Secció III. Altres disposicions i actes administratius
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA D'EDUCACIÓ, CULTURA I UNIVERSITATS
Núm. 4208
Resolució del conseller d’Educació, Cultura i Universitats de 28 de febrer de 2013 per la qual es convoca el procés de selecció de directors de centres docents públics no universitaris de les Illes Balears
Versió PDF
El 30 de juny de 2013 conclou l’exercici de la funció directiva de determinats directors dels centres educatius, per finalització del període per al qual van ser nomenats o per altres causes de cessament previstes en la normativa.
És procedent, per tant, cobrir aquests llocs d’acord amb el que estableix la Llei orgànica 2/2006, de 3 de maig, d’educació (LOE) i l’Ordre del conseller d’Educació i Cultura de 18 de febrer de 2010, on s’aproven les bases per a la selecció, el nomenament i el cessament dels òrgans de govern dels centres docents públics no universitaris de les Illes Balears i el procediment a seguir per a la selecció i el nomenament dels directors dels centres docents públics amb la corresponent correcció d’errades publicada al BOIB núm 33 de 27 de febrer.
Conseqüentment, és necessari convocar l’inici del procediment que té per finalitat el nomenament dels directors de determinats centres docents públics a partir de l’1 de juliol de 2013.
Per tot això, dict la següent
Resolució
1. Convocar el concurs per a la selecció dels directors dels col·legis d’educació infantil i primària que figuren a l’annex 1, dels instituts d’educació secundària que figuren a l’annex 2, dels centres de règim especial que figuren a l’annex 3, de conformitat amb el calendari establert a l’annex 5.
2. De conformitat amb el que preveu l’article 133 de la Llei orgànica 2/2006, de 3 de maig, d’educació i l’Ordre del conseller d’Educació i Cultura de 18 de febrer de 2010, la selecció s’ha de fer de conformitat amb els principis d’igualtat, publicitat, mèrit i capacitat.
3. Els requisits dels candidats per poder participar en el concurs de mèrits seran els que s’estipulen a l’article 3 de l’esmentada ordre.
4. El termini per presentar les sol·licituds és de quinze dies naturals a partir de l’endemà de la publicació d’aquesta convocatòria al BOIB.
5. Les sol·licituds s’han de presentar al Registre de la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats (C/ d’Alfons el Magnànim, 29, de Palma), als de les delegacions territorials de Menorca i d’Eivissa i Formentera, o al de qualsevol de les dependències a què fa referència l’article 38 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, i s’han d’ajustar al model previst a l’Ordre per la qual s’aproven les bases de selecció, que es reprodueix com a annex 4 d’aquesta Resolució. En el cas que s’opti per presentar la sol·licitud a una oficina de Correus, ho han de fer dins un sobre obert perquè el funcionari la pugui datar i segellar abans de certificar-la. Els candidats que optin per presentar la sol·licitud en alguna dependència que no sigui de la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats, hauran de remetre a la Direcció General de Planificació, Inspecció i Infraestructures Educatives la còpia de la sol·licitud registrada, per fax al núm. 971784625, dins el termini establert per a la presentació de sol·licituds.
6. Els funcionaris dels cossos docents dependents d’aquesta Conselleria no han de presentar la documentació justificativa de les dades que figurin en el seu portal del personal. En tot cas, sí que caldrà adjuntar fotocòpia compulsada de tota la documentació justificativa per esmenar la informació del portal del personal, de conformitat amb el que es preveu a l’article 4.3 de l’esmentada Ordre. La documentació presentada fora de termini no serà computada.
7. Els candidats han de presentar un projecte de direcció d’acord amb el que estableix l’article 4.4 de l’esmentada ordre.
8. La Direcció General de Planificació, Inspecció i Infraestructures Educatives ha d’informar els centres docents en els quals hi hagi candidats per al càrrec que es convoca. El director del centre docent ha de convocar, quan tingui la notificació de la Direcció General de Planificació, Inspecció i Infraestructures Educatives de l’existència de candidat o candidats al càrrec, el claustre de professors i el consell escolar, en sessió extraordinària, per notificar-los la relació d’aspirants i elegir els seus representants a la comissió de selecció, en el termini establert a l’annex 5 d’aquesta Resolució. En aquestes mateixes sessions extraordinàries s’ha de convocar al candidat o candidats per tal que presentin el seu projecte de direcció.
9. El projecte de direcció s’ha de dipositar a la secretaria del centre, per duplicat i en sobre tancat, una vegada s’hagi rebuda la comunicació de l’existència de candidat o candidats al càrrec per part de la Direcció General de Planificació, Inspecció i Infraestructures Educatives, en el termini que s’estableix a l’annex 5 d’aquesta Resolució.
10. Una vegada elegits els representants del claustre i del consell escolar s’han de notificar a la Direcció General de Planificació, Inspecció i Infraestructures Educatives, per fax al núm. 971784625 o per correu electrònic a suport@dgplacen.caib.es, en el termini establert a l’annex 5 d’aquesta Resolució.
11. Una vegada rebudes les propostes dels representants del claustre de professors i del consell escolar, la Direcció General de Planificació, Inspecció i Infraestructures Educatives procedirà al nomenament dels membres de cada comissió de selecció, la composició de la qual ha de ser notificada al Departament d’Inspecció Educativa i a la direcció del centre docent, que l’ha de publicar al tauler d’anuncis i a la web del centre.
12. Quan el centre docent hagi rebut la respectiva notificació a què es refereix l’apartat anterior, el secretari del centre ha de remetre el projecte o els projectes de direcció al president de la comissió de selecció.
13. A partir del 8 d’abril, els candidats han de facilitar a la secretaria del centre una còpia del projecte, el qual s’ha de poder consultar a la mateixa secretaria i a través de la web del centre, amb la finalitat que tota la comunitat educativa en prengui coneixement, sense perjudici, si escau, de la convocatòria del consell escolar i del claustre a l’efecte d’informar-los, sempre abans de les sessions de funcionament de la Comissió de selecció.
14. El president de la comissió de selecció ha de convocar les sessions de constitució i de funcionament que consideri oportunes tenint en compte, en qualsevol cas, que la comissió de selecció ha de remetre a la Direcció General de Planificació, Inspecció i Infraestructures Educatives, i ha de publicar al tauler d’anuncis del centre, l’acta final amb les puntuacions atorgades i el candidat seleccionat com a director abans de dia 22 de maig de 2013. A l’acta final hi apareixeran desglossades les puntuacions referents a cada un dels apartats a què fa referència l’annex 6 i l’annex 7 d’aquesta resolució.
15. El director seleccionat ha de remetre, abans del 30 de maig, a la Direcció General de Planificació, Inspecció i Infraestructures Educatives la relació de persones que formaran l’equip directiu, que s’adequarà al que disposa la Resolució del conseller d’Educació i Cultura de 15 de juny de 2010 per la qual s’estableixen els criteris per a determinar la tipologia dels centres públics docents no universitaris i la seva assignació d’equips directius (BOIB núm. 96, de 26 de juny de 2010), i es mantindrà inalterable al llarg de tot el període pel qual han estat nomenats.
16. Els directors dels centres docents seran nomenats amb data 1 de juliol de 2013 per un període de quatre anys, amb l’any de pràctiques inclòs.
17. Les direccions generals de Recursos Humans i de Planificació, Inspecció i Infraestructures Educatives resoldran de forma pertinent per fer efectiu el que es preveu en aquesta Resolució.
18. En cas que no hi hagi candidat, o quan la comissió de selecció corresponent no n’hagi seleccionat cap, el director del centre ha de convocar el consell escolar en sessió extraordinària per informar-lo d’aquesta situació, tal com s’estableix a l’article 17 de l’Ordre de 18 de febrer de 2010 (BOIB núm. 30, de 23 de febrer de 2010).
19. L’acta de la sessió extraordinària de consell escolar s’ha de remetre a la Direcció General de Planificació, Inspecció i Infraestructures Educatives.
20. El Departament d’Inspecció Educativa, una vegada rebudes totes les actes dels respectius consells escolars i realitzades les actuacions pertinents, emetrà els informes de proposta de nomenament de director amb caràcter extraordinari.
21. La Direcció General de Planificació, Inspecció i Infraestructures Educatives, una vegada rebuts els informes del Departament d’Inspecció Educativa, proposarà a la Direcció General de Recursos Humans el nomenament dels directors amb caràcter extraordinari, per un període de dos anys.
22. A l’efecte de complir amb el precepte que estableix l’article 5 de la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de Protecció de Dades, el funcionari que participi en aquesta convocatòria, pel fet de participar en aquest procés, autoritza el tractament, automatitzat o no, de les dades personals que aporti en les seves respectives sol·licituds de participació.
23. Totes les referències a directors i a situacions per a les quals s’utilitza la forma del masculí genèric s’han d’entendre aplicables indistintament a dones i homes.
Interposició de recursos
Contra aquesta Resolució -que posa fi a la via administrativa- es pot interposar un recurs de reposició de conformitat amb el que preveu l’article 57 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears en el termini d’un mes, o un recurs contenciós administratiu davant la Sala Contenciosa del Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears en el termini de dos mesos, de conformitat amb el que preveu l’article 46.1 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.
Palma, 4 de març de 2013
El conseller d’Educació, Cultura i Universitats
Rafael Àngel Bosch i Sans
ANNEX 1
Relació de centres públics d’educació infantil i primària
| CODI |
CENTRE |
MUNICIPI |
ILLA |
| 07005751 |
CEIP ÀNGEL RUIZ I PABLO |
ES CASTELL |
MENORCA |
| 07001812 |
CEIP ANTONI JUAN ALEMANY |
MAÓ |
MENORCA |
| 07004931 |
CEIP BALANSAT |
SANT JOAN DE LABRITJA |
EIVISSA |
| 07000881 |
CEIP BARTOMEU ORDINES |
CONSELL |
MALLORCA |
| 07013735 |
CEIP BINISSALEM |
BINISSALEM |
MALLORCA |
| 07001393 |
CEIP CAN MISSES |
EIVISSA |
EIVISSA |
| 07013361 |
CEIP CAN RASPALLS |
SANT JOSEP DE SA TALAIA |
EIVISSA |
| 07002592 |
CEIP ELS TAMARELLS |
PALMA |
MALLORCA |
| 07005660 |
CEIP ES PUIG |
SÓLLER |
MALLORCA |
| 07007243 |
CEIP GASPAR SABATER |
BUNYOLA |
MALLORCA |
| 07007711 |
CEIP JAUME VIDAL I ALCOVER |
MANACOR |
MALLORCA |
| 07002567 |
CEIP GUILLEM BALLESTER I CERDÓ |
MURO |
MALLORCA |
| 07000091 |
CEIP INSPECTOR DOCTOR COMAS CAMPS |
ALAIOR |
MENORCA |
| 07004424 |
CEIP JOAN MAS |
POLLENÇA |
MALLORCA |
| 07000583 |
CEIP JOAN VENY I CLAR |
CAMPOS |
MALLORCA |
| 07004771 |
CEIP L'URGELL |
SANT JOSEP DE SA TALAIA |
EIVISSA |
| 07001836 |
CEIP MARE DE DÉU DE GRÀCIA |
MAÓ |
MENORCA |
| 07001800 |
CEIP MARE DE DÉU DEL CARME |
MAÓ |
MENORCA |
| 07013632 |
CEIP MESTRE DURAN |
ALAIOR |
MENORCA |
| 07005003 |
CEIP MESTRE GUILLEM GALMÉS |
SANT LLORENÇ DES CARDASSAR |
MALLORCA |
| 07002464 |
CEIP MIQUEL COSTA I LLOBERA |
MARRATXÍ |
MALLORCA |
| 07013863 |
CEIP MOLÍ D'EN XEMA |
MANACOR |
MALLORCA |
| 07002324 |
CEIP MONTAURA |
MANCOR DE LA VALL |
MALLORCA |
| 07006330 |
CEIP NICOLAU CALAFAT |
VALLDEMOSSA |
MALLORCA |
| 07000157 |
CEIP PARE BARTOMEU POU |
ALGAIDA |
MALLORCA |
| 07006287 |
CEIP PERE CERDÀ |
SÓLLER |
MALLORCA |
| 07000108 |
CEIP PORTA DES MOLL |
ALCÚDIA |
MALLORCA |
| 07000935 |
CEIP ROBERT GRAVES |
DEIÀ |
MALLORCA |
| 07007826 |
CEIP S'ALBUFERA |
ALCÚDIA |
MALLORCA |
| 07001824 |
CEIP SA GRADUADA |
MAÓ |
MENORCA |
| 07001186 |
CEIP SANT FERRAN DE SES ROQUES |
FORMENTERA |
FORMENTERA |
| 07005064 |
CEIP SANT LLUÍS |
SANT LLUÍS |
MENORCA |
| 07006329 |
CEIP SANT MIQUEL |
SANT LLORENÇ DES CARDASSAR |
MALLORCA |
| 07004734 |
CEIP SANTA AGNÈS DE CORONA |
SANT ANTONI DE PORTMANY |
EIVISSA |
| 07002257 |
CEIP SES COMES |
MANACOR |
MALLORCA |
| 07006573 |
CEIP SES ROQUES |
SELVA |
MALLORCA |
| 07002026 |
CEIP SIMÓ BALLESTER |
MANACOR |
MALLORCA |
| 07007267 |
CEIP SON FERRER |
CALVIÀ |
MALLORCA |
| 07001861 |
CEIP TRAMUNTANA |
MAÓ |
MENORCA |
| 07002981 |
CEIP VERGE DE LLUC |
PALMA |
MALLORCA |
| 07002233 |
EI SA GRADUADA |
MANACOR |
MALLORCA |
| 07002002 |
EI SANT CLIMENT 2 |
MAÓ |
MENORCA |
ANNEX 2
Relació d'instituts d’educació secundària
| CODI |
CENTRE |
MUNICIPI |
ILLA |
| 07013140 |
IES BINISSALEM |
BINISSALEM |
MALLORCA |
| 07008107 |
IES CAN PEU BLANC |
SA POBLA |
MALLORCA |
| 07007917 |
IES GUILLEM COLOM CASASNOVES |
SÓLLER |
MALLORCA |
| 07001401 |
IES ISIDOR MACABICH |
EIVISSA |
EIVISSA |
| 07007796 |
IES JOSEP MARIA LLOMPART |
PALMA |
MALLORCA |
| 07000832 |
IES JOSEP MARIA QUADRADO |
CIUTADELLA |
MENORCA |
| 07007802 |
IES MARC FERRER |
FORMENTERA |
FORMENTERA |
| 07003869 |
IES POLITÈCNIC |
PALMA |
MALLORCA |
| 07013152 |
IES PORRERES |
PORRERES |
MALLORCA |
| 07003870 |
IES RAMON LLULL |
PALMA |
MALLORCA |
| 07008089 |
IES SA COLOMINA |
EIVISSA |
EIVISSA |
| 07014144 |
IES SA SERRA |
SANT ANTONI DE PORTMANY |
EIVISSA |
| 07001371 |
IES SANTA MARIA D'EIVISSA |
EIVISSA |
EIVISSA |
| 07008481 |
IES SINEU |
SINEU |
MALLORCA |
ANNEX 3
Relació de centres de règim especial
| CODI |
CENTRE |
MUNICIPI |
ILLA |
| 07007188 |
ESCOLA D'ART DE MENORCA |
MAÓ |
MENORCA |
| 07008478 |
ESCOLA OFICIAL D'IDIOMES DE MAÓ |
MAÓ |
MENORCA |
| 07012834 |
ESCOLA OFICIAL D'IDIOMES D’INCA |
INCA |
MALLORCA |
| 07008119 |
CONSERVATORI PROFESSIONAL DE MÚSICA I DANSA |
MAÓ |
MENORCA |
ANNEX 4
Sol·licitud d’admissió al concurs de mèrits per a la selecció de directors de centres docents públics no universitaris de les Illes Balears
| 1. |
CENTRE QUE SOL·LICITA |
||
|
|
Centre: |
Codi: |
|
|
|
Localitat: |
Municipi: |
Illa: |
| 3. |
DADES PROFESSIONALS |
|||||||
|
|
Cos al qual pertany: |
NRP: |
||||||
|
|
Data d’ingrés en el cos: __ /__ /__ |
Especialitat: |
||||||
|
|
Centre de destí definitiu: |
Codi: |
||||||
|
|
Nombre d’anys efectius, com a funcionari de carrera docent en un centre que imparteixi alguns dels ensenyaments que ofereix el centre al qual s’opta |
|
||||||
|
|
Nombre d’anys efectius, com a funcionari de carrera docent en un centre que no imparteixi cap dels ensenyaments que ofereix el centre al qual opta |
|
||||||
|
|
Cursos acadèmics en els quals ha exercit el càrrec de director |
|
||||||
|
|
Cursos acadèmics en els quals ha exercit el càrrec de cap d’estudis o de secretari |
|
||||||
|
|
Data d’acreditació, si la té, per a l’exercici de la funció directiva: __ /__ /_____ |
|||||||
|
|
|
|||||||
| 4. |
EXEMPCIONS I CONVALIDACIONS DEL PROGRAMA DE FORMACIÓ INICIAL (S’ha de marcar amb una X, si escau) |
|||||||
|
|
Exempció de participar en el programa de formació inicial per tenir acreditada l’experiència de dos anys, almenys, en la funció directiva |
|
||||||
|
|
Exempció de participar en el curs de formació establert al punt 2a de l’article 10 de l’Ordre del conseller d’Educació i Cultura de 18 de febrer de 2010 per estar acreditat per a l’exercici de la direcció dels centres docents públics i no haver exercit o haver exercit per un període inferior als dos anys. |
|
||||||
|
|
Sol·licitud de participació voluntària en el programa de formació inicial, en relació amb el punt 2a de l’article 10, de manera |
TOTAL |
|
|||||
|
|
PARCIAL |
|
||||||
|
|
Convalidació del curs de formació establert al punt 2a de l’article 10 per haver realitzat cursos de formació permanent o cursos de postgrau universitari relacionats amb la funció directiva de manera |
TOTAL |
|
|||||
|
|
PARCIAL |
|
||||||
El sotasignat/ La sotasignada sol·licita ser admès/admesa al concurs de mèrits al qual es refereix l’Ordre del conseller d’Educació i Cultura de 18 de febrer de 2010, per la qual s’aproven les bases per a la selecció, el nomenament i el cessament dels òrgans de govern dels centres docents públics, i declara que reuneix tots i cada un dels requisits que s’hi exigeixen, que assumeix les condicions de l’exercici de la funció directiva així com les limitacions que, a efectes de docència, implica l’especialitat del candidat, que són certes les dades consignades en aquesta sol·licitud i a la documentació que s’adjunta, i es compromet a justificar-ho.
…………………………….., ………… d………………….de 20....
(Signatura de la persona concursant) CONSELLERIA D’EDUCACIÓ, CULTURA I UNIVERSITATS.
DIRECCIÓ GENERAL DE PLANIFICACIÓ, INSPECCIÓ I INFRAESTRUCTURES EDUCATIVES
ANNEX 5
Calendari del procés de selecció de directors de centres docents públics
| 7 de març |
Publicació de la Resolució del director general de Planificació, Inspecció i Infraestructures Educatives. |
| 22 de març |
Finalització del termini de lliurament de les sol·licituds. |
| 27 de març |
Publicació de les llistes provisionals d’admesos i exclosos a la pàgina web de la DG de Planificació, Inspecció i Infraestructures Educatives. |
| 1 d’abril |
Finalització del termini per fer reclamacions a la llista d’admesos i exclosos. La reclamació s’ha de fer per escrit i, a més, s’ha d’enviar còpia per fax al número 971784625. |
| 5 d’abril |
Publicació de les llistes definitives d’admesos i exclosos i notificació als centres de l’existència de candidats |
| 8 d’abril |
Comunicació al DIE de la relació de candidats presentats i sol·licitud de proposta dels membres que han de formar part de la comissió de selecció. |
| 10 d’abril |
Darrer dia per al lliurament dels projectes de direcció a la secretaria del centre. |
| 15 d’abril
|
Data límit per a la realització de les sessions extraordinàries de claustre i de consell escolar per a l’elecció dels membres de la comissió de selecció de directors i l’exposició dels projectes de direcció. Notificació dels membres elegits a la Direcció General de Planificació, Inspecció i Infraestructures Educatives |
| 18 d’abril
|
Notificació de la composició de les comissions de selecció als centres i al Departament d’Inspecció Educativa. Remissió dels projectes a la DGPIIE. |
| 22 d’abril al 20 de maig |
Sessions de constitució i de funcionament de la comissió de selecció i valoració dels projectes de direcció del centre |
| 22 de maig |
Data límit per trametre a la Direcció General de Planificació, Inspecció i Infraestructures Educatives la relació de candidats seleccionats per la comissió de selecció. |
| 30 de maig |
Data límit per comunicar els membres de l’equip directiu a la DGPIIE |
| 31 de maig |
Data límit per remetre l’acta de la convocatòria de consell escolar extraordinari en cas que no hi hagi candidat o cap candidat sigui seleccionat. |
ANNEX 6
Barem de la fase primera del concurs de mèrits per a la selecció de candidats a director
A. Per l’exercici del càrrec de director:
B. Per l’exercici del càrrec de cap d’estudis o de secretari:
C. Per l’exercici de la funció d’inspector d’Educació:
La puntuació màxima dels apartats A, B i C serà de 5 punts
D. Pel fet de pertànyer al cos de catedràtics d’ensenyament secundari, en el concurs de mèrits per ser nomenat director d’un institut d’educació secundària; al cos de catedràtics d’Escola Oficial d’Idiomes, en el concurs de mèrits per ser nomenat director d’una EOI; al cos de catedràtics d’arts plàstiques i disseny, en el concurs de mèrits per ser nomenat director d’Escola d’Arts, d’Escola Superior de Disseny : 1 punt
E. Pels anys d’experiència docent que superin els cinc anys exigits com a requisit:
La puntuació màxima d’aquest apartat serà de 2 punts.
F. Per cada any de coordinació de cicle, de cap de departament i de participació com a representant del professorat als consells escolars de centre o d’àmbit territorial: 0,25 punts
La puntuació màxima d’aquest apartat serà de 2 punts.
G. Per cada titulació universitària diferent de l’exigida per a l’ingrés al cos de la funció pública docent des del qual es concursa:
Màxim 2 punts entre els dos primers punts de l’apartat G i màxim 1 punt entre la resta del mateix apartat.
H. Per cada any de servei com a assessor de formació permanent o assessor tècnic docent: 0,50 punts
La puntuació màxima d’aquest apartat serà d’1punt.
I. Per cada any de servei desenvolupant tasques a centres directius de l’Administració educativa inclosos a la relació de llocs de feina, amb un nivell de complement de destí igual o superior a 26: 0,50 punts
La puntuació màxima d’aquest apartat serà d’1 punt.
ANNEX 7
Criteris per a la valoració del projecte de direcció
| APARTATS |
PUNTUACIÓ MÀXIMA |
CRITERIS PER A LA VALORACIÓ |
| 1. Fonamentació |
1 |
Estructuració del projecte:
|
| 2. Context |
1,5 |
Comprensió adequada i exactitud en l’anàlisi del centre: entorn, població que atén, professorat... Identificació dels punts forts i els febles del funcionament i els resultats del centre. Diagnòstic de les necessitats de millora del centre. |
| 3. Objectius |
1,5 |
Idoneïtat dels objectius que es proposen. Grau de correspondència entre aquests i les necessitats del centre. Grau de coherència amb el PEC. Realisme i viabilitat d’aquests. |
| 4. Indicadors |
1 |
Definició correcta d’elements objectius que permetin comprovar la mesura en què s’avança o es retrocedeix en la consecució dels objectius definits. |
| 5.Línies d’actuació |
2 |
Adequació i coherència en la formulació de propostes d’actuació i en la priorització d’aquestes. Coherència amb els objectius proposats. Idoneïtat de les propostes de caràcter pedagògic, d’organització i de gestió. Concreció en les propostes per fer participar els usuaris del servei que presta el centre en les decisions que s’han de prendre. |
| 6. Avaluació |
2 |
Concreció dels procediments de seguiment i avaluació. Integració de l’avaluació en el procés de planificació dels processos clau del centre. |
| 7. Altres |
1 |
Compromís de continuïtat o de participació a la convocatòria del Projecte d’implantació de sistemes de gestió de qualitat de la Direcció General de Planificació Inspecció i Infraestructures Educatives. |