Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT DE PALMA

FUNDACIÓ TURISME PALMA DE MALLORCA 365

Núm. 4166
Patrocini del mapa turístic de la ciutat de Palma de Mallorca

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

La Comissió Executiva de la Fundació Turisme Palma de Mallorca 365 (en endavant FTPM365), en sessió ordinària de 27 de febrer de 2013, aprovà la convocatòria pública de patrocini del mapa turístic de la ciutat de Palma de Mallorca. L’objecte i finalitat del patrocini, així com les seves característiques, s’adjunten en una petita ressenya a continuació. La resta de les bases d’aquesta convocatòria estan a l’abast dels interessats a l’apartat de la FTPM365 del perfil del contractant: Empreses, organismes i altres del Web de l’Ajuntament de Palma.

OBJECTE I FINALITAT DEL PATROCINI

L’objecte d’aquesta convocatòria és regular el patrocini del mapa turístic de la ciutat (Centre, Platja de Palma, Cala Major-Sant Agustí i el Portitxol-el Molinar-la Ciutat Jardí), el qual serà editat i imprès per a la seva distribució a efectes d’orientar i ajudar els visitants, fer-los la seva estada més fàcil i facilitar que puguin gaudir dels millors recursos i serveis que ofereix la ciutat.

El mapa turístic de Palma de Mallorca constitueix la peça bàsica d'informació i promoció de la ciutat i suposa la carta de presentació de la destinació. L'empresa que patrocini el plànol guanyarà visibilitat en tots els punts de referència en els quals s'entra en contacte amb turistes i residents (públic objectiu de la publicació). Així, l’FTPM365 garantirà la presència i promoció online i offline del patrocinador a:

1. Oficines i punts d'informació turística municipals: el parc de les Estacions, el Born, el parc de la Mar i la Platja de Palma.

2. Altres dependències municipals, entre els quals el Centre de Recepció de Visitants del Castell de Bellver).

3. Principals vies d'entrada del turista: port i aeroport.

4. Accions promocionals a tots els mercats prevists al pla d'actuació 2013 de l’FTPM365: fires, workshops, viatges de familiarització per a premsa, operadors turístics i agents del sector (fam trips i press trips) i altres grups especials.

5. Viatges de negocis en destinació amb els quals col·labori la Fundació: congressos i incentius.

6. Principals esdeveniments culturals, esportius, nàutics, gastronòmics i d’altres genèrics del calendari anual.

7. Quant a la promoció online, el plànol comptarà amb presència en els suports online propis (el web municipal www.palmademallorca.es i el web turístic www.palmavirtual.es) i de tercers als quals se cedeixi el plànol amb finalitats promocionals.

Amb motiu del canvi total del disseny del mapa respecte de la seva versió anterior, l’FTPM365 considera adient produir, en una primera impressió de la nova peça, un màxim de 250.000 unitats, les quals permetran esmenar les possibles modificacions sense perjudici de l’estoc total i cobrir les necessitats de material d’informació turística de la temporada alta 2013.

En relació amb l’espai per a publicitat, acompanya aquest document l’annex I, que en conté totes les característiques. L’estructura del mapa podrà sofrir modificacions, però no el mòdul reservat per al patrocinador.

CARACTERÍSTIQUES

El patrocini del mapa turístic de la ciutat de Palma de Mallorca objecte d’aquesta convocatòria tindrà les següents característiques:

a) Serà de caràcter exclusiu. Només se seleccionarà un patrocinador. Malgrat això, aquesta exclusivitat serà simple, ja que l’FTPM365 es reserva el dret d’utilitzar el mapa en el desenvolupament de les seves finalitats i activitats estatutàries.

En tot cas, l’Ajuntament de Palma i/o l’FTPM365 podran emprar el mapa turístic de la ciutat de Palma de Mallorca en els termes que considerin oportuns d’acord amb l’estratègia de promoció turística dissenyada en cada moment, sense que aquesta utilització es pugui considerar en cap moment una vulneració del patrocini objecte de la convocatòria.

b) Serà de caràcter parcial. Aquest patrocini s’atorga només al mapa turístic de la ciutat, esmentat al punt 2 d’aquest document, i d’acord amb els seus termes i les seves condicions.

c) Serà de caràcter onerós. El patrocini consistirà en una aportació econòmica que contribueixi a sufragar les despeses derivades de l’objecte d’aquesta convocatòria (la qual no podrà ser inferior a 8.500 €, segons l’establert al punt núm. 8 de les bases).

d) Serà de caràcter territorial internacional. Com ja s’ha esmentat anteriorment, el mapa serà distribuït a nivell local, però també nacional i internacional.

e) El mapa patrocinat es podrà cedir a tercers.

 

Palma de Mallorca, 28 de febrer de 2013

 

El vicepresident primer de la FTPM365

Álvaro Gijón Carrasco