Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA DE SALUT, FAMÍLIA I BENESTAR SOCIAL
Núm. 3117
Notificació de requeriments de documentació complementària a una revisió d’ofici relativa a la pensió no contributiva de jubilació o invalidesa
Versió PDF
Una vegada que el servei de Correus ha tornat les notificacions individuals de diversos requeriments de la Direcció General de Família, Benestar Social i Atenció a Persones en Situació Especial de documentació complementària a una revisió d’ofici relativa a la pensió no contributiva de jubilació o invalidesa, trameses amb justificant de recepció, en aplicació de l’article 59.5 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, es notifica a les persones que figuren en l’annex el següent:
— Que, en relació amb una revisió d’ofici de la pensió no contributiva que tenen reconeguda, d’acord amb el que estableix el Reial decret legislatiu 1/1994, de 20 de juny, pel qual s’aprova el text refós de la Llei general de la Seguretat Social, han d’esmenar les deficiències o han d’aportar els documents que s’indiquen en els requeriments.
A aquest efecte, aquestes persones disposen d’un termini de deu dies hàbils comptadors des de l’endemà que s’hagi publicat aquesta notificació per esmenar les deficiències o aportar els documents que s’indiquen en els requeriments.
Una vegada transcorregut el termini de deu dies sense que s’hagin esmenat aquestes deficiències o s’hagi aportat la documentació requerida, se suspendrà cautelarment el pagament de la pensió, i transcorreguts tres mesos es dictarà una resolució mitjançant la qual s’extingirà, de conformitat amb el que estableixen els articles 16 i 25 del Reial decret 357/1991, de 15 de març, i l’article 92 de l’esmentada Llei 30/1992.
Per conèixer el contingut íntegre de l’acte i la documentació requerida, les persones interessades o els seus representants legals poden comparèixer a les dependències de la Direcció General de Família, Benestar Social i Atenció a Persones en Situació Especial de la Conselleria de Salut, Família i Benestar Social, situades a l’avinguda d’Alemanya, 6, dreta, de Palma (Mallorca); al carrer Pou Fondo, 17, de Manacor (Mallorca); a l’avinguda del Raiguer, 95, d’Inca (Mallorca); a l’avinguda de Vives Llull, 42, de Maó (Menorca), o al carrer del Bisbe Abad i Lasierra, 47, d’Eivissa (Eivissa), en horari de 9 a 14 hores, de dilluns a divendres.
Palma, a 11 de febrero de 2012
El Director General
Rafael Romero Ferrer
Per delegació de competències (BOIB 120/2011)
ANNEX
| Expedient |
Interessat |
DNI |
Data resolució |
|---|---|---|---|
| 07/0002480-J/91 |
Servera Mateu, Maria |
43041745M |
03/01/2013 |
| 07/0000996-I/97 |
Villa Ferriol, Francisco |
43135174P |
14/12/2012 |
| 07/0000172-I/00 |
Tur Marí, Catalina Gema |
41459827G |
03/01/2013 |
| 07/0000093-I/06 |
Garcia Guerrero, Manuel |
18225345F |
14/12/2012 |
| 07/0000139-J/06 |
Driss Azouagh, Soukili |
43215230R |
15/01/2013 |
| 07/0000366-I/07 |
Tangarife Garcia, Maria Luz |
43460596A |
15/01/2013 |
| 07/0000463-J/08 |
Ledesma Santillan, Emilia |
43219540X |
05/12/2012 |
| 07/0000618-I/08 |
Kabbare El Houssine |
X1465346Q |
05/12/2012 |
| 07/0000002-J/09 |
Amar Dargal |
X1493459T |
28/11/2012 |
| 07/0000271-J/09 |
Verdecia Mayedo, Jose Antonio |
45192140S |
12/12/2012 |
| 07/0000306-J/10 |
Todoro Ganev, Radoslav |
X2466902Z |
10/12/2012 |
| 07/0000374-J/10 |
Figueredo Acosta, Digna Ventura |
45192560K |
18/12/2012 |
| 07/0000053-J/11 |
Bassel Malick |
X1703247M |
18/12/2012 |
| 07/0000341-I/11 |
Pastor Victor Imade |
X3741527W |
18/12/2012 |