Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

AJUNTAMENT DE SA POBLA

Núm. 3198
Caducitat llicència habitatges Redmart

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Havent intentat notificar en data 10 de gener de 2013 [RS 51] [Ref.correus: CD00821474569] i en data 30 de gener de 2013[RS137] [Ref.correus: CD00821474569] el decret de Batlia que seguidament es transcriu i havent resultat ambdues vegades les mateixes infructuoses, mitjançant la present se li torna a notificar el mateix,la qual cosa se li comunic als efectes oportuns.

 

“DECRET DE BATLIA

D. GABRIEL SERRA BARCELÓ BATLE- PRESIDENT DE L'AJUNTAMENT DE SA POBLA, BALEARS, d’acord amb les atribucions que em confereix la vigent Llei de Règim Local, i normativa concordant;

Vist l'expedient de llicència d'obres núm. 434/2005 iniciat per HABITATGES REDMART, S.L. per a la demolició i construcció d’edifici de vivendes entre mitgeres al carrer Lluna núm. 45 de sa Pobla, en el mateix s’atorgà PERMÍS D’INICI D’OBRES mitjançant Decret de Batlia de data 22 de setembre de 2006.

Atès que ha finalitzat amb escreix el termini concedit a l’esmentat Permís d’Inici sense que les obres autoritzades s’hagin executat i essent que en el present cas es donen les circumstàncies adients per a iniciar l’EXPEDIENT DE CADUCITAT del mateix.

Considerant així mateix que es d'aplicació l'article 8.1 de la Llei de Disciplina Urbanística de la CAIB, 10/90 de 23 s' octubre que estableix:

"1. Tota llicència, d'acord amb la normativa urbanística municipal haurà de preveure un termini per a començar les obres projectades i un altre per acabar-les. Aquest últim no serà superior a 24 mesos.

2. Transcorregut qualsevol dels dos terminis, l'Ajuntament iniciarà l'expedient de caducitat de la llicència atorgada. La llicència advertirà explícitament d'aquestes circumstàncies

3. La caducitat de la llicència serà declarada per l'organisme competent per a concedir les llicències, prèvia audiència a l'interessat, i determinarà l'arxiu de les actuacions.

4. Una vegada declarada la caducitat de la llicència, si no se sol·licita i no s'obté una nova llicència, ajustada a l'ordenació urbanística aplicable a la nova sol·licitud”.

Considerant que, d'acord amb l'article indicat, amb caràcter previ a la declaració de caducitat, cal donar audiència a l’entitat HABITATGES REDMART, S.L. per a que pugui examinar l'expedient i fer les al·legacions que consideri oportunes.

Per tot això,

 

HE RESOLT.

Primer. Comunicar l’entitat HABITATGES REDMART, S.L l'inici d'expedient de caducitat de la llicencia concedida en l’expedient núm. 434/2005 iniciat per HABITATGES REDMART, S.L. per a la demolició i construcció d’edifici de vivendes entre mitgeres al carrer Lluna núm. 45 de sa Pobla, en el mateix s’atorgà PERMÍS D’INICI D’OBRES mitjançant Decret de Batlia de data 22 de setembre de 2006.

Segon. Concedir un termini de quinze dies (15) perquè pugui consultar l'expedient, fer les al·legacions que consideri oportunes en defensa del seu dret i presentar els documents i justificants que consideri oportuns.

Tercer. Indicar que l´organisme que té competència per resoldre el procediment és la Batlia.

A sa Pobla, a 8 de gener de 2013.

El que li comunic als efectes indicats, a sa Pobla a 8 de gener de 2013,

Ho mana i signa el Sr. Batle,Biel Serra Barceló, davant meu el Secretari Joan Marquès Company. Sa Pobla, 8 de gener de 2013.”

Cosa que li comunic als efectes oportuns.

 

Sa Pobla,19 de febrer de 2013.

 

El Batle

Biel Serra Barceló.