB núm. 91 ext., de 20 de juny).
6. El Decret 12/2011, de 18 de juny, del president de les Illes Balears, pel qual s’estableixen les competències i l’estructura orgànica bàsica de les conselleries de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (BOIB núm. 91 ext., de 20 de juny) i Decret 81/2011, de 22 de juliol, pel qual es nomena la directora general de contractes, Concessions Administratives i Obres Públiques de la Conselleria d’Administracions Públiques (BOIB núm. 112, de 23 de juliol).
7. El Decret 81/2011, de 22 de juliol, pel qual es nomena la directora general de Contractes, Concessions Administratives i Obres Públiques de la Conselleria d’Administracions Públiques (BOIB núm. 112, de 23 de juliol).
8. El Decret 23/2011, de 5 d’agost, del president de les Illes Balears, pel qual es rectifiquen els errors materials i es modifica el Decret 12/2011, de 18 de juny, del president de les Illes Balears, pel qual s’estableixen les competències i l’estructura orgànica bàsica de les conselleries de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (BOIB núm. 119, de 6 d’agost).
9. La Resolució del conseller d’Administracions Públiques de 5 de setembre de 2011, de delegació de competències en matèria de patrimoni en la directora general de Patrimoni, Contractes i Obres Públiques (BOIB núm. 137, de 13 de setembre).
Resolució
1. Autoritzar la Fundació Institut Socioeducatiu s’Estel a efectuar les tasques d’adequació interior d’un dels mòduls existents en el Centre de Menors es Pinaret, amb les particularitats detallades en el Projecte de demolició d’alguns envans, instal·lacions i fusteries interiors, realització d’envans d’acord amb la nova distribució, realització de les instal·lacions de climatització, detecció d’incendis i electricitat, realització dels acabats de guix, fals sostre d’escaiola i pintura i finalment la realització del mobiliari de formigó en les zones comunes, redactat per l’arquitecta Montserrat Ruiz i l’arquitecta tècnica Lluïsa Escandell, en data desembre de 2010, per un import de 41.840,68 €.
2. Aquesta autorització queda supeditada a l’obtenció prèvia de les llicències municipals corresponents, l’informe favorable d’impacte ambiental i la declaració d’interès general, si s’escau.
3. Anotar aquesta autorització d’obres en l’Inventari General de Béns i Drets de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
4. Notificar aquesta Resolució a la Fundació Institut Socioeducatiu s’Estel i a la Conselleria de Salut, Família i Benestar Social.
5. Publicar aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Interposició de recursos
Contra aquesta Resolució —que exhaureix la via administrativa— es pot interposar un recurs potestatiu de reposició davant el conseller d’Administracions Públiques en el termini d’un mes comptador des de l’endemà d’haver-se publicat en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, d’acord amb l’article 117 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, i l’article 57 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
També es pot interposar directament un recurs contenciós administratiu davant la Sala Contenciosa del Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears en el termini de dos mesos comptadors des de l’endemà d’haver-ne publicat la Resolució, d’acord amb l’article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa
Palma de Mallorca, 25 de febrer de 2013
La directora general de Patrimoni,Contractes i Obres Públiques
Ana María García Serrano