Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA

Núm. 3568
Protecció. DP 2009/56 Notificació ACGU de 12.06.2012.

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Atès que no s’ha pogut notificar el Consell de Gerència d´Urbanisme de data 12 de juny de 2012, a JOSÉ ANTONIO RAMOS DELGADO, com a president de la COM. PROPIETARIS C7 PIC MULHACEN, NÚM. 4, amb DNI 43.041.000-L i CIF. H07306376 respectivament, i per poder seguir endavant la tramitació de l’expedient: DP 2009/56, en relació al immoble ubicat al C/ PIC MULHACEN, NÚM 4, del Negociat de Protecció de l’Edificació, de Disciplina Urbanística. De conformitat amb l’article 59.4, de la Llei 30/92, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, i amb el 194, del Reglament d’organització, funcionament i règim jurídic de les corporacions locals, a través del present edicte se li notifica el següent:

Us notific que pel Consell de Gerència d’Urbanisme, en data 12 de juny de 2012 es va acordar el següent:

I. Atès que mitjançant Decret de Batllia núm. 8262, de data 14 de maig de 2009, es va ordenar a  la comunitat de propietaris de l’immoble ubicat al carrer Pic Mulhacen, núm. 4 (PC 01911502), amb CIF H07306376, l’execució de les obres descrites a l’informe tècnic de data 6 de maig de 2009, enumerades a continuació, i que varen ésser reiterades mitjançant Decret de Batllia núm. 1472, de data 9 de febrer de 2010, amb apercebiment a la propietat que, en cas d’incompliment, s’iniciarà expedient d’execució subsidiària de les obres reiterades, demanant pressupost a l’empresa concessionària de les execucions subsidiàries de l’Ajuntament, actualment Contratas Bartolomé Ramón, S.A., sent a càrrec de la propietat totes les despeses que es produeixen des d’aquest moment:

  • Substitució de la xarxa horitzontal de clavegueram dels immobles C/ Pic Mulhacen, nº 4 i 6, amb col·locació de tuberia de PVC, arquetes, registres, etc. per un correcte funcionament de la xarxa.
  • Retirada de qualsevol element o material en estat inestable de la façana.
  • Reparació de les cantonades dels voladissos, amb sanejat de la zona, protecció de les armadures i aplicació de morter reparador del formigó.

II. Atès l’informe tècnic de data 11 de març de 2011, que constata l’incompliment de l’ordre d’execució reiterada, i conclou sol·licitar a l’empresa Contratas Bartolomé Ramón, S.A. pressupost per realitzar l’execució subsidiària de les obres.

III. Atès que en data 7 de novembre de 2011 l’empresa Contratas Bartolomé Ramón, S.A. va presentar el pressupost de l’execució subsidiària relativa a l’immoble situat al carrer Pic Mulhacen, núm. 4 (PC 01911502), el qual ha estat informat favorablement pels serveis tècnics municipals, mitjançant informe tècnic de data 30 de novembre de 2011, que transcrit diu:

“(...) CAL INFORMAR:

A.- Que les obres contemplades en el present pressupost s’ajusten a les ordres aprovades pel Decret de Batllia núm. 8262 de data 14-05-09.

B.- El present pressupost s’informa favorablement per quan s’ajusta bàsicament al plec de condicions facultatives per realitzar per via d’execució subsidiària. En referència al preus aplicats s’han aplicat el dels llibres de preus de la construcció edició nº 35 de data juliol 2010.

C.- Aquest pressupost encara que s’informa favorablement queda condicionat a possibles variacions de les partides del capítol 2 i capítol 4, que s’hauran de justificar amb comprovants setmanals firmats pel tècnic de material empleats i ma d’obra. Les obres es facturaran a medició real i les partides alçades s’hauran de justificar un cop executades les obres.

D.-  L’import del pressupost puja la quantitat de //13.928,86.-€//.”

IV. Atès que es va donar tràmit d’audiència a la propietat del pressupost esmentat a l’expositiu anterior, per a que, en el termini de 10 dies, poguessin al·legar el que estimessin oportú, sense que s’hagin presentat al·legacions.

Atesa la normativa d’aplicació: article 9.1 del Reial Decret Legislatiu 2/2008, de 20 de juny, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei de sòl; articles 10 i 11 Llei 10/1990, de 23 d’octubre, de disciplina urbanística; article 98 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú; articles 172 i 175 del Reglament d'Organització, Funcionament i Règim Jurídic de les Corporacions Locals; el Reglament de la Gerència d’Urbanisme, i l’altra normativa aplicable, cal formular la present proposta al Consell de Gerència d’Urbanisme per l’adopció del següent

ACORD

1r) DISPOSAR L’EXECUCIÓ SUBSIDIÀRIA de les obres ordenades mitjançant Decret de Batllia núm. 8262, de data 14 de maig de 2009, respecte de l’immoble situat al carrer Pic Mulhacen, núm. 4 (PC 01911502), consistents en:

  • Substitució de la xarxa horitzontal de clavegueram dels immobles C/ Pic Mulhacen, nº 4 i 6, amb col·locació de tuberia de PVC, arquetes, registres, etc. per un correcte funcionament de la xarxa.

  • Retirada de qualsevol element o material en estat inestable de la façana.

  • Reparació de les cantonades dels voladissos, amb sanejat de la zona, protecció de les armadures i aplicació de morter reparador del formigó.

2n) APROVAR el pressupost presentat per l’empresa Contratas Bartolomé Ramón S.A. en data 7 de novembre de 2011, que ascendeix a la quantitat de 13.928,86 € (TRETZE  MIL NOU-CENTS VINT-I-VUIT EUROS I VUITANTA-SIS CÈNTIMS), a reserva de la definitiva liquidació degudament justificada pels serveis tècnics municipals.

3r) ENCARREGAR a l’empresa Contratas Bartolomé Ramón S.A., amb CIF A-57115701, i domicili al carrer Francesc Manuel de los Herreros, 26, 1er dta., 07005 Palma, la realització de les obres enumerades al dispositiu I d’aquest Acord, en relació a l’immoble situat al carrer Pic Mulhacen, núm. 4 (PC 01911502), d’acord amb al pressupost aprovat, amb càrrec a la partida 08.151.00.226.32. Podent iniciar-se les obres a partir de la data que aquest Acord sigui ferm i estigui expedita l’entrada domiciliària si fos el cas.

4t) DISPOSAR que el cost de l’execució subsidiària de les obres esmentades serà de compte de la propietat de l’immoble.

5è) ORDENAR, d’acord amb el que exigeixen els articles 96 i 98 de la 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú, L’EXACCIÓ PRÈVIA I CAUTELAR a la propietat obligada, COMUNITAT DE PROPIETARIS del carrer Pic Mulhacen, núm. 4 (PC 01911502), amb CIF H07306376, representada pel seu president, Sr. José Antonio Ramos Delgado, amb DNI 43.041.000-L, i A RESERVA DE LA LIQUIDACIÓ DEFINITIVA DEL COST AVALUAT DE LES OBRES. LA QUANTITAT, EN PRINCIPI AVALUADA PER A L’EXECUCIÓ  SUBSIDIÀRIA, es de 13.928,86 €, IVA inclòs, segons pressupost presentat per l'empresa CONTRATAS BARTOLOME RAMON S.A., actualment empresa adjudicatària del servei d'execució d'obres per via subsidiària, representada per la Sra. Francisca Alba Ramón, amb DNI 43.061.708-G. Les despeses que s’originin pel present encàrrec seran a càrrec dels propietaris obligats a realitzar les obres.

6è) NOTIFICAR la present resolució a la comunitat de propietaris i a l’empresa Bartolomé Ramón S.A.

Contra aquesta resolució, que exhaureix la via administrativa, podeu interposar recurs de reposició davant el mateix òrgan que l’ha dictada, d’acord a l’article 116 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, segons la redacció de la Llei 4/1999, de 13 de gener. El termini per interposar-lo és d’un mes comptat des de l’endemà de rebre la present notificació i en aquest cas no es podrà interposar recurs contenciós administratiu fins que s’hagi resolt el de reposició.

El recurs de reposició potestatiu s’ha de presentar al Registre General d’aquest Ajuntament (1) o a les dependències a què es refereix l’article 38, 4t de la Llei 30/92, de 26 de novembre, abans esmentada. S’entén desestimat quan no s’ha resolt i notificat la resolució en el termini d’un mes comptat des de l’endemà que s’ha interposat. En aquest cas queda expedita la via contenciosa administrativa.

Si no utilitzau el recurs potestatiu de reposició, podeu interposar directament recurs contenciós administratiu, segons el que estableixen l’article abans esmentat, i els 45 i següents de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el jutjat contenciós administratiu, en el termini de dos mesos comptats des de l’endemà de rebre la present notificació. Això sense perjudici de qualsevol altre recurs o acció que es consideri pertinent.

Per servei de registre de documents, caixa, així com informació general i fiscal, es poden dirigir a les següents Oficines: OAC Avingudes- Edifici Avingudes. Av. Gabriel Alomar, 18; OAC Cort- Pl. Santa Eulàlia, 9; OAC Pere Garau- C. Pere Llobera, 9; OAC Sant Ferran- Av. Sant Ferran, 42; OAC Sant Agustí- C. Margaluz, 30; OAC s’Arenal- Av. Amèrica, 11; OAC s’Escorxador- C. Emperadriu Eugènia, 6; OAC Son Ferriol- Av. Cid, 8. Horari d’atenció al public: Tot l’any: de 08.30 a 14.00 h de dilluns a divendres (totes les oficines). Horari ampliat d’octubre a maig: de 08.30 a 17.00 h de dilluns a dijous (OAC Avingudes). Dissabtes obert de 09.30 a 13.30 h a l’OAC Cort (només registre).

 

Palma, 18 de febrer de 2013

La cap de departament de disciplina i seguretat dels edificis.

Per delegació (Decret de Batlia núm. 10434 de 08.06.2012, BOIB núm. 85 de 14.06.2012)

Elvira Salvá Armengod.