Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

AJUNTAMENT DE BINISSALEM

Núm. 4061
Notificació resolució sancionadora exp. CIB 146/2012

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Intentades les notificacions de les resolucions que es relacionen a sota i, no havent-se pogut practicar, es procedeix a la notificació mitjançant edicte. Tot això de conformitat amb l’article 59.4 i 61 de la Llei 30/92, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú. I transcrit diu:

NOTIFICACIÓ DE LA RESOLUCIÓ SANCIONADORA Nº 17/2013

Pel seu coneixement i efectes pertinents, li faig saber que el Sr. Batle en data 14 de gener de 2013, ha dictat la següent resolució que li transcric literalment:

EXPEDIENT: CIB 146/2012

INFRACTOR: SERGIO DÍAZ PALAO

D.N.I./C.I.F. : 43183471 M

DOMICILI: PLAÇA BARCELONA, 20 A                   07011 PALMA

PRECEPTE INFRINGIT: Art. 13 Apartat 3 a) de l’Ordenança Municipal del Consum Indegut de Begudes a la Via Pública (BOIB 23-02-2012)

QUALIFICACIÓ INFRACCIÓ: LLEU

QUANTIA SANCIÓ PROPOSADA: 375,00 €

DENUNCIANT/S: Policia/es local/s amb C.P. A080009 // A110183                 

FET DENUNCIAT I CIRCUMSTÀNCIES CONCURRENTS EN EL MATEIX: EL CONSUM DE BEGUDES A LA VIA PÚBLICA O EN ESPAIS PÚBLICS QUE PUGUI CAUSAR MOLÈSTIES A LES PERSONES QUE UTILITZEN AQUESTS ESPAIS (CONSUM DE BEGUDES ALCOHÒLIQUES A LA VIA PÚBLICA O ESPAIS PÚBLICS)

DATA I HORA DENÚNCIA: 22-07-12         01:30

LLOC DENÚNCIA: C/ REG, 39 (VIA PÚBLICA)

RESOLUCIÓ SANCIONADORA Nº 17/2013.

En el procediment sancionador, Exp. CIB 146/2012 instruït a el/la Sr./Sra. SERGIO DÍAZ PALAO, com a presumpte responsable, el/la Instructor/a que subscriu ha formulat proposta de resolució prenent com a base els següents fets i fonaments jurídics:

ANTECEDENTS DE FET

1. Per resolució de Batlia núm. 741/12 de data de 03 d'octubre de 2012, s'inicià el procediment sancionador a el/la Sr./Sra. SERGIO DÍAZ PALAO, per determinar la possible responsabilitat administrativa que hagués pogut incorre pels fets següents: EL CONSUM DE BEGUDES A LA VIA PÚBLICA O EN ESPAIS PÚBLICS QUE PUGUI CAUSAR MOLÈSTIES A LES PERSONES QUE UTILITZEN AQUESTS ESPAIS (CONSUM DE BEGUDES ALCOHÒLIQUES A LA VIA PÚBLICA O ESPAIS PÚBLICS).

2. Anomenat/da Instructor/a, sense que notificat l'inculpat promogués recusació, es va instruir l'oportú procediment per l’aclariment dels fets.

3. Vist que no s’han presentat al·legacions ni s’ha pagat la quantia inicialment proposada.

FONAMENTS JURÍDICS

1. De l’acta, elaborada per la Policia local el 22 de juliol de 2012, queden provats i així es declaren els següents fets:

a) EL CONSUM DE BEGUDES A LA VIA PÚBLICA O EN ESPAIS PÚBLICS QUE PUGUI CAUSAR MOLÈSTIES A LES PERSONES QUE UTILITZEN AQUESTS ESPAIS (CONSUM DE BEGUDES ALCOHÒLIQUES A LA VIA PÚBLICA O ESPAIS PÚBLICS).

2. Els fets que es declaren provats són constitutius de la infracció tipificada a l’article 13 Apartat 3 a) l’Ordenança Municipal del Consum Indegut de Begudes a la Via Pública, sancionada amb 375,00 €.

3. De dita infracció consumada, és responsable en concepte d’autor el/la Sr./Sra. SERGIO DÍAZ PALAO per haver executat els fets tal com ha quedat provat en el procediment instruït a l'efecte.

4. En la tramitació d'aquest procediment s'han observat les prescripcions legals del Reglament del procediment per l'exercici de la potestat sancionadora de la CAIB, aprovat per Decret 14/1994, de 10 de febrer.

Vists els arts. 127 i següents de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Regim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú i arts. 13 i següents del mencionat Reglament de procediment per l’exercici de la potestat sancionadora de la CAIB i en atenció a tot l'exposat, en harmonia amb la proposta de l'Instructora,

 RESOLC

 1.- IMPOSAR a el/la Sr./Sra. SERGIO DÍAZ PALAO la sanció de TRES-CENTS SETANTA-CINC (375,00) euros, com autor de la infracció administrativa  tipificada a l’article 13 Apartat 3 a) de la mencionada ordenança.

 2.- ORDENAR que es procedeixi a la NOTIFICACIÓ del present Decret de Batlia amb indicació de que contra aquesta resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot presentar recurs de reposició davant el mateix òrgan que l’ha dictada, d’acord amb l’art. 116 de la Llei 30/92, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, segons la redacció de la Llei 4/99, de 13 de gener. El termini per interposar-lo és d’un mes comptat des de l’endemà de rebre aquesta notificació. En aquest cas no es podrà interposar recurs contenciós administratiu fins que no s’hagi resolt el de reposició.

El recurs de reposició potestatiu s’haurà de presentar al Registre General d’aquest Ajuntament o a les dependències a què es refereix l’art. 38.4 de la Llei 30/92, de 26 de novembre, abans esmentada, i s’entendrà desestimat quan no s’hagi resolt ni notificat la resolució, en el termini d’un mes, comptat des de l’endemà de la seva interposició, i en aquest cas quedarà expedita la via contenciosa administrativa.

Si no s’utilitza el recurs potestatiu de reposició, es pot interposar directament recurs contenciós administratiu, d’acord amb l’article abans esmentat i el 45 i següents de la Llei 29/98, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant els Jutjats de lo Contenciós Administratius, en el termini de dos mesos comptats des de l’endemà de rebre aquesta notificació, tot això sense perjudici de qualsevol altre recurs o acció que es consideri convenient.

Binissalem, 14 de gener de 2013.

El Batle. Signat i segellat.”

TERMINIS D’INGRÉS

a. Notificacions rebudes entre els dies 1 al 15 de cada mes, tots dos inclosos:

  • Sense recàrrec: Fins al dia 5 del mes següent.

b. Notificacions rebudes entre el dia 16 i el darrer dia de cada mes, tots dos inclosos:

  • Sense recàrrec : Fins al dia 20 del mes següent.

Quan els terminis acabin en dia inhàbil, s’amplien al dia hàbil immediatament posterior. Transcorreguts els terminis, sense que s’hagi efectuat l’ingrés, serà  procedent la via executiva amb recàrrec del 20 %

FORMES D’INGRÉS (article 4 de l’Ordenança Fiscal reguladora de la Bonificació del Pagament de les Sancions per infringir les Ordenances Municipals, BOIB 09-06-2012)

  1. A l’oficina de recaptació de l’Ajuntament, dies hàbils de 09’00 a 13’00 hores, en metàl·lic.
  2. Ingrés directe en el compte següent: “Banca March”  0061-0018-84-0071890113
  3. Transferència bancària al compte de l’entitat anomenada a l’apartat b).

En tot cas, és imprescindible que a l’hora de realitzar el pagament, indiqui: expedient CIB 146/2012, juntament amb el nom de l’infractor.

FORMES DE JUSTIFICACIÓ DEL PAGAMENT

Una vegada realitzat l’ingrés, ha de presentar el justificant bancari al Departament de Sancions d’aquest Ajuntament, també es pot remetre via fax, correu ordinari o correu electrònic fent constar el núm. d’expedient i el nom de l’infractor, segons disposa l’article 5 de l’esmentada Ordenança Fiscal. De no rebre l’esmentat justificant, podrà ser considerat com a no pagat, procedint la iniciació de la via executiva de constrenyiment a través de la Conselleria d’Hisenda.

Binissalem, 14 de gener de 2012.

LA SECRETÀRIA, Signat i segellat.”

 

Binissalem, 20 de febrer de 2013.

EL BATLE,
Jeroni Salom Munar.