Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA D'AGRICULTURA, MEDI AMBIENT I TERRITORI

Núm. 4499
Acord del Ple de la Comissió de Medi Ambient de les Illes Balears de la Memòria Ambiental del Pla Parcial SAU 5,2 de les NNSS, Marratxí.

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

En relació amb l’assumpte de referència, i d’acord amb l’Annex III de la llei 11/2006, de 14 de setembre d’avaluacions d’impacte ambiental i avaluacions ambientals estratègiques a les Illes Balears, us comuniquem que el Ple de la CMAIB, en sessió de 20 de desembre de 2012

ATÈS

1. Que l’ajuntament de Marratxí ha acreditat l’exposició pública del Pla Parcial S.A.U. 5.2 Son Macià i de l’ISA (juny 2012) corresponent, segons el disposat a l’article 89 de la Llei 11/2006, de 14 de setembre, d’AIA i AAE a les Illes Balears, sense que s’hagin produït al·legacions.

2. Que s’han realitzat les consultes a totes les administracions públiques afectades (DGRH i SPE de la DGMNEACC; departaments de Territori, Carreteres i Medi Ambient del CIM, DGIE de la Vicepresidència Econòmica i DGE de la Conselleria d’Interior del GB), rebent-se les respostes amb caràcter positiu i incorporant-se totes les consideracions realitzades en el Pla Parcial i a la memòria ambiental, segons correspon.

3. Que també s’han realitzat consideracions a aplicar en la fase de projecte d’urbanització, per tal de reduir els impactes identificats i analitzats en l’Avaluació Ambiental Estratègica que s’ha dut a terme.

ACORDA

la conformitat de la Memòria Ambiental del Pla Parcial S.A.U. 5.2 Son Macià (Marratxí) amb la condició que, abans de l’aprovació definitiva del Pla Parcial, s’hagi aprovat la Modificació Puntual de les NNSS de Marratxí, relativa a la nova connexió viària prevista i a la modificació del SGELP, compensant la disminució d’ELP que la connexió viària pugui afectar.

Es recorda que:

1. D’acord amb l’informe de la D.G. d’Emergències el municipi de Marratxí està obligat a elaborar un pla d’emergència sísmica.

2. L’Ajuntament de Marratxí ha de regularitzar els pous d’abastiment municipal, com a  condició de la CBMA sobre les NNSS de 1999, que a dia d’avui no s’ha resolt.

3. El projecte d’urbanització ha de recollir totes les prescripcions i condicions incorporades per les diferents administracions durant la fase d’informació pública del Pla Parcial del SAU 5.2 Son Macià i de l’ISA.


 

Palma, 31 de gener de 2012

El president de la CMAIB
José Carlos Caballero Rubiato