Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
VICEPRESIDÈNCIA ECONÒMICA, DE PROMOCIÓ EMPRESARIAL I D'OCUPACIÓ
Núm. 4409
Notificació de la resolució d’inici dels expedients sancionadors per infracció de la normativa en matèria de joc
Versió PDF
S’ha intentat, pels mitjans legalment establerts, la notificació personal de les resolucions d’inici d’expedients sancionadors en matèria de joc instruïts per la Direcció General de Comerç i Empresa i no hi ha constància que les persones interessades les hagin rebudes. Per això, d’acord amb l’article 59.5 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, modificada per la Llei 4/1999, de 13 de gener, amb aquesta publicació es notifica a les persones que s’indiquen a continuació que s’ha dictat la resolució d’inici d’expedients sancionadors.
Núm. d’expedient: DGCE JC 3/2013
Presumpte infractor: (dades personals ocultes)
Normativa infringida: art. 2.8.b) de la Llei 4/2012, de 30 d’abril
Núm. d’expedient: DGCE JC 8/2013
Presumpte infractor: (dades personals ocultes)
Normativa infringida: art. 2.8.b) de la Llei 4/2012, de 30 d’abril
Núm. d’expedient: DGCE JC 11/2013
Presumpte infractor: (dades personals ocultes)
Normativa infringida: art. 2.8.b) de la Llei 4/2012, de 30 d’abril
Les persones interessades disposen d’un termini de quinze dies hàbils per exercir el dret a formular les al·legacions que considerin convenients i a l’audiència en el procediment, així com per proposar la prova, concretant els mitjans que vulguin fer servir, d’acord amb l’article 8.3 del Decret 14/1994, de 10 de febrer, pel qual s’aprova el Reglament del procediment a seguir per l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears en l’exercici de la potestat sancionadora.
En el supòsit que no es facin al·legacions al contingut de la resolució d’iniciació en el termini abans esmentat, l’inici del procediment es podrà considerar proposta de resolució sempre que contingui un pronunciament precís sobre la responsabilitat imputada, d’acord amb l’article 8.4 del Decret esmentat en el paràgraf anterior.
D’acord amb l’article 11 del Decret 14/1994, quan la sanció tingui caràcter pecuniari i se n’hagi fixat la quantia, el pagament voluntari pel presumpte responsable, en qualsevol moment anterior a la resolució, determina la finalització del procediment, sense perjudici de la possibilitat d’interposar els recursos procedents.
D’acord amb l’article 2.16 de la Llei 4/2012, de 30 d’abril, per la qual s’estableix el règim sancionador en diverses matèries en l’àmbit de la comunitat autònoma de les Illes Balears i es fixen mesures administratives urgents en matèria de joc, les sancions pecuniàries que preveu aquest article es poden fer efectives abans que es dicti la resolució de l’expedient sancionador, amb una reducció del 15% sobre la quantia proposada en l’acord o la resolució d’inici o, si escau, en la proposta de resolució. Igualment, el compliment degudament acreditat davant l’Administració competent de les obligacions o els drets formals del presumpte infractor, per iniciativa pròpia, en qualsevol moment del procediment administratiu sancionador abans que es dicti la resolució, comporta una reducció del 15% sobre la quantia proposada en l’acord o la resolució d’inici o, si escau, en la proposta de resolució. Les educcions esmentades es poden acumular.
Els expedients es troben a la Direcció General de Comerç i Empresa (plaça de Son Castelló, 1, 07009 Palma).
Òrgan competent per a resoldre: el vicepresident econòmic, de Promoció Empresarial i d’Ocupació.
Instructora: Yolanda Jiménez Álvarez
Palma, 6 de març de 2013
El director general de Comerç i Empresa
César Nuño Pacheco Cifuentes