Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA

Núm. 3572
Protecció. DP 2012/120 Notificació tràmit al·legacions

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Atès que no s’ha pogut notificar el tràmit d’al·legacions de l’Ajuntament de Palma de data 5 de novembre de 2012, a JOSÉ ANTONIO TERRONES RAMÓN, amb DNI. 18.237.375-P, i per poder seguir endavant la tramitació de l’expedient DP 2012/120 del Negociat de Protecció de l’Edificació i en relació al immoble ubicat al C/ VIVERO, NÚM 52 de conformitat amb l’article 59.4, de la Llei 30/92, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, i amb el 194, del Reglament d’organització, funcionament i règim jurídic de les corporacions locals, a través del present edicte se li notifica el següent:

Us notific que:

Atès que apareix vostè com a persona interessada al procediment de referència i ABANS DE DICTAR, si fos el cas, ORDRE D’EXECUCIÓ per tal de garantir les condicions de seguretat i salubritat de l’immoble situat al C/ VIVERO, NÚM, R.C. 1115504, us comunic que teniu un termini de 10 DIES HÀBILS, comptadors des del següent al de recepció d’aquest escrit, per a que pugueu consultar i ser informat de l’estat del citat expedient, així com pugueu al·legar el que estimeu adient i/o aportar els documents i justificants que considereu oportuns al respecte, d’acord amb l’art. 10, tercer paràgraf, de la Llei 10/90 de Disciplina Urbanística de la CAIB.

Per això s’adjunta informe realitzat pels SSTT municipals en relació a aquest procediment. (Els informes tècnics es troben a disposició dels interessats al Servei de Protecció de l’Edificació de la Gerència d’Urbanisme, Av. Gabriel Alomar , nº 18 de Palma)

Es recorda a l’interessat que dictar un ordre d’execució comporta el pagament d’una taxa del 2,53% sobre el cost aproximat de les obres, atès l’informe dels SSTT.

Es recorda també que aquest document NO és l’ordre d’execució i que, en cas que es dictés, per a dur a terme les obres descrites a l’informe tècnic adjunt NO ES NECESSARI SOL·LICITAR LLICÈNCIA D’OBRES, sinó aportar la documentació exigida pel tècnic municipal a l’ordre.

Per servei de registre de documents, caixa, així com informació general i fiscal, es poden dirigir a les següents Oficines: OAC Avingudes- Edifici Avingudes. Av. Gabriel Alomar, 18; OAC Cort- Pl. Santa Eulàlia, 9; OAC Pere Garau- C. Pere Llobera, 9; OAC Sant Ferran- Av. Sant Ferran, 42; OAC Sant Agustí- C. Margaluz, 30; OAC s’Arenal- Av. Amèrica, 11; OAC s’Escorxador- C. Emperadriu Eugènia, 6; OAC Son Ferriol- Av. Cid, 8. Horari d’atenció al public: Tot l’any: de 08.30 a 14.00 h de dilluns a divendres (totes les oficines). Horari ampliat d’octubre a maig: de 08.30 a 17.00 h de dilluns a dijous (OAC Avingudes). Dissabtes obert de 09.30 a 13.30 h a l’OAC  Cort (només registre).

 

Palma, 18 de febrer de 2013.

La cap de departament de disciplina i seguretat dels edificis
Per delegació (Decret de Batlia núm. 10434 de 08.06.2012, BOIB núm. 85 de 14.06.2012)
Elvira Salvá Armengod.