Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
AJUNTAMENT DE SON SERVERA
Núm. 4664
Edicte aprovació plecs que han de regir l'atorgament d'autorització de l'ocupació temporal de béns de domini públic marítim terrestre per a l'explotació dels serveis de temporada 2013
Versió PDF
Mitjançant decret de Batlia núm. 383/2013, de dia 08 de març de 2013, s’aprovaren el plec de clàusules administratives particulars i el plec de prescripcions tècniques que han de regir l’atorgament de l’autorització de l’ocupació temporal de béns de domini públic marítim terrestre per a l’explotació dels serveis de temporada 2013, consistents en instal·lacions desmuntables, a les platges del litoral del Terme Municipal de Son Servera, mitjançant procediment obert, oferta econòmica més avantatjosa, diversos criteris d’adjudicació, per la qual cosa i en compliment del disposat a l’article 188.3 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, s’exposa al públic durant el termini de deu dies naturals comptadors a partir del següent al de la inserció d’aquest anunci en el BOIB, perquè es puguin presentar reclamacions.
Simultàniament s’anuncia la licitació, per a la presentació de proposicions, si bé la licitació s’ajornarà, quan resulti necessari, en el supòsit que es formulin reclamacions contra els esmentats plecs.
1-Entitat Adjudicadora.
a) Organisme: Ajuntament de Son Servera
b) Dependència que tramita l’expedient: Secretaria.
c) Núm. d’expedient municipal: PL 01-2013 Autorització domini públic marítim terrestre.
2-Objecte del contracte.
a) Descripció de l’objecte: autorització d’ocupació temporal per a l’explotació dels serveis de temporada 2013 de les instal·lacions desmuntables d’hamaques, para-sols, patins de pedal, embarcació de motor per a activitat de Wave Runner, casetes S.O.S., punt de venta de tiquets, WC adaptats, papereres comuns i selectives, abalisaments, torres de vigilància, passarel·les per a minusvàlids, que es detallen en la clàusula quarta del plec de clàusules administratives particulars.
b) Termini d’execució: fins dia 30 de novembre de 2013.
3-Tramitació, procediment i forma d’adjudicació
a) Tramitació: ordinària
b) Procediment: obert
c) Forma d’adjudicació de l’autorització: oferta econòmicament més avantatjosa, diversos criteris d’adjudicació:
1. Oferta econòmica. Fins a un màxim de 20 punts.
E = D*B/A
E = puntuació obtinguda empresa X
D = puntuació màxima
A = import de la màxima millora de cànon presentada
B = import de la millora de l’empresa X
L’empresa que no presenti millora obtindrà 0 punts.
2. Memòria detallada del servei (maquinaria, personal, pla de neteja, buidat de papereres, retirada de posidònia, etc. ). Fins un màxim de 20 punts.
- Relació de maquinària que es destinarà al compliment dels diferents serveis amb especificació del model, antiguitat, etc. 4 punts
- Personal (relació del personal que realitzarà l’explotació de les instal·lacions de temporada 2012, vestuari, personal responsable del servei). 4 punts
- Programa de neteja (paltja, Wcs, dutxes, etc.) i de buidat de papereres (freqüències, horaris, etc.). 4 punts
- Retirada de posidònia (maquinària amb què es realitzarà, on es dipositarà la posidònia retirada, etc.). 4 punts
- Organització del servei front a emergències, contingències, etc. 4 punts
3. Disponibilitat de vehicles especialitzats per a la realització de la neteja de les platges, la recollida de residus, etc. Es valorarà que l’empresa disposi de maquinaria i/o vehicles especialitzats per a la realització del servei i no únicament vehicles adaptats per a realitzar aquestes funcions. Aquest apartat s’haurà d’acreditar amb la presentació de la fitxa tècnica del vehicle. 7,5 punts per cada vehicle especialitzat , fins a un màxim de 15 punts.
4. Adquisició i repartiment de 10.000 unitats cendrers per a platja: 2,5 punts.
5. Organització d’activitats esportives setmanals, de juny fins a octubre de 2013: 2,5 punts. El licitador haurà de presentar un compromís i un programa signats on figurin totes i cada una de les activitats a realitzar. Així mateix haurà de presentar a la regidoria de Turisme, en el moment de l’atorgament de l’autorització, un programa detallat de les activitats ressenyades perquè se’n pugui fer publicitat.
6. Antiguitat de les instal·lacions tindran una antiguitat de:
- Instal·lacions noves i fins dos anys d’antiguitat............ .............15 punts
- Instal·lacions amb una antiguitat entre dos i tres anys.................10 punts
- Instal·lacions amb una antiguitat superior a tres anys....................0 punts
La puntuació màxima d’aquest apartat és de 15 punts. Per a valorar aquest compromís únicament es tindran en compte les hamaques i els para-sols. Es ponderarà percentualment la quantitat de material de cada tipologia d’antiguitat de tal manera que només si el compromís és de que totes les instal·lacions són noves s’obtindran 15 punts.
El licitador haurà de presentar una memòria signada amb la quantitat de material que correspon a cada tipologia d’antiguitat d’una forma semblant a la taula següent. En cas que el licitador ja disposi del material, haurà de presentar factures d’adquisició o equivalents que permetin valorar aquest apartat, en cas de no aportar documentació justificant no es podrà valorar.
Per a les instal·lacions noves que l’adjudicatari encara no hagi adquirit, el licitador haurà de presentar un compromís d’adquisició.
| Instal·lacions |
Noves o fins 2 anys d’antiguitat |
2-3 anys |
> 3 anys |
Total |
| Hamaques |
|
|
|
|
| Para-sols |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
100,00% |
7. Es valorarà amb 10 punts que l’empresa licitadora disposi d’algun sistema de gestió ambiental implementat, relacionat directa i exclusivament amb l’objecte del servei que ha de ser explotat d’acord amb l’autorització. Puntuació màxima d’aquest apartat: 10 punts.
8. Wi-fi: 15 punts. El licitador haurà de presentar un compromís signat d’instal·lació, en el termini màxim de 15 dies a comptar des de l’atorgament de l’autorització, de varis punts d’accés Wi-fi a la Platja de Cala Millor, per donar cobertura d’accés sense fils a Internet, mitjançant hotspot amb mesures de seguretat i privacitat implementades. El servei ha de prestat directament per un operador habilitat per la CMT per prestar serveis d’accés a Internet i utilització de domini públic radioelèctric en bandes d’ús comú. El projecte presentat haurà de ser consensuat amb els tècnics de l’Ajuntament.
4-Cànon a satisfer per a la temporada 2013 per cada una dels lots
| Lot platges temporada 2013 |
Import |
| Lot A): platja de Cala Millor, platja des Rivell, platja Es Port Roig. |
145.000,00 euros |
| Lot B): platja Cala Bona. |
45.000,00 euros |
| Lot C): embarcació a motor per activitat Wave Runner. Platja de Cala Millor |
3.000,00 euros |
5-Garanties.
- Provisional: 3 % de l’import de licitació del lot al qual s’opta. Annex IV del plec de clàusules administratives particulars.
- Definitiva: 5 % de l’import de l’adjudicació. Annex V del plec de clàusules administratives particulars.
- Dipòsit a favor de la Demarcació de Costes de les Illes Balears del 5 % del valor material de les instal·lacions temporals autoritzades. Annex VI del plec de clàusules administratives particulars.
6-Obtenció de documentació i informació.
a) Entitat: Ajuntament de Son Servera.
b) Domicili: Plaça Sant Ignasi 1
c) Localitat: Son Servera 07550
d) Telefon: 971 567002
e) Telefax: 971 568101
f) Data límit d’obtenció de documents i informació: fins el dia de finalització de la presentació d’ofertes.
g) Per a l’obtenció dels plecs de clàusules administratives particulars i plec de prescripcions tècniques: perfil del contractant de la pàgina web de l’Ajuntament de Son Servera (http://www.sonservera.es/) i al departament de Secretaria, Ajuntament de Son Servera, Plaça de Sant Ignasi, 1, 07550, Son Servera.
7-Requisits específics del titular de l’autorització.
- Justificació de la solvència econòmica, financera, i tècnica o professional de conformitat amb el previst al Reial Decret Legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei de contractes del sector públic
- Declaració relativa al compliment de les normes de prevenció de riscs laborals. ANNEX III del plec de clàusules administratives particulars.
8-Presentació de les ofertes o de les sol·licituds de participació
a) Data límit de presentació: 15 dies naturals, comptats a partir del següent al de la publicació d’aquest anunci de licitació en el BOIB i en el perfil del contractant, de les 9:00 a les 14:00 hores, de dilluns a divendres, i de 09.00 a les 13.00 hores dissabtes.
b) Documentació a presentar: La que figura en el plec de clàusules administratives particulars que regeixen l’esmentada autorització.
c) Lloc de presentació:
1r Entitat: Ajuntament de Son Servera. Secretaria. Registre de documents.
2n Domicili: Plaça Sant Ignasi, 1
3r Localitat i codi postal: Son Servera-07550
d) Termini durant el qual el licitador estarà obligat a mantenir la seva oferta: 20 dies, a comptar des de l’obertura de les proposicions.
e) Model de proposició econòmica: el que figura com a ANNEX I dels plecs de clàusules administratives particulars.
9-Obertura de les ofertes econòmiques.
a) Entitat: Ajuntament de Son Servera
b) Domicili: Plaça Sant Ignasi, 1
c) Localitat: Son Servera
d) Lloc, data i hora: Al saló de sessions de l’Ajuntament de Son Servera, en acte públic, a les 12 hores del cinquè dia hàbil següent al de finalització del termini de presentació de proposicions. En cas de coincidir en dissabte o dia inhàbil es celebrarà el primer dia hàbil següent.
10-Altres informacions.
En el supòsit que la Demarcació de Costes de les Illes Balears i la Conselleria de Medi Ambient no autoritzés qualque zona o àrea o fos modificada la seva composició o distribució, es podrà reduir de forma proporcional el preu segons el nombre d’elements reduïts o bé es podrà declarar deserta l’adjudicació de la zona o àrea en qüestió, sense cap tipus de reclamació o petició d’indemnització per part dels licitadors.
11-Despeses d’anuncis.
A càrrec de l’adjudicatari, fins a un màxim de 1.500,00 euros.
Son Servera, 12 de març de 2013
El batle.
José Barrientos Ruiz.