Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
AJUNTAMENT D'ANDRATX
Núm. 3103
Adjudicació del contracte d'obres de millora de les estacions de bombeig d'aigües residuals al T.M. d'Andratx
Versió PDF
De conformitat amb el Decret nº 292//2013 de data 12 de febrer de 2013, mitjançant aquest anunci s’efectua convocatòria del procediment obert, tot atenent a l’oferta econòmicament més avantatjosa, diversos criteris d’adjudicació, per a l’adjudicació del contracte de obres de MILLORA DE LES ESTACIONS DE BOMBEIG D’AIGÜES RESIDUALS T.M. ANDRATX
De conformitat amb l’article 142 del Text Refós de la Llei de Contractes del Sector Públic, aprovat per Reial Decret Legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, es procedeix a l’anunci de la licitació en els termes següents, i simultàniament, s’exposen al públic els plecs de clàusules administratives particulars reguladors de la licitació per un termini de DEU (10) dies naturals, comptadors a partir del següent al de la publicació d’aquest anunci en el BOIB, perquè les persones interessades els puguin examinar i presentar les reclamacions que considerin adients, d’acord amb l’article 188.3 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, Municipal i de Règim Local de les Illes Balears; si durant el termini d’exposició al públic dels plecs s’hi presenten reclamacions, se suspendrà la licitació i també el termini per presentar proposicions en els casos que sigui necessari per resoldre la qüestió plantejada, i es reprendrà el que resti d’aquest termini a partir de l’endemà de la resolució de les reclamacions.
1.- Entitat adjudicadora: Dades generals i dades per a l’obtenció de la informació:
a) Organisme. Regidora delegada del Àrea de Contractació a excepció de l’adjudicació per Junta de Govern Local ( Decret 2532/2011)
b) Dependència que tramita l’expedient.- Unitat de Contractació
c) Obtenció de documentació i informació:
1) Dependència.- Unitat de Contractació
2) Domicili. Av. de la Cúria, 1
3) Localitat i codi postal. Andratx 07150
4) Telèfon. 971628000.- Ext. 312-306
5) Telefax. 971628005
6) Correu electrònic. contractacio@andratx.cat
7) Adreça d’Internet del perfil del contractant.- www.andratx.cat
8) Data límit d’obtenció de documentació i informació.- Un dia abans a la finalització del termini de presentació d’ofertes
d) Número d’expedient OBRES 02/2013
2.- Objecte del contracte:
a) Tipus.- Obra
b) Descripció.- Millora de les estacions de bombeig d’aigües residuals T.M. Andratx
c) Lloc d’execució/lliurament.- Andratx
1) Domicili.- Andratx
2) codi postal.- 07150
d) Termini d’execució de l’obra.- 6 mesos
3. Tramitació i procediment:
a) Tramitació.- Ordinària
b) Procediment.- Obert
c) Forma: Pluralitat de Criteris d’adjudicació.-
Tenint en compte el que estableix l’article 150 del TRLCSP, la licitació per a l’adjudicació d’aquesta obra, es realitzarà de conformitat amb els criteris objectius següents, ordenats de manera decreixent:
PROPOSTA ECONÒMICA (80 punts) seran per la oferta econòmica proposada, segons:
E = D*((C-B)/(C-A))
E = Puntuació obtinguda empresa X
D = Puntuació Màxima 80
C = Import MÀXIM de licitació 67.184’41€ (21% IVA no inclòs.)
B = Import Oferta econòmica empresa X
A = Import Oferta més avantatjosa per l’Ajuntament
REDUCCIÓ DEL TERMINI D’EXECUCIÓ (20 punts), haurà d’expressar la reducció de terminis en dies feiners, ( 1 mes = 26 dies feiners)
E = D*((C-B)/(C-A))
E = Puntuació obtinguda empresa X
D = Puntuació Màxima 20
C = Termini d’execució màxim de licitació 156 dies feiners
B = Import Oferta econòmica empresa X
A = Import Oferta més avantatjosa per l’Ajuntament
4. Pressupost base de la licitació: 67.184,41€ més 14.108,73€ en concepte d’IVA,
5. Garanties exigides.-
Definitiva: 5% de l’import d’adjudicació del contracte, sense incloure l’IVA
6. Requisits específics del contractista:
SOLVÈNCIA ECONÒMICA I FINANCERA:
4.1 Acreditació solvència econòmica i financera. La solvència econòmica s’acreditarà pels següents mitjans:
.- Declaració apropiada d’entitats financeres o, en el seu cas, justificant de l’existència d’una assegurança d’indemnització per riscs professionals.
.- Declaració sobre el volum global de negocis i, en el seu cas, sobre el volum de negocis en l’àmbit d’activitats corresponents a l’objecte del contracte, referit com a màxim als tres darrers exercicis disponibles en funció de la data de creació o d’inici de les activitats de l’empresari, en la mesura en que es disposi de les referències de dit volum de negocis.
Si, per una raó justificada l’empresari no està en condicions de presentar les referències sol·licitades, se l’autoritzarà a acreditar la seva solvència econòmica i financera per mitjà de qualsevol altre document que es consideri apropiat per l’òrgan de contractació.
SOLVÈNCIA TÈCNICA:
4.2 Acreditació solvència tècnica i professional. Es podrà acreditar la solvència tècnica per qualsevol dels mitjans a què es refereix l’article 76 del TRLCAPS, que son:
1.- Relació de les obres executades en els darrers cinc anys, avalada per certificats de bona execució per les obres més importants: aquests certificats indicaran l’import, les dates i el lloc d’execució de les obres i es precisarà si es realitzaren segons les regles que regeixen la professió i si es varen dur a bon terme.
2.- Declaració indicant la maquinària, material i equip tècnic del que es disposarà per l’execució de les obres, a la que s’adjuntarà la documentació acreditativa pertinent.
8. Presentació de les ofertes o de les sol·licituds de participació:
a) Data límit de presentació. 26 dia natural a comptar del següent al de la publicació de l’anunci de licitació al Butlletí de les Illes Balears En cas que el darrer dia de l’esmentat termini caigués en dissabte o festiu, el termini es posposarà al següent dia hàbil. Les ofertes podran presentar-se fins a les 13,30 hores del darrer dia hàbil establert, a la Tresoreria municipal
b) Documents a presentar: Els senyalats a la Clàusula 11 i 12 del Plec de Clàusules administratives.
b) Modalitat de presentació.- Per la Llei 30/1992, de 26 de novembre o per l’article 80.4 del RGLCAP
c) Lloc de presentació: Ajuntament d’Andratx
1. Dependència.- Tresoreria Municipal de 9 a 13,30 hores
2. Domicili. Av. de la Cúria, 1
3. Localitat i codi postal. Andratx 07150
d) Termini durant el qual el licitador estarà obligat a mantenir la seva oferta: 2 mesos
9. Obertura d’ofertes:
a) Descripció.- Ajuntament d’Andratx
b) Adreça.- Ajuntament d’Andratx, Av. de la Cúria, 1
c) Localitat i codi postal.- 07150 Andratx
d) Data i hora.- S’anunciarà al perfil del contractant
10. Despeses de Publicitat.- A càrrec de l’adjudicatari
11. Altres Informacions. No hi haurà revisió de preus en aplicació del dispost a l’article 89.1 del TRLCSP
Andratx, 15 de febrer de 2013
El batle,
Llorenç Suau Simó