Secció III. Altres disposicions i actes administratius
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA D'EDUCACIÓ, CULTURA I UNIVERSITATS
Núm. 4829
Resolució del conseller d’Educació, Cultura i Universitats de dia 14 de febrer de 2013 per la qual es crea la Comissió de Selecció de Becaris
Versió PDF
Mitjançant la Resolució de 2 d’agost de 2012 de la Secretaria d’Estat d’Educació, Formació Professional i Universitats es convoquen ajudes per a alumnes amb necessitats específiques de suport educatiu per al curs acadèmic 2012-2013.
D’altra banda, mitjançant la Resolució de 2 d’agost de 2012 de la Secretaria d’Estat d’Educació, Formació Professional i Universitats es convoquen beques i ajudes a l’estudi de caràcter general i de mobilitat per al curs acadèmic 2012-2013 adreçades a alumnes que cursen estudis postobligatoris i superiors no universitaris.
En ambdues convocatòries es preveu que les comunitats autònomes constitueixin una comissió de selecció de becaris per examinar i seleccionar les sol·licituds prèviament a la formulació de les propostes inicials d’atorgament i denegació. Ha de ser membre d’aquesta comissió el director de l’àrea funcional d’alta inspecció d’educació a la comunitat autònoma o la persona que delegui.
Per tot això, a proposta de la Secretaria General i fent ús de les facultats que m’atribueix la Llei 4/2001, de 14 de maig, del Govern de les Illes Balears, dicto la següent
RESOLUCIÓ
Primer
Aprovar la constitució de la Comissió de Selecció de Becaris, prevista en la Resolució de 2 d’agost de 2012, de la Secretaria d’Estat d’Educació, Formació Professional i Universitats, per la qual es convoquen ajudes per a alumnes amb necessitats específiques de suport educatiu per al curs acadèmic 2012-2013 i en la Resolució de 2 d’agost de 2012, de la Secretaria d’Estat d’Educació, Formació Professional i Universitats, per la qual es convoquen beques i ajudes a l’estudi de caràcter general i de mobilitat per al curs acadèmic 2012-2013 per a alumnes que cursen estudis postobligatoris i superiors no universitaris. La composició i el funcionament d’aquesta Comissió figuren en l’annex d’aquesta Resolució.
Segon
Publicar aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i ordenar que entri en vigor l’endemà d’haver-s’hi publicat.
Interposició de recursos
Contra aquesta Resolució —que exhaureix la via administrativa— es pot interposar un recurs potestatiu de reposició davant el conseller d’Educació, Cultura i Universitats en el termini d’un mes comptador des de l’endemà d’haver-se publicat, d’acord amb els articles 116 i 117 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, i l’article 57 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
També s’hi pot interposar directament un recurs contenciós administratiu davant la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears en el termini de dos mesos comptadors des de l’endemà d’haver-se publicat, d’acord amb l’article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.
Palma, 14 de febrer de 2013
El conseller d’Educació, Cultura i Universitats
Rafael Àngel Bosch i Sans
ANNEX
Comissió de Selecció de Becaris
1. Composició
La Comissió de Selecció de Becaris ha d’estar formada pels membres següents:
a) President: la secretària general de la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats o la persona que delegui.
b) Secretari: el cap de la Secció de Beques de la Secretaria General de la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats.
c) Vocals:
2. Funcions
Són funcions de la Comissió de Selecció de Becaris examinar i seleccionar les sol·licituds presentades amb l’objecte de formular les propostes inicials d’atorgament i denegació, en el sentit apuntat per les resolucions de 2 d’agost de 2012 de la Secretaria d’Estat d’Educació, Formació Professional i Universitats.
3. Funcionament
El funcionament de la Comissió s’ha d’ajustar al que disposa el capítol II del títol II de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.