Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA DE SALUT, FAMÍLIA I BENESTAR SOCIAL

Núm. 3117
Notificació de requeriments de documentació complementària a una revisió d’ofici relativa a la pensió no contributiva de jubilació o invalidesa

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Una vegada que el servei de Correus ha tornat les notificacions individuals de diversos requeriments de la Direcció General de Família, Benestar Social i Atenció a Persones en Situació Especial de documentació complementària a una revisió d’ofici relativa a la pensió no contributiva de jubilació o invalidesa, trameses amb justificant de recepció, en aplicació de l’article 59.5 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, es notifica a les persones que figuren en l’annex el següent:

— Que, en relació amb una revisió d’ofici de la pensió no contributiva que tenen reconeguda, d’acord amb el que estableix el Reial decret legislatiu 1/1994, de 20 de juny, pel qual s’aprova el text refós de la Llei general de la Seguretat Social,  han d’esmenar les deficiències o han d’aportar els documents que s’indiquen en els requeriments.

A aquest efecte, aquestes persones disposen d’un termini de deu dies hàbils comptadors des de l’endemà que s’hagi publicat aquesta notificació per esmenar les deficiències o aportar els documents que s’indiquen en els requeriments.

Una vegada transcorregut el termini de deu dies sense que s’hagin esmenat aquestes deficiències o s’hagi aportat la documentació requerida, se suspendrà cautelarment el pagament de la pensió, i transcorreguts tres mesos es dictarà una resolució mitjançant la qual s’extingirà, de conformitat amb el que estableixen els articles 16 i 25 del Reial decret 357/1991, de 15 de març, i l’article 92 de l’esmentada Llei 30/1992.

Per conèixer el contingut íntegre de l’acte i la documentació requerida, les persones interessades o els seus representants legals poden comparèixer a les dependències de la Direcció General de Família, Benestar Social i Atenció a Persones en Situació Especial de la Conselleria de Salut, Família i Benestar Social, situades a l’avinguda d’Alemanya, 6, dreta, de Palma (Mallorca); al carrer Pou Fondo, 17, de Manacor (Mallorca); a l’avinguda del Raiguer, 95, d’Inca (Mallorca); a l’avinguda de Vives Llull, 42, de Maó (Menorca), o al carrer del Bisbe Abad i Lasierra, 47, d’Eivissa (Eivissa), en horari de 9 a 14 hores, de dilluns a divendres.

 

Palma,  a 11 de febrero de 2012

El Director General
Rafael Romero Ferrer
Per delegació de competències (BOIB 120/2011)

 

ANNEX

Expedient

Interessat

DNI

Data resolució

07/0002480-J/91

Servera Mateu, Maria

43041745M

03/01/2013

07/0000996-I/97

Villa Ferriol, Francisco

43135174P

14/12/2012

07/0000172-I/00

Tur Marí, Catalina Gema

41459827G

03/01/2013

07/0000093-I/06

Garcia Guerrero, Manuel

18225345F

14/12/2012

07/0000139-J/06

Driss Azouagh, Soukili

43215230R

15/01/2013

07/0000366-I/07

Tangarife Garcia, Maria Luz

43460596A

15/01/2013

07/0000463-J/08

Ledesma Santillan, Emilia

43219540X

05/12/2012

07/0000618-I/08

Kabbare El Houssine

X1465346Q

05/12/2012

07/0000002-J/09

Amar Dargal

X1493459T

28/11/2012

07/0000271-J/09

Verdecia Mayedo, Jose Antonio

45192140S

12/12/2012

07/0000306-J/10

Todoro Ganev, Radoslav

X2466902Z

10/12/2012

07/0000374-J/10

Figueredo Acosta, Digna Ventura

45192560K

18/12/2012

07/0000053-J/11

Bassel Malick

X1703247M

18/12/2012

07/0000341-I/11

Pastor Victor Imade

X3741527W

18/12/2012