Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA DE TURISME I ESPORTS
Núm. 3747
Resolució del secretari general de la conselleria de Turisme i Esports per la qual s’anuncia la licitació del contracte de servei per a l’organització dels trasllats i allotjament dels esportistes en edat escolar que participen en els campionats de les Illes Balears 2013
Versió PDF
1. Entitat adjudicadora: Dades generals i dades per a l’obtenció de la informació:
a) Organisme: Conselleria de Turisme i Esports.
b) Dependència que tramita l’expedient: Unitat Administrativa de Contractació.
c) Obtenció de la documentació i informació:
1) Dependència: Unitat Administrativa de Contractació
2) Domicili: carrer de Montenegro, 5
3) Localitat i codi postal: Palma - 07012
4) Telèfon: 971 17 71 55 /971 17 72 06
5) Fax: 971 17 63 68
6) Correu electrònic: aiturbide@esports.caib.es
7) Direcció d’Internet del perfil del contractant: www.plataformadecontractacio.caib.es
8) Data límit d’obtenció de documentació i informació: 15 dies naturals comptadors des de l’endemà de la publicació d’aquest anunci en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
d) Número d’expedient: CONTR 2013/219
2. Objecte del contracte:
a) Tipus: serveis
b) Descripció: servei per a l’organització dels trasllats i allotjament dels esportistes en edat escolar que participen en els campionats de les Illes Balears 2013
c) Divisió per lots i nombre de lots/nombre d’unitats: no
d) Lloc d’execució/lliurament: Les tasques d’organització, gestió i reserves pels trasllats i allotjament objecte del contracte es realitzen a càrrec de l’ infraestructura (locals, mitjans humans i materials...) del contractista.
a la Direcció General d’Esports situada al Velòdrom Palmarena al carrer de l’Uruguai, s/n de Palma.
e) Termini d’execució/lliurament: des de la signatura del contracte i fins a l’acabament de la prestació objecte del contracte amb el trasllat de retorn dels participants una vegada acabada la darrera competició el dia 9 de juny de 2013
f) Admissió de pròrroga: no
g) Establiment d’un acord marc: no
h) Sistema dinàmic d’adquisició: no
i) CPV : 635000004
3. Tramitació i procediment
a) Tramitació: ordinària.
b) Procediment: obert.
c) Subhasta electrònica: no
d) Criteris d’adjudicació: preu, fins a 50 punts; planificació del servei, fins a 40 punts (20 punts per transport i 20 punts per allotjament) i millora consistent en la posada a disposició de l’organització de vehicles de lloguer, fins a 10 punts.
4. Valor estimat del contracte: 96.839,40 euros
5. Pressupost base de licitació:
a) Import net 96.839,40 euros. IVA: 6.846,34 euros. Importe total: 103.685,74 euros
6. Garanties exigides.
Provisional: no.
Definitiva: 5% del pressupost d’adjudicació (IVA exclòs).
7. Requisits específics del contractista:
a) Classificació: no.
b) Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional:
Criteris de selecció: El licitador ha d’aportar justificant de l’existència d’una assegurança d’indemnització per riscos professionals que respongui dels danys que pugui causar la contractista en l’execució de la prestació que es contracta, per un import mínim de 100.000 €. Cas de no disposar d’aquesta pòlissa, es pot substituir per una declaració responsable de l’apoderat de l’empresa, per la qual es compromet a concertar una pòlissa d’assegurança en els termes descrits, cas que sigui proposat com a adjudicatari, la constitució de la qual ha d’acreditar a requeriment de l’òrgan de contractació.
Solvència tècnica i professional: El licitador ha d’aportar una relació dels principals serveis o treballs realitzats en els últims tres anys que inclogui import, dates i destinatari, públic o privat. Els serveis o treballs efectuats s’acrediten mitjançant certificats expedits o visats per l’òrgan competent, quan el destinatari és una entitat del sector públic o, quan el destinatari és un subjecte privat, mitjançant una declaració de l’empresari.
El licitador ha d’haver realitzat en el conjunt d’aquests tres darrers anys (no necessàriament a tots ells sinó dins aquest període) treballs anàlegs al de l’objecte del contracte (serveis prestats per agències de viatges) per import igual o superior al pressupost de licitació (IVA exclòs) (pot ser amb un únic servei o amb la suma de dos o més serveis).
c) Altres requisits específics: no
d) Contractes reservats: no
8. Presentació d’ofertes o de sol·licituds de participació:
a) Data límit de presentació: 15 dies naturals comptadors des de l’endemà de la publicació d’aquest anunci en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (hora límit a les 14.00 hores).
b) Modalitat de presentació: la prevista en els punts 13 i 14 del plec de clàusules administratives particulars.
c) Lloc de presentació
1. Dependència: Oficina de Registre del servei de contractació de la Conselleria de Turisme i Esports (UAC).
2. Domicili: carrer de Montenegro, 5
3. Localitat i Codi Postal: Palma– 07012
4. Adreça electrònica: aiturbide@esports.caib.es
d) Nombre previst d’empreses (proc. restringit): no
e) Admissió de variants: no.
f) Termini durant el qual el licitador està obligat a mantenir la seva oferta: un mes comptador des de l’endemà de la data de finalització del termini per presentar les proposicions.
9. Obertura d’ofertes:
a) Descripció: en els termes exposats en el PCAP.
b) Adreça: carrer de Montenegro, 5.
c) Localitat i codi postal: Palma - 07012
d) Data i hora: es comunicarà als licitadors mitjançant correu electrònic, fax o telèfon i es publicarà al perfil del contractant.
10. Despeses de publicitat: a càrrec de l’adjudicatari fins a 400 €.
11. Data d’enviament de l’anunci al DOUE: no
12. Altres informacions: no
Palma, 25 de febrer de 2013
El secretari general
Joaquín Legaza Cotayna